pri svojich modeloch stavili na evolúciu dizajnu a cizelijú to, čo vytvorili.
Je to veľké plus. Lebo pokiaľ nemajú dizajnérov, ktorí by dokázali vytvoriť nový dizajnový etalón hodný týchto značiek, lepšie je šperkovať to čo majú ako tápať ako Jaguar.
Porsche možná ne, ale AM bude muset jednou přesedlat z tohoto designu, a že to zrovna není jednoduché dokazuje na novém Vanquish. Jag netápe, stávající XK je povedené, XF taky, XJ je kontroverzní, ale svébytné. AM nevyrábí nic, než jeden tvar, Jaguar vyrábí sedany, které nevypadají jako jejich sportovní model a tím má složitější startovní pozici. AM sice umí krásná auta, ale můžeme se jen dohadovat, jak by to dopadlo, kdyby v Gaydonu měli postavit svébytný sedan velikosti XF. Je možné, že by to skončilo jako Vantage se 4 dveřmi. A Ferrari, tam se nedá o tápání mluvit vůbec, přitom současné modely mají vlastní tvář, lišící se od předchozí generace. O tom může AM jen snít.