Novinky
Co se děje, sebrali ti v práci HTP-čko a dali ti pandu, nebo si snědl nepodařenou pizzu, anebo trpíš italským stihomamem už dýl ? 😲
A koncernová auta přebouchávají kladívkem kovotepci na perském trhu. Blatník se vyklepe do jiného oblouku, a hned je nový model (Gol/A3, NSF, Rapid/Toledo, 4A/A5/A6/A7, atp.).
Místo aby jsi napsal že koncern FIAT nepředstavil nic zajímavého tak tady mluvíš z cesty o nepovedených motorech(engine of the world, spolehlivě prověřené 1.4T-Jet a Multiairy,...), přirovnávání k Ladě a o Puntu, které je téměř každý rok jiné (zejména technicky), MiTu, kterému dodávali lepší techniku, inovovali motory a nastavovali jinak ..... Takhle zaslepený článek jsem od tebe ani nečetl....
Tady na auto.cz se tlachá dost často takovým prapodivným způsobem, urážet, pravda jen dotyčného člověka a ještě tech. argumenty nezakládající se na pravdě.... Už vím proč spoustu čtenářů uteklo na konkurenční weby...
p.s. "poctivě postavené i když jednoduché a laciné" ... trochu se to navzájem vylučuje..
Tady na auto.cz se tlachá dost často takovým prapodivným způsobem, urážet, pravda jen dotyčného člověka a ještě tech. argumenty nezakládající se na pravdě.... Už vím proč spoustu čtenářů uteklo na konkurenční weby...
p.s. "poctivě postavené i když jednoduché a laciné" ... trochu se to navzájem vylučuje..
V tom případě mi ale nejde do hlavy, kde Alfa bere na sponzoring závodů mladejch synáčků prachatejch tatínků.
Kdyby to raději nasypali do vývoje...
Kdyby to raději nasypali do vývoje...
Ono je to zaradené v sekcií nové modely preto, aby tam aspoň niaka Alfa bola... Škoda, že nepredstavia Giuliu, ale aspoň niečo...
Golf přichází se 3. faceliftem a nikomu to nevadí, nikdo se nad tím nepozastavuje.
Proč to do p...e někomu vadí u Fiatu?
Tomu neorzumím...
Takže řeště to, jestli je to auto dobré a nebo ne..., ne kolikátý je to facelift. Taková je doba. Nové modely jsou jen oškubané původní a k tomu nevyzkoušené a nespolehlivé... takže... KUPUJTE facelifty, nic lepšího bez tak na trhu není.
Proč to do p...e někomu vadí u Fiatu?
Tomu neorzumím...
Takže řeště to, jestli je to auto dobré a nebo ne..., ne kolikátý je to facelift. Taková je doba. Nové modely jsou jen oškubané původní a k tomu nevyzkoušené a nespolehlivé... takže... KUPUJTE facelifty, nic lepšího bez tak na trhu není.
a ja stale marne dufam ze v parizi uvidime konecne uz nove punto alebo nasledovnika alfy 159tky , v taliansku zastal cas alebo v com je problem nechapem 8-s
s takymito "ediciami" taliani uz nemozu nikoho prekvapit.... chce to konecne nove modely... toto je bieda co oni uz robia, 3 facelifty punta a novy model stale v nedohladne... nechapem kto to tam sefuje ale toto je cesta do zahuby.... pande a modelu 500L fandim su to pekne auta ale na zachranu znacky stacit nebudu... punto a bravo uz potrebuju cim skor nastupcov - su to taziskove modely a prave tu fiat ako znacka zlyhava a nestiha.... ja tym talianom fakt niekedy nerozumiem... ludia budu nadavat na korejcov japoncov na kde koho ze im tu beru zakaznikov ale sami svoje europske znacky pochovaju a nestaraju sa o ne, nechapem... este par rokov a fiat spolu s alfou bude uz len minulostou automobilovej historie a mne nejako ani smutno za nimi nebude kedze na obnovu modelov a akusi zachranu znacky z vysoka v taliansku seru.....
s takymito "ediciami" taliani uz nemozu nikoho prekvapit.... chce to konecne nove modely... toto je bieda co oni uz robia, 3 facelifty punta a novy model stale v nedohladne... nechapem kto to tam sefuje ale toto je cesta do zahuby.... pande a modelu 500L fandim su to pekne auta ale na zachranu znacky stacit nebudu... punto a bravo uz potrebuju cim skor nastupcov - su to taziskove modely a prave tu fiat ako znacka zlyhava a nestiha.... ja tym talianom fakt niekedy nerozumiem... ludia budu nadavat na korejcov japoncov na kde koho ze im tu beru zakaznikov ale sami svoje europske znacky pochovaju a nestaraju sa o ne, nechapem... este par rokov a fiat spolu s alfou bude uz len minulostou automobilovej historie a mne nejako ani smutno za nimi nebude kedze na obnovu modelov a akusi zachranu znacky z vysoka v taliansku seru.....
.... ale je to pěkný :yes:
Zařazení tohoto článku do sekce "nové modely" považuji ze strany redakce za mírně sarkastické, co už.... 😉
Zařazení tohoto článku do sekce "nové modely" považuji ze strany redakce za mírně sarkastické, co už.... 😉
V práci mi nemá nikdo co brát (ne každý je zaměstnanec, to si ale ty nedovedeš představit, co?), pizza je anopak italský recept, který je třeba společně s pressem a špagetami třeba ocenit a chválit a o italském stihomamu (asi ani přesně nevíš, co to je, protože bys to nepoužil v téhle souvislosti) to taky není.
Spíš trocha škodolibé radosti vůči na začátku nabubřelým a na konci ukňouraným Taliánům, kterým se ale dokážu úspěšně vyhýbat a hlavně vůči zakomplexovaným čecháčkům, vzývajícím tuhle podřadnou značku způsobem, který je komický a zábavný, ale ve vetšině případů odstrašující. Tak třeba pisatel wolff tady před čtyřmi pěti lety blábolil, jak to skvělé a světové Bravo (nejlepší na svět a hlavně mnohem lepší než ten hnusnej nacistickej Golf) bude nejlepší ve své kategorii....
Inu - s lidskou bilbostí se nedá vyhrát, ale bojovat se s ní musí. Tak proto milý J4K, proto....
Spíš trocha škodolibé radosti vůči na začátku nabubřelým a na konci ukňouraným Taliánům, kterým se ale dokážu úspěšně vyhýbat a hlavně vůči zakomplexovaným čecháčkům, vzývajícím tuhle podřadnou značku způsobem, který je komický a zábavný, ale ve vetšině případů odstrašující. Tak třeba pisatel wolff tady před čtyřmi pěti lety blábolil, jak to skvělé a světové Bravo (nejlepší na svět a hlavně mnohem lepší než ten hnusnej nacistickej Golf) bude nejlepší ve své kategorii....
Inu - s lidskou bilbostí se nedá vyhrát, ale bojovat se s ní musí. Tak proto milý J4K, proto....
..od nejdynamičtějšího a nejprogresivnějšího evropského výrobce - italského koncernu FIAT pokračuje a na autosalonu v Paříži zastíní zcela všechno. Barvená střecha MiTa či Panda s nejslabším a podle testů dost nepovedeným motorem popř. jako čtyřkolka jsou novinky, před kterými si celý automobilový svět sedne na zadek. VW se smutně schoulí do rohu i se svým novým Golfem, renaulťáci se tiše vyplíží s novým Cliem zadními dveřmi a Toyota se svým novým Aurisem ani nepřijede a třeba Chevrolet se bude stydět se svým novým Traxem vedle fantastické Pandy.....
Ale Marchionne se tam vyžvaní z podoby a tady se wolff pomine vzteky....blábol o třetím faceliftu Golfa a jeho porovnání s eurochudinkou Puntem je dost dobrej, pobaví (šášula ví, jak na to), nicméně - snaha prodat platformu Punta ještě někomu mi připomíná spíš vetešnictví. No a když to zhodnotíme - FIAT se začíná podobat své druhdy dceři ladě, ta taky dokázala vyrábět auta neskutečně dlouho a čím byly mladší, tím byly horší a hnusnější. No a dneska má Lada aspoń Grantu, zatímco FIAT to koulí na obsarožním Bravu a stejně obstarožním, již třikrát faceliftovaném Puntu....s propadem Alfy o 33% a s přebouchanými Amerikami, vydávanými za lancie....už i ta Dacie se vzmůže na víc a je schopná přijet s ne sice zázraky, ale s poctivě postavenými a v nové generaci lepšímy, byť jednoduchými a lacinými auty.
Zbývá zacinkat klíči a zaskandovat : " Miloši, tedy pardón, Sergio - končíme....".
Ale Marchionne se tam vyžvaní z podoby a tady se wolff pomine vzteky....blábol o třetím faceliftu Golfa a jeho porovnání s eurochudinkou Puntem je dost dobrej, pobaví (šášula ví, jak na to), nicméně - snaha prodat platformu Punta ještě někomu mi připomíná spíš vetešnictví. No a když to zhodnotíme - FIAT se začíná podobat své druhdy dceři ladě, ta taky dokázala vyrábět auta neskutečně dlouho a čím byly mladší, tím byly horší a hnusnější. No a dneska má Lada aspoń Grantu, zatímco FIAT to koulí na obsarožním Bravu a stejně obstarožním, již třikrát faceliftovaném Puntu....s propadem Alfy o 33% a s přebouchanými Amerikami, vydávanými za lancie....už i ta Dacie se vzmůže na víc a je schopná přijet s ne sice zázraky, ale s poctivě postavenými a v nové generaci lepšímy, byť jednoduchými a lacinými auty.
Zbývá zacinkat klíči a zaskandovat : " Miloši, tedy pardón, Sergio - končíme....".
Asi jsi zapomněl, že Golf je zcela nový.
To, že vypadá pořád podobně, je z naprosto jiného důvodu, který ti ovšem úspěšně uniká. :-!
K té Alfě nahoře, nedá se v následujících letech prakticky očekávat, že by Alfa (a potažmo celý Fiat) představil něco, za čehož vývoj by musel minout peníze. Proto si bude muset i nadále vystačit s kyblíkem barvy.
To, že vypadá pořád podobně, je z naprosto jiného důvodu, který ti ovšem úspěšně uniká. :-!
K té Alfě nahoře, nedá se v následujících letech prakticky očekávat, že by Alfa (a potažmo celý Fiat) představil něco, za čehož vývoj by musel minout peníze. Proto si bude muset i nadále vystačit s kyblíkem barvy.
Zatímco ty o Golfu budeš mluvit díky tomu co ti kde kdo řekne jako o novém modelu, já s tím prostě nesouhlasím a rovnou napíšu, že nový model to prostě není a nebude, byť teď asi mnohem víc než 5 a 6ka, kdy šestka byla pouze faceliftem marketingově ještě podpořená sloganem, vylepšili sme co se ještě vylepšit dalo a lidi to kupovali jak housky na krámě.
Pokud chce dnes automobilka prosperovat, nejde to dělat jinak, je jen otázkou jak moc se změní kabát aut, nicméně vnitřek bude +- stejný, jen evolučně vylepšovaný..., takže zatímco ty budeš furt tlachat něco o obstarožním Mitu, faktem zůstane, že Mito dnes je v podstatě úplně jiné auto než Mito před 3 lety, protože Marchione to prostě hodlá dělat úplně stejně jako Piech, neboť se to osvědčilo. To, že to vaše parta Piechovi sežrala i s navijákem (třeba Vaše nadšení pro nákup auta střední třídy na obstarožním podvozku auta nižší střední třídy alias Superb) a u Marchioneho Vám to vadí, je ovšem Váš problém. Já jen píšu jak to je.
P.S. Automobilky co se snažili přijít s novými modely (řeknu revolučními) jsou tam kde jsou, tedy v *. Mimochodem, Fiat to takto dělal celou dobu, s každým novým modelem revoluce, ale ekonomicky se plácal dole. Když bude mít jako koncern 2 - 3 platformy a na tom nabouchaných 20 aut, nebude prodělávat. O ničem jiným to není. A platformy fiatu jsou dnes min. stejně dobré, jako ta "revoluční" od VW. Ta z Giulliety umí totéž a všechny nové Fiaty (jako koncern) vyjíždějí právě na této platformě. Stejně tak jako upravená platforma Mita a Punta bude mít další rozvoj s více auty.
Tedy Mito jako takové prošlo evolucí, je to jiné auto, i když vypadá furt stejně či podobně, stejně jako Golf.