Dacia Lodgy nabízí sedm míst pro cestující za velmi přijatelnou cenu, ale nevyžaduje od zákazníka příliš velké kompromisy v otázkách výbavy, kvality a pohodlí?
Říkáš plnohodnotná, tím si myslel ty 2 "variabilní" lavice? A všiml sis jak jsou kvalitně zpracovány? Panečku, tak to bych rád viděl, čemu říkáš neplnohodnotná >:D
No tak v našem starším MPV, které je pouze o necelých 10 cm delší jsme si "nainstalovaly" 20 l odpadkový koš mezi sedadla a krásně se tam vejdou ještě 3 velký petflašky. Třeba zrovna velký odpadkáč je v MPVčku, kde člověk vozí děti věc k nezaplacení a flaška ve dveřích je sice fajn, ale dosáhne na ni jen řidič/pasažér, který ji má usebe.
Jenomže jde o to, že pro lidi, co Lodgy kupují, je těch 100t hodně peněz, je to víc jak 30% ceny auta. Nehledě na to, Lodgy má narozdíl od toho GScenicu, nebo C4GP v třetí řadě plnohodnotná sedadla.
Hmm ale za těch 100k navíc dostaneš kvalitnější, dospělejší a technicky lepší auto ;-) Navigace v Lodgy je jen lákadlo na techniku je že starších dílů Rendlíka ;-) Výroba v Maroku, zpracování nic moc a to je obvzlášt vidět na sedadlech i plastech.
Já tohle auto neodsuzuji, jen bych si ho nakoupil. Raději si přidám na Grand Scenic, 5008 nebo C4GP ;-)
tak jizdne protoi S-MAxu nemam vubec nic, ale pohodli, dle meho osobniho nazoru, vyrazne pokulhava...uprimen bych to nehctel nai nahodou..ty sedacky byly skutecne hrozny...mi to pripomnelo Sharan...
ja som dal Bratislava-Praha a s5 na sandere artica 1,6 8v a uplne v pohode. Konfort sedenia na urovni nizsiej strednej triedy (oktavia, astraH - na oboch autach jazdim). Samozrejme hlucnost vyssia (astra a oktavka su diesle a benzin toci viac), takisto mi chybal tempomat, ale ak tato dizlova lodgy toci na dialnici 2200rpm (1,2tce 2700rpm co je tiez super), tak sa absolutne netreba obavat hluku na dialnici. Na rodinne vyuzitie tj denne cca 50km(skola, skola, praca), cez vikend 100-200km vylet a raz -dva krat rocne dovolenka 1000-2000km je to uplne postacujuce auto.
Samozrejme ak niekto jazdi denne 200-1000km, tak lodgy asi nie....
Ani kvuli navigaci si nekupujes auto. Co na tom, že to má super navigaci, když zbytek auta za moc nestojí ;-) Kup si radši lepší auto a navigaci můžeš mít v mobilu >:D
Já jsem zkoušel ovládání rádia/navigace s dotykovým displejem a to naopak byla bomba. Intuitivní, rychlé, snad lepší než u renomované konkurence. Základní rádio jsem nezkoušel, ale auto si člověk nekupuje kvůli rádiu.
Robíte recenziu, nie predstavovanie automobilu. Preto nemusíte "švengovať" kamerou auto, ako je na začiatku videa. Navyše, je to moc rýchle. Za 3 sekundy celé auto... To isté potom v interiery. Prosím, robte pomalšie pohyby s kamerou. Aj vy si pozeráte snímky v časopise detailnejšie. Mozgu trvá aspoň 5 sec. aby si niečo zapamätal.
Měl jsem možnost si sednou do Lodgy. Za ty peníze je to pravdu velké auto. Plasty na dveřích i palubce jsou tvrdé, na zadních dveřích je více lakovaného plechu než plastu, ale co čekat za ty peníze. Ale ovládání klasického rádia je extrém. Obrovské kolečko slouží jen k ladění. rádio se zapíná čudlíkem a i ovládání hlasitosti má vlastní čudlík. A ovládání tempomatu??? To je jen pro spolujezdce. Neb je zabořen dole v palubní desce.
Vzhledem k tomu, že vás netlačí celková stopáž žádného pořadu, to bylo krátké, jak přímý přenos z vnitřku drtičky odpadů.
Zkuste si s tím příště trochu vyhrát. Napadá mně například palubní počítač, konfigurace sedadel nebo grafika s rozměry.
nedavno jsem si projizdel S-MAxe a hruza..tvrdy sedacky, sedi se tam jak na skobrtliku, kratky sedaky...asi jsem trochu zmlsanej z XC70, ale od MPV bych si predstavoval jiny komfort.... Lodgy urcite horsi nebude , pricemz je cenove plne nekde jinde...