Novinky
_MT_
0
Jo, zadní světla jsou slabší, to je pravda. Jak to na jedničce byla asi nejsilnější stránka designu, tak je to na dvojce asi nejslabší. Nicméně jako celek si podle mne polepšil. Předek a profil pěkně dopilovali.
Přejít do diskuze
SOUHLASím že NEmusí..
..nicméně to se této problematiky NEtýká, že? 😄
C5 V6 Bi-turbo je (prostě) VÝJÍMEČNÝ :yes: 😉
..nicméně to se této problematiky NEtýká, že? 😄
C5 V6 Bi-turbo je (prostě) VÝJÍMEČNÝ :yes: 😉
Pro mě je druhá generace sice propracovanější, ale stejně nevyvážená, jako první. U ní, řekl bych, hledali výraz, jak vlastně udělat velké SUV s typickým vzhledem přední části Porsche. U druhé se jim to povedlo, ale zase se nedobrali nějaké pohlednější zádě, konkrétně se zadními světly mám velký problém, jejich vnější tvar je pro mě zkrátka, no korejský...
Mě také "arogantní" design nijak zvlášť nesedí, u SUV bych ho také vůbec nepostrádal, ale zmínil jsem jej proto, že narozdíl od Cayenne II má jednička jednoznačně uchopitelnější výraz. Pro mě jsou zadní světla druhé generace prostě nestravitelná.
Na druhou stranu to není nic neobvyklého. Tady to mají v rámci koncernu, ale děje se to do určité míry téměř všude, protože by to nikdy nezaplatili. Jedním z aut, které k tomu mají hodně blízko, je například MP4-12C. Sice není 100% by McLaren, ale všechny hlavní součásti používá v dnešní době výlučně. Pár z nich je sice komerčně dostupných, ale zatím je nikdo jiný nepoužívá (alespoň pokud vím). Motory a převodovky se přebírají běžně, platformy bývají originální, nicméně jde většinou o evoluci nějakého původního návrhu, u větších automobilek pak dochází k odvozování. Pokud máš platformu, která splňuje požadavky, tak je to skutečně znovuvynalézání kola.
To pochopitelně je (drahý špás) - a já také NIC proti podobným "kusovkám" NEmám - jen proti TÉHLE (fakt "OBLUDNOSTi" 😄
PS: A tím "sdílením" motorů, převodovek, platformy pro 5 různých technicky stejných (podobných) automobilů přece jen asi (dost) UŠETŘí 😉
PS: A tím "sdílením" motorů, převodovek, platformy pro 5 různých technicky stejných (podobných) automobilů přece jen asi (dost) UŠETŘí 😉
protože jinak hrozí, že se tou kýčovitou obludností budou inspirovat ostatní designéři :no:
Mohou ušetřit na motorech, převodovkách a některých dílech pod kapotou, ale pořád provozovat maloobjemovou výrobu je drahý špás. Navíc, pokud jde o platformu, tak je to jako znovu vynalézat kolo. Kde s kritikou mohu souhlasit, jsou například motory. A samozřejmě design, E😜 9 F není můj šálek kávy.
Hodinky si řada lidí kupuje jako umělecké dílo. Nemluvě o mechanické kráse. Proto mám rád například skeletony Vacheron Constantin. Výjimečný můžeš být za mnohem méně peněz. Stejně je nikdo nepozná.
Možná je to v tom, že ne všichni považují arogantní za pozitivní. Mně to naopak většinou vadí. Druhá generace Cayenne je vyváženější, pěknější, světla a "ramena" jsou jemněji zapracovaná. Linie oken se mi líbí víc. Nese znaky Porsche, aniž by to působilo násilně. Doufám, že podobný osud potká i zadek Panamery. Předek se mi líbí už dnes, ale snad s tím zadkem něco udělají. Možná, že pod novým vedením už nebudou tolik tlačit na prostor vzadu. V tmavých barvách to není tak hrozné a je to jinak tak dobré auto, že mu to člověk promine. A také doufám, že mají v plánu osmiválcové kupé.
Mezi SUV je pro mne Cayenne aktuálně #1.
Mezi SUV je pro mne Cayenne aktuálně #1.
No, ferrari ff je docela výsměch všem tradicím 😄 a není rr ghost pouze sedmičkové bávo s "bodykitem"? 😉
Touareg I.g. byl designově rozhodně mnohem povedenější, než Cayenne I.g., ve svých druhých generacích jsou to už v obou případech i designově povedené vozy, ale Cayenne je teď designově o poznání "atraktivnější", ovšem už ne tak násilně/kýčovitě (tzv. za každou cenu) jako tomu bylo u jeho designově nevyvážené I. g.
Cayenne raději ne, jednička byla aspoň tankoidně arogantní. II je takovej mišmaš. Zlatej Touareg.
Já myslel, že zrovna ty máš pro vyšší krabice spíš slabost, viz tvé diskusní ódy na RaRo. Ale to není koncernová krabice, takže tu "logicky" nepočítáš.
😉 >😒]
😉 >😒]
..no a navíc je to ještě "krabice" 😉
..to jsou hned DVA důvody proč své penízky "předvádět" JINDE a JINAK 😄
..to jsou hned DVA důvody proč své penízky "předvádět" JINDE a JINAK 😄
Nemusíš to přece hned tak hrotit a vidět to jen černobíle. Mě se tohle (exterier) taky nijak moc nelíbí a nelíbí se mi dodnes ani to 5 GT (zejména zezadu 8-s ), no a nelíbil se mi ani Cayenne I. g. (zejména před faceliftem) , naopak Cayenne II. g. považuju (při správné konfiguraci) za aktuálně nejpěknější SUV vůbec. Nelíbí se mi např. ani exterier Panamery (zvlášť v bílé barvě).
Kam tedy zařadíš mě, mezi místní balíky, nebo spíš plakátové kritiky, případně mezi obojí? 😉 😄
Každopádně pouze samotný fakt, že se něco aktuálně poměrně slušně prodává (viz třeba tvůj příklad s 5 GT), ještě nedokazuje, že jde o skutečně kvalitní/povedený/nadčasový... design (může to být pravda, stejně jako nemusí), a to platí nejen u automobilů.
Kam tedy zařadíš mě, mezi místní balíky, nebo spíš plakátové kritiky, případně mezi obojí? 😉 😄
Každopádně pouze samotný fakt, že se něco aktuálně poměrně slušně prodává (viz třeba tvůj příklad s 5 GT), ještě nedokazuje, že jde o skutečně kvalitní/povedený/nadčasový... design (může to být pravda, stejně jako nemusí), a to platí nejen u automobilů.
Mít auto na které "většina ostatních" NEmá je jistě "příjemný pocit", ale PROČ si kvůli tomu kupovat tuhle OBLUDU 😉
Podle meho nazoru to nebude nejprodavanejsi SUV, ale zaujme misto range roveru, ktery mi tohle Bentley vzdalene pripomina svou ´´majestatnosti´´, lide co si koupili RR si ho v dalsi generaci uz nekoupi ,protoze ztratil sve kouzlo nadrazenosti.Tak se poohlidnou u bentley... muj nazor
Nevím KDE má "vrátnik zarabat 2.000 €" - ale tohle Polo E😜9F bude sdílet techniku s Q7 a Urus a Cayenne a Touareg = těch 5ti (které se budou odlišovat hlavně "kabátkem") se prodá daleko VÍC + zisk na modelech bude násobně VĚTŠí než u pidivozu Polo.
A lidé od Bentley naznačovali že to bude DRAHÝ model - ten si na sobě "no problem" vydělá (nízíké náklady na vývoj dané sdílenou technikou + šíleně VYSOKÁ cena = v ZISKovosti bych NEviděla problém..
..ve vzhledu vozu docela ANO 😉
A lidé od Bentley naznačovali že to bude DRAHÝ model - ten si na sobě "no problem" vydělá (nízíké náklady na vývoj dané sdílenou technikou + šíleně VYSOKÁ cena = v ZISKovosti bych NEviděla problém..
..ve vzhledu vozu docela ANO 😉
Hlavný dôvod kúpi bude to, že ostatní na to nemajú ....
Taký tovar ako luxusné hodinky .... idú rovnako ako 100 x lacnejší model, ale majiteľ má pocit výnimočnosti ....
Samozrejme okrem neho pre nikoho už takú hodnotu nemajú .... ľudia pri zdravom rozume kúpia niečo normálne a pracháč by nebol ochotný kúpiť "neoriginálne staré" ....i za zlomkovú cenu ...
Taký tovar ako luxusné hodinky .... idú rovnako ako 100 x lacnejší model, ale majiteľ má pocit výnimočnosti ....
Samozrejme okrem neho pre nikoho už takú hodnotu nemajú .... ľudia pri zdravom rozume kúpia niečo normálne a pracháč by nebol ochotný kúpiť "neoriginálne staré" ....i za zlomkovú cenu ...
"Za hubičku" asi tazko. Ved aj vratnik tam zaraba 2.000 Euro. Co myslis, kolko by stalo VW Polo, keby ho rocne predali 1.000 kusov? Kupil by si Polo basic za 40.000 Euro? Je jasne, ze tie ich "exkluzivity" su dotovane z predaja inych modelov.
Zrůdička na podvozku ,,lidového vozu,, ,děkuji nechci. Nicméně chápu, že někomu se líbí a že leckdo ho i koupí. Ale za mě ,NE! A samosebou, že bych ho bral kdyby mi ho někdo dával zadarmo a taky, že na něj nemám a tak závidím... Ostatně jako vždy.
P.S: Takový zakázkový RR to bude jiné kafe.
P.S: Takový zakázkový RR to bude jiné kafe.
Tak to je prvotřídní humus. A to jsem si dosud myslel, že pod zoufalý design Schóda Roooomster klesnout nelze. Ještě že to bude tak předražený, že snad žádný nikdy nepotkám. Dnes končím, jdu zvracet 😒
Jasně, že ano. To je v pořádku, že na tom chtějí vydělat, jinak by to nedělali... Jesli sis všiml, tak poukazuji pouze na design Bentleye ne na to jak je udělán 😉
"slintaly" a "balíky" jsem nemyslel až tak vážně 😉. Mimmochodem to BMW 5 GT opravdu miluju a kdybych si někdy nějaké to BMW náhodou kupoval tak by to bylo právě "gétéčko"
Já s tebou absolutně souhlasím. Manželky fotbalistů, nebo bussiness-womenky s rodinou, si tohle auto zamilují. Výsostné Béčko na kapotě určitě bude vypadat více "cool".
Co se týče desginu...interier je naprostá špica :yes:
Exterier...když se zapracuje více na zadní části a sladí se k tomu zbytek linek, zas tak hrozné to nebude.
Co se týče desginu...interier je naprostá špica :yes:
Exterier...když se zapracuje více na zadní části a sladí se k tomu zbytek linek, zas tak hrozné to nebude.
Ano, žijeme v "děsné" době.. 😉
..což ale (dle všeho) říkali (skoro)"všichni" v (skoro)KAŽDÉ době, takže.. 😄
..což ale (dle všeho) říkali (skoro)"všichni" v (skoro)KAŽDÉ době, takže.. 😄
Tak po "slintalech" přicházejí "balíci"? Hmmm ;-\
Já tedy BMW 5GT od začátku :yes: :yes: :yes: - je fakt že občas trochu "posměchu" se mi dostalo 😉
Nicméně to je "logicky" DOBŘE vymyšlené auto (které na trhu CHYBĚLO). Tahle "obludka" je FAKT "obludka" - která bude díky (docela "masoVWě") sdílené technice bude asi VÝDĚLEČNÁ - nicméně v její "větší" rozšíření v Evropě se mi nějak NEchce věřit - jen já znám 2 (ex)majitele vozů Bentley kteří nad ní (víc než) "ohrnuli nos"
Ale v komerční úspěch na "nových ASIJSKÝCH trzích" - v to se možná věřit dá..
Takže asi TAK k místnímu HOMBRE(mu) 71 😄
Já tedy BMW 5GT od začátku :yes: :yes: :yes: - je fakt že občas trochu "posměchu" se mi dostalo 😉
Nicméně to je "logicky" DOBŘE vymyšlené auto (které na trhu CHYBĚLO). Tahle "obludka" je FAKT "obludka" - která bude díky (docela "masoVWě") sdílené technice bude asi VÝDĚLEČNÁ - nicméně v její "větší" rozšíření v Evropě se mi nějak NEchce věřit - jen já znám 2 (ex)majitele vozů Bentley kteří nad ní (víc než) "ohrnuli nos"
Ale v komerční úspěch na "nových ASIJSKÝCH trzích" - v to se možná věřit dá..
Takže asi TAK k místnímu HOMBRE(mu) 71 😄
Říkat fandům do aut "plakátoví slintalové" NENí moc "pěkné" 😉
..jinak máte ale (bohužel) samozřejmě pravdu 😐
..jinak máte ale (bohužel) samozřejmě pravdu 😐
no ono to bude asi tím že automobilky stejně jako jiné podniky jsou tu především proto aby vydělávaly peníze. To jestli se to nějakým plakátovým slintalům na Auto.cz líbí nebo ne je jim naprosto jedno 😉
všeho do času. Jen co zjistí že jim to nepokazí image a že na tom slušně vydělají. A budeme tu mít nějaký Rolls Royce Desert Ghost jen to fikne 😉
...a vědí že na každém jednom autě trhnou pěkný balík. To že se to auto místním "balíkům" nelíbí může být Bentley naprosto ukradené. Jen tak mimochodem, o BMW 5 GT také všichni "odborníci" a puristé vykládali a psali jak je to děsné auto, jak to není žádné BMW, jak to nikdo nebude kupovat, ale stačí se rozhlídnout kolem sebe - někdy mám pocit že jich potkávám víc než klasikých "pětek". O zemích na západ od Rozvadova ani nemluvě.Ttakže asi tak k místním plakátovým kritikům.
Já bych tedy taky NEměla moc "kladných slov" pro kupce této OBLUDNOSTi - ale "zazobanych dementkov"? To snad (raději) NEeee - ne? 😉
Lambo je ještě daleko, ale tahle hrůza je za dveřmi, btw že ten koncern z toho ale umí vytřískat kapitál >😁
Nejsem si jistá co znamená "svojsky", ale Aston podobnou "OBLUDU" také připravuje 😉
PS: Prapor NE naftě a NE "podbízivým" modelům (a tradic se)drží už JEN Rolls Royce :yes: :yes: :yes: 😄
PS: Prapor NE naftě a NE "podbízivým" modelům (a tradic se)drží už JEN Rolls Royce :yes: :yes: :yes: 😄
Zapomněl jste ještě na (další "klon") Lamborghini URUS 😉
PS: A to buďte rád že jste tu obludu (E😜9F) neviděl "naživo" 😄
PS: A to buďte rád že jste tu obludu (E😜9F) neviděl "naživo" 😄
Snáď nepraješ vyvoleným, neskutočný motor HTP (najlepšie v prevedení 40 kW). Emisie minimálne a ekológovia v Bruseli sa od radosti ožerú. Majú to vôbec dovolené ? Ktovie koľko jedno vypité pivo vypustí emisií ? :no:
No je fakt, že koncern má z čeho vybírat. Na jedné platformě se Bentley postaví do řady za Tuareg, Q7 a Cayenne... Proč ne, ale nemohlo to sakra vypadat alespoň trochu lépe? 😒
Ono se jich pár prodá (lidí s NEvkusem je na světě dost a DOST 😉 ) a vývoj bude "za hubičku" - neb to bude jen další klon audi Q7 a jeho "koncernoVWých SUV bratrů" (prodávaných tu s logem Porsche, tu Lamborghini, tu VW ... a pod kabátkem jeden stejný základ a tři motory V8 4.0, W12 a inovovaná nafta V8 4.2 - aby měla konečně vyšší výkon než R6 3litr od konkurence...
PS: DĚS BĚS inf👋přání některých že by se snad VWrátil motor V12 TDi snad NEbudou vyslyšeny.. 😉
PS: DĚS BĚS inf👋přání některých že by se snad VWrátil motor V12 TDi snad NEbudou vyslyšeny.. 😉
Bentley a SUV ?
Škoda, ale značky sa prispôsobujú aktuálnemu trendu. Už chystajú panameru kombi.
Snáď aston martin ostane svojsky.
Škoda, ale značky sa prispôsobujú aktuálnemu trendu. Už chystajú panameru kombi.
Snáď aston martin ostane svojsky.
Máš pravdu, česť výnimkám.
Včera som absolvoval 500 km a šoféri sú hoväda. Bol som svedkom skoro čelnej zrážky vodiča v passate CC. Do kopca cez pnú čiaru, do zákruty.
Išiel som na pohodu ako vždy (50-90-130). Občas ma obehla fábia HTP, ale nie som ten typ, ktorý by bol nahnevaný.
Včera som absolvoval 500 km a šoféri sú hoväda. Bol som svedkom skoro čelnej zrážky vodiča v passate CC. Do kopca cez pnú čiaru, do zákruty.
Išiel som na pohodu ako vždy (50-90-130). Občas ma obehla fábia HTP, ale nie som ten typ, ktorý by bol nahnevaný.
No nevim, kam tohle auto míří. Bentley Continental GT a GTC jsou parádní kousky krásné, silné a ušlechtilé... Nicméně Bentley umí i vyloženě ošklivá auta - Mulsane a tohle opravdu nevzhledné SUV :no😒br />
Nejsem si zcela jist, že E😜 9F bude prodejní hit mezi luxusními SUV. Nepochybuji o zpracování, kvalitě nebo výkonech, ale o vkusu návrhářů a konečných zákazníků. Interiér je opravdu parádní, přístrojová deska, kaplička s přístroji, sedadla, volant jsou opravdu krásné :yes: Nicméně pak přijde pohled zvenčí a všehchna ta krása je ta tam, bohužel... :no: Chápu, že je potřeba se odlišit, ale čeho je moc, toho je příliš :no: :no: :no:
Nejsem si zcela jist, že E😜 9F bude prodejní hit mezi luxusními SUV. Nepochybuji o zpracování, kvalitě nebo výkonech, ale o vkusu návrhářů a konečných zákazníků. Interiér je opravdu parádní, přístrojová deska, kaplička s přístroji, sedadla, volant jsou opravdu krásné :yes: Nicméně pak přijde pohled zvenčí a všehchna ta krása je ta tam, bohužel... :no: Chápu, že je potřeba se odlišit, ale čeho je moc, toho je příliš :no: :no: :no:
Lebo závisť, nič iné.
Topper ťažko chápe, že existujú ľudia, ktorí si kúpia auto pre radosť, nie podľa cena/výkon/záruka.
Nie všetci sú "chudáci" a pokukujú po lodgy alebo ceede, niekto dá do konfigurátora BMW 650i cabrio. Netreba zovšeobecňovať, je to fórum o autách a nie iba o nižšej strednej triede a nekonečných, slovných súbojoch golf vs. ceed.
Topper ťažko chápe, že existujú ľudia, ktorí si kúpia auto pre radosť, nie podľa cena/výkon/záruka.
Nie všetci sú "chudáci" a pokukujú po lodgy alebo ceede, niekto dá do konfigurátora BMW 650i cabrio. Netreba zovšeobecňovať, je to fórum o autách a nie iba o nižšej strednej triede a nekonečných, slovných súbojoch golf vs. ceed.
arogancia soferov takychto aut nema hranic a vacsinou v nich sedia totalni ......
cest vynimkam
cest vynimkam
tak niet pochyb ze duster bude v terene lepsiim autom ako toto monstrum pre zazobanych dementkov :yes: