Novinky
Xawier
0
jj,opět máš pravdu... Jsem přehlédl to slovíčko "bez" v technických datech u VW a Audi 😄 Díky za upozornění :yes:
Přejít do diskuze
Koncern (VW) to udává v Německu včetně toho řidiče a v Česku přesně naopak bez řidiče a svačiny v kufru (viz. poznámka 1) v odkazu😒br />
[odkaz]
Audi v ČR také bez řidiče
[odkaz]
Škoda to udává v ČR jako jediná z koncernu s řidičem aby v tom byl pořádný guláš.
[odkaz]
Audi v ČR také bez řidiče
[odkaz]
Škoda to udává v ČR jako jediná z koncernu s řidičem aby v tom byl pořádný guláš.
jj,pravdu máš... Sekl jsem se! Ne 70,ale 75 kg a s nádrží paliva naplněnou na 90 procent >😁 Koncern vč. Škody to udává právě takto.
Tak jedna tuna dřeva docela stačí a to se mi vejde na korbu. Navíc, dyť ty větve rostou všude. Občas takhle zjara, když to na světlech dlouho trvá, stihnu pokácet i nějakej ten okrasnej šeřík nebo tak. Hezky to pak voní. 😄
Platí. (snad to jedno kilo někde naženou)
Pohotovostní hmotnost s řidičem udávají hlavně Němci, všude jinde, včetně ČR se nejčastěji udává bez řidiče. Ten německý řidič má 68kg a 7kg zavazadla takže přidávají 75kg.
Pohotovostní hmotnost s řidičem udávají hlavně Němci, všude jinde, včetně ČR se nejčastěji udává bez řidiče. Ten německý řidič má 68kg a 7kg zavazadla takže přidávají 75kg.
Dnes se již pohotovostní hmotnost udává i s řidičem (70kg). Ale sázku beru i tak! Pokud bude tato odlehčená "limitovka" mít pohotovostní hmotnost ( i s řidičem ) 1199kg a nižší,bereš si moji láhev 15 leté skotské,když bude vážit 1200kg a více, vyhrávám tu Tvoji! Platí? 😉 😄
Pokud jde o vývoj, Audi to nejspíš bude potřebovat na RS3. Už současná používá CFRP. Co se hmotnosti 2.0 TFSI týče... pokud tu má někdo hmotnost Q5 2.0 TFSI před faceliftem, tak si můžeme udělat obrázek. Po faceliftu dostala novou generaci; stejný motor, který by mohl být v novém GTI. Co jsem našel, tak mají vážit stejně, což je zvláštní, protože 1.8 stejné konstrukce zhubla.
No ještě si k tomu budeš muset koupit tendr jako na lokomotivě 😉 Bacha, ale bude to drahá nadstandardní výbava :yes:
Sázku beru, 1125,- kg pohotovostní hmotnosti (tedy bez řidiče) nebo 1200kg pohotovostní s řidičem. Já dávám do placu láhev 15leté skotské.
😄
😄
No jak myslíš,dle mě absolutní utopie a realita mi dá za pravdu... Klidně se můžeme vsadit o láhev kvalitního nepančovaného pití 😉
Jinak úspora hmotnosti G7 oproti G6 činí -37 kg karoserie, -6 kg kabeláž, - 40 kg motor, - 25 kg převodovky a další pohonné ústrojí. Přičemž tohle je nejvyšší hmotnostní úspora dosažená právě u motoru 2,0 TDI. U všech ostatních je nižší. Nevím,kam chodíš k těm číslům 😄
Jinak úspora hmotnosti G7 oproti G6 činí -37 kg karoserie, -6 kg kabeláž, - 40 kg motor, - 25 kg převodovky a další pohonné ústrojí. Přičemž tohle je nejvyšší hmotnostní úspora dosažená právě u motoru 2,0 TDI. U všech ostatních je nižší. Nevím,kam chodíš k těm číslům 😄
Úplně jinej, ale stejně težkej, jde to lehce zjistit z parametru nové A3 která má stejný motor.
Rozdíl mezi G7 a G6 je 72kg dolů (pár kilo projedli vyšší výbavou). Staré GTI minus 72 = 1241kg. M3 GTS má proti produkční M3 nižší hmotnost o více než 200kg. Takže dostat se na 1125 kg je zcela reálné.
Rozdíl mezi G7 a G6 je 72kg dolů (pár kilo projedli vyšší výbavou). Staré GTI minus 72 = 1241kg. M3 GTS má proti produkční M3 nižší hmotnost o více než 200kg. Takže dostat se na 1125 kg je zcela reálné.
Další takovej... cca 1.246kg >😁
Mimochodem G6 2,0 v dieselu používá uuuuuuuplně jinej motor,než G7 2,0 v dieselu! 2,0 TSI bude motor jen lehce upravenej. Hmotnost tedy bude u G7 nižší oproti G6 o nějakých 0 - 50 kg, pokud vůbec bude nižší vzhledem k úpravám na motoru za účelem zvýšení výkonu,nutnosti posílení brzdové soustavy a dalších věcí. Současný Golf má hmotnost 1313 kg. S karbonem se mají šanci dostat maximálně na nějakých 1250 kg! Podívej se na BMW M3, M6 s karbonem a hliníkem... Zázraky nečekej >😁
Shodit karbonem a hliníkem 120 kg se nepovedlo ani BMW u aut o skoro tunu těžších 😉
Nebo snad čekáš,že do vývoje investují miliardy euro a postaví úplně nový karbonový Golf,který pak budou prodávat za dva miliony? 😄 Kvůli třeba 200 kusové edici? To by nebyl VW. Na tom projektu neprodělají...
Mimochodem G6 2,0 v dieselu používá uuuuuuuplně jinej motor,než G7 2,0 v dieselu! 2,0 TSI bude motor jen lehce upravenej. Hmotnost tedy bude u G7 nižší oproti G6 o nějakých 0 - 50 kg, pokud vůbec bude nižší vzhledem k úpravám na motoru za účelem zvýšení výkonu,nutnosti posílení brzdové soustavy a dalších věcí. Současný Golf má hmotnost 1313 kg. S karbonem se mají šanci dostat maximálně na nějakých 1250 kg! Podívej se na BMW M3, M6 s karbonem a hliníkem... Zázraky nečekej >😁
Shodit karbonem a hliníkem 120 kg se nepovedlo ani BMW u aut o skoro tunu těžších 😉
Nebo snad čekáš,že do vývoje investují miliardy euro a postaví úplně nový karbonový Golf,který pak budou prodávat za dva miliony? 😄 Kvůli třeba 200 kusové edici? To by nebyl VW. Na tom projektu neprodělají...
G7 v 2.0 dieselu je o 72kg lehčí než G6 (1279 vs 1351 pohotovostní bez řidiče) resp. (1354 vs 1426 pohotovostní s řidičem 75kg). GTI je lehčí o 33kg než 2.0 TDI. V G7 tedy bude mít GTI pohotovostní cca 1246 kg, dostat dolů 120 kg při použití karbonu a hliníku není až taková věda.
Jak rika bicak, vykuchany mozna, ale usetrit 300Kg je fakt hodne. Take tomu moc neverim a cena pak bude take jiste uzasna, tipnul bych to tak 2-nasobna, ne?
Kdyby byl "Carbon" bez zadních sedaček, bez klimy, oje.ala se akustická izolace..tak proč ne? 😉
...bude vážit ZHRUBA 1.125 kilogramů >😁 Tomu říkám hláška! 😄 A stát bude PŘIBLIŽNĚ 618.973,50,- Kč, ne? 😉
Už pominu fakt,že pravděpodobnost váhy tohoto "limitovaného" Golfa GTI 1.125 kg je asi stejná, jako že Octavia III bude měřit 4800mm a základním motorem bude 1,4TSI/103 kW >😁
Každému soudnému jedinci je jasné,že kdyby se dostal pod 1300 kg,byl by to malý zázrak...
Už pominu fakt,že pravděpodobnost váhy tohoto "limitovaného" Golfa GTI 1.125 kg je asi stejná, jako že Octavia III bude měřit 4800mm a základním motorem bude 1,4TSI/103 kW >😁
Každému soudnému jedinci je jasné,že kdyby se dostal pod 1300 kg,byl by to malý zázrak...