... ani týždeň bez Marchionneho mystifikácií a vyhlásení. To, čo tu už bolo prevzaté z úst Marchionneho, tak to nemá obdoby. Brutálne veľa príspevkov. Dokonca ani Škodovka sa tu na neho nechytá!!!
To neriesim. Len mi nie je celkom jasne, preco auto.cz ide po vyhlaseniach Marchionneho ako kuře po flusu a sustavne jeho "co bude" zverejnuje? Zeby ostatne automobilky nezverejnovali tlacove spravy a neposkytovali informacie?
....není to o ničem jiném než o tom, že pomalu pod každým článkem o Fiatu se strhne bouřlivá diskuse mezi příznivci a odpůrci a ten článek se prostě redakci "vyplatí" mnohem víc než podobný článek třeba o PSA....
Čili stačí vzít jakýkoliv drb který někde někdo plácne, zkopírovat to a za pár minut práce máš článek, na který ti klikne kotel lidí....
U nás ve městě je dealer Fiatu a Mazdy a ten si teď mne ruce >:D Ne, vážně... Fiatu celkem fandím a rád bych, aby se zvednul z tý žumpy, kde je a postavil se na nohy. Rozhodně bych tu viděl radši fiat, mazdu, suzuki, mitsubishi, hondu atd, než hynudai a kiu
Já ti rozumím. Já mám ale rád Mazdu a spolupráci s Fiatem bych radši neviděl. Je to můj názor, ale spolupráci s Fiatem by si Mazda moc nepolepšila. Vím, že snižovat náklady se musí a ve světě je běžné sdílení technologii. Prostě mi to budoucí spojení moc nesedí. Toť vše. Jinak s tvou poslední větou souhlasím.
Mazda by mohla využít v Evropě tu díru, která tady je. Japonskému autu musíš vždy něco odpustit. Accord má malý kufr, Avensis je příliš usedlý a Subaru opravdu nevypadá dobře. Společně nemají pořádný automat. Jediná Mazda nemá tyhle ,,ale". Mazdá má dluhy a SKY - Marchione prachy.
Ma prachy? Tak nech Marchionne zacne nieco poriadne vyrabat? Zase len drista o buducnosti a Alfe roadster. Potom ich budu rocne predavat po par kusoch rocne a pozerat do prazdnej pokladnicky
Pokial viem Japonska Mazda nic v Europe nevyraba. Vyraba pre EU trh v Japonsku a Thajsku a vozi to tu za smiesne 10% clo. Takze sa jedna o nekaly import, Europske automobilky nepredaju v Japonsku ani pichnutu gumu.
Mazda by mala pre EU trh zacat vyrabat v Europe bud vo vlastnej fabrike ale napr. ako sa pise vo fabrikach FIATU. Inak by mal EU parlament uvalit na auta vyrobene v Japonsku 25% (povoluju to pravidla WTO)