Paříž 2012
El_Scorpio
0
Oturbena 1.6 so 136 PS? To neznie v dnesnej dobe nijak zavratne, zda ze toto je vzacny pripad kedy nie je motor vykonovo predimenzovany. Inak co som len tak rychlo preletel po internete, 316 ma vazit nieco cez 1400 kg. Vazne staci 136 konikov na zrychlenie za 9 sekund? Nejak sa mi to nezda...
kuko
0
vela asi urobí sprevodovanie. dnes je sice moderné dávať "silné" motory, ale potom kvoli emisiám a papierovej spotrebe to zabiť dlhými prevodmi, takže aj výrazne slabší motor s "normálnou" (a ešte viac s "dobrou") prevodovkou mu to naloží bez problémov
Ham.
0
Je to přeplňovaný motor takže bez problémů.
aj na bmw >😁
a este ked pridu trojvalce to bude pecka >😁 :yes: :yes: :yes: , verme ze budu lepsie ako htpcka 😉
srdciari sa potesia >😁 :yes:
a este ked pridu trojvalce to bude pecka >😁 :yes: :yes: :yes: , verme ze budu lepsie ako htpcka 😉
srdciari sa potesia >😁 :yes:
srdciar si stále može kúpiť 335i 😉
10 motorov na výber si myslím nie je zlé. Operatívny leasing si može nakúpiť 316tky, a bežný človek má na výber velmi slušné výkonné motory.
Jediná výtka snáď može smerovať k absencii atmosfér, ale proste taká je doba....
10 motorov na výber si myslím nie je zlé. Operatívny leasing si može nakúpiť 316tky, a bežný človek má na výber velmi slušné výkonné motory.
Jediná výtka snáď može smerovať k absencii atmosfér, ale proste taká je doba....
Tak ale kolko dnes vyplieskas z dvojlitrovej atmosfery? Bezne okolo 150 PS. To sa ludom dnes zda malo na taky objem.
"Běžné" turbodýmovnice stejného objemu neposkytnou ani tolik.
"Turbodýmovnice?" Motory BMW 2,0d měly už v roce 2002 výkon 150 koní :yes: Dnes má "běžný" 184 k a biturbo přes 200 k.
Proč jsem asi napsal běžné? Všechny ty 103 kW TDi, TDCi, HDi a pod. A hondí atmo 2litr měl tou dobou 245 koní a co?
v minulosti se nabízely 316i bez turba, jen tak holé, takže nevím, co se změnilo, snad jenom k lepšímu😄
dokud se dá koupit silný motor, tak mi nevadí existence slabého😃)
dokud se dá koupit silný motor, tak mi nevadí existence slabého😃)
Pravdu máš ... ono to ani nemusí být špatné, pokud ten motor má stejný základ, jako ty silnější .... Byl jsem velmi spokojený v pasátu s 81kW . Jezdil jsem i MB C 180CDI a úplně stačil ... Já teda asi nejsem úplně náročný, jezdím teď 1,6 dieslem s 66kW a je to v klidu ... jenom ten obal k tomu motoru, kdyby byl trochu více sexy 😉
...každej výrobce začíná motorovou paletou kdesi a končí pochopitelně výš. Co je prokristovyrány špatnýho na 136koních a 220Nm? Základní motor? To není ostuda, to je fantazie...u E46 byl tuším základ 105koní z atmosféry!!!
Kde sú tie časy, keď 316i znamenalo motor 1,6, 318i motor 1,8 a 320i šesťvalec 2.0. 325i zas bol poctivý šesťvalcový dvaapolliter. Pokiaľ si pamätám, guláš v označení začalo BMW 323 s dvaapollitrovým motorom.
318i mala objem 1,8 litra, potom 2 litre a teraz dokonca 1,6. BMW X5 5.0 D je zase vytunený šesťvalecový trojliter. BMW by kľudne mohlo usporadúvať kvíz "Čo znamená čo u BMW?"
318i mala objem 1,8 litra, potom 2 litre a teraz dokonca 1,6. BMW X5 5.0 D je zase vytunený šesťvalecový trojliter. BMW by kľudne mohlo usporadúvať kvíz "Čo znamená čo u BMW?"
Přesně jak píšeš. Mám pocit že s tím, jak se na ně začala dotahovat konkurence, tak BMW začalo osazovat auta motory, které neodpovídaly označením... viz 318 s dvoulitrem atd... ;-\ Teď zase naopak v duchu downsizingu 5.0 s 3.0 dieslem 8-s To aby se majitel necítil mezi V8 podřadně??? >😒] Bral jsem ještě označení 530d a 535d, chápal jsem, že nějak ty dvě výkonové varianty oddělit musí, když nechtějí používat červená písmena... >😒]
Dělají v tom opravdu guláš, za chvíli se v tom nevyzná nikdo :no:
Dělají v tom opravdu guláš, za chvíli se v tom nevyzná nikdo :no: