Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Audi může brzy sesadit BMW z pozice světové prémiové jedničky

44 komentářů

Avatar - theolli
theolli
nechutná informace :no:
Avatar - ZiP2150
ZiP2150
Určite ti zmení celý život >😁
Avatar - white label
white label
Rozhodně mu to minimalně zkazilo neděli. >😒]
Avatar - theolli
theolli
Mě ne,Honda,Subaru naštěstí pod VW nepatří ale je hnus že VW przní čím dál víc značek
Avatar - ZiP2150
ZiP2150
Lebo nové Hondy sú fakt "super"... 😄
Avatar - theolli
theolli
At jsou jaké jsou,kvalitativně si s VW stále vytřou zadek! zatím, ..................no éra VTi už asi zpět nepříjde ale třeba se dočkáme prvenství ve vodíku
A "super" začínají být všechny automobilky,to se o tom asi nebudeme přít,ne??
Avatar - ZiP2150
ZiP2150
Môj názor na VW je taký, že robí dobré autá, to je fakt. Design je subjektívny... Radšej oželiem spoľahlivosť Hondy pred cenou ND VW a jeho parametroch adynamických vlastnostiach napríklad pri TDI motoroch. Do japonca by som šiel len pri športovom modeli.

Taká Honda už nikdy nespraví prienik v ničom... už len pre to, že je orientovaná na staršie generácie a všetko "športovno" stratili s S2000. Ako ich benzíny, tak aj diesle stoja za nič... bohužiaľ.
DonVito
Odvážný názor na největšího výrobce spalovacích motorů 😄

PS Myslím na Hondu, ne VW..
Avatar - ZiP2150
ZiP2150
Sorry, pod kapotou mám tiež ich motor... ale nie je ani z kosačky, ani z lode, dokonca ani vodnéh👋snežného skútru... Myslel som, že sa bavíme ao autách 😉
Avatar - theolli
theolli
Někdy před 15lety jsem měl též Prelude ale poslední "mrkačka" po FL 91 a šla z baráku když měla 480,000km a to jsem ji koupil dovezenou z CH s 90,000km a nic,chlape vůbec nic ,samozřejmě kromě pravidelného servisu a spotřebního zboží (brzdy,rozvody,jednou spojka atp) od té doby jezdím jen na Hondách a problémy =0
Avatar - ZiP2150
ZiP2150
Ja som bral kus z Chomutova... bude to už nejaký ten rok... alebo štyri 😄 Jednu dobu som ju mal na predaj, no neskôr som ju stiahol... je to srdcovka. Po kúpe bola v dezolátnom stave... pri Honde klasicky, okrem motora. Ten bol a je ako nový. Vela dielcov som musel meniť a i keď som ich objednával zo zahraničia, také ramená náprav sú drahšie ako na BMW 7 poslednej generácie... viem, pri nových Hondách ti nie je problém. Za 4 roky som menil len dielce, ktoré sa opotrebúvajú pri pravidelnom používaní. Časom budem riešiť pretesnenie spodku motora, keďže žerie olej... ale pri výkone nad 200kW ma to moc neprekvapuje.

Pre to všetko, aj keď mám Hondu ako značku rád, v dnešnej dobe jej produkciu nemusím. Design, ktorý bol čistý, jednoliaty, dynamický a elegantný zmenili na UFO. Motory pre emisie a normy nie sú ani zábavné, ani výkonné (nový Civic). VTEC sa stal len marketingovým označením atď.

O aute na každý deň by som ale na Hondu už nepomyslel...a ako som spomínal, aj pre ich spolahlivosť by som volil VW. Radšej by som sadol do tu spomínaného Audi, kde sa v interiéri cítim dobre a exteriér na mňa vyžaruje tú spomínanú eleganciu a čistotu línií, ktorú mali Hondy v rokoch 92-2001. Fakt ich dnešné výstrelky designu nedokážem prekusnúť. Ja fakt neviem po motorickéj stránke, kde sa Honda v dnešnej dobe čo i len doťahuje na konkurenciu. Či už dynamickými vlastnosťami, či parametrami. V portfóliu nemajú jednié auto, ktoré by ma oslovilo. Čo samozrejme nemusí plaiť pre teba.
Avatar - theolli
theolli
Souhlasím s tebou,co mě osloví tebe nemusí ,ještě dneska koukám po inzerátech jestli někde nekápnu na Prelude 91 s 50.000km ve 4WS tak jsem odhodlán si ji koupit a mít ji jako víkendovku ,to je prostě auto co ve mě nechalo hodně hlubokou stopu a nezapomenutelné zážitky a hlavně,dneska to potkáš na silnici jen opravdu vyjímečně zrovna tak jak Corollu AE86,to bylo taky auto na které bvelice rád vzpomínám.
Dneska ale na běžný provoz tak FRV 1.8 a je to ideální kombinace v hospodárnosti,spolehlivosti a prostoru............
Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
Co se Ti nelíbí na Accordu? Mě teda nepřijde vůbec UFO, ani nevyvážený, nečistý, či málo elegantní. Přijde mi, že Civic=Honda a nic víc se nebere v potaz. CR-V či CR-Z taky nejsou nečistá a UFO auta, aspoň podle mě. Civic dost kontroverzní je, to je prava, ale aspoň vyvolává nějaké emoce :yes: .
No a pokud vezmu Accord 2,4 l, či v naftě, tak jsem taky neslyšel ani nečetl žádnou kritiku.
Avatar - white label
white label
:yes:
figurka
:yes: vlastně :yes: :yes:
Avatar - theolli
theolli
pro normálního spotřebitele jsou stále nadprůměrně spolehlivá bez ohledu na výkony! Že s S2000 odešel sportovní duch Hondy s tebou souhlasím ale že by stály současné atmosféry a diesely za nic,to snad nemyslíš vážně!
Výkony neoslnují ale hospodárností a životností stále jsou na špici! a věta "oželím spolehlivost Hondy před cenou náhradních dílů VW" je na zápis do památníku!!
1.Cena ND v CZ je extremně předražena proti třeba Německu, kupoval jsem originál desky Nissin a kotouče a v CZ byla cena 12500,. a z D jsem dovezl to samé za 200€ to není chyba Hondy,to je chyba tohodle Českýho nenažranýho překupnickýho systému,o cenách na Celicu,Space Wagon či Corollu AE86 bych ti tu mohl vyprávět do rána už jsem se něco nakoupoval dílů a vždy ale opravdu vždy, se mi vyplatilo zajet "ven"!
2.Ani VW nemá lacinné díly to mi nevyprávěj,jak chceš originál tak se pěkně prohneš
Avatar - theolli
theolli
Na Hondu se nikde nedočteš o problémech s rozvody,hlavami,přehříváním,převodovkami to je vše doména VW........................Hondu kdo má ji většinou chválí ale samozřejmě že se najdou problémové kusy to nepopírám ale pořád je to nicotné procento proti VW Group
Avatar - Ham.
Ham.
Nejpikantnější je, když o spolehlivosti Hondy vypráví ti, co by nám tu mohli vyprávět až do rána kolik už na ně nakupovali náhradních dílů.

Já najedu 50 tis. ročně a za posledních patnáct let jsem na různých evropských autech mimo běžného servisu nesháněl na auta žádné díly a o jejich shánění bych nemohl vyprávět ani pět minut. Přesto bych si nedovolil soudit jaké je procento poruch těchto značek, z mého pohledu malé.
Avatar - theolli
theolli
"o cenách na Celicu,Space Wagon či Corollu AE86 bych ti tu mohl vyprávět do rána " nikde ani slovo o Hondě,nepřekrucuj to jak se ti hodí
;-\
Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
Co jsem zatím četl, tak pokud jde o čtyřválcové diesely, tak Honda je má vychvalovanější, než TDI...
No a u Civica je to s cenou opačně, ten je levnější, než konkurence od VW, takže mám už při koupi něco ušetřeno na eventuální opravy (kterých bude beztak méně, než v případě VW).
Avatar - white label
white label
Co by ses chtěl dočítat na diesely Hondy ve srovnání s TDI? Nic moc zlého, ale ani nic moc dobrého, jednoduše protože v Evropě se jich stále prodal jen naprosto směšný zlomek ve srovnání s TDI, na které se toho dočteš plno, jak dobrého, tak zlého. Navíc Japonci s diesely v Evropě jen jednoduše počkali, až je vypyplají ti druzí, což je něco co rejže moc dobře "umí" (viz i H/K), ovšem za cenu toho, že je tu do značné nasadili až z křížkem po funuse.
Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
Pozor, diesel od H/K žádná pecka není, takže to moc nesrovnávej. Na něj se dočteš: úsporný a to je vše. Ten Honďáckej je vychvalován častěji a ve více věcech.
No a třeba v Hondě čekali na to, až diesel vypiplají oni, ne ostatní. Kde bereš pocit, že Japonci kopírují motory od Evropanů?
A každopádně se dieselů od Hondy prodalo už dost na to, aby se vědělo, jestli je kvalitní(minimálně podíl v CR-V, které se prodává jak na běžícím páse, je veliký).
Avatar - ZiP2150
ZiP2150
Je jedno kto koho a či vôbec kopíruje (pokiaľ sa nejedná o dizajn...), ale či to stojí za to. O benzínoch a ích "športových" ambíciach v Honde sa nemá zmysel baviť. Dnes určite nie. Pri diesloch, napríklad Accord ponúkal nekonečné roky 2.2 DTEC s výkonom 110kW, čo je žalostne málo...

Dnes je to aj s variantou 132kW už OK, ale u konkurencie máš 2.0 a nie 2.2: čakal by som viac. Taktiež si prezri dynamické parametre, nie je to žiadne HURÁÁ...
Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
Na objemu přece tolik nezáleží. Pokud má 2,2l stejný výkon jako dvoulitr, ale díky vyššímu objemu hladší průběh a lineárnější tah při zachování srovnatelné spotřeby, tak je ten motor pro mě lepší, než dvoulitr.
Od američana taky můžeš čekat při osmiválci víc, ale je to prostě o něčem jiném, než o maximálním výkonu 😉 .
Jo a nevím, jestli někdo povídal o tom, že Passat, či Superb se 103 kW a 320 Nm je žalostně málo, když v Accordu bylo žalostně málo 110 kW a 350 Nm >😁 .
A další věc je, že už v první řadě 1 od BMW byl dvoulitr se 150 kW a nějakými 450 Nm, někdo bude prostě vždycky výkonnější a někdo míň, ale důležité jsou i jiné charakteristiky motoru.
No a benzíny jsou udušené EU normami, to je jiná a smutná stránka věci.
Avatar - ZiP2150
ZiP2150
To určite, ale bavíme sa o rovnakej triede. Samozrejme, že Superb je v pokuje aj so 103kW... ale aj s inými variantami. BMW má 135kW variantu (šprint na 100 za 7.5s) a určite nemôžem povedať, že by Accord ťažil niečo naviac zo svojho navýšeného objemu 0,2l. Je to 4 valec, diesel a ako písal White Label tie dlhoročné skúsenosti pri výrobe a evolúcií dieslov sa niekde prejavia.
Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
Podle mě z těch 0,2l těží právě v otázce průběhu a lineárnosti tahu. Chtěl jsem jen napsat, že 110 kW v dané třídě není žalostně málo, jak psal JRSC (ostatně kolik Passatů Superbů se prodalo v té 103 kW variantě a kolik v té výkonnější? Podle mě vede výrazně ta první) ikdyž souhlasím, že výkonnější verze být mohla a teď už v nabídce je, ikdyž se zpožděním.
Avatar - theolli
theolli
mimochodem 2.0TDi se 103 kW kolik si je koupilo lidí a kolik jich litovalo svého rozhodnutí,je všeobecně známo že 2.0TDi byl jeden velkej průser,že?!
Avatar - theolli
theolli
co tě motivuje pořád porovnávat výkony??? Je jedno jestli má 110kW či 132kW v dnešní době kdy máš na každý křižovatce radar za každým druhým stromem nějakýho šupáka od MP s radarem to ani nevyužiješ................takhle jsem porovnával ve 20 ale dneska??? Dneska je důležitá hospodárnost,spolehlivost a to Honda má!
A že by Accord se 103kW v iCDTi nebyl dynamický a naprosto nepostačoval k provozu to nemyslíš vážně 😉
Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
Ono předjíždět do prudkého kopce náklaďák jedoucí 70 km/h ukáže, že těch 22 kW navíc je skvělá věc! Ale pravdu máš, že jako to minimum pro pohodlné ježdění těch 103 kW vyhovuje.
figurka
Jak lze rychle a jednoduše "prominout" "božstvu" jeden z charakterových znaků který "zahodilo". Vždyť to vlastně není potřeba. >😁 >😁
Avatar - ZiP2150
ZiP2150
Já rozumiem, že 110kW (132kW) je dostačujúcich. Problém je v tom, že nemáš inú možnosť. Chceš slabší motor. Nie. Silnejší? Nie. Jazdím diesel 132kW a 173kW a úprimne, nechcel by som menej. Výkon nepotrebujem na závodenie... ale keď vybehnem s 65kW atmo benzínom na D1, mám čo robiť, aby som držal krok s premávkou a aj to mám pocit, že pri 150km/h závodím 😄
Ako som spomínal, či už s designom, je to môj subjektívny pohľad. Neamjú v portfóliu techniku ani auto, ktoré by ma zaujalo. I keď 132kW je už výkon dostačujúci, strata ďaleko viac ako jedna sekunda pri šprinte na 100km/h je podstatná oproti "nemcom".
figurka
Já tam vidím největší nedostatek v absenci honda genu. A to ne jen v souvislosti s dieslem, ale se současnou Hondou obecně. Bohužel.
Avatar - theolli
theolli
sorry ale na dálnici jezdím do 160 abych nepřišel o papíry a na to mi stačí i 1.4iS a dokážu držet tempo velice svižné,včetně stoupání,já v tom problém nevidím. 😉
Avatar - ZiP2150
ZiP2150
Pri 170km/h je to za 1000kč... to sa ešte dá 😄 No Prahu jazdím pravidelne a zväčsa je to 68kW vo Swifte a nie, vôbec mi to nestačí. Neznášam, keď do kopca, aby som udržal tempo 150km/h musím podraďovať, neznášam držať "podlahu" aby som sa zaradiľ do rýchlejšieho pruhu, neznášam točiť do otáčok, aby som našiel "výkon". A to je len diaľnica. Teraz prídeš na okresky a pri 0-100 za 14s si predsav, aké je bezpečné obiehať kamión s návesom idúci 90km/h.

Výkon nepotrebujem na závodenie, ale na bezpečnosť a pohodlie. A preto, niekomu stačí v diesli 100kW, niekomu nie. Na to je tu variabilná ponuka... ktorú Honda pri konkrétnom Accorde nemá.
flipmode
Tak zkus do auta nekoho nalozit a treba pridat nejaka zavazadlo. To pak s 1.4 budes mit problem to udrzet. Nebo za cenu vysoke spotreby.
Avatar - ZiP2150
ZiP2150
Pre doplnenie, jazdím vo dvojici a s plným kufrom... i keď, Swift a plný kufor... pff >😁
Máš pravdu a je to fakt. Ak sa nejedná o 1.4 turbo kompresor FSI 😉
Avatar - white label
white label
Přečti si to znovu, ta poznámka k H/K je o kopírování (i taková Honda začínala kopírováním Jawy a ani proměnlivé časování není vynález Hondy, což není myšleno jako vyčítky, ale pouhé konstatování faktu), nikoli ke kvalitě jejich dieselů ve srovnání s japonskými. Co je na japonských dieselech technicky specifického proti Evropě, která přišla se sériovým přímým vstřikem nafty a později i jeho modifikací CR mnohem dřív, co přinesli japonci do sériové výroby revolučního (něco, co by naopak udávalo směr pro Evropu) v oblasti přímého vstřiku nafty?
Ano, taková CR-V se prodává s diesely poměrně dobře, ale nedá se to vůbec srovnat s cca 20-ti letou "tradicí" a objemem TDIček v Evropě, nemluvě o aktuální dieselové evropské špičce (včetně TDI) ve srovnání s tou japonskou.
Jinak taky viz JRSC 14:48
Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
V Japonsku nebyla taková tendence investovat do vývoje dieselu, to se dělo v Evropě, proto tady byli první. Když tam přešli i Japonci, tak logicky použili nejmodernější dostupné technologie, jinak by byli úplní tupci.
Pokud jde o K/H, tak tam bych s kopírováním souhlasil, ale co se týká Hondy, tak její inovaci se vyrovná jen pár automobilek! (snad jen Toyota, BMW) Třeba takový CR-Z, což je velmi dobře fungující systém jako alternativa k turbobenzínům (vyšší spolehlivost, nižší spotřeba, lepší kultivovanost, v reálu dostatečná doba funkce elektromotoru - na předjíždění postačí, na okruh to ovšem není s daní v pár kilogramech navíc, takže důstojná alternativa), pohon na vodík v pokročilé fázi vývoje, tehdejší pohon všech kol u Legendu, vlastní způsoby řešení adaptabilních tempomatů, asistentů jízdy v koloně, či udržení se v jízdním pruhu,...
Avatar - white label
white label
Jistěže celkový "technický" přínos Hondy je pro motoristický svět s H/K naprosto nesrovnatelný (navíc v takových motocyklech je Honda stále celkově na absolutní světové špičce, např. zatímco v motocyklech měla Honda sériovou dvojspojku jako první, v autě ji nemá sériově dodnes), narážel jsem hlavně na srovnání úplných začátků japonců s korejci v tomto směru.
Japonci aktuálně nemají na to (s vyjímkou benzínových hybridů), technicky plně konkurovat na technicky velmi náročném a velkém evropském trhu, především zavedeným německým značkám, jako MB, BMW, AUDI/VW, Porsche..., ale nejen těm.
Tento aktuálně předem prohraný boj raději racionálně "vzdali" (viz i ta naftová rezignace a ospalý příchod dieselů) a soustředí se spíš na pro ně tradiční odlišně orientované trhy, jako je třeba právě USA/Kanada.
Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
S tím se dá jen souhlasit :yes: .
Ale stále konkrétně Honda nabízí smysluplnou a zajímavou alternativu vůči evropským značkám aspoň v určitých segmentech a třídách, což je pro nás jenom dobře! 😉
No a Japonce bych tak nezahazoval, co třeba mám koupit, když bych chtěl kupé s atmosferickým benzínovým motorem a pohonem zadních kol? Snad něco od těch zavedených evropských značek? Kdysi BMW, teď možná Porsche, ale to jsme s cenou v oblacích, tady zase kraluje Subaru/Toyota, Nissan,... Ale pravdou je, že takové kategorie jsou z hledika prodejů okrajovou záležitostí.
Avatar - white label
white label
Toyobaru je příjemná čerstvá výjimka, bohužel spíš potvrzující pravidlo, a ani by nemusela být atmosferická. Jen tak dál a houšť, zpět do doby podobně orientovaných Hond, Toyot... 😉
Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
:yes:
Avatar - theolli
theolli
no,poprvé ti musim dát palec hore,i když se mi to příčí >😁 :yes:
_MT_
:yes: