Pěkné to je, ale nevypadá to jak Jaguar. Z tohoto pohledu velké zklamání.
Kdyby k tomu někdo napsal, že to je nový Fiat Coupé nebo MX-5, věřil bych tomu více...
Snad fotky klamou a realita bude méně obyčejná a více aristokratičtější.
Presne toto napadlo aj mna ked som to prvykrat videl.
To auto vyzera tak, ze to moze byt prakticky cokolvek - taky: "Vas novy standardny roadster" . Keby na to dali znak ktorehokolvek vyrobcu (vrate mainstreamovych) dalo by sa tomu uverit vzdy rovnako dobre. Pre mna je to teda tiez velke sklamanie. :-(
... prehliadol si slovné spojenie "Po zbežnom pohľade" ;-)
A hlavne pri pohľade na červený model.
Podľa mňa má auto zaujať na prvý pohľad a nie aby človek zisťoval, či si nepomýlili fotky.
V tom vlákne som mimochodom nebol jediný "šmrncnutý" metylom, preto som tam reagoval :-)
Že to auto není vyloženě čistý tradiční designový JAG styl jsem tu napsal taky (17:17), přesto nemůžu souhlasit s podobností s Barchettou, nebo dokonce s SL, a to ani na první pohled. ;-)
Nenech se vysmát. Věrná kopie? Ani s nadsázkou ne. Jak jsem už někde psal, a napíšu to rád znova, k některým tvarům, se lze dobrat různými cestami. Pokud toto chápeš, pak nemůžeš napsat to, co si v první větě napsal.
jaguar sa konecne dostal tam kam patri... na spicku techniky kvality a dizajnu.... nastastie casy stareho S typu X typu a XJ su prec.... nove XF ako aj tento F type a XK su paradne prave jaguare hodne svojho mena
Topper si už asi toho panáka dal, protože tohle by nemohl napsat, kdyby viděl normálně. Autíčko je hezké, ale nejhezčí od dob e-type? Asi taky jednoho kopnu, ať se mi líbí víc.
No, jsou produkty dané kategorie v nichž si musíš připadat jako svůj vlastní registrovanej partner. No a pak jsou produkty, které nejen definují tvar, nýbrž stanovují základní třídní styl. Zde bych velmi razantně zaprotestoval proti horním neuváženým plačkům kolegů, kteří v novém eFku spatřují unisex-plážové autíčko. Zde pozor, pánové, chyba je evidentně na vaší straně.
A tedy berme na vědomí, že tu máme další z ikonozních klenotů u nichž vlastnictví je zcela přirozený pojem životního kréda. Neboť vlastnit, mít, je něco úplně jiného, než-li kafrat a snít...
No Jaguar v poslední době dost přichází o svou image aristrokratického auta a myslím, že se tak trochu hledá. Dost z jeho bývalé klientely odešlo... včetně mě. Ale je sympatické, že se tímto modelem alespoň někdo pokusí přiblížit Mercedesu SL....
No, já mám spíš dojem, že po letech tápání konečně Jaguar našel svou identitu a konečně opustil za každou cenu drženou (rádoby) image aristokrata o kterou stejně již přišel a posunul se do 21. století. Konečně jim došlo, že vedle Bourna nelze do nekonečna stavět Seana Conneryho, ale je nutno "přitvrdit" s Craigem.
Přiblížit Mercedesu SL ? Tohle má být lehkonohá konkurence/alternativa k 911 a ne k ultra bitevní lodi.
SL je samozřejmě úplně mimo, naopak ne tak docela SLS, ale já tam vídím i určité "stopy" designového stylu Maserati.
[odkaz]
[odkaz]
Ovšem chybí pohled zezadu, nebo ideálně živé setkáni.
K tomu Maserati to možná tak nějak automaticky svádí, ale já ho tam nijak zvlášť nevnímám. Co se týká zadní části, myslím, že bude hodně podobná konceptu, resp. že i zadní světla budou hodně podobná.
Uvidíme naživo. Ta huba se může zdát hodně široká, tedy jako rozevřená, ale už to tak bývá, že živý kontakt ničím nenahradíš a že dojem je pak výrazně odlišný. ;-)
Měl jsem výhrady už při uvedení konceptu a dokud neuvidím F-Type naživo, tak nebudu skákat do stropu. Konečně jsem se snažil vyjádřit i v takovém nástřelu s konzervativním řešením tvaru masky, není to dokončené/domyšlené a na odvrácené straně jsem se s tím už nenamáhal. [odkaz] [odkaz]