Modelová ofenzíva korejské značky pokračuje modelem kategorie SUV, který bude lákat zákazníky nejen bohatou výbavou a vstřícnou cenou, ale i velmi atraktivním designem.
Ano, na Autoforu to byl Janda, kdo vůz testoval... Již o něm víme (jak sám popisuje), že "tančil" kolem povedenosti nové i30; a nyní i Féčko dopadlo velice dobře: "Je to další Hyundai stvořené podle německého vzoru „perfektní všechno”... v tom klíčovém... Santa Fe většinu své konkurence překonává." ;-) >:-[]
Ano, opět pouze to, co se mkt Hyundai hodí do krámu. Jak ti to tady psalo víc lidí: už aby se blížily volby a ty jsi šel prudit za ČSSD. Nebo to bude tentokrát Jyrkův LEV? >:-[]8-s
Tak ty zase klidně napiš, co se ti nehodí, když máš takový problém souhlasit, že je to dobré auto a že "v tom klíčovém... Santa Fe většinu své konkurence překonává." >:-[] To s tím máš opravdu až takový problém??? :-O A jinak, upřímně, prudíš tu akorát ty - tím svým naprosto neadekvátním "politikařením"...
si začínají být všechny modely "Hunde" díky svému fluidnímu designu ještě podobnější, než vozy konernu VW, i když v tomto případě se mi provedení exteriéru docela líbí. V interiéru dle mého názoru překonává konkurenci pouze velikostí středových výdechů.
"Mohutnost dále zvýrazňuje bohaté oplastovaná dolní část. S lehkým terénem by tak toto SUV nemělo mít potíže." Netušil jsem, že průchodnost terénem je dána "oplastovaností" dolní části auta.
Co se tu člověk ještě nedoví...
Sice už to není takový hrozný vlnobití jako u menších modelů, ale pořád je tu naštěstí dost velký výběr u evropské konkurence, než aby člověk musel kupovat Korejce, ale to je jen můj xenofobní názor.
Zes netusil ze pruchodnost terenem je dana oplastovanim je divne, kdyz nam, to tu koncernove skvosty chrli do hlavy snad s kazdym modelem. Plasty, nejlepe cerne k svetle barve auta, aby tereni efekt byl jeste umocnen ;-)
No nevím, ale 700 tis. za pohon předních kol, slabý dvoulitrový diesel, manuál a základní výbavu mi tedy nepřijde kdovíjak dobrá cena. Kolik budou pak budou chtít za 4x4, automat a trochu lepší výbavu?? Za 999 tis. je už Touareg 3.0 TDI V6, 8-st. automat ZF... Obávám se, že dobře vybavené Santa Fe se téhle ceně bude blížit taky. Ovšem s trochu jinou technikou :-)))
S Hyundaiem je to stále přesně tak jak píše pan Janda, stále má co zlepšovat, je "těsně pod vrcholem", ta cena je ovšem už vrcholová!
Jojo, Touareg, ten pocit prestiže, pocit, že patříte mezi “elitnější” (čtěte bohatší) část naší populace >:-[] >:-[] >:-[]
A ve vysledku je to asi jako s pochybnym etalonem z jine tridy na [odkaz]
Text jsem si přečetl. Dotyčný si buď vybral pro sebe špatný motor nebo neumí řídit. Očekávat v 1500 nebo dokonce 1200 otáčkách razantní nástup, OMG!!!
Při hutném pseudo-právnicko-technickém (čte o autech a tak má přehled) rozboru situace v servisu pro vytvoření co nejlepší pozice v soudním sporu se mi rozpajtlovaly kolena- smíchy. Proč tedy nezvolil okamžitě jiný servis? Možné vysvětlení je dvojí: široce rozšířená internetová moudra by pak nebylo možné čímkoliv podložit, nebo dotyčnému vidlákovi neříká ve skutečnosti Golf pane a musí jezdit do konkrétního servisu. Z frustrace vypsané na závěr tipuji to druhé...
Tady nejde o žádný pocit prestiže, tady jde o 8-mi stupňové ZF, šestiválcový motor a interiér na který se dá koukat. Nebo je tady snad někdo kdo si třeba myslí, že korejský 6st. automat je lepší než 8-mi st. ZF nebo Aisin??? Nebo je tady snad takový nadšenec do Korejců, který považuje pro dvoutunové auto lepší motor 2,2 R4 než 3,0 V6??? To vše při zřejmě stejné ceně??? No tak se hlaste :-)
ono to bude asi tim, ze tohle je predprodukcni vzorek. Ty fotky vznikali pri predstaveni modelu v centrale Hyundai v Ofenbachu. Jinak u nekterych prodejcu se uz da videt. Docela se to povedlo :).
Jo, auto jako takové vypadá fajn (exteriér), ale odlišná barevnost dílů..no nevim, kor na prezentaci (aji kdyby to bylo jenom pro zaměstance na centrále) 8-s
Barva je stejna, zadny jiny odstin. Je to zpusobeno plastovym podkladem, tj narazniky a krytka je plast, ostatni je ocel. plech. To ma dnes kde kdo, staci najit dobrou barvu na porovnani na parkovisti.
Musím říct, že ač nemám HK vůbec v lásce a to hlavně proto, že se mi děsně nelíbí, tak tohle je poměrně koukatelný. Z venku je to poměrně stravitelný. Sice ten zadeky by se dal určitě udělat podstatně líp a také ten zadek působí dost nakynutě a těžce, ale jinak si člověk alespoň nechce vypíchnout oči vždycky když to vidí, jako například u ix35, i30, i40, Sportage a pod. Dokonce se mi to z určitých úhlů i líbí. Interier to dost zabil. Celkové tvarování je hrozné a vypadá to divně.
S motorem 2,2 CRDI by to mohlo být přijatelný.
Prosím, mohli byste uvést světlou výšku, nájezdové úhly a přechodový úhel? Myslím, že stejně tak, jako se u jiných vozů o tyto údaje málokdo zajímá, tak u SUV a "Crossoverů" by to naopak mělo být samozřejmé, aby výrobci a novináři tyto parametry uváděli. Je mi samozřejmě jasné, že se nejedná o žádný vůz do terénu, ale přeci jen část kupujících si tento typ vozů nekupuje jen proto, že se mu líbí, že se sedí výše atd., ale proto, že určité parametry potřebuje. Děkuji ! Petr Daniel
Jakkoliv nemám rád korejce (jejich design) tak tohle se mi líbí. Cenu jsem nezkoumal, takže nevím, zda to bude předražené či nikoliv oproti třeba Touaregovi. :yes:
Nechápu někoho, kdo může mít z korejských aut radost. Korejská a vůbec asijská auta začala kopírováním všeho co uviděli kolem sebe, následně licení Opelu viz. Daewoo se začali učit, jak se dělají auta. Nyní totálně devastují evropský trh. Volvo vlastní číňaní, Opel zavírá továtny, včechny francouzský značky jsou v mínusu a tak by se dalo pokračovat. Proto podle mne může z toho mít radost jen slaboduchý jedinec, kterému je je jedno, že značky se stoletou historií zadupou asijší kopírovači. Proto si nikdy nekoupím korejský auto, i kdyby stálo 50.000 a mělo záruku 10 let. :no::no::no:
Ano - kdysi se začali učit (na tom, co Evropa ale i Japonsko "pustilo"). Ale pak se rozhodli konat (zcela jinak než Japonci v 50.-60. letech) - "pozvali" ty nejlepší konstruktérské "věrozvěsty" z Evropských automobilek. Tím získali možnost akcelerace. Tuto šanci díky své neskutečné píly a pracovitosti (v tom nehledej žádný můj pubertální obdiv, to je prostě fakt) nyní dotahují do velmi pozoruhodných výsledků. Tolik moje stručná rekapitulace korejské automobilové produkce.
Nyní k tomu, že si nekoupíš "korejský auto". Počítej i s tou variantou, že budeš mít časem jen volbu mezi čínským, indickým nebo jiným asijským autem. A nic jiného tu nebude! Ani u vás v Brně. Já z toho radost nemám, jen si myslím, že tradice - byť stoletá - je čím dál víc podobná smutečnímu věnci. A z něj nic nového nevykvete...
Ano, pochopil jsi. Toho se přesně bojím, že nebude co jiného si koupit. A právě z toho nemůžu mít radost. A dívím se, že někdo může, proto jsem reagoval. Ale nevím co to má společného s Brnem, to bylo trochu laciné..
Píli jim neupírám. To se nedá upírat ani číňanům. Vše co píšeš je pravda, ale to stále nic nemění na faktu, který z toho plyne a který jsem napsal :. že kopírovači zadupávají "naše" evropské značky. A nedělo by se to, kdyby "obdivovatelé" jako ty taková auta kupovali. Konečně se začíná dít na co myslím už delší dobu. Tedy jako první pochopili francouzi, že by měli zabránit rozpínání korejců. Přesně tu cestu bych viděl, uvalením jakékoliv zláštní daně, cla apod. Kdyby někdo chtěl, jistě to kulantě vymyslí.
Ale protože zatím nechce, spěje to k tomu co píšeš. A proto, už z principu bych si nekoupil korejské auto.
Doslova brečím nad tím co se stalo s Hondou a kde je nyní Huyndai-Kia.... i co se týče motorů..... před x lety tento japonský etalon byl pojem.... dnes je to bezpohlavní tupá značka, která si hraje na "zelenou" a během pár let dokonale pohřbila svojí sportovní historii :no::no::no:
Když se podívám kam se Hyundai za pár let dostal a kde je Honda tak jsem fakt na měkko. CRV končí na 150 koňovým motoru a tady je to vlastně začátek??? Sakra proboha!!! Mohl bych pokračovat...
Koukam, ze jsem asi sam komu se interier libi. Vypada moderne, predhledne a kvalitne. Na konzervativni, rozumej zastaraly, muzu chodit koukat do bazacu s veterany ;-) Pokud to nebude zabite divnou barvou bude vypadat fakt dobre. Hlavne ocenuji to pretazeni vrchni casti pristrojovky pres spodni dil, pekne to vypada na stredovym tunelu.
[odkaz] :yes:
Nie si sám... ;-) Neviem, koľko z týchto ľudí, ktorí sem píšu videlo nové Santa naživo. Ja som v ňom sedel, previezol sa a nemám jediný problém... Naviac zvažujem o ňom ako o ďalšom služobnom aute po dosluhujúcom Passate 1.9 TDI. To auto je proste krásne a na bežný život pre rodinu úplne ideálne. Pýtal som sa veľa majiteľov predchádzajúcej generácie a všetci sú až na malé drobnosti spokojní... Jasné, že to nie je super trieda, ale za tú cenu je to to najlepšie, čo sa dá kúpiť. To je môj názor. A ku téme, že Kórea, India a Čína postupne ovláda svet? DOBRÉ RÁNO!!!! Iba využívajú chaos, ktorý si tu sami spôsobujeme našimi volenými a krízami. Máme iné starosti, ako sa venovať vlastnému rozvoju a ako to je v prírode- silnejší a šikovnejší vyhráva. A tí na východe to pochopili... to je realita. O 20 rokov bude čínština svetový jazyk a takmer všetko čo budeme kupovať bude od nich. Veď čo robí Čína??? Otvára náruč všetkým výrobcom, ktorí u nich investujú. Automobilky, letectvo, elektronika, všetci... Aj ŠKODA tam už vyrába. Majú obrovské úspory v Dolároch a svoju menu umelo držia na takej úrovni, aby ničili svetovú konkurenciu lacným tovarom. Všetci žijeme na liste mäsožravej rastliny, ktorá sa jedného dňa zavrie a ovládne všetko... Keby sa tieto krajiny zbavili všetkých svojich dolárov naraz, tak by položili USA a tým celý svet... Bol som v Južnej Kórei a ohromila ma ich pracovitosť, disciplína a prispôsobivosť. Sú silnejší ako my a naviac sakra dobre vedia, čo robia... ;-)