Proč musí vždy vypadat elektromobil jako auto pro .... nevím co napsat, ale je to strašný. Přeci se dají udělat disky s nízkým odporem vzduchu, které budou zároveň hezky vypadat.
jedine co je na tom pozitivni je, ze to nema P**U ve znaku.
cokoliv vetsiho nez detska hracka je na baterky k nicemu.
nevim, proc se porad nekdo pokousi znovu a znovu vyrabet totalne predem ztraceny nesmysl.
je zatím zcela špatný. Nelze postavit použitelný elektromobil pouze výměnou spalovacího motoru za elektromotor a nacpáním baterek do kufru. S pohonem na elektřinu se musí počítat už při návrhu koncepce auta, jinak elektromobil nemůže být efektivně použitelný. Konstrukce musí být lehká, aerodynamická a musí počítat s integrováním baterií.
Takto navrženým elektromobilem byl GM EV-1, který předstihl svojí koncepcí dobu o desítky let. To co vzniklo ale velmi vylekalo některé lidi, kteří se už postarali, aby tento skvělý elektromobil doslova zmizel ze světa - všechny byly zničeny, ani jeden nezůstal pojízdný.
[odkaz]
Doporučuji film "Who Killed the Electric Car?" Je tam krásně vidět, jak uživatelé nabízeli za elektromobil vysoké částky aby si ho mohli nechat, ale stejně jim byl odebrán, zničen a vyhozen v poušti.
trosku to zkreslujes, . Cars with the lead-acid pack had a range of 80 to 100 miles, while the NiMH cars could travel between 100 and 140 miles between charges. Na tu doby je mozna 210km bez dobiti uzasna hodnota, nicmene porad to je nepouzitelne. Dokud tam nebude aspon jedna nula navic.
Hybridy jsou svym zpusobem perspektivnejsi reseni.