Design
Přihlásit pro přidání komentáře
megacruiser
ale se sériovou produkcí je to už horší.
Lada Gorbi připomíná můj oblíbený koncept Renault Racoon: [odkaz]
Rapan zase trochu svým stylem úžasný Italdesign Columbus, i když jen vzdáleně: [odkaz]
Mrzí mě, že zatím nikdo nepoužil vtipné řešení "skládání" střechy z Roadsteru od Sbarra, je to naprosto jednoduchý a levný hardtop a takové auto by bylo bez problémů použitelné i v zimě. Rozhodně je to lepší řešení než složité skládací pevné střechy z mnoha dílů, které po složení zaberou kufr a díky nimž musí mít kabriolety nechutně vysokou a masivní zadní část.
Lada Gorbi připomíná můj oblíbený koncept Renault Racoon: [odkaz]
Rapan zase trochu svým stylem úžasný Italdesign Columbus, i když jen vzdáleně: [odkaz]
Mrzí mě, že zatím nikdo nepoužil vtipné řešení "skládání" střechy z Roadsteru od Sbarra, je to naprosto jednoduchý a levný hardtop a takové auto by bylo bez problémů použitelné i v zimě. Rozhodně je to lepší řešení než složité skládací pevné střechy z mnoha dílů, které po složení zaberou kufr a díky nimž musí mít kabriolety nechutně vysokou a masivní zadní část.
3_diamanty
vyzeraju vsetky ostatne ako z casopisu stop z r. 89 - tragedia ;-\
Pekelná Micinka
Gorbi a Rapan jsou naprosto úžasné. Peter má zajímavá řešení. A Carat, ten měli začít vyrábět, vypadá zajímavě a pokud by byl optimalizován pro ruské klimatické podmínky, mohl na tamějším trhu zaujmout. Naopak Lada C je obludnost, která zejména zezadu vypadá, jako když zadání znělo: "trochu jako Volvo C30, ale aby tam bylo i něco z toho Migu 25". Ona i ta sací díra vepředu, celé je to takové "neotesané, hrubé a masivní", kdyby to aspoń jezdilo rychle jako stíhačka...
Well-being
jsme už viděli tři (_|_)e. Aby se však něktrerý dostal z rýsovacího prkna až do prodeje, to tu ještě nebylo.
[odkaz]