Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Nový Hyundai Santa Fe dorazil do Česka: Ceny, výbavy, první jízdní dojmy
109 komentářů
georg63
Nemám rád značky bez "duše". Radši přidám sto litrů a koupím Mercedes ML v základu.
A to já zase radši 400 litrů uberu a koupím Duster v plné palbě :-)
>:-[] Jo, taky názor ;-)
ML je jiná liga. Duster také. Ale za 600.000,- s DPH mám Tiguana 4x4 2,0/103kW v plné palbě... A tady asi není co řešit :-)
V plné? To máš slušnou slevu. :-)
15 procent není problém :-)
Hmmm, zajímavé počty... Tož jsem si zase jednou otevřel konfigurátor VW a v něčem, čemu by se dalo říkat "plná palba", tj. srovnatelné s tím Hyundaiem (Sport & Style + pakety Comfort Style a Comfort Technic, navi, kola, kůže s el. sedadly,...) vyjde 103kW TDI 4M na cca 950K (a více odpovídající 125kW na 980K). Bez 15% tam pořád nějak na 600K s DPH ani nedohlížím a H umí slevy stejně jako VW či cokoliv dalšího...
Tiguan ale take neni konkurentem Santa Fe, neni-liz pravda...
A co je konkurentem Santa Fe? :-) Touareg a Cayenne? >:D
VW nemá "střední" SUV. Tedy předpokládám, že Santa Fe je střední. V korejských vozících se neorientuji. Což ale neznamená, že si nemohou reálně konkurovat. Trh na tohle moc nehledí.
zjavne nemas vobec prehlad o triedach a zaradeniach.. Konkurentom tiguanu je ix35, zorad si to trosku..
aha a VW je značka s duší ano...? ;-) taky dobrý...myslím že koncern je stejně bezduchý jako korejský koncern...a když se to tak veme tak mají i naprosto stejné zaměření...
konkrétně model Santa Fe rozhodně bez duše není. Duši možná neměla předminulá generace, která opravdu byla taková nemasná-neslaná, ale už v minulé generaci bylo Santa Fe jedno z nejkrásnějších SUV na trhu.
Přidáš sto tisíc? Já myslel, že ML začíná něco nad 1,4 milionem korun.
:yes:
Co H-K předvádí s cenami, to nachápu. Jejich sebevědomí se jim nevyplatí, nemají na to.
Co H-K předvádí s cenami, to nachápu. Jejich sebevědomí se jim nevyplatí, nemají na to.
simson33
Čtu dobře: od 40km/h se pohon 4x4 odpojí ??? No tak to je opravdu řešení >:-[] V Hjondééé usoudili, že nad 40km/h nemá čtyřkolka význam >:D To zřejmě bude jen chyba v článku, ale i tak jsem se pobavil.
Nene, je to docela standardní řešení i u jiných značek. Sepnutá mezinápravová spojka totiž nedovoluje rozdílné otáčky kol přední a zadní nápravy, no a když už jedeš takhle rychle, dá se předpokládat, že jedeš po docela kvalitním, pevném povrchu (asfalt) a mohl bys pohon 4x4 poškodit.
Ne, nad 40km/h se odpojí 4x4 s rozdělením sil 50:50, kterou si sám musíš zapnout. Standardní čtyřkolka tak jak ji znáš od většiny zavedených konkurentů funguje v jakékoli rychlosti...tzn. pokud je potřeba (prokluz) tak se připojí zadní náprava kdykoli....
V článku je to dost špatně napsáno...
V článku je to dost špatně napsáno...
Přesně tak. Autor se podivuje nad něčím co je u ostatních taky. Jen prostě u korejce je potřeba najít vždy chybu :).. Vsadil bych se, že u VW by to vyzdvihl jako vychytávku.. >:D
Ne, autor ví, že v článku je chyba. K tomu více viz. níže. Ale autor se skutečně podivuje nad tím, že auto, které chce konkurovat dle sdělení Hyundaie prémiovým vozům (tedy pokud nebylo to sdělení novináři překrouceno), nemá taky ten správný prémiový pohon 4x4. Žádný z prémiových konkurentů (Q5,7, X3,5 nebo ML, GL) nemá Haldex ani nic podobného, ale stálý pohon všech kol. V téhle třídě nemá Haldex ani VW, neb i Touareg má klasický Torsen. A to se na rozdíl od Hyundaie VW za prémii nepovažuje... Tož tak :-)
Touareg by som povedal ze uz premiou je, kvalitou spracovania aj dizajnu je daleko za nepremiou. Smelo mozeme zaradit medzi ML ci X5..
Icescent
Přes 65% se líbí na VÝBORNOU nyní!!! >:-[] Tak tohle zase potěší srdce fandy ;-) ... podobně jako třeba srpnové prodeje i30... "Druhý Hyundai i30 má pak JAKO JEDINÝ z Top 5 nárůst, konkrétně 3,2 %." :-) :yes: :yes: :yes:
Mne je v podstate jedno ako sa páči iným, len ma štve, že otec by mi po roku upgrade auta za takmer dvojnásobnú cenu zrejme nedovolil >:D Ale kurňa v tej čiernej mu to ozaj sekne, škoda len, že v mojej konfigurácii by ma vyšlo na 42 000€, ale už by tam bolo ozaj všetko.
Každopádne za seba hovorím, krásne rozvinuté/vyvinuté a dotiahnuté prvky dizajnového jazyka...
Len tie výduchy... Inak :yes: A to inak celkovo H extra nemusím.
Čoskoro možno pridám mini review vo svojej recenzii po zvezení sa vo vrcholnej konfigurácii.
Každopádne za seba hovorím, krásne rozvinuté/vyvinuté a dotiahnuté prvky dizajnového jazyka...
Len tie výduchy... Inak :yes: A to inak celkovo H extra nemusím.
Čoskoro možno pridám mini review vo svojej recenzii po zvezení sa vo vrcholnej konfigurácii.
Určitě... v té černé je to opravdu drsné! Těším se na review... asi se hned tak k Féčku nedostanu... Nechť se mini review povede! ;-)
Celkově Hojondééé moc nemusíš, a tak máš doma ix35... Ty jseš "šoumen"
Áno, správne si poznamenal, CELKOVE (H nemusím) takže v prípade, že ti je tento pojem (celkove, aby si mi rozumel) neznámy, by si mal s tým šoumenstvom brzdiť najmä ty ;-)
Mne totiž na značke nezáleží, ide mi o to čo mi ponúkne, samozrejme nebagatelizujem určité subjektívne preferencie, no na druhej strane nebudem bezhlavo, slepo a najmä umelo glorifikovať jednu značku len preto, že jeden jej model mám doma.
Snáď si to pochopil a nepotrebuješ ďalšie vysvetlenie. :-)
Mne totiž na značke nezáleží, ide mi o to čo mi ponúkne, samozrejme nebagatelizujem určité subjektívne preferencie, no na druhej strane nebudem bezhlavo, slepo a najmä umelo glorifikovať jednu značku len preto, že jeden jej model mám doma.
Snáď si to pochopil a nepotrebuješ ďalšie vysvetlenie. :-)
Ne, nepochopil, vysvětluj dál. Co takové ti nabídla ix35-ka, žes kvůli tomu překousnul samotný fakt, že H nemusíš?
Všetko mám napísané v recenzii, obťažovať sa jej čítaním však nemusíš, nikto iný totiž nedokázal namiešať pre mňa potrebný mix vlastností tak, ako ix35.
No, něco jsem přečetl. Důvody ke koupi respektuju, ale vůbec nechápu, každý to vidíme jinak. Jo a to, cos nazval mostním spojem, si přepiš na dilatační závěr. Přidáš své recenzi na odbornosti.
Tie dôvody väčšina ľudí nechápe, no ja som rád, že je to tak, každý sme iná osobnosť s rôznymi potrebami, možnosťami a preferenciami. Mne to tak vyhovuje. Auto som si vyberal tak, aby vyhovovalo mne vo všetkom a poskytlo mi to, čo od neho očakávam ja.
Wendover
Nádhera, krásne SUV určite jedno z tých najkrajších na planéte, škoda len toho interiéru, mohlo to byť trosku premakanejšie, zatial na foto hrúza, na zivo sa nechám prekvapiť ... :-)
kari.laz
Tak to je SUV jak nudle z nosu. Nejprve jsem se odhodlal "pochválit" to za to, že si člověk nechce při pohledu na to vypíchnout obě oči, jako u ostatních korejců, ale po přečtení toho je vše opět jinak. SUV bez 4x4. Respektive, 4x4 jen do rychlosti 40 Km/h >:D >:D >:D pane bože co to je za SUV? :no: :no: :no:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Spíš by to chtělo ještě uzávěrky diferenciálu, klidně do 40 km/h taky, protože jakmile začnou klouzat kola, většinou už je kasické 4x4 o ničem, prostě jen místo 1 kola hrabou na místě 2, po jednom na každé nápravě. Lidi, kteří bydlí v zahradních koloniích tohle v zimě znají dobře.
jde to i se slusnou elektronikou
[odkaz]
[odkaz]
Dost neobjektivni ne ? Acura + Audi na jinem kopci nez lexus, ac podle obrazku na mirnejsim, audi i acura kdyz v kopci zastavil a stal na brzdach tak obe auta klouzala dolu, lexus ne. Ze by letni vs zimni pneu ? Proste... neobjektivni, zavadejici.
Kdyz se divas pozorneji vidis, ze vlevo je cedule 20% a je tam zasypana draha a u kopce vpravo je v pravo cedule 30%. Takze urcite stejny kopec. Dle tebe kdyz Lexus neklouzal , mel lepsi gumy a stejne nevijel. Audi se splhalo nahoru jen diky tomu ze leve kola prejeli mimo led doleva, protoze auto bylo pravou stranou pretocene a tady ho leva kola soupla nahoru, takze to fungovalo spatne jako Lexus, o nic lepe. Zkus se podivat spise na techniku Acury a jeji spickovy system super Handling-All Wheel Drive
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Jo, SH-AWD je velmi dobrý systém. Ale nenech se zmást, podobné věci umí i jinde (včetně Audi). Je to spíše o tom co automobilka uzná za vhodné použít v tom kterém modelu. Když se podíváš na Q7 a ne jen na Q7 ale i ostatní zástupce druhu, zjistíš že se jedná stejně o "městské" SUV, kde si troufnu tvrdit, že zákazníci se schopností stoupat 20% svah pod ledem ani neuvažují. Tím nechci omlouvat Audi. Nabízejí to, co jim "projde". Podívej se, kde si Honda v evropě myslí, že má SH-AWD smysl..... A když se rozhlédneš po trhu po podobných systémech, tak zjistíš, že jsou aplikovány spíše v silničních/sportovních autech pro zlepšení ovladatelnosti, než u SUV/off-roadů pro zlepšení průchodnosti terénem. Když to obrátím, tak lze říct, že se jedná o "mimózu", která je navíc mimo obzor evropského zákazníka.
Panebože, co ty jsi za blba? :no: :no: Myslíš, že to auto má 4x4 jen do 40km/h? Zkus si někde něco přčíst a rozšířit si obzory...
jo jo koupili si misto stejne kvalitniho Hyundai draze VW nebo Skodovku a proste ted uz jen budou pomlouvat >:D ... nez aby prizali chybu >:D
Katikakus
Pane Cervenko, upravte si tu vetu ohledne 4x4, nekteri jednodussi jedinci by to mohli spatne pochopit-viz kari.laz.
System v Santa Fe funguje standardne jako automaticky elektronicky pripojitelny podle potreby, podobne jako u vetsiny dnesnich SUV a samozrejme bez omezeni rychlosti. Ridic ma navic moznost "uzamknout" pohon v pomeru 50:50 - toto prave funguje do rychlosti 40 km/h. Po jejim prekroceni se pohon prepne do rezimu "auto". Po poklesu rychlosti pod tuto hranici dojde opet k uzamceni.
System v Santa Fe funguje standardne jako automaticky elektronicky pripojitelny podle potreby, podobne jako u vetsiny dnesnich SUV a samozrejme bez omezeni rychlosti. Ridic ma navic moznost "uzamknout" pohon v pomeru 50:50 - toto prave funguje do rychlosti 40 km/h. Po jejim prekroceni se pohon prepne do rezimu "auto". Po poklesu rychlosti pod tuto hranici dojde opet k uzamceni.
simson33 to nepochopi aj ked to opravia...
Ale pochopí, nemusítě sa báť. Keby stě veděli čítať po česky, vediel bystě, že som o chybe už písal v prvom príspeuku. Já zas moc neviem po slovensky - no je to vidieť:-), ale snákť tomu takto rozumieť budětě. Čiže bola to od počátku chyba článku :-)
Naopak, simson to pochopil - vzdyt uz nahore psal, ze jde zrejme o chybu. Nepochopil to kari.laz, coz u nej neni nic prekvapiveho - ten je mimo prakticky neustale.
Bristol
dle mého vypadá výborně...ale co ty výdechy klimatizace? to si dělají humor ne...? Proboha... :no: :no: :no: :no: Hyundai by se měl alespoň v této třídě naučit dělat konzervativní interiéry co se týče tvaru..např: [odkaz] i u japonské konkurence se můžeme podívat že to jde i mnohem lépe, jinak o materiálech v santě rozhodně nepochybuji...jen ten tvar je hrozný... :-O
billionaire
Budem pisat o svojej skusenosti s novym modelom...pracujem vo firme ktora predava mimo inych taktiez Hyundai. Musim uznat ze nove Santa Fe ma zaujalo hlavne designom, v bielej farbe so stresnym oknom a vsetkym moznym z priplatkovej vybavy vyzeralo velmi dobre...lenze, nasadol som do auta, makcene plasty sice boli, ale vesmirny tvar palubnej dosky sposobil to ze je maximalne neprehladna, ergonomia a rozumne rozlozenie ovladacich prvkov je katastrofalna! Samotne ovladacie tlacidla vyzeraju ako z kalkulacky. Sedadla pohodlne, miesta dost, taktiez v zadu...ale celkovy dojem z interieru, katastrofa. Pri jazde motor dobre odhlucneny, s peknym zatahom a dobrou spotrebou. Po skusenostiach s dvojspojkvymi prevodovkami automat v Santa Fe zaostava nejake to desatrocie, taktiez podvozok a ten pohon 4x4??? Radsej haldex poslednej generacie. Neskutocne preposilovane riadenie, a velmi zla stabilita na ceste nad 100km/h, predurcuje toto auto na mestsku prevadzku. Ako muz by som si tento novy model nekupil, ale ak sa da niekto opantat preplacanym autom, so zaostalou technikou, dost nezaujimavou cenou a "5" rocnou zarukou...nech sa paci. :no:
Servo sa da nastavit v troch polohach tuhosti, to ti asi ale zabudli povedat....Aky je konkretny problem s ich pohonom 4x4?
v troch polohach tuhosti? a k comu to je? nestacilo by servo s automaticky nastavitelnou tuhostou podla jazdnych podmienok? ci to by bolo moc zlozite a drahe? ...
Není nad reálnou zkušenost, ale buď si jistý, že tady to pěkně schytáš. Tady se smí kritizovat jen produkce VW :-)
Ve vedlejším článku o Santa Fe už se někteří milovníci Hyundaie zapřisahají, že jejich letitý 6.st. automat je daleko lepší než 8-mi st. ZF používané třeba ve VW Touareg, Porsche Cayenne nebo BMW X5. Stejně tak je podle nich lepší motor 2.2 R4 než 3.0 V6. Kdo koupí Touareg za mega dělá to jen pro neodůvodněný pocit osobní prestiže. Kdo přemýšlí, koupí za mega Santa Fe, kupuje totiž kvalitní korejskou techniku. K čemu stálý pohon všech kol, k čemu víceprvkové zavěšení... není nad léty prověřená vlečená ramena! No jak říkám, tady to s kritikou progresivní technologie Made in Korea schytáš!
Ve vedlejším článku o Santa Fe už se někteří milovníci Hyundaie zapřisahají, že jejich letitý 6.st. automat je daleko lepší než 8-mi st. ZF používané třeba ve VW Touareg, Porsche Cayenne nebo BMW X5. Stejně tak je podle nich lepší motor 2.2 R4 než 3.0 V6. Kdo koupí Touareg za mega dělá to jen pro neodůvodněný pocit osobní prestiže. Kdo přemýšlí, koupí za mega Santa Fe, kupuje totiž kvalitní korejskou techniku. K čemu stálý pohon všech kol, k čemu víceprvkové zavěšení... není nad léty prověřená vlečená ramena! No jak říkám, tady to s kritikou progresivní technologie Made in Korea schytáš!
Kritizuju hlavne ludia ktori, bud to nemaju na lepsie a samozrejme na tom hladaju chyby, alebo maju realnu skusenost, tak s dvomi az tromi autami za doterajsi zivot a vacsinu modelov poznaju z netu, katalogov a technickych popisov... A ano preto som pisal pre ze auto pre "muza" pretoze muz si s autom kupuje aj prestiz. A kto povie ze nie tak nech si precita zaciatok prispevku...asi tolko.
Jenom popíchnutí..vlečená ramena bude mít taky nový golf :-)
Kdy? zatím má jen ve všech verzích multilink...
Nebyl tady článek, že s novou mqb platformou přijde vlečená náprava aji pro golf?
Ačkoliv je to článek o SF, tak:
Golf shodil v porovnání s předchůdcem rovných 100 kilogramů - z toho do 6 kg tvoří úspory na elektrických rozvodech, motory podle verze srazily váhu o max. 40 kg, zavěšení využívající ve větší míře hliník o 26 kg a karoserie s vyšším podílem vysokopevnostních ocelí 37 kg. Jinak podvozek sestává z předních vzpěr MacPherson, vzadu je pak víceprvková náprava.
Golf shodil v porovnání s předchůdcem rovných 100 kilogramů - z toho do 6 kg tvoří úspory na elektrických rozvodech, motory podle verze srazily váhu o max. 40 kg, zavěšení využívající ve větší míře hliník o 26 kg a karoserie s vyšším podílem vysokopevnostních ocelí 37 kg. Jinak podvozek sestává z předních vzpěr MacPherson, vzadu je pak víceprvková náprava.
A platí to pro všechny verze Golfu? Teď jsem docela zmaten, ale můžu téměř s jistotou říct, že jsem to někde četl.
Já taky, od Lady K :-) nejdřív jako zaručenou informaci k A3 a následně ke G ;-)
Myslím, že to nebylo v diskuzi, ale momentálně nemám nic, co by moje zdání podpořilo :-)
Golf bude mít vlečená ramena myslím u motorů do výkonu 100kW, výkonnější verze budou mít víceprvek.
Takže zas tak moc vedle jsem s tou torzkou nebyl :-) ..máš někde zdroj?
Nemůžu si vzpomenout, kde jsem to viděl. Ale torzku v nižších výkonových verzích bude mít dokonce i nová A3. 1.2 TSI stoprocentně, 1.8 TSI zas stoprocentně multilink, takže otázka je jen co bude mít 1.4 TSI 90kW a 1.4 TSI COD 103kW. 2.0 TDI 110kW je multilink, 1.6 TDI torzka.
[odkaz]
A report from Autocar in the UK speculates the Golf Mk7 will be sold with two different suspension systems. Base or lower-end versions will reportedly get MacPherson struts up front and a torsion beam set-up at the rear, while higher-spec models will receive MacPherson struts up front and a multi-link unit at the rear.
A report from Autocar in the UK speculates the Golf Mk7 will be sold with two different suspension systems. Base or lower-end versions will reportedly get MacPherson struts up front and a torsion beam set-up at the rear, while higher-spec models will receive MacPherson struts up front and a multi-link unit at the rear.
prepac rad by som reagoval na tvoju vetu:
"taktiez podvozok a ten pohon 4x4??? Radsej haldex poslednej generacie. Neskutocne preposilovane riadenie, a velmi zla stabilita na ceste nad 100km/h, predurcuje toto auto na mestsku prevadzku"...
A prosim ta ktore suv je urcene mimo mestku prevadzku? (zrejme si myslel asfaltove cesty a dilanice)
Ci je nejake SUV ktore je do terenu?
"taktiez podvozok a ten pohon 4x4??? Radsej haldex poslednej generacie. Neskutocne preposilovane riadenie, a velmi zla stabilita na ceste nad 100km/h, predurcuje toto auto na mestsku prevadzku"...
A prosim ta ktore suv je urcene mimo mestku prevadzku? (zrejme si myslel asfaltove cesty a dilanice)
Ci je nejake SUV ktore je do terenu?
mestska prevadzka znamena jazdit v meste...pochopitelne to neznamena rychly presun mimo mesta a po dialnici. A SUV niesu auta do terenu..ak tak do lahsieho, ziadny extrem a ten by mali v klude taktiez zvladnut.
Tomas1979
Trochu mi to připomíná S. Tribecu po faceliftu, "koncernová" Kia Carens zase Ford, ale to už spousta z Vás psala. A blábol Kia K9 zase BMW 7. Co je v tom kur.a novýho a inovativního?
webpaja
Chvála Hyundaii za jakýsi konfigurátor co už mají na webu...problém je ten, že se při slušný výbavě dostává Santa Fe do vod X3, Q5 nebo Touaregu...kdo si tedy koupí Hyundai za tuto cenu? Předpokládal jsem rozumnou cenovou politiku, ale toto korejci nezvádli. Bude se evidentně opakovat situace s i40, kdy se šlo s cenou dolů. Ořeže se výbava, základní model bude za 550k, čtyřkolka za 100k navíc a pak se dá mluvit o rozumný volbě.
Ona totiž lepší technika a materiály související s ní nejsou zadarmo...ani v Koreji.
Ona totiž lepší technika a materiály související s ní nejsou zadarmo...ani v Koreji.
Taky bych to tak viděl, i40 se kvůli ceně neprodává a Santa Fe má s takhle vysokou cenou nakročeno k podobnému výsledku. Taky očekávám, že ještě během zimy dojde k úpravě ceníku. Netvrdím podle fotek z katalogu, že Santa Fe je špatné auto, ale už podle katalogu se dá poznat, že technika kterou nabízí (převodovky, motory, podvozek) neodpovídá tomu co za 1 mil. Kč nabízí konkurence.
Vidím to úplně stejně .. jezdím teď dočasným i30 cw předchozí generace a jako fleetová náhrada základního benzínového focuse nebo golfa je to fajn - kombík v dieslu, co víc si reprezentant může přát .... Ceny i40 v ceníku je úlet a stejně mi přijdou i ceny nové i30. Hjondéé se vytrácí cenová výhoda. Nepřišel jsem "na chuť" novému designu ala ix35, takže Santa Fe nekomentuju ... Jestli si budu muset vybrat novou káru od hjondééé, mám problééém ...
Ada je zase tady
Rozblitá palubka, chybějící ruční brzda, nemožnost vytvoření zcela rovné ložné plochy po sklopení zadních sedadel. Tři dobré důvody považovat tento nový model již nyní za jasný propadák :no: :no:
Johnn
Vlečná ramena?Jo celkem dobře se někteří chytli,ale Santa má vzadu víceprvek. ;-)
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Autoservis
Za 760 000,- no není to skvělé ;-\
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Za 760 000,- si koupím raději Forestra
Nebo menšího Tiguana - Yetiho
Nebo menšího Tiguana - Yetiho
Za takový ranec už bude snad aji Tribeca, ne? :-)
Tribeca ne, ale Outback urcite
Outback začíná na 790 000,- a to 2,5 benzín :-| nákupní cena není o tolik vyšší, ale spotřeba rapidně ano.
Tak...rapidně. Kolik si myslíš, že bude papat Santa? Byl by 2litrový rozdíl ve spotřebě rapidní?
Bude li mít Snatnafé kombinovanou kolem 9 litrů tak na Outbacka bude mít minmálně 3 lítrový náskok a 9 nebo 12 už mi příjde docela dost. Odpor stálé čtyřkolky se odrazí ve spotřebě a to dost.
123mik
a podle testovacích jezdců i hodně dobrý jízdní vlastnosti a kvalitní zpracování. Jenže teď doplatím leasing na svoje SF a manželce jsem slíbil ix20, Už nikdy nechci auto s dvouletou zárukou! Když si vzpomenu na to jak mi skončila záruka u českého auta za 400 tisíc, dva roky lesingu před sebou a jedna závada za druhou. Brrrrrrr. Hrůza ! A ty rady v servisu ! Že prý musím pravidelně rozebírat a mazat nějaký hovadiny v centrálním zamykání. Už jsem jenom čekal až mi řeknou abych si vystříkal a vypěnil dutiny.
Určitě dneska většina výrobců dělá auta co nejlepší v daném segmentu. Snaží se obstát na trhu a nedělají auto, které by bylo úmyslně poruchové. Pracuji pro automobilku a vím, že tam jsou všichni srdcaři pro svoji značku a snaží se aby ten jejich mazlík byl nejlepší. Pro mě je na 1. místě záruka a proto opět koupím Hyundai. Samozřejmě pokukuji i po jiných značkách, ale když mi délkou záruky dávají najevo abych si je nekupoval, protože si nejsou jisti spolehlivostí, tak co mi zbývá? Kromě toho jsem měl ix20 týden na vyzkoušení a ačkoli tyhle prcky nemusím, tak mě mile překvapila.
Určitě dneska většina výrobců dělá auta co nejlepší v daném segmentu. Snaží se obstát na trhu a nedělají auto, které by bylo úmyslně poruchové. Pracuji pro automobilku a vím, že tam jsou všichni srdcaři pro svoji značku a snaží se aby ten jejich mazlík byl nejlepší. Pro mě je na 1. místě záruka a proto opět koupím Hyundai. Samozřejmě pokukuji i po jiných značkách, ale když mi délkou záruky dávají najevo abych si je nekupoval, protože si nejsou jisti spolehlivostí, tak co mi zbývá? Kromě toho jsem měl ix20 týden na vyzkoušení a ačkoli tyhle prcky nemusím, tak mě mile překvapila.
×
Sdílení komentáře
×
Minulou generaci má kamarad a na reklamacích strávil více času jako na cestách.
A z těchto důvodů ho vystřídá toto nové. Už jen 5 let záruky bez omezení km - na to nemá při takových nájezdech většina konkurence odpověď.