Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tata Nano v prvním evropském crash testu obstál

Tata Nano byl v britském institutu MIRA podroben základním nárazovým zkouškám podle evropské metodiky. Podmínkám při čelním nárazu s přesazením a bočním nárazu indické miniauto po potřebných úpravách vyhovělo.
Zpět na článek
16. 7. 2009 08:35
16. 7. 2009 08:49
16. 7. 2009 11:38
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 7. 2009 13:31
16. 7. 2009 13:41
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 7. 2009 13:57
16. 7. 2009 22:28
neregistrovaný "babo"
16. 7. 2009 09:06
16. 7. 2009 13:49
16. 7. 2009 13:16
16. 7. 2009 13:18
16. 7. 2009 13:30
16. 7. 2009 16:00
16. 7. 2009 13:37
16. 7. 2009 13:48
16. 7. 2009 14:06
16. 7. 2009 15:09
16. 7. 2009 13:49
16. 7. 2009 22:37
neregistrovaný "babo"
17. 7. 2009 12:18
neregistrovaný "babo"
Avatar - Pierro
16. 7. 2009 08:35
Tatu
Tak prďoši, to bylo keců jak Nano je srajda, jak neprojde kreštesty, a ono ejhle - indická kapotovaná eurorikša docela uspěla. Soudruzi z číny by měli začít na sobě makat. Jestli tohle vozítko bude stát cca sto tisíc, věřte že se chytí.. ;-)
Rozbalit vlákno
7
16. 7. 2009 08:49
Re: Tatu
Tak to na sto péro, na 40 km denne (do práce a z práce) jak stvorené. ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 7. 2009 11:38
Re: Tatu
Ale přiznám se, že nadpis článku mě na první pohled vyrazil dech... kdyby byl Silvestr, tak neřeknu >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 7. 2009 13:41
Re: Tatu
Vidím, co se Ti to honí hlavou >:D
Avatar - Ricardo
16. 7. 2009 13:57
Re: Tatu
Co? Možná vidíš něco co já ne :-)
neregistrovaný "babo"
16. 7. 2009 22:28
Re: Tatu
Pierro, lenze neuvedomujes si zasadnu vec. Kto si zacne vsimat suvislosti, vobec ho neprekvapi ze zakldny test bol robeny prave v Britanii. Ja by som si to mozno tiez neuvedomil... viacej nizsie
16. 7. 2009 08:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
16. 7. 2009 08:51
uvidíme při EuroNCAP
EuroNCAP to teprve bude oříšek. navíc se podmínky spřísňují a v roce 2012 vidím Nano tak na 2 hvězdy, 3 by byli fenomenální úspěch pro toto auto za pár peněz.
Btw. podívejte se na fotku, jak vypadá řidičova noha na pedálu...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - marek.g
16. 7. 2009 08:55
Re: uvidíme při EuroNCAP
ten šofér nemá vkus.takové hnusné boty... >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
16. 7. 2009 12:56
Re: uvidíme při EuroNCAP
>:-[] >:-[] :yes:
16. 7. 2009 09:06
ok
panove Indove: v poradku (ono to totiz taky tak ma byt;) ... ale ocenuju, co se vam podarilo, nikoli jako produkt of China, ktery jen mlzej, jak vsechno dodelaj, slepěj a dobastlej a kde nic tu nic

ted uz jen zbyva dodat, jaky to melo vliv na cenu vozidla, minimalne jaky to ma dopad do kalkulace vozu, z toho vyplyvajici vliv na vyslednou cenu a muzete zkusit prodavat...ale dopredu: pri soucasnych cenach aut v Evrope...nevim, nevim (zaklad auta jste myslim, nemenili;))))

btw. ale jinak "pod carou": me ta indicka mentalita sedi vic nez ta cinska (mysleno obchodne)
Rozbalit vlákno
2
16. 7. 2009 13:49
Re: ok
Aj tak , neni nad T613!

[odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
16. 7. 2009 13:55
Re: ok
Ale jo, tak já myslím, že docela dobrý. Akorát by asi soudruhovi náměstkovi poskočila brašnička a termoska s rumem. >:D
EURO NCAP = 64 km/h
ten výsledek bych zase nebral tak vážně, článek jsme nečetl, ale tuším, že to bylo v rychlosti 50 km/h, kdežto EURONCAP je tuším v 64 km/h, což je dle mého názoru podstatný rozdíl!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ricardo
16. 7. 2009 13:05
Re: EURO NCAP = 64 km/h
Hm já toho takhle taky tuším... >:D
16. 7. 2009 13:35
Re: EURO NCAP = 64 km/h
A prečo si ho nečítal? ;-)
V rýchlosti 50 km/h bol bočný náraz, čelný pri rýchlosti 56 km/h.
Do 64 km/h ešte čosi chýba, ale tri hviezdy sa aj tak dajú tušiť...
Avatar - Pekelná Micinka
16. 7. 2009 13:01
Tatak Pozor!
Uvědomte si pánové, že tohle má airbag a vzhledem k tomu, že tohle a žádné šrotovné, je to, co by spíš nahradilo stodvaciášky, pak je to dobré. Ale na stopětec to nemá, ani náhodou. >:D :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
16. 7. 2009 13:16
OT
Spíš si pustte tohle, bylo to náhodou v liště s náhledy pod tím crashtestem. [odkaz]
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Ricardo
16. 7. 2009 13:18
Re: OT
To znám už nazpaměť :-)
Avatar - Pekelná Micinka
16. 7. 2009 13:21
Re: OT
Já to vidím poprvý. :-) Ale je to paráda. Předek supr, zadek je možná moc nahoru, ale není to zlý. A taky je to nezaměnitelný, o což možná šlo.
Avatar - Ricardo
16. 7. 2009 13:30
Re: OT
Ten zadek je prostě sebevědomý, jako tady [odkaz] :-)
Avatar - Pekelná Micinka
16. 7. 2009 13:38
Re: OT
Dík, já vim že mám.. >:D >:D >:-[] >:-[]
Avatar - Ricardo
16. 7. 2009 16:00
Re: OT
Jo Master Blaster můžu a tady je dokonce na co se dívat :-)
16. 7. 2009 13:37
Re: OT
Všímaš tých nevšímavých pakov čo chodia okolo a nevidia...? Teda až na jedného...
Avatar - Pekelná Micinka
16. 7. 2009 13:40
Re: OT
No jo, tak já nevím kde býváš, ale ono když žiješ a pohybuješ se ve velkoměstě, tak si kolikrát ani nevšimneš, zvlášť pokud tě auta nezajímaj. Samozřejmě zdejším by se to stát nemohlo. Něktěří by se dokonce přisáli na okýnko, chtíc olizovat plasty (který tam ovšem nejsou). :-)
Avatar - Pekelná Micinka
16. 7. 2009 13:50
Re: OT
PS. ta první část byla myšlena vážně. To jen pro pořádek. A to ani nemluvím o rozdílu mezi Londýnem a Prahou. :-)
16. 7. 2009 14:06
Re: OT
Samozrejme, smajlíky boli k tej druhej časti.
Avatar - Ricardo
16. 7. 2009 15:09
Re: OT
Jo Londýňan se neotočí ani za rudým Countachem tak proč by měl za nečím tak elegantním a přirozeným jako je nový XJ ;-)
Avatar - marek.g
16. 7. 2009 13:49
Re: OT
kdyby se zjevil u vás na vsi >:D to by byl poprask >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
16. 7. 2009 13:52
Re: OT
No zatím je Praha největší vsí v ČR. Ber to tak. :-)
16. 7. 2009 13:52
A pár iných nezmarov:
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - marek.g
16. 7. 2009 14:02
Re: A pár iných nezmarov:
šofér v té dvanástsettrojce se musel umlátit v té kabině >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
16. 7. 2009 14:02
Re: A pár iných nezmarov:
Ta troska je parádní. Mě se po těhlech všech socialistickejch autech bude stejskat. Je to takovej pěknej kolorit mezi těma inteligentníma micro autama a pancéřovejma mrchama. :-)
Avatar - gld
16. 7. 2009 15:49
Re: A pár iných nezmarov:
tie autá majú dušu :-)
16. 7. 2009 22:31
Re: A pár iných nezmarov:
Ako sa vyrába to správne auto:
[odkaz]
A svetový unikát - štvorstopé vozidlo!
[odkaz]
Avatar - marek.g
17. 7. 2009 07:11
Re: A pár iných nezmarov:
:yes: respekt,ruční výroba jako u Rollsu :-! ta elektrika roztahaná na zdi tak ta nemá chybu 8-s >:-[]
17. 7. 2009 10:29
Re: A pár iných nezmarov:
To je už post-výroba niekde v Čechách (myslím, že firma sa volá Ocelot), po krachu TAZ-ky v Trnave. Tam vyzerala výroba predsa len trošku inak, aj keď porovnanie so súčasnou výrobou v automobilkách nie je možné.
Je možné, že ND sa v Ocelote robia doteraz... ;-)

Mimochodom, interný názov Š1203 (resp.TAZ 1500) v Trnavskej automobilke bol "šopa"....
neregistrovaný "babo"
16. 7. 2009 22:37
Britska loby
Tak uvidime, ako su plany pana Tatu genialne. Odkupenie LAND ROVER a JADUAR nebolo len tak. Totalne si tym zistkal celu Britaniu. Postaral sa o dalsie prezitie pomaly poslednych dvoch britskych znaciek (ktore su urce predsa len sirsej populacii). Navyse XFR aj vraj slusne jazdi, Briti zrazu vidia lepsiu budnocst ako ked to vlastnil Ford.
Tata je motoristicka osobnost roka atd. atd.

No a zrazu som tak pred 3 mesiacmi cital britsku verzuiu AUTOCAR a zrazu je Nano celkom dobre auto a za tie smiesne peniaze... proste uzas. Najprv som nechapal ten zmeneny postoj, pred 2 rokmi by sa ziadnemu britskemu platku ani nesnivalo o tom, ze by Nano jazdilo v EU.

A Britania bude priamo ci nepriamo lobovat, aby bol povoleny predaj toho auta v EU. A ako vidite, uz zacala. Naozaj nie je nahodou, ze prva robila test MIRA (britska). Uvidime co na to EuroNCAP.

Mozno keby zmizli uplne vsetky starucke auta kotre jazdia v hroznom stave, nebolo by to zle. Ale zas aj tak 105 ci 120 odvezie celu rodinu, co Nano urcite nie. Navyse je otazka, ci bude Nano naozaj dostatocne bezpecny, alebo mu Briti nejak vydlazdia cestu do EU...
Rozbalit vlákno
4
17. 7. 2009 10:48
Re: Britska loby
Podľa čoho usudzuješ, ža Nano neodvezie celú rodinu? Štyroch by mal zobrať úplne vpohode, zvýšené sedenie znižuje nároky na dĺžku interiéru. Š120 bola homologizovaná ako štvormiestna, takže tam by som skutočne problém nevidel. Skôr bude dilema kam s batožinou, ale zase ako často vozíš plné auto. V drvivej väčšine prípadov jazdí len vodič sám alebo dvojica. Pokiaľ autíčko dokáže primeranú bezpečnosť, bude za pár faciek a dokáže jazdiť 80-100 km za hodinu za nejakých 4-6 litrov, nevidím žiadnu prekážku v úspechu. Dokonca by som bol schopný kúpiť si ho tiež. ;-)

Navyše Nano, teda pokiaľ naozaj uspeje aj v Euro NCAP, by mohlo byť svojim spôsobom priekopníkom. Ukáže všetkým, že to ide aj inak, že nie je nutné ťahať so sebou tonu ocele a plechov, aby sme sa bezpečne odviezli z jedného koca mesta na druhý, alebo raz za týždeň 50 km niekam do prírody. Rozhodne lepšie riešenie ako "skoroautá" pre šestnásťročných...
neregistrovaný "babo"
17. 7. 2009 12:18
Re: Britska loby
no prave s batozinou je problem.

Problem ale je nie v tom, ze by Nano ukazovalo ceestu. Auto co od zaciatku ani nepocitalo s predajom v EU proste prilis moc bezpecne nebude. A preto ta loby z Btritanie, kde je Tata narodny hrdina (skoro zo dna na den).

Ked Tata predvedie s Nanom, ze staci male auto a dokaze ze je dostatocen dobre, tak preco nie? Ale ak sa sem dostane indycky vrak a pojazdna truhla len preto, ze Tata kupil L&R a Jag, tak to je trosku chore
18. 7. 2009 21:15
Re: Britska loby
číňania ničím okrem ceny zatiaľ nezabodovali - Tata ide na to inak - chce predávať poctivo a ide na to tým správnym spôsobmom - opatrne, ale správne. Preto držím Indom palce.
18. 7. 2009 00:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku