Nevšiml jsem si že by se podařilo kvalitativně Evropským automobilkám přiblížit,sundej si ty růžový brýle ,nevím o tom že by Toyota měla kvalitativní problémy jako třeba VW!!
Já jsem Toyotu docela žral,měl jsem dve Corolly AE86,4xCelicu včetně cabria a GT Four a Supru tak myslím že mohu o Toyotách mluvit. Pravda je že do 94 u Celicy padaly motory ,žraly olej ale po 94 už to bylo OK.
Pořád to bylo lepší jak v té době Golfy G60 na to všichni jen nadávali. Zkušenosti z Evropských aut mám s BMW,Peugeotem,VW,Opel,Renault a Fiat a prostě Japonci byli už tenkrát jinde a myslím že si ten náskok udržují do dneška.
Co jsem sedl do Hondy jinou značku jsem již nekoupil,natočeny statisíce a nikdy jsem neměl žádný problém,tak asi tak.
Konečne si Toyota uvedomila, že bez kombíku v nižšej strednej triede sa v Európe dobré čísla robiť nedajú. Kombíkovú Corollu v predchádzajúcej generácii síce v Japonsku vyrábali, ale do Európy nedovážali.
Nedávno som videl štatistiku nižšej strednej triedy a pohľad to bol zaujímavý, kto nemal kombík, klesol najmenej o 20 % (Citroen C4, Fiat Bravo, Honda Civic, Auris, Mazda 323), automobilky s kombíkmi si buď pozície čísla udržali alebo ešte posilnili.
Nakoniec prečo kupovať MPV, keď kombík s porovnateľným priestorom je ľahší, s lepším zrýchlením a menšou spotrebou, a minimálne o 50 až 100 tisíc lacnejší?
Tak, tak. Vždyť když nastoupila pátá generace Golfu, Volkswagen uvedl Golf Plus s tím, že kombík už není potřeba. Zákazníci ale evidentně kombíka chtěli a poptávali, takže Volkswagen byl nakonec "donucen" uvést jej na trh a to 4 roky po premiéře hatchbacku.
Pro "Japonce" ale může být kombík nižší střední třídy opravdu problém, protože je to víceméně evropská "úchylka".
Na Auris Tourer Hybrid - podla vsetkeho to bude velmi zaujimave vozidlo a vychadzajuc z cien sucasnej gemeracie a cien Priusu, bude aj lakavo nacenene.
Tak nějak si na ten nový předek Toyoty začínám zvykat. Tomu Versu a kombíku vyloženě sedí :yes::-) Škoda toho zadku u Aurise, kombi vypadá pěkně i z boku, tak snad ten zadek... ;-)
GT 86 ta je bez diskuse :yes::yes::yes: