Novinky
nepochybuji že v Asii a Americe se to chytne bez problémů: tam se totiž chytne všecko, co je velké, má velký motor, velká kola, pokud možno černá okna a protitankovou ochranu...
Evropa je poněkud jiný trh a tam se v podobné třídě prodává to co má nějakou image...a hlavně celý segment vcelku bohatě naplní D3 plus nějaký ten jaguár a lexus...luxusní třída je vcelku bohatě naplněná koncernovým Bentley a RR
Evropa je poněkud jiný trh a tam se v podobné třídě prodává to co má nějakou image...a hlavně celý segment vcelku bohatě naplní D3 plus nějaký ten jaguár a lexus...luxusní třída je vcelku bohatě naplněná koncernovým Bentley a RR
Placas hovadiny, Bentley je uplne nekde jinde, tohle je postavene proti Sku, Lexusu, BMW7ce , Audi A8ce.
Oproti konkurenci je to levnejsi a kazde auto v tomhle segmentu koupene u Hyundai boli konkurenci dvojnasob.
Jednak ze se tech aut tak moc neprodava a kazdy kus se pocita a jednak s kazdym prodanym kusem korejcum rapidne roste prestiz.
Oboji je pro konkurenci obrovsky problem a to nejen v luxusni tride. Prestiz znacky ma rozhodujici vliv i pri prodeji miniaut a marketing to velmi dobre vi.
Oproti konkurenci je to levnejsi a kazde auto v tomhle segmentu koupene u Hyundai boli konkurenci dvojnasob.
Jednak ze se tech aut tak moc neprodava a kazdy kus se pocita a jednak s kazdym prodanym kusem korejcum rapidne roste prestiz.
Oboji je pro konkurenci obrovsky problem a to nejen v luxusni tride. Prestiz znacky ma rozhodujici vliv i pri prodeji miniaut a marketing to velmi dobre vi.
Luxusní! Hodně se mi líbí! Zvlášť takto: [odkaz]
Je kvalitní! "Every square inch is filled with high-quality materials..." 9 bodů/10.
Bezpečný: "It's a Top Safety Pick, and this year's Equus gets a few more high-tech safety features." 9/10.
S vynikající výbavou: "Hyundai fills every Equus with a long list of standard equipment, including the usual power windows, locks and mirrors; leather upholstery; moonroof; and wood trim. For the connected crowd, the Equus has a navigation system controlled with a roller knob; an LCD display for its output and for the audio system display; Bluetooth; and iPod connectivity." 10/10!
- thecarconnection.com
😉
Je kvalitní! "Every square inch is filled with high-quality materials..." 9 bodů/10.
Bezpečný: "It's a Top Safety Pick, and this year's Equus gets a few more high-tech safety features." 9/10.
S vynikající výbavou: "Hyundai fills every Equus with a long list of standard equipment, including the usual power windows, locks and mirrors; leather upholstery; moonroof; and wood trim. For the connected crowd, the Equus has a navigation system controlled with a roller knob; an LCD display for its output and for the audio system display; Bluetooth; and iPod connectivity." 10/10!
- thecarconnection.com
😉
europania ich svojim myslenim nedobehnu ani za 20 rokov kedze ti ani v europe nevedia najst medzery a mimo eu su strateni jak eskimak na sahare.... cest vynimkam samozrejme
A nevím o jakých mezerách píšeš, když hned pod nadpisem stojí něco o pancéřovaných Mercedesech a Cadillacích. Neřku-li, že nejsou zdaleka sami. Příště si vědomostní mezery radši doplň a už se neláduj těma modrejma bonbónama z Koreje.
PS: Equus- kopírky jely naplno. Koukám, že H/K to má rozdělený; Hyundai kopíruje Mercedes, Kia BMW :no:
Postoj hura, Hyundai svetu vladne je blbost. Co Hyundai dela je, ze v Nosovicich dela levne modely a svym delnikum nejak extra moc neplati, coz se urco netyka delniku delajicich Equuse.
Nvm, kde ma puvod, jestli v koreji, cine usa nebo kde a je mi to jedno. CR z toho nema ani kacku, takze nebudu lezt Hyundai nekam do zadni casti tela za kazdou cenu....
Postoj fuuuj, Hyundai, okopirovany mercedes je taky blbost. Zadne auto s petilitrovou V8 s delkou pres 5 metru a moderni technikou nvcetne 8stupnoveho automatu a primovstrikovych motoru neni nejaky Atos, aby se na to rikalo fuj. Je to paradni kus techniky a korejcum patri uznani, ze jsou schopni takove vyrobky delat v pozadovane kvalite a na soucasne technicke urovni. Na to ti zadne kopirovani nestaci, protoze na soucasnem trhu by neobstala ani minula generace S ka, o predminule ani nemluvim. A kde si myslis, ze by se korejci dostali ke kopirovani soucasnych technologii a jejich uvedeni do vyroby a prodeji, aniz by okamzite necelili zalobam proti porusovani patentu ? Je snad v evrope nejaka zaloba na Equus ? Neni, protoze to je puvodne spolecne ditko vyvinute usilim Hyundai a Mitsubishi a soucasna generace uz je plne vyvinuta Hyundaiem. Takze pozor !
za chvili se od Hyundaie budou ucit, jak se maji efektivne vyrabet auta. evropa ma o neco malo lepsi inzenyry, ale korejci maji stokrat lepsi manazery a obchodni strategii a rekni, ze to neni pravda.... 😐
PSA jeste bude skemrat, aby si je korejci koupili.