Paříž 2012
PeterLuk
0
:yes: :yes:
Přejít do diskuze
No mě zajímá hlavně interiér. Pocit toho, kdo mi kouká na kufr umocní spíše motor než krásná zadnice 😉
Tak nějak si na ten nový předek Toyoty začínám zvykat. Tomu Versu a kombíku vyloženě sedí :yes: 😄 Škoda toho zadku u Aurise, kombi vypadá pěkně i z boku, tak snad ten zadek... 😉
GT 86 ta je bez diskuse :yes: :yes: :yes:
GT 86 ta je bez diskuse :yes: :yes: :yes:
Já jsem Toyotu docela žral,měl jsem dve Corolly AE86,4xCelicu včetně cabria a GT Four a Supru tak myslím že mohu o Toyotách mluvit. Pravda je že do 94 u Celicy padaly motory ,žraly olej ale po 94 už to bylo OK.
Pořád to bylo lepší jak v té době Golfy G60 na to všichni jen nadávali. Zkušenosti z Evropských aut mám s BMW,Peugeotem,VW,Opel,Renault a Fiat a prostě Japonci byli už tenkrát jinde a myslím že si ten náskok udržují do dneška.
Co jsem sedl do Hondy jinou značku jsem již nekoupil,natočeny statisíce a nikdy jsem neměl žádný problém,tak asi tak.
Pořád to bylo lepší jak v té době Golfy G60 na to všichni jen nadávali. Zkušenosti z Evropských aut mám s BMW,Peugeotem,VW,Opel,Renault a Fiat a prostě Japonci byli už tenkrát jinde a myslím že si ten náskok udržují do dneška.
Co jsem sedl do Hondy jinou značku jsem již nekoupil,natočeny statisíce a nikdy jsem neměl žádný problém,tak asi tak.
Na Auris Tourer Hybrid - podla vsetkeho to bude velmi zaujimave vozidlo a vychadzajuc z cien sucasnej gemeracie a cien Priusu, bude aj lakavo nacenene.
Tak, tak. Vždyť když nastoupila pátá generace Golfu, Volkswagen uvedl Golf Plus s tím, že kombík už není potřeba. Zákazníci ale evidentně kombíka chtěli a poptávali, takže Volkswagen byl nakonec "donucen" uvést jej na trh a to 4 roky po premiéře hatchbacku.
Pro "Japonce" ale může být kombík nižší střední třídy opravdu problém, protože je to víceméně evropská "úchylka".
Pro "Japonce" ale může být kombík nižší střední třídy opravdu problém, protože je to víceméně evropská "úchylka".
Konečne si Toyota uvedomila, že bez kombíku v nižšej strednej triede sa v Európe dobré čísla robiť nedajú. Kombíkovú Corollu v predchádzajúcej generácii síce v Japonsku vyrábali, ale do Európy nedovážali.
Nedávno som videl štatistiku nižšej strednej triedy a pohľad to bol zaujímavý, kto nemal kombík, klesol najmenej o 20 % (Citroen C4, Fiat Bravo, Honda Civic, Auris, Mazda 323), automobilky s kombíkmi si buď pozície čísla udržali alebo ešte posilnili.
Nakoniec prečo kupovať MPV, keď kombík s porovnateľným priestorom je ľahší, s lepším zrýchlením a menšou spotrebou, a minimálne o 50 až 100 tisíc lacnejší?
Nedávno som videl štatistiku nižšej strednej triedy a pohľad to bol zaujímavý, kto nemal kombík, klesol najmenej o 20 % (Citroen C4, Fiat Bravo, Honda Civic, Auris, Mazda 323), automobilky s kombíkmi si buď pozície čísla udržali alebo ešte posilnili.
Nakoniec prečo kupovať MPV, keď kombík s porovnateľným priestorom je ľahší, s lepším zrýchlením a menšou spotrebou, a minimálne o 50 až 100 tisíc lacnejší?
Ano, kvalita je Toyoty je úplně stejná jako ostatních značek, a proto jsou v německém testu spolehlivosti na prvních dvou místech: [odkaz] 😉
Nevšiml jsem si že by se podařilo kvalitativně Evropským automobilkám přiblížit,sundej si ty růžový brýle ,nevím o tom že by Toyota měla kvalitativní problémy jako třeba VW!!
Kvalita a trvanlivost Toyoty je plus mínus úplně stejná, jako u většiny ostatních značek. Devadesátá léta už dávno skončila.
Auris vypadá skvěle a když si člověk připočte kvalitu a trvanlivost Toyotě vlastní je to rázem "král třídy "