Vy si děláte srandu,ale konečně je tady nějaké oduševnělé auto, které provokuje, nenudí a nikoho nekopíruje (fakt, ani Kiu ne)!
Je multikulturní, sexuálně neutrální, netrpí předsudky a jeho design nutí lidi se zamyslet.
Zamyslet se nad tím, co někoho vede k tomu, že si koupí hnusné auto...
Ten nárazník tak má schválně - aby připomínal Tie Fighter.
Zboku jakoby minulému Ceedu z výfuku vypadl a předek mi připomíná škleb č.37 Jima Carreyho.
Holt - brko, jak má bejt.
Proč pořád Toyota tak lpí na nic neříkajícím názvu Auris? Tohle auto se mělo jmenovat Corolla, tedy se jménem a dlouhou trdicí, na to zákazníci slyší ;-) Marketing to mohl hned využít pro velkou kampaň " Corolla is back ! ".
Troufnu si trvdit, že by to prodejům v Evropě dost pomohlo :yes:
Toyota chtěla alespoň čátstečně sjednotit názvy některých svých produktů. Auris, Avensis, Yaris. Já trochu smutnil, když Auris přebral prapor po Corolle, dnes mi to už ale vůbec nepřijde divné.
ja asi naopak myslim ze keby sa to volalo corolla tak by to auto malo vacsi predajny uspech... kazdy by chcel jazdit v corolle a pochvalit sa tym.... meno auris je skutocne divne a toyota si rokmi uz vybudovala tradiciu mena corolla preto je o to divnejsie ze takto uplne lahko od tohto nazvu upustila .... aj meno ma svoj vyznam.... nove pajero keby sa volalo ja neviem napriklad tornero tak myslis zeby malo taky uspech ako terajsie pajero? asi nie.... kazdy vie ze terenak od misaka je pajero..... tornero by asi nedavalo ludom pocit legendy ktoru si chceli kupit ;-\ , takisto golf.... keby vw golf sa uz nevolal golf ale nejako inak asi by pocet predanych aut siel v eu pekne dole ... meno ma svoj vyznam a je na skodu ze niektore znacky to akosi ignoruju a za kazdu cenu sa snazia vytvarat nove nazvy novy image nove neviem co............
Přesně, němci taky neudělají Golfat. S tím automatem ze skůtru si dělají srandu. Jediná Mazda pochopila, že v Evropě se chytí jen špičkový automat, co se chová skoro jako manuál. A design, oproti obludě Auris nebo Corolle s kulatýma světlama je skvostný.
Evropa je Japoncům dost u *, mají více prodejů i doma, než v tomhle zapadlém světadílu, co si tak rád pyšně hraje na pupek světa. A o USA ani nemluvím.
auto sa sice nebude kazdemu pacit ale je to podstatne lepsie ako terajsi vajcoidny auris :yes:
yaris tiez nie je krasavec ale vo vacsine statov europy ma predajny uspech.... myslim ze auris na tom bude podobne a bude ovela uspesnejsi ako terajsi auris ktory v dizajne a kvalite za vela nestal :yes:
inak spravna poznamka ktoru niekto povedal vyssie.... ak by sa ponechal autu nazov corolla urcite by to ludia znasali lepsie ako nestastny nazov auris.... corolla mala ostat corollou, co uz
hyundai to spravil sikovne a novemu SantaFecku nazov ponechal.... nazov ix45 by mu nepomohol v predajoch urcite kedze ludia si uz na nazov Santa Fe zvykli... toyota mala takisto ponechat nazov corolla... rokmi budovane meno a image uplne lahkovazne poslala k vode... auris ludom nic nevravi...
hyundai ukazal ze to ide aj bez zmeny nazvu :yes: , toyota by si mohla z toho vziat priklad... ja by som nazov corolla privital ;-)
no vidim, ze sa vobec nemylim, a nemam potrebu sa vyjadrovat "IMBECILOM", pretoze ja sa vyjadrujem k autam. Vidim, ze toho metanolu ste asi moc vela vypili, lebo "inteligentna" bytost, na ktoru poukazujete v mojom pripade, by sa nemohla opakovane vracat k svojej hluposti. ak vyratate tento priklad, budem vas povazovat za viac ako jednobunecne organizmy: -10-11-24 + (-11-24)+10 = .....
podivejte se pane, ja nevim jak vy komunikujete u vas v Hosticich ale vsude ve svete je bezne, ze kdyz clovek vyjadri svuj nazor (zduraznuji: hocijakym spusobem!!), tak ostatni ho bud respektuje nebo vyjadri proti nazor, ale vase hosticka banda se vyjadrila presne opacnym stylem, teda vysmejeme se prispivateli, protoze nemam argumenty nebo sem "imbecil", ktery neumi ani pocitat...., budu svou tupost davat geometricky opakovane navenek!!
PS: ani nahodou si nemyslim, ze to pochopis, co som teraz napisal, ale drzim sa hesla, nadej umiera posledna....
Hele, zakopem válečnou sekyru, jo? Start diskuze nebyl optimální, ale snad se přes to můžeme přenést a dostat se konečně k tomu, proč tady jsme. Tobě (vykat si tady na fóru nemusíme :-) ) se Auris nelíbí. Proč tomu tak je?
ja som snazil len v reakcii na tvoje a ostatne prispevky, ktore zosmiesnuju moj nazor dat najavo, ze kazdy sa moze vyjadrit svojim stylom, no a moj comment sa tykal vyslovene auta a vzdy sa bude a nemam potrebu kritizovat iny nazor ak s nim nesuhlasim. A teraz k otazke, ze preco sa mi nepaci? Design auta je vec subjektivna a moj subjektivny nazor je taky, ze technicky je to asi najlepsia znacka (aj spolahliva), ale kedze mam skusenosti s toyotami, tak interier auta je velmi unfriendly to users. tvrde plasty, slaba ergonomia, ale je to vec nazoru...
Tady se ale nikdo nesmál tvému názoru, nýbrž formy tvého názotu. Tohle, cos napsal, vypadá už úplně jinak, než to, co je na začátku tohoto diskuzního vlákna. Ergonomie, to je otázka, někdo je zvyklý z evropských aut pouštět stěrače páčkou nahoru, u japonců je to naopak. Palubní počítač se u japonců ovládá kolíčkem v kapličce, je to trochu opruz za jízdy, ale co, za jízdy máš koukat na cestu a ne štelovat průměrné spotřeby. Rozmístění ovladačů je dle mého v pořádku, důležité je, že se do ničeho nemlátíš při na/vystupování, že tě něco netlačí do loktu a pod. Tvrdé plasty zamrzí, kor když v starších modelech najdeš měkčené. No a na vzhled se díváme každý po svém. Mi se ten nový Auris líbí asi víc, než předchozí před FL.
Tak to nova Mazda 3 ktora sa chysta myslim ze nemusi medzi japoncami Honda a Toyota vytvarat az take usilie na to aby bola nielen najkrajsia, ale aj najsportovejsie vyzerajuca ... Civic a Auris proste palec dole .... hrozne ....
ten starsi civic - ufo, ten bol pekny, sucasny uz nie. Mazda ma super dizajn. Toyota sa celkom snazi o pekny dizajn, mozno to je troska lepsie ako stavajuci auris, ale aj tak im to akosi nejde. Je tam snaha o taky trosku dynamickejsi dizajn, ale je to take celkom fadne, nepohlavne. Tazko je asi vymysliet nejaky celosvetovy dizajn ktory by oslovil vsetkych.
nielen na benzinovom turbe, ale aj na motoroch ktore je potom nutne kvoli porucham vymienat >:D
Na druhej strane predaje aurisov su v cechach a na slovensku take slabe, ze moc nemaju kde padat.
Celosvetovo si vsak vedie toyota velmi dobre, asi len v tej europe tolko toho nepreda.
A mne sa prave preto zacala pacit Tyota kvoli ich pristupu. Bud maju osvedcene benzinove motory alebo hybrid. Komu sa nepaci aj tak relativne dobra spotreba tak ma stale moznost kupit is hybrid a na prevadzkovych nakladoch usetri :yes: Nazory na to, ze s hybridom od Toyoty moze byt technicky problem u mna neobstoja, vid. 100.000 km test Prius II aj Prius III v AutoBilde.
Já jim právě fandím, že v dnešní foukané době nabízí ještě pořád motory s atmo plněním a vstřikem do nasávání. To japoncům vždy šlo, uvidíme, co s nima provede přísná emisní norma. Jak to vypadá, tak výteční hondí v-tec úplně zabila 8-s
Ono isto pridu aj s turbobenzinmi, europa ich k tomu dotlaci. Na druhej strane ale potom tie motory budu stat za to. Ved aj honda sa dlho branila dizlom a potom aky dizel urobila. Rovnako tak mitsubishi, ti tiez dlho brali dizle od koncernu, ale ked uz urobili vlastny dizel, tak ten uz tiez stoji za to.
Uvidíme, co bude. Japonci mají ještě jeden trumf v rukávu - přímé vstřikování (nepočítáme-li příme stříkačky GDI od mitdu kdysi "dávno"). Jsem zvědav, esi vyrukujou nejdřív s tímto "vylepšením", nebo turbo + přímý vstřik zaráz. I když osobně bych si přál, aby to vydrželo tak, jak to je teď, co nejdýl.
a to jsem na asijský design celkem alergickej. Předek se dost povedl, používá hodně z designového jazyka faceliftu Avensise. Z boku je to o něco horší, C-sloupek a zadní nárazník jsou jediná dvě místa, která se mi na autě nelíbí. Zadní svítilny se mi naopak líbí hodně. Interiér jsem zpočátku trochu nepochopil, ale nepřijde mi hnusnej a je dost originální a odlišnej. Asiati celkově interiéry moc neumějí, buď je to nezajímavá strohost á la Mazda, nebo UFO stylu Civic, nebo splašený vlny Hyundaie. Tenhle ale není nejhorší. Záleží ale na tom, jak to bude vypadat v reálu, jak budou působit materiály naživo a na dotek. Pokud bude kvalita interiéru srovnatelná s Avensisem, tak to bude v poho.
Může mi někdo vysvětlit, proč některé automobilky mají u řidiče madlo na dveřích? Důvod proč bych to auto nechtěl, zasekne se tam ruka, když budu otevírat okno a už si nezařídím!!!