Novinky
Když někdo umí a jinej musi...
ZIL je legenda a je dobře že po letech skomírání míří zas vzhůru.
ZIL je legenda tak akorát v bývalém východním bloku. Nevím kam míří, ale to na co se tu koukám, te je něco příšernýho. Jako státník bych v tom jezdil se sebezapřením.
Máš jednu nepěknou vlastnost a tou je snažení se produkovat svou pravdu jako všeobecný fakt. Ať už jde o ameriky, tak hlavně o další tvé oblíbence, ruské auta. ZIL žádná legenda není. Možná tak v postkomunistických zemích a vlastně ani to ne, protože u nás to skoro nikdo nezná, jelikož to tady skoro vůbec nejezdilo. Takže legenda leda postsovětských zemí a ty to tady reprodukuješ jako by s z toho každý měl posadit na zadek.
A předmět článku je takový obluda, že se z ní stane možná legenda internetu- další vysmívaný ruský produkt.
A předmět článku je takový obluda, že se z ní stane možná legenda internetu- další vysmívaný ruský produkt.
No než začneš něco tvrdit, ověř si fakta a zjisti si kdo ty staré zily kupuje (vše sběratelé za západu) a za kolik.
Jeden příklad😒br /> [odkaz]
Z čeho myslíš že to oddělení speciálních vozů v ZILu žije - že dělají renovace. Jinak by neměli co dělat, poslední limuzína byla vyrobena v roce 2002, od 2003-2009 nic nového nevyrobili, 2010 udělali 3 ks kabrillet, loni opět nic nevyrobili a letos udělali tohle.
U nás nezná nikdo nic, protože média chrlí inforamce akorát o korejích, němcích a tím to tak končí. A halvně vše co bylo vyrobeno za bývalého řežimu v totlitních státech bylo špatný.
Akorát že to je totální omyl, protože ty vozy vycházely z americké techniky, ovšem byly vylpšeny a navíc to byla velmi kvalitní ruční výroba, jednoduchá a osvědčená technika.
Jeden příklad😒br /> [odkaz]
Z čeho myslíš že to oddělení speciálních vozů v ZILu žije - že dělají renovace. Jinak by neměli co dělat, poslední limuzína byla vyrobena v roce 2002, od 2003-2009 nic nového nevyrobili, 2010 udělali 3 ks kabrillet, loni opět nic nevyrobili a letos udělali tohle.
U nás nezná nikdo nic, protože média chrlí inforamce akorát o korejích, němcích a tím to tak končí. A halvně vše co bylo vyrobeno za bývalého řežimu v totlitních státech bylo špatný.
Akorát že to je totální omyl, protože ty vozy vycházely z americké techniky, ovšem byly vylpšeny a navíc to byla velmi kvalitní ruční výroba, jednoduchá a osvědčená technika.
To je sice fajn, ale oni si to kupují jako sběratelský předmět. Pochybuju, že v tom budou denně jezdit. Navíc, jestli je nějaké pozitivum to, že je to okopírovaná americká technika někdy ze 60? let, tak to pochybuju. Ano, vyrábět to v bývalém svazu mělo své opodstatnění, ale vyrábět to dnes s tím, že to vypadá defacto stejně, to prostě není nic obdivuhodného. Ano, může to být i spolehlivé, ale vypadá to archaicky a nesvědčí to o ničem, než o bídě komunismem a možná i vlastní mentalitou zbídačeného národa. Čest vyjímkám, jako jsou vědci, kteří dosahovali a snad i dosahují světových úspěchů. Konečně na co ten svaz dojel - no i na to, že byl absolutní nedostatek spotřebního zboží, no vlastně i potravin, a lidi už to tak nějak přestalo bavit, a to se Gorbačov docela snažil a já věřím, že to i imyslel dobře.
Ono to dojelo paradoxně na ty Gorbiho reformy, když už sem chceš tahat politiku.
Moc rychlé reformy a moc rychlé uvolnění poměrů, následně nasrání sklaního jádra komunistů, puč, gorbi uvězněn na dače, a pak z toho všeho akorát vybrousil Jelcin.
Samozřejmě za Brežněva docházelo k rozsáhlé korupci a rozkrádání státního majetku vrcholnými činiteli. Každý větší aprátčík měl zahraniční konto.
Ale to co prozkradli pak za Jelcina, to bylo xx násobně tolik.
Jistě že to kupují jako veterány. Však to veteráni jsou, ale kdyby to nikdo neznal a nikdo enchtěl tak by to nekupoval nikdo.
Vypadá to archaicky, protokže karoserie je původní. Furt lepší udělat retro než tomu zaolbit blatníky jako u lady a udělat z toho hnus fialovej. Takhle je to klasická hranatá limuzína.
Moc rychlé reformy a moc rychlé uvolnění poměrů, následně nasrání sklaního jádra komunistů, puč, gorbi uvězněn na dače, a pak z toho všeho akorát vybrousil Jelcin.
Samozřejmě za Brežněva docházelo k rozsáhlé korupci a rozkrádání státního majetku vrcholnými činiteli. Každý větší aprátčík měl zahraniční konto.
Ale to co prozkradli pak za Jelcina, to bylo xx násobně tolik.
Jistě že to kupují jako veterány. Však to veteráni jsou, ale kdyby to nikdo neznal a nikdo enchtěl tak by to nekupoval nikdo.
Vypadá to archaicky, protokže karoserie je původní. Furt lepší udělat retro než tomu zaolbit blatníky jako u lady a udělat z toho hnus fialovej. Takhle je to klasická hranatá limuzína.
No dojelo to na reformy, ale ty byly potřeba a kdo na ně nebyl připraven byly právě ti aparátčíci. A čí děti asi budou ti dnešní oligarchové.... Klasická limuzína - hranatá - je jedině a pouze Cadillac (dobře, Lincoln beru taky). 😉
A ZIl.
Na východě.
Ted řeknu něco zač mě tu budete mlátit čepicema, ale top luxusní zančky 50-80 let na světě byly😒br /> Bentley
BMW
Cadillac
Jaguar
Lincoln
Mercedes
Rolls-royce
ZIS
ZIL
Na východě.
Ted řeknu něco zač mě tu budete mlátit čepicema, ale top luxusní zančky 50-80 let na světě byly😒br /> Bentley
BMW
Cadillac
Jaguar
Lincoln
Mercedes
Rolls-royce
ZIS
ZIL
Jistě reformy byly potřeba ale ne tak rychle. Obyčejnej lid na to nebyl připravenej, na glasnost ani perestrojku a na perestrojku navíc neměli už ani prachy.
Taky Gorbi chtěl v roce 1990 půjčit na G7 už něvím kolik miliard dolarů, ale ti se na něj vybodli.
Ještě perlička - Gorbi byl mazanej,ještě než se dostal na vrchol tak se moc nechlubil před straníky máš má myšlenky na tak radikální věci, jinak by ho tam nikdy nedali.
Oni chtěli někoho mladšího, aby to zas nedopadlo stejně jako s Andropovem a Černěnkem.
Taky Gorbi chtěl v roce 1990 půjčit na G7 už něvím kolik miliard dolarů, ale ti se na něj vybodli.
Ještě perlička - Gorbi byl mazanej,ještě než se dostal na vrchol tak se moc nechlubil před straníky máš má myšlenky na tak radikální věci, jinak by ho tam nikdy nedali.
Oni chtěli někoho mladšího, aby to zas nedopadlo stejně jako s Andropovem a Černěnkem.
Ale ano. Jenže problém je, že současné Rusko dokazuje, že stále připraveno není. Agresivně tržní Moskva, nostalgický "východ"... Doporučuji takový seriál, byl o sídlech extrémně bohatých lidí, docela dost vypovídající. Bohužel, teď nevím z hlavy, jak se to jmenovalo, zkusím dohledat. Edit. Myslím, že to je ono [odkaz] Aáá tady se na to dá kouknout. [odkaz] Děsivé! 8-s
Rusko je ruýsko, tam je možné cokoliv a kdykoliv. A to se mi částečně líbí.
Rusko je díra, která světu nedala nic dobrého. Pokud se ti na ni něco líbí... 8-s Proti gustu...
Rusko je krásná zem, vždyť zabírá obrovskou část dvou kontinentů. Problém je, jací lidé tam žijí a nejhůře to, kteří z nich jim dlouhodobě vládnou. Bohužel se obávám, že takto velkou zemi nejde z jednoho místa uřídit. Jak se to říká? Hlava neví, co dělají ruce? Nebo tak nějak.? Jinak ale nějaké zajímavé věci světu dali, a budu-li sarkastický, tak řeknu, že minimálně mnoho podnětů k zamyšlení. >😒]
Tak dnešní rusko už nbemá tolik oblastí a republik jako za sssr, dneska už jsou některé republiky samostatné. A tíhnou spíš k západu, např. gruzie.
U aut tohoto typu bývá jedním z rozhodujících požadavků bezpečnost. Ani ne tak při havárii, ta se moc nepředpokládá, jako špíše proti útoku různými zbraněmi. O tom v příspěvku není ani čárka.
Možná o tom bude vědět víc Barrichello, o jehož účasti v diskuzi jsem ani vteřinu nepochyboval.
(Četl jsem blog a vím, že prototyp pacéřován není, ale nemělo by takové auto být ?)
Možná o tom bude vědět víc Barrichello, o jehož účasti v diskuzi jsem ani vteřinu nepochyboval.
(Četl jsem blog a vím, že prototyp pacéřován není, ale nemělo by takové auto být ?)
Pokud bude zájem, tak je ZIL schopen pancéřovanou verzi vyrobit a nabídnout. Otázka je co bude poždovat kreml resp. podnikatelé mající zájem o tento vůz.
V minulosti ZILy pancéřované byly, ovšem logicky se zvýší hmotnost a klesají výkonové parametry co se týče zrychlení, maximálky atd.
V minulosti ZILy pancéřované byly, ovšem logicky se zvýší hmotnost a klesají výkonové parametry co se týče zrychlení, maximálky atd.
Zajimalo by me, za kolik to budou nabizet verejnosti, nepsalo se o tom nekde?
To se nepsalo. Staré 41041 stály v roce 1998 tehdá v přepočtu asi 10 mil Kč.
To je vážně hrozný auto. Motor to má pomalu stejně velkej jako veyron, ale víc než 200 ne, na stovku to určitě taky nebude mít pod 8 vteřin, a 290 kW z osmiválce? Cm'on, když uděláte osmiválec z dvoulitru tak to bude mít 290 kW. A pětikvalt? Jen kroutit hlavou... Vždyť i 1,2 TSi už maj šestikvalty.
Navíc mi v článku chybí údaj jestli je motor vznět. nebo záž.. Podle objemu bych čekal benzín, ale ten výkon vypadá spíš na diesel. Každopádně se rusko se svym reprezentativnim vozem moc nevytáhlo
Navíc mi v článku chybí údaj jestli je motor vznět. nebo záž.. Podle objemu bych čekal benzín, ale ten výkon vypadá spíš na diesel. Každopádně se rusko se svym reprezentativnim vozem moc nevytáhlo
Ten motor je původní 7,7 V8 ZIL z 80 let. Akorát místo karburátorů je vstřikování. Už jsi doma? V 80. letech neměly V8ky výkon 400 kw.
Pětistupnová převodovka k tomuhle motoru z nákladáku naprosto stačí, ostatně Maybach měl až do ukončení výroby rovněž pětistupnovu převodovku MB G-tronic (W5A580).
Naprosto stjeno sem měl v 300C >😁 >😁 >😁
Motor je samozřejmě zážehový. Auto váží 3,5 tuny, tudíž asi jen málokdo čeká že to bude mít zrychlení za 5 s
Pětistupnová převodovka k tomuhle motoru z nákladáku naprosto stačí, ostatně Maybach měl až do ukončení výroby rovněž pětistupnovu převodovku MB G-tronic (W5A580).
Naprosto stjeno sem měl v 300C >😁 >😁 >😁
Motor je samozřejmě zážehový. Auto váží 3,5 tuny, tudíž asi jen málokdo čeká že to bude mít zrychlení za 5 s
Já se nikdy o ruský stroj nezajímal, takže mi historie týhle bestie unikla. Ale mohli si aspoň dát tu práci a udělat pořádnej motor... Třeba už zmíneněj veyron má 2,5 tuny a má zrychlení pod 3 vteřiny, takže 8 vteřin pro 3,5 tunovýho macíka neni tolik... ale to by se museli soudruzi snažit. Protože právě zrychlení je hned po bezpečnosti nejdůležitější věc u prezidentskýho auta
Kdyby jim na to dal někdo prachy, tak by se i snažili. Tohle je jak co za nejmenší náklady zmodernizovat to co máme k dispozici.
Veyron je supersport, tohle limuzína, nejde srovnávat. Veyron má turba, tohle je atmosféra a starej OHV motor.
Původní 7,7 s karburátory měl výkon 315 Hp, takže vstřikováním a úravami z toho dostali 85 Hp navíc. To je vcelku slušné.
Pokud by se přidalo vvt a další modernizace určitě by z toho vyždímali dalších 30-40 Hp, víc už leda kompresor nebo uděla úplně nový motor.
Veyron je supersport, tohle limuzína, nejde srovnávat. Veyron má turba, tohle je atmosféra a starej OHV motor.
Původní 7,7 s karburátory měl výkon 315 Hp, takže vstřikováním a úravami z toho dostali 85 Hp navíc. To je vcelku slušné.
Pokud by se přidalo vvt a další modernizace určitě by z toho vyždímali dalších 30-40 Hp, víc už leda kompresor nebo uděla úplně nový motor.
,,Ten motor je původní 7,7 V8 ZIL z 80 let. Akorát místo karburátorů je vstřikování. Už jsi doma? V 80. letech neměly V8ky výkon 400 kw."
Je 21. století, už jsi doma? Vážně nevím, jestli s takovou argumentací proti nářkům o zastaralosti tohoto motoru uspěješ...
Abych se vyjádřil i o voze, tak je to je snad vtip. Pokud tohle má být náhrada Pullmana, tak budou rusové opět pro smích. Vnejší design bych ještě překousl, protože možná jakš takš navazuje na předešlé sovětské papalášmobily, ale vnitřek? Ten mi podle středového panelu a voliče převodovky silně připomíná BMW E34 a E32 z přelomu 80. a 90. let >😒] Vážně reprezentativní. Motor o chabém výkonu z obrovského objemu je teda taky majstrštyk, jasně, s limuzínou nikdo pospíchat nebude, ale tohle auto dostane Putin určitě pancéřované a při jeho oblíbenosti musí být dělané i na úprk z místa nebezpečí. Takhle by neujeli ani gangsterovi v HTP.
Good job, soudruzi >😁 8-s :no:
Je 21. století, už jsi doma? Vážně nevím, jestli s takovou argumentací proti nářkům o zastaralosti tohoto motoru uspěješ...
Abych se vyjádřil i o voze, tak je to je snad vtip. Pokud tohle má být náhrada Pullmana, tak budou rusové opět pro smích. Vnejší design bych ještě překousl, protože možná jakš takš navazuje na předešlé sovětské papalášmobily, ale vnitřek? Ten mi podle středového panelu a voliče převodovky silně připomíná BMW E34 a E32 z přelomu 80. a 90. let >😒] Vážně reprezentativní. Motor o chabém výkonu z obrovského objemu je teda taky majstrštyk, jasně, s limuzínou nikdo pospíchat nebude, ale tohle auto dostane Putin určitě pancéřované a při jeho oblíbenosti musí být dělané i na úprk z místa nebezpečí. Takhle by neujeli ani gangsterovi v HTP.
Good job, soudruzi >😁 8-s :no:
Kolik myslíš že má zrychlení Obamova limuzka a kolik má maximálku?
Zkus si to zjistit.
Tohle umí jet 200, stejně jako stará 41041. Myslím že na limuzínu naprosto dostatečný.
Jde o to aby měli pohodlí posádka, ne řidič. O materiálech ani výbavě nepochybuju. Navíc opakuji po x té - taohle vzniklo ze zadání - Kreml: chtěli bysme novou limuzínu.
Zil: fajn, ale my máme jen 41047.
Podnikatelé: ok, tak z toho zkusíme udělat moderní auto.
Takže vyměnili komplet inteiér, dali modernější převodovku, vylepšili motor, vylepšili ekekroinstalaci, chlazení, dalmi moderní multimediální systémy, lehce osvěžili akoroserri novýmisvětly, nárazníky atd.
A hotovo.
Pokud jim daj tu miliardu dolarů, fajn můžou vyvinout něco novýho.
Ale jak znam rusko tak vsadím boty že na tohle ZIL neodstal kopějku, to si zaplatili sami z toho co jim město moskva dává rozpočet na výrobu nákladáků a co zafinancovlai ti podnikatelé stojící v pozadí.
Jinými slovy - maximum možného.
Asi jako kdyby u mercedesu vzali poslulou "čínu" a rozhodlise jí zmodernizovat. Už chápeš?
Zkus si to zjistit.
Tohle umí jet 200, stejně jako stará 41041. Myslím že na limuzínu naprosto dostatečný.
Jde o to aby měli pohodlí posádka, ne řidič. O materiálech ani výbavě nepochybuju. Navíc opakuji po x té - taohle vzniklo ze zadání - Kreml: chtěli bysme novou limuzínu.
Zil: fajn, ale my máme jen 41047.
Podnikatelé: ok, tak z toho zkusíme udělat moderní auto.
Takže vyměnili komplet inteiér, dali modernější převodovku, vylepšili motor, vylepšili ekekroinstalaci, chlazení, dalmi moderní multimediální systémy, lehce osvěžili akoroserri novýmisvětly, nárazníky atd.
A hotovo.
Pokud jim daj tu miliardu dolarů, fajn můžou vyvinout něco novýho.
Ale jak znam rusko tak vsadím boty že na tohle ZIL neodstal kopějku, to si zaplatili sami z toho co jim město moskva dává rozpočet na výrobu nákladáků a co zafinancovlai ti podnikatelé stojící v pozadí.
Jinými slovy - maximum možného.
Asi jako kdyby u mercedesu vzali poslulou "čínu" a rozhodlise jí zmodernizovat. Už chápeš?
O to smutnější, že to vedou mentálně stejní papaláši, možná i horší, než to bylo za svazu. Maj tolik peněz že jejich dámičky vypadaj, jak když nechali vycpat celou Zoo, ale aby si řekli, zaplatíme nějaký ruský studio, nebo to dáme do nějaký univerzity jako soutěžní projekt, uvidíme, s čím kdo přijde, tak ne, na to koule nemaj. To je dost zvláštní, když je to kusová ruční výroba, kde už by bylo jedno, jak to bude vypadat. Ani Kreml nemá proč šetřit.
Jenže nebýt Putina a Medvěděva a to že se aspon snaží tvářit jako Patrioti, tak by to novou limuzínou nikdo nejezdil.
Za Jelcina tomu nechali ujet vlak, do ZILu nic neivestovlai, a když něco jo, vedení to rozkradlo, továrna chátrala a z půlky se stalo město duchů....Putin se na tom v prvním období taky vykašlal, až za Medvěděva konečně vymetli starý vedení a rozhodli se s tím něco dělat.
Jenže jim uteklo 20 let a ted nejdou dělat zázraky.
Udělat něco nového chce masivní investice do vybavení a modernizace ZILu.
Šikovní lidi tam sou, navrhnout novou konstrukci nebude problém.
Problém je to vyrobit, super moderna nejde vyrobit na tom čím ted ZIL disponuje, i výroba nákladáků má podle mě novější vybavení, mimiálně novou lakovnu.
Navíc je ajsné že by se musela čada komponenet nakupovat, pro výrobu já nevím 20-40 ks ročně nemá smysl vyvíjet převodovku a v podpstatě ani motor. To samé elektronika.
Chce to udělat nový podvozek a kaorseii a toho dobře zakomponovat nakoupené komponenty.
Za Jelcina tomu nechali ujet vlak, do ZILu nic neivestovlai, a když něco jo, vedení to rozkradlo, továrna chátrala a z půlky se stalo město duchů....Putin se na tom v prvním období taky vykašlal, až za Medvěděva konečně vymetli starý vedení a rozhodli se s tím něco dělat.
Jenže jim uteklo 20 let a ted nejdou dělat zázraky.
Udělat něco nového chce masivní investice do vybavení a modernizace ZILu.
Šikovní lidi tam sou, navrhnout novou konstrukci nebude problém.
Problém je to vyrobit, super moderna nejde vyrobit na tom čím ted ZIL disponuje, i výroba nákladáků má podle mě novější vybavení, mimiálně novou lakovnu.
Navíc je ajsné že by se musela čada komponenet nakupovat, pro výrobu já nevím 20-40 ks ročně nemá smysl vyvíjet převodovku a v podpstatě ani motor. To samé elektronika.
Chce to udělat nový podvozek a kaorseii a toho dobře zakomponovat nakoupené komponenty.
No vždyť. Karoserii mohli ručně posvařovat dle nových návrhů, převodovku koupit a případně upravit. Místo toho udělali z toho auta karikaturu karikatury.
Nesnaž se to svést na pohodlí posádky... Alibismus. Takže pracoviště řidiče může být z 80. let, ale hlavně, že vzadu to je nóbl? Leda v Rusku. A jestli tohle má být vlajková loď ruského automobilového průmyslu, tak to potěš koště. Maskovaným veteránem s prehistorickým motorem bych to nazval. Být ruským státníkem, tak se stydím v tom jezdit. Navzdory tvým obhajobám.
Je to pancierová limuzína, čo si čakal za dynamické parametre? 😲
Si pozri s akou dynamikou operuje obamov cadillac.
Si pozri s akou dynamikou operuje obamov cadillac.
Obamův Cadillac má pokud vím výkonnější V12 a v případě útoku, o kterém mluvím, má nitro. Tohle je prostě pravěký hrad na kolech rádoby luxusní a moderní. A co je nejhorší, že to má reprezentovat rusko a jeho hlavu. Myslím, že to je všeříkající. :no:
Navíc informace v článku jsou o plechové limuzíně! S pancířem by to mělo dynamiku oné Fabie HTP. Jsem tady jediný komu se zdá výměna třídy S Pullman za tohle přinejmenším hloupá?
Navíc informace v článku jsou o plechové limuzíně! S pancířem by to mělo dynamiku oné Fabie HTP. Jsem tady jediný komu se zdá výměna třídy S Pullman za tohle přinejmenším hloupá?
Má to být uvnitř stejně prostorné, stejně pohodlné a stejně variabilní jako Pullman. To tvrdí představitelé ZILu. A to je prý hlavní požadavek Kremlu, pohodlí a bezpečnost.
Obamov cadillac má 6,5 litrový diesel, učený pre ťažké úžitkové vozidlá. V základnej konfigurácii bez vstreku nitra dosahuje maximálnu rýchlosť 60 míľ za hodinu (96 km/h) a zrýchlenie na túto hodnotu mu trvá niečo cez 15 sekúnd. Nitro sa používa len v prípade ohrozenia, a krátkodobo umožňuje rýchlosť asi 150 km/h.
A to je prosím pekne to najlepšie v oblasti prezidentských limuzín, čo v súčastnosti existuje. Preto som urgoval, aby si sa znova zamyslel nad svojmi vyhláseniami o nedostatočných dynamických parametroch. Pancierové limuzíny nechodia 300-vkou po autobahne a na semaforoch nerobia burnouty. :-!
A to je prosím pekne to najlepšie v oblasti prezidentských limuzín, čo v súčastnosti existuje. Preto som urgoval, aby si sa znova zamyslel nad svojmi vyhláseniami o nedostatočných dynamických parametroch. Pancierové limuzíny nechodia 300-vkou po autobahne a na semaforoch nerobia burnouty. :-!
:yes: :yes: :yes:
Přesně tak [odkaz]
Cadillac od General Motors spotřebuje 30 litrů na 100 kilometrů. E😜erti odhadují, že pět a půl metru dlouhá limuzína pro Obamu váží kolem osmi tun, je tedy více než třikrát těžší než SUV Chevrolet Suburban, na jehož vyztuženém podvozku je postavena. Potřebuje motor, který by autu dodal potřebnou sílu. Tím je osmiválec o výkonu 600 koní (441 kW).
Takže myslím že i v nepacéřovnaé verzi by ta obamova limuzka zrovna nejela 300 a nezrychlovala za 5s.
Nitro jde přidat klidně i na ZIL, v tom není problém.
Přesně tak [odkaz]
Cadillac od General Motors spotřebuje 30 litrů na 100 kilometrů. E😜erti odhadují, že pět a půl metru dlouhá limuzína pro Obamu váží kolem osmi tun, je tedy více než třikrát těžší než SUV Chevrolet Suburban, na jehož vyztuženém podvozku je postavena. Potřebuje motor, který by autu dodal potřebnou sílu. Tím je osmiválec o výkonu 600 koní (441 kW).
Takže myslím že i v nepacéřovnaé verzi by ta obamova limuzka zrovna nejela 300 a nezrychlovala za 5s.
Nitro jde přidat klidně i na ZIL, v tom není problém.
Ano, na plechovou limuzínu to jsou nedostatečné hodnoty. Podívej se co umí RR Phantom. U americké limuzíny jsem se sekl, to uznávám, ale jak vidno, tak Obamava limuzína a horní ZIL jaksi nejde srovnávat. ZIL je vedle toho jako hračka. Proto je tohle celé k smíchu, když už si chce Rusko hrát na světovou velmoc a její hlava bude jezdit v tomhle prehistorickém křápu? Je to k smíchu od samotného počátku.
Mimochodem o burnoutech a 300km/h na dálnici jsem nic nepsal, šlo mi pouze o ten případný únik z místa nebezpečí 😉 Tak mi nepodsouvej něco, co jsem nenapsal.
Mimochodem o burnoutech a 300km/h na dálnici jsem nic nepsal, šlo mi pouze o ten případný únik z místa nebezpečí 😉 Tak mi nepodsouvej něco, co jsem nenapsal.
To musí žrát asi hodně přes 20 >😁
tu cenu ste meli zverejnit az 1. dubna...! 😁D
To ale byly staré ZIly z 80.let s americkými podvozky renovované u GAZu (Děripaska).
Jinak ty světla sou blbý no, zřejmě jim zbyly z těch 3 ks kabriletů které vyrobil ZIL v roce 2010 právě pro potřeby přehlídky, nicméně ministerstvo obrany pak zakázku zrušilo a ZILu ty auta zbyly. Jedno z nich bylo prodáno, dvabyl měly stát v ZILu, pokud už je mezitím taky neprodali. Naopak jim zřejmě už nezbyly klasické světlomety z konce 80. let a poč. 90.let.
Jinak tenhle článek sem psal už před týdnem na svém blogu [odkaz]
Redakce je opět blesk, neb na ruských autoserverech je ten článek už přes 14 dní 😄))
PS: proč už se ty bílé boky nedělají? vypadá to hezky...
Ale dělaj, dělaj, ale nejsou v běžný distribuci. Ale sehnat jdou.
Lepší sou rovnou pneu s bílým proužkem.
Sem do vč se vozí třeba tyhle [odkaz]