Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Automobil ve službách Vatikánu: Od nosítek k terénnímu Mercedesu

31 komentářů

megacruiser
To si nemyslím, Velorex byl určen jen pro invalidy po tělesné stránce...
Klaudius
Komentáre kritizujú príspevok (a kritizoval by som ho aj keby ho takto napísal David Bureš alebo Lukáš Vaverka alebo hocikto iný), ale som ostrý a neústupčivý práve preto, že si to Ty. Za nedlhú dobu sa veľa zmenilo, a to takým smerom, že ma z toho chytá smútok. Mám Ťa rád ako človeka, ale rozoberať témy, o ktorých sme často viedli siahodlhé dialógy, už radšej nechcem. Dal si sa iným smerom, a asi by sme nenašli spoločnú reč.
Avatar - pumpkin
pumpkin
To ťa ešte stále žere ten jarný autosalón?
J. Sochor
Děkuji 😄 Tím je e😜licitně řečeno, že komentáře nekritizují příspěvek, ale jsou zamířeny cíleně na mne.
Klaudius
Že to hovoríš zrovna ty...
Avatar - Guttalax
Guttalax
😉 Ten schulín by měl jezdit ve Velorexu :-!
Avatar - pumpkin
pumpkin
Tak nám povedz prečo. Mne to príde ako rana od chrbta.
Klaudius
A zvlášť v tomto prípade. Viem, prečo rýpem. 😉
Klaudius
Vážne?
Avatar - Mangalica
Mangalica
Klaudiusi, stal se z tebe rejpal. nic než rejpal... bohužel!
Avatar - pumpkin
pumpkin
Vidíš, máš sa ešte čo učiť.
J. Sochor
Dadaismus je něco úplně jiného. Nicméně avantgardní umění kvituji :yes:
Klaudius
Máš s mojím humorom nejaký problém? Ale beriem, dadaistické vtipy nechápe každý.
Klaudius
V jednej vete poštekliť ego a zároveň napísať, že ten článok za veľa nestojí, to je umenie. Klobúk dolu.
J. Sochor
Díky za komentář 😄
Avatar - Ronault.
Ronault.
... je to velmi zajímavé téma, máš zajímavá data, ale článek ještě dopracuj, hlavně tomu dej nějaké schéma, chronologii atd. a klidně i na více dílů a bude to stát za to.
J. Sochor
Věcně, prosím.
J. Sochor
Mercedes-Benz nebyl významným, ale nejvýznamnějším zhotovitelem papežských vozidel, proto by měl mít náležitý prostor. Každopádně děkuji za konstruktivní kritiku

Jak jsem zmínil níže, fotky připravují grafici.
J. Sochor
Máte pravdu, pokusím se o nápravu.
J. Sochor
Galerii připravují grafici.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Najprv prebehnem fotky a pozerám, že autor článku asi zabudol spomenúť viaceré zaujímavé papamobily. Ale pri čítaní zistím, že on ich tam aj spomenul, len akosi sa nedostali do galérie... Kde je teda problém?
Aspoň Peugeot 504, Fiat Campagnola a hlavne v úvode spomenutý Star 660 by v galérii určite nemali chýbať.

Ten spomínaný papamobil v 1982 nebol Seat Marbella, ale Seat Panda. Meno Marbella prišlo až s faceliftom v 86., ale to len tak na upresnenie.
😉
Klaudius
Ten článok je hebrejsky...
Klaudius
Tak to vykanie je fakt dojímavé.
Navyše tvrdíš niečo, o čom nemáš dostatočné informácie. Zadné čelo Kangoo je zachované, vrátane zadných svetiel a nárazníka, zmenili sa bočnice, vrátane dverí a okien. Boli upravené sériové diely, niektoré časti nahradené novými.
[odkaz]
Uvádzam aj predchádzajúcu vetu, je na nej niečo také zlé, že by nemohla v príspevku byť? Vadí niečomu? Je tam pre kompletnosť a úplnosť, aby bolo jasné, o čom sa bavíme.
Tvrdenie v článku je nepresné a zavádzajúce. Dĺžka 4,6 metra nie je špecialitou tohto auta. Modifikácie sa podpísali hlavne na interiéri, nie na dĺžke.
Avatar - Stejsn
Stejsn
U modelu Mercedes-Benz G 230 chybí první část odstavce.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
gld
Keď konštruktívna kritika tak konštruktívna kritika.

K 300D landauletu máte popis hneď 2x, celkovo sú komentáre k fotkám divne rozhádzané.

A asi nie som sám, koho by zaujímal bližší popis zaujímavého termínálu s tlačítkami na úplne prvom mercedese. Čo som odtušil tak slúžia na zadávanie tempa pre vodiča, ale komentár by si to zaslúžilo..
Avatar - Sonny Crockett
Sonny Crockett
Pravda. A pak že mladí neuměj slovensky.. Je mi 23 a přečetl jsem ten příspěvek, aniž bych si všiml, že je psán slovensky >😁 Potřebuju se napít...
gil54
Na Slovensku se snad kalit může.... >😁
Avatar - Sonny Crockett
Sonny Crockett
Je prohibice, jsme střízliví a podráždění >😒]
J. Sochor
Papežský speciál není běžné prodloužené Kangoo (které měří 4597 mm), jeho rozměry (nejen však vnější, ale zejména vnitřní) jsou způsobeny provedenými úpravami. Krom toho nechápu, proč uvádíte i větu předchozí, zmiňující zájem Benedikta XVI. o ekologii. Ta je pravdivá, což si lze ověřit četnými materiály papeže na toto téma.

Příště prosím konstruktivní kritiku 😄
Klaudius
"Kangoo Z.E. odpovídá zájmu Benedikta XVI. o ekologická témata (jimž přizpůsobuje Vatikán například prostřednictvím rozsáhlého využití solárních panelů). Bílý automobil prošel modifikací ve firmě Gruau, což se podepsalo na vnějších rozměrech – délka Kangoo dosahuje 4,6 m."

Zdá sa, že ďalší fajn človek je postihnutý novinárskou chorobou. Treba rýchle zbúchať článok, načo po sebe čítať a uvažovať o tom, čo som napísal...
Kangoo v predĺženej verzii bol už predstavený a meria spomenutých 4,6 metra. Nie je to zásluha špeciálnej modifikácie pre pápeža, skrátka je použitá už hotová karoséria a upravený interiér.
Pre toto, Jakub, sa už nejakú dobu nemáme o čom baviť. Samé blá blá a viac nič. Realita je niekde inde. Sorry, kámo.