Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Paříž 2012

Zpět na článek

Toyota přiveze Auris Tourer a nové Verso do Paříže

20 komentářů

Avatar - PeterLuk
PeterLuk
:yes: :yes:
johny2000uwb
No mě zajímá hlavně interiér. Pocit toho, kdo mi kouká na kufr umocní spíše motor než krásná zadnice 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Kombi na té fotce vypadá lákavě, ale velice se obávám odhalení jeho zádě...
Avatar - Rubb
Rubb
Tak nějak si na ten nový předek Toyoty začínám zvykat. Tomu Versu a kombíku vyloženě sedí :yes: 😄 Škoda toho zadku u Aurise, kombi vypadá pěkně i z boku, tak snad ten zadek... 😉
GT 86 ta je bez diskuse :yes: :yes: :yes:
pargi
:yes:
pargi
:yes:
pargi
Souhlas! :yes:
Avatar - theolli
theolli
Já jsem Toyotu docela žral,měl jsem dve Corolly AE86,4xCelicu včetně cabria a GT Four a Supru tak myslím že mohu o Toyotách mluvit. Pravda je že do 94 u Celicy padaly motory ,žraly olej ale po 94 už to bylo OK.
Pořád to bylo lepší jak v té době Golfy G60 na to všichni jen nadávali. Zkušenosti z Evropských aut mám s BMW,Peugeotem,VW,Opel,Renault a Fiat a prostě Japonci byli už tenkrát jinde a myslím že si ten náskok udržují do dneška.
Co jsem sedl do Hondy jinou značku jsem již nekoupil,natočeny statisíce a nikdy jsem neměl žádný problém,tak asi tak.
Avatar - Starfighter
Starfighter
My se bavíme o VW?
Na Auris Tourer Hybrid - podla vsetkeho to bude velmi zaujimave vozidlo a vychadzajuc z cien sucasnej gemeracie a cien Priusu, bude aj lakavo nacenene.
Avatar - Anonym
Anonym
Tak, tak. Vždyť když nastoupila pátá generace Golfu, Volkswagen uvedl Golf Plus s tím, že kombík už není potřeba. Zákazníci ale evidentně kombíka chtěli a poptávali, takže Volkswagen byl nakonec "donucen" uvést jej na trh a to 4 roky po premiéře hatchbacku.
Pro "Japonce" ale může být kombík nižší střední třídy opravdu problém, protože je to víceméně evropská "úchylka".
Avatar - jozephko
jozephko
Konečne si Toyota uvedomila, že bez kombíku v nižšej strednej triede sa v Európe dobré čísla robiť nedajú. Kombíkovú Corollu v predchádzajúcej generácii síce v Japonsku vyrábali, ale do Európy nedovážali.
Nedávno som videl štatistiku nižšej strednej triedy a pohľad to bol zaujímavý, kto nemal kombík, klesol najmenej o 20 % (Citroen C4, Fiat Bravo, Honda Civic, Auris, Mazda 323), automobilky s kombíkmi si buď pozície čísla udržali alebo ešte posilnili.
Nakoniec prečo kupovať MPV, keď kombík s porovnateľným priestorom je ľahší, s lepším zrýchlením a menšou spotrebou, a minimálne o 50 až 100 tisíc lacnejší?
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Switch007
Ano, kvalita je Toyoty je úplně stejná jako ostatních značek, a proto jsou v německém testu spolehlivosti na prvních dvou místech: [odkaz] 😉
Avatar - theolli
theolli
Nevšiml jsem si že by se podařilo kvalitativně Evropským automobilkám přiblížit,sundej si ty růžový brýle ,nevím o tom že by Toyota měla kvalitativní problémy jako třeba VW!!
Avatar - Starfighter
Starfighter
Kvalita a trvanlivost Toyoty je plus mínus úplně stejná, jako u většiny ostatních značek. Devadesátá léta už dávno skončila.
Avatar - theolli
theolli
Auris vypadá skvěle a když si člověk připočte kvalitu a trvanlivost Toyotě vlastní je to rázem "král třídy "
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Proč by se Corolla neměla vyrábět? Že není trhákem v EU neznamená, že jím není jinde.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Choochoo
Choochoo
Na prvni fotce vypada moc pekne. Verim ze ve skutecnosti to bude jeste lepsi 😉 :yes: