Novinky
Ach jo. A já myslel, že bude jezdit na uhelný prach. 😒
Špalky bukového dřeva tam budeš valit pod kotel >😁 😉
Ale na to už mám Blitz Holzgas Turbokassel mit Automatisch Anlegengerät. 😉
No ještě si k tomu budeš muset koupit tendr jako na lokomotivě 😉 Bacha, ale bude to drahá nadstandardní výbava :yes:
Už pominu fakt,že pravděpodobnost váhy tohoto "limitovaného" Golfa GTI 1.125 kg je asi stejná, jako že Octavia III bude měřit 4800mm a základním motorem bude 1,4TSI/103 kW >😁
Každému soudnému jedinci je jasné,že kdyby se dostal pod 1300 kg,byl by to malý zázrak...
Mimochodem G6 2,0 v dieselu používá uuuuuuuplně jinej motor,než G7 2,0 v dieselu! 2,0 TSI bude motor jen lehce upravenej. Hmotnost tedy bude u G7 nižší oproti G6 o nějakých 0 - 50 kg, pokud vůbec bude nižší vzhledem k úpravám na motoru za účelem zvýšení výkonu,nutnosti posílení brzdové soustavy a dalších věcí. Současný Golf má hmotnost 1313 kg. S karbonem se mají šanci dostat maximálně na nějakých 1250 kg! Podívej se na BMW M3, M6 s karbonem a hliníkem... Zázraky nečekej >😁
Shodit karbonem a hliníkem 120 kg se nepovedlo ani BMW u aut o skoro tunu těžších 😉
Nebo snad čekáš,že do vývoje investují miliardy euro a postaví úplně nový karbonový Golf,který pak budou prodávat za dva miliony? 😄 Kvůli třeba 200 kusové edici? To by nebyl VW. Na tom projektu neprodělají...
Rozdíl mezi G7 a G6 je 72kg dolů (pár kilo projedli vyšší výbavou). Staré GTI minus 72 = 1241kg. M3 GTS má proti produkční M3 nižší hmotnost o více než 200kg. Takže dostat se na 1125 kg je zcela reálné.
Jinak úspora hmotnosti G7 oproti G6 činí -37 kg karoserie, -6 kg kabeláž, - 40 kg motor, - 25 kg převodovky a další pohonné ústrojí. Přičemž tohle je nejvyšší hmotnostní úspora dosažená právě u motoru 2,0 TDI. U všech ostatních je nižší. Nevím,kam chodíš k těm číslům 😄
😄
Pohotovostní hmotnost s řidičem udávají hlavně Němci, všude jinde, včetně ČR se nejčastěji udává bez řidiče. Ten německý řidič má 68kg a 7kg zavazadla takže přidávají 75kg.
[odkaz]
Audi v ČR také bez řidiče
[odkaz]
Škoda to udává v ČR jako jediná z koncernu s řidičem aby v tom byl pořádný guláš.