Novinky
... ani týždeň bez Marchionneho mystifikácií a vyhlásení. To, čo tu už bolo prevzaté z úst Marchionneho, tak to nemá obdoby. Brutálne veľa príspevkov. Dokonca ani Škodovka sa tu na neho nechytá!!!
No tak kdoví co Sergio vlastně řekl a co jsou různý drby.
To neriesim. Len mi nie je celkom jasne, preco auto.cz ide po vyhlaseniach Marchionneho ako kuře po flusu a sustavne jeho "co bude" zverejnuje? Zeby ostatne automobilky nezverejnovali tlacove spravy a neposkytovali informacie?
To bude asi tím, že by jinak neměli co o koncernu Fiat psát, protože automobilových počinů je od Fiatu poskrovnu, tak zveřejňují aspoň drby.
....není to o ničem jiném než o tom, že pomalu pod každým článkem o Fiatu se strhne bouřlivá diskuse mezi příznivci a odpůrci a ten článek se prostě redakci "vyplatí" mnohem víc než podobný článek třeba o PSA....
Čili stačí vzít jakýkoliv drb který někde někdo plácne, zkopírovat to a za pár minut práce máš článek, na který ti klikne kotel lidí....
Čili stačí vzít jakýkoliv drb který někde někdo plácne, zkopírovat to a za pár minut práce máš článek, na který ti klikne kotel lidí....
U nás ve městě je dealer Fiatu a Mazdy a ten si teď mne ruce >😁 Ne, vážně... Fiatu celkem fandím a rád bych, aby se zvednul z tý žumpy, kde je a postavil se na nohy. Rozhodně bych tu viděl radši fiat, mazdu, suzuki, mitsubishi, hondu atd, než hynudai a kiu
Já ti rozumím. Já mám ale rád Mazdu a spolupráci s Fiatem bych radši neviděl. Je to můj názor, ale spolupráci s Fiatem by si Mazda moc nepolepšila. Vím, že snižovat náklady se musí a ve světě je běžné sdílení technologii. Prostě mi to budoucí spojení moc nesedí. Toť vše. Jinak s tvou poslední větou souhlasím.
Mazda by mohla využít v Evropě tu díru, která tady je. Japonskému autu musíš vždy něco odpustit. Accord má malý kufr, Avensis je příliš usedlý a Subaru opravdu nevypadá dobře. Společně nemají pořádný automat. Jediná Mazda nemá tyhle ,,ale". Mazdá má dluhy a SKY - Marchione prachy.
Avensis je příliš usedlý - ve srovnání s čím? Ber to jako manažerské auto... mě se líbí víc, než současná šestka.
Pokial viem Japonska Mazda nic v Europe nevyraba. Vyraba pre EU trh v Japonsku a Thajsku a vozi to tu za smiesne 10% clo. Takze sa jedna o nekaly import, Europske automobilky nepredaju v Japonsku ani pichnutu gumu.
Mazda by mala pre EU trh zacat vyrabat v Europe bud vo vlastnej fabrike ale napr. ako sa pise vo fabrikach FIATU. Inak by mal EU parlament uvalit na auta vyrobene v Japonsku 25% (povoluju to pravidla WTO)
Mazda by mala pre EU trh zacat vyrabat v Europe bud vo vlastnej fabrike ale napr. ako sa pise vo fabrikach FIATU. Inak by mal EU parlament uvalit na auta vyrobene v Japonsku 25% (povoluju to pravidla WTO)
Mimochodem - nemá stejnou platformu jako současné Punto taky aktuální Corsa?