no ak je toto pravda tak ma superb po chlebe.... vw odstavi superba, octavia teda nahradi superba a namiesto octavie bude rapid.... to sme teda vyhrali ;-\ gratulujem
som zvedavy kto si bude tie obludy kupovat... bezny clovek nepotrebuje 5 metrove auto .... ten narast rozmerov je hrozny...... ale raz sa to musi zastavit.... nemoze mat male auto 4,5 metra predsa....... a auto strednej triedy 5 metrov...... to hadam fakt nikto nedopusti....
co tym clovek ziska ze si bude musiet kupit rapida miesto octavky lebo ta uz bude o triedu vyssie aj rozmermi aj cenou? nic,,,, dostane rapida ktory bude zaostalejsi ako stara octavka... a na novu octavk usa bezny clovek vys.ere lebo taku obludu nikto nepotrebuje..... takze kazdy kto mal terajsie octavie bude jazdit v este zaostalejsich rapidoch alebo si priplati dalsiuch 100 litrov a kupi si akoze novu o 30cm dlhsiu octavku ako ma teraz....to aby si mnohi uz sli prerabat garaze na vacsie....
Ubohý jsi především ty, diskusní primitivové používající originální cool označení jako např.
"v Ochcávce" obvykle jezdí mastnou tyčí, přičemž o vlastním autě pouze sní ve svých mokrých snech...
Keci o zaostalosti miluju a to hlavně od lidí jako Ty. Snad u každého článku o kterémkoliv modelu škodovky se zde nakonec řeší velikost Octavie. Když už má nerůst bude se řešit zase to že je bude ještě dražší. Tak nějak se nemůžu zbavit dojmu kamenem úrazu není ani tak její velikost která je pro lidi do 180 cm v pohodě jak cena. No ne všichni si můžeme koupit všechno co by jsme chtěli, tak to bylo je a bude.
Je ale fakt, že 4,8 m je na kompaktní třídu fakt hodně (nebo chce škodovka auto na této platformě poslat do střední?). Úspěch to mít ale určitě bude, sám jsem zvědav, jak bude vypadat.
Škodovka se nijak netají tim že OIII chce poslat mezi mondea a passaty. Osobně jsem na ní hodně zvědavej, a stejně tak na novýho superba. Protože jestli se poučí ze současnýho jezevčíka a daj tomu logičtější rozměry, a pokud budou mít designéři volnější ruce díky MQB + peckovej novej design... Já si myslim že škodovka bude mít obrovskej nárůst prodejů (ať anti-koncernáři říkaj co chtěj)
Nechapu proc by meli vyklizet pozici v nizsi stredni. Skodovka by mela byt odpovedi koncernu na korejce, takze poslat octavku proti i40 je rozumne, zejmena proto, ze superb se v zahranici bere jako levna A6ka, ale na ceed, i30 a elantru nic nemaji. No uvidime, jak to cele dopadne a jestli oktavka vubec takto poroste.
Ono když dostaneš platformu která má dané rozměry nic s tím neuděláš. Dostaneš li jak píšeš platformu se kterou si můžeš dělat "co chceš" je to o něčem jiném. VW má velké plány a Škodovka ať se to někomu líbí nebo ne do těch plánů patří. Dle mého názoru se Škodovka v koncernu dostává na úroveň kam patří a snad už přestane házení klacků pod nohy.
Na téhle platformě bude stát i Passat. A ano, nová Octavia by mohla být střední třída, takový menší a levnější Passat. Asi jako Rapid bude levnější alternativou ke Golfu, tedy Jettě.
Pokud je to pravda, tak to bude zajímavé. Tahle strategie má nejednu trhlinu.
Při úspěších Škody na řadě trhů (kromě CEE regionu také především severské země a Švýcarsko) zřejmě nechce VW posílát Škodu přímo proti svým modelům, ale spíš mezi ně. Ona OII už také byla na nižší střední poměrně dost velká.
pozri si razvor naprav a zistis, preco superb nie je vobec na odpis. Takisto superb ma dnes na strednu triedu uz podpriemernu sirku (181cm to uz ma napriklad o triedu mensia astraJ), takze superb ma este stale kam rast.
je to jasne.... superbu uz bije umieracik.... este ho inovuju a za dva tri rocky skoncii bez nastupcu , lebo jeho nastupcom bude nepriamo vlastne nova octavia a miesto octavie mame rapida.... vsetko do seba zapada.... alebo zeby nas skoda prekvapila a spravi 5m dlhy novy superb ktory by bol nad 4,8m dlhou octaviou? A ten superb bude akoze stredna trieda alebo kde ho zaradia? Octavia bude kde? stale nizsia stredna? chaos
je to jasne.... octavia nepriamo nahrad isuperba ktory uz nebdue mat nastupcu.... no a namiesto starej dobrej octavie sa poctivy obcan dockal zaostalejsieho chudobneho rapida.... jak sikovneeee ;-\
Jseš moc svázanej zatříděním jednotlivých modelů. Ve firemní hierarchii je to jasné. Citigo - Fabia - Rapid - Octavia - Superb. V mezích třídy (kompaktní) je 4,8 m dlouhá octa hodně, ale Rapid, Octa a Sup stojí velikostně spíš na pomezí tříd a vyplňují všechny skuliny v globální nabídce. Dle mého geniální, takhle může každý model lovit ve vodách 2 tříd místo jedné.
Octavia už nebude v kompaktní třídě s Golfem, Astrou a dalšími... posune se do střední, k Mondeu a Passatu. Délkou 4,8 metru by už v nižší střední byla v nevýhodě.
Myslím, že prodej Octavií u nás poklesne ve prospěch Rapidu. Pro spoustu firem, ale i lidí je Fabia nevyhovující (rozměry apod.) a u vyhovující Octavie byli ještě schopni akceptovat cenu. Nový model se posune do střední třídy a s tím souvisí i cena. To bude pro hodně kupců signál k zamyšlení zda Rapid nemůže nahradit jejich dosluhující Octavie.
Je to už několikátá informace k novým Škodovkám na auto.cz, která je... hmm, řekněme překvapivá. Minule to byly informace o nedostupnosti 1.2TSI pro Octavii, asi si to začnu někam psát :-).
"Třetí generace Octavie se má prodloužit ze současných 4569 mm na zhruba 4800 mm" 4,8m v nižšej strednej? to sa asi zbláznili !! Veď Passat má 4769mm čiže -3cm . V Škode si zrejme plnia sny a zo Superbu budú mať vyššiu strednú triedu. A na auto.cz budú každý ďeň pribúdať ďalšie neobjektívne testy ako doteraz typu: škoda octavia vs. hyundai i40 superb vs. mercedes e .Keď sa už teraz podľa redaktorov takmer vyrovnajú čo bude potom výsledok bude vždy jednoznačný a škody vždy vyhrajú .
V závere článku octavia vs. i40 bolo citujem : "V závěru kariéry dokázala se ctí projít duelem s moderním a o třídu větším konkurentem" a superb vs. e trieda bolo v závere článku že nie každy je ochotný investovať do kvalitnejšieho auta keď môže mať za nižšiu cenu obdobný superb
Není to nic jiného. Škodovka vždy chtěla nabízet auto o třídu větší za cenu auta o třídu nižší. Nová Octavia do toho zapadá - střední třída za cenu nižší střední.
Nuz ako vidim, mame sa na co tesit, do vianoc tu bude kazdy den iny detailny zaber na rozne casti noveho auta >:D >:D >:D
Celkom tomu ale nechapem, stacilo jednoduchsie zmensenie oktavky, aspon trosku skratit tie previsy a mohla ostat v nizsej strednej triede a superb v strednej. Takto pride namiesto oktavky rapid a oktavka namiesto superbu. Alebo zeby chcela mat skoda zastupenie aj vo vyssej strednej triede superbom?
No potěš koště. 4,8 metru ... co skočí rovnou do vyšší střední ne? :-) Začínám mít tušení, že si začíná Škodovka dělat prostor pro další model mezi Rapid a Octavii. Minimálně rozměrově tam vznikne pěkná díra.
Superb šlape dobře. Nad Passatem VW nic nemá a Phaeton netáhne. Dobrá příležitost tam narvat laciný Superb, která rozměry (a snad nejen tím) prožene prémiovou třídu. U Latitude to moc nefunguje, ale u Škodovky by to jít mohlo. :yes:
Na model mezi Rapidem a Octavií nevěřím. Ještě nedávno tu byly pochybnosti o tom, jestli je vůbec dost místa pro Rapid.
Prodloužený Superb? Ale proč? Copak v tom současném je málo místa na délku? Jasně, i Dacia může vyrábět pětimetrovou limuzínu, ale jaký to má přínos pro zákazníka? Podle mě by měl Superb hledat svou přidanou hodnotu oproti Octavii spíš ve výbavě a technice. Jo, pár cm na šířku by neškodilo...
Jestli má aktuální Superb 4838mm a Octavie bude mít +- 4800, tak nemůžou zůstat vedle sebe.
Buď Superb skončí, což je nepravděpodobné, nebo povyroste k 5 metrovým limuzínám. Jiná možnost zřejmě není.
Ještě je tu možnost že Octavia nebude mít 4800, ale 4700-4750 a Superb povyroste o pár cm někam kolem 4850.
Pětimetrový Superb mi evropskou optikou smysl nedává, nevím jestli by to mohla být odpověď na požadavky asijských trhů... spíš si myslím že ne. Takové auto už si nutně říká alespoň o 3.0TDI, které samozřejmě může i dostat.
Já tam ten smysl vidím dobře. Když chceš dnes velké auto (a kombi), tak máš na výběr mezi 5,E a A6, možná Lexusem či Infiniti... už teď nemálo lidí sáhlo po Škodovce i přes značný kompromis. Když by Superb dorostl mohl by nabízet plnohodnotnou kvalitní neprémiovou alternativu.
Rozvor bude 2681 mmm,objem kufru u combi by měl být až 1500 litrů.Do 110 KW vlečná náprava,nad 110 KW multilink.Asistenční systémy shodné s Golfem VII a Audi A3.
1500 litrů by byl trochu ůstup ze slávy,když dnešní generace má 1665l. Nicméně moc bych se tomu nedivil. OII v tomto stanovila extrémní měřítka. Ale to jsem si myslel kdysi i o Octavii I :-)
Fascinuje mě,že se nikde neobjevují špionážní fotografie z testování... Alespoň já jsem tedy žádné neviděl. Přitom špionážníma fotkama všech ostatních modelů se to jen hemží. Včetně Golfu VII...
bude auto s razvorom nizsej strednej triedy ale dlzkou vyssej strednej triedy.... o pol metra kratsi ceed ma len o 3cm kratsi razvor takze priestorovo to bude pre posadku podobne, nevidim to ako velku vyhru nosit 2 kubiky vzduchu a metrovy previs za kolesami..... hlavne v meste...... uz terajsia octavia je dost velke auto co do dlzky ale este sa da ale ta nova octavka? ved to bude dlhe ako mercredes E....... nachapem a ani nechcem pochopit......
....no takže, OIII povyroste, to je teď už jasné,...cena skočí +- o 100litrů nahoru,....a při současné ceně zase +- 350 tis. už většina nebude kupovat OII Primu a různé derivace, ale novou ŠKODU RAPID LB, nebo Sportback či kombi.
Takže výsledek, za stejné prachy ( současné ) menší auto,...teda s novou maskou, ale no teda to je fakt bomba, ale pro soudruhy z VW, nikoliv pro zákazníka >:D >:D >:D >:D
Ale doufám, že když bude nová oktávka delší, že se to projeví na prostoru pro posádku. Nerad bych, aby se škodovka zasee snažila o gigantický kufr. A to, že bude konkurovat Passatu, A6 apod. je dobře. Už takhle si většina lidí myslí, že oktávie je, vzhledem k jejím rozměrům, konkurent těchto aut. A o nový Superb bych neměl strach, určitě to ve škodovce vymyslí.
sranda je ze octavka podrastie asi o 23cm ale razvor len o 10cm podla toho co citam... vyzera to tak ze previsy budu este vacsie ako tie dnesne obrovske.... takze priestor pre posadku bude stale len na urovni nizsej strednej triedy..... akurat rozmery auta budu ako v aute vyssej strednej triedy.... ziadna vyhra podla mna... mat o 3 cm dlhsi razvor ako v ceede ale byt dlhsi o pol metra.... tam velky rozdiel v priestore pre posadku nebude.... akurat auto bude obrovske na dlzku a sofer bude nosit kubiky vzduchu zbytocne ;-) bude to disproporcne presne ako prva octavia.... velke male auto
nemam pocit zeby narast rozmerov predajne mal octavii pomoct , prave naopak.... ludia si tuto obludu uz nebudu tolko kupovat a nie iba kvoli vyssej cene ale hlavne nepochopitelne velkym rozmerom.... ale vw asi vie c orobi a potrebuje skodovku uzemnit lebo octavia dost podkurovala golfu.... tak to sikovne nemecki sudruhovia vymysleli a povedali si ze spravia z octavie monstrum... parada... zase zakaznik na to doplati.... poctivej rodinke ostane jedina volba a to je chudobny rapid.... bravo...... poctivy zakaznik na to ako vzdy doplati najviac
som zvedavy s cim budu tu octavku porovnavat.... nema to ani razvor strednej triedy ale rozmery siahaju az na hranicu vyssej strednej triedy... nechapem... ved mame superba ktory je fakticky rovnako dlhy ako bude nova octavka a ma este aj vacsi razvor.... ta octavia bude asi skutocne posobit s tym malym razvorom disproporcne... bude to dalsia obluda
topper, ako chápem že si zaťažený na Kiu a Hyundai ja ich mám tiež rád a držím im palce nech sa im darí a hlavne nech robia kvalitné autá ale ták všetkého veľa škodí a prepáč nič v zlom ale tebe to už asi uškodiló :-) Poznám pár zariťákov do Mazdy a mám dosť tak aj ty sa prosíím upokoj, klíídek ... :yes:
... jak tady někteří jedinci ví, co bude a nebude Škoda vyrábět, jak to bude skutečně velké a jak to bude vypadat... ;-) Pokud vím, tak Octavie žádnému Golfu nekonkuruje a nikdy konkurovat nebude, protože jde o jinak koncipovaný vůz, i když se spoustou stejné techniky. Co se týká výbavy, tak Octavie má prakticky stejnou výbavu, jako kterékoli jiné auto, i když některé zbytečnosti jsou za příplatek. Jo, Octávka je křáp, že většího není, ale jaksi prodejní čísla mluví naprosto jinak a všechny ty slavné i30 až 1-milion se prodávají jen díky nízké ceně, protože je to vlastně papír, který se po ujetí určitých kilometrů začne rozpadat... A prodloužení auta o 20 cm ani moc poznat při takové délce nebude, je to o 10 cenťáků na každou stranu, což může být z velké části ralizováno jiným tvarem nárazníků... >:D >:D A skutečně se zajímat o to, do které kategorie Octavie patří a že bude o 100 000 Kč dražší (aniž jsme někdo viděli oficiální ceník, že) je skutečně hodné zvláštního zřetele a dr. Chocholouška... :-) Asi tak bych to řekl - mám už třetí služební Octavii a mohu vám všem říct, že ceníková a skutečná cena je dost velký rozdííl, ono se dá docela hodně peněz usmlouvat. Mám na auto cenový limit a vždy jsem měl auto v nejvyšší nekožené výbavě a limit slušně překračovalo, přesto se cena vždy upravila tak, aby se do limitu vešla... :-) A tvrdit, že Rapid bude nějaký chudý příbuzný - copak Dacie nebo KIA s Hyundayem nejsou chudí příbuzní?? >:D >:D
P. S.: začínám dospívat k názoru, že by se měly všechny ty komentáře pod články zrušit, protože je to jenom blbé kecání a hádání se bez možnosti cokoli ovlivnit...