Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Shelby GT500 Super Snake: Přes 860 koní s tovární zárukou

56 komentářů

Avatar - Kolouš
Kolouš
který umí jezdit..... pouze rovně >😁
Michal Stehnij
No, nebyl bych si úplně jistý, že tato edice má vzadu taky torzní tyč jako klasická GT 500. Navíc jsou tu edice jako Roush nebo Laguna Seca, které jsou řidičsky na úrovni evropské konkurence, mají totiž vzadu multi - link, co vím, tak Laguna Seca zle potrápila na Nordschleife M3.
gil54
GT 500 má vzadu torzní tyč ??? Nemá náhodou tuhou zadní nápravu a zadní náhon ?

Pochybuji také, že by Jack Roush Performance Engineering montoval do Mustangů multi-link. A Laguna Seca ho taky nemá, pokud vím.
pargi
:yes:
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Kolouš
Kolouš
hezky video.
Americani postavili symbol ameriky proti evropskymu autu, kterymu se chteji rovnat. Co dal?
:-!

300kilo nadvahu neukecas ani pres nasazeny slicky
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Kolouš
Kolouš
takze vyhoda oproti M3 nejsou jizdni vlastnosti, ale cena???
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jurajos
jurajos
300 kg nadváha?
M3 1665 kg
Mustang 5.0 GT 3605 pounds = 1636 kg.
Čo tam máš dalej?
Avatar - Anonym
Anonym
To víš nejdřív se plácá, pak se zjištují fakta.

Oni žijou v tom že to má tuhou zadní a listový péra >😁 >😁 >😁
gil54
Tuhou ale má. Sice ne na listech, ale tuhou. Tuhá zadní však není Kainovo znamení, má i nesporné výhody a dokonce i F1 mívaly vzadu tuhou ve variantě de Dion.
Avatar - Anonym
Anonym
Cobra tuhou zadní nikkdy neměla, dost pochybuju že Saleen a další upravený verze jo.
gil54
Já měl na mysli jen a jen Mustanga. Já měl na mysli jen a jen Mustanga. Proč najednou Cobra, Saleen .....
Avatar - Anonym
Anonym
to jsou verze Mustangů.

Ford Mustang SVT Cobra, Saleen Mustang >😁
gil54
Jejich zadní nápravy neznám. Vím, že normální sériový Mustang má vždy tuhou. Včetně toho, o kterém je článek. Pouč mě, co tam tedy mají ?
Avatar - Anonym
Anonym
zadní náprava s nezávislým zavěšením kol a samosvorným diferenciálem, přidána byla přítlačná vzpěra napojená do diferenciálu, plynové tlumiče jsou značky Bilstein. Přední kola jsou zavěšena rovněž nezávisle na nápravě typu McPherson. Brzdový systém tvoří velmi kvalitní kotouče Brembo s vnitřním chlazením a dvoupístkovými třmeny PBR. Samozřejmostí je 4 kanálový ABS na všech kolech.

Tohle měla už Cobra SVT z roku 2003....Ale to tady ví málokdo.
gil54
Jaká vzpěra do diferenciálu, když, jak říkáš, nezávislé zavěšení kol ? To je diferenciál přece pevně spojen s kastlí. To je hlavní důvod nez. zavěšení - snížit neodpružené hmoty. Vzpěra se používá u tuhých náprav.

Tak prosím, ještě jednou - pouč mě, jak to tam tedy vzadu mají ? Na předek se vykašli, a tlumiče taky vynech.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
figurka
Probuď se. Není rok 1960.
Avatar - Kolouš
Kolouš
jel jsi v tom?
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Kolouš
Kolouš
jak muzes vedet v cem jsem kdy jel?
jenom proto ze mam jinej nazor nez ty mas potrebu me shazovat?
haha
martindr
mozno na zaklade tvojich vyssich prispevkov. nechapem ako mozete diskutovat o aute v ktorom ste nejazdili a hodnotit jeho vlastnosti. Podla obrazku?
Avatar - Chuck Norris
Chuck Norris
všechny tyhle diskuse jsou jako přes kopírák... vždycky někdo řekne že je to na prd v tomhle druhý se zeptá jak to asi tak vyčenichal z obrázku když v tom nikdy nejel a tak to pokračuje hrooozně daleko >😁 M3 a mustang jde srovnávat asi jako jabko a hrušku... oboje je sladký a má podobnou konzistenci ale jinak na tom nic stejnýho není.. klasická V8 M3 je dobrá na dálnici a pár širokejch okruhů. mustangy v různejch speciálních úpravách s abnormálním výkonem jsou v tom oproti M3 o něco hůř ale jen do okamžiku než příjdete na to že M3 i spešl mustanga byste vlastně použili na ty samé věci ve kterých je ale M3 proti mustangu naprostej paskvil...
figurka
Tak v tomto Super Snaku ne, že. Jinak ano. Delikátnost a preciznost M3 nenajdeš, ale to se bavíme prakticky o etalonu. Základní Mustang nepovažuji za nic až tak zásadního, ale u GT500 je už znát jiné naladění a pořád za velmi dobrou cenu.
Avatar - Anonym
Anonym
Koukám že klišé a dogamta v český národu sveřepě přežívají.....Jak málo stačí k radosti
Avatar - JDM
JDM
ten kdo neumí řídit tohle může říct >😁 aneb kdyby třeba GTRko nebylo prošpikovaný kabelama a počítačama tak taky nebude umět zatáčet >😁 jde jen o to co chceš a na co máš koule pokud chceš auto řídit a troufneš si krotit koně kup si mustanga nebo třeba corvettu pokud chceš jen šlapat na plyn a točit volantem kup si nějakou evropskou předraženou šunku , mustang GT500 není auto pro holky :-!
Avatar - Kolouš
Kolouš
hahahahaha >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁

evropa se asi teda muze jit zahrabat >😁
Avatar - Chuck Norris
Chuck Norris
to si teda piš frajere... ale samozřejmě každý má jiné preference někdo je víc japonec- vše výborné dotažené na milimetry- zmíněné třeba GTR.. nebo neopak něco jako TVR sagaris nebo cerberra a podobné kusovky... bohužel TVR je mrtvé a lidi rádi spotřební zboží kterým ukážou jen své mužné konto a nemusí se bát že se s fůrou elektroniky někde v zatáčce nebo křižovatce propadnou hanbou...
figurka
Mě přijde, že se tady trochu zapomíná, co lze z evropské produkce koupit. Ano, z US produkce jde dostat spoustu muziky (koní) za přijatelnou cenu. Ale jsou případy, ta top produkce, kdy vedle ní nelze dostat z USA alternativu.
Avatar - romgator
romgator
No to auto moc chci, a teď už jen najít si bohatou nevěstu, nejmíň nějakou starou, hluchou a slepou. Co už je v požehnaném věku. A potom tohle autíčko bude moje. Neznáte náhodou nějakou takovou? 😄
megacruiser
jsou všechny Mustangy a celkově sportovní ameriky se zadním náhonem, jen kdyby se v Evropě prodávaly za stejnou cenu jako v USA...
Avatar - CHerokee
CHerokee
:yes: 😢
figurka
Tak zrovna Mustang a supersport....
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
megacruiser
Sportovní auto pro lidi by nemělo být ani tak o rychlosti jako spíš o zábavě. Stejně se po běžných silnicích reálně moc rychle jezdit nedá. Nemám rád ty rádoby sportovní verze evropských aut s nadupaným motorem, předním pohonem a stabilizací. Mám rád auta ve stylu starého Nissanu 300ZX, silných verzí Fordu Capri, atd. To znamená auto, se kterým si lze užívat průjezdy zatáček, jezdit dveřma napřed, hledat hranici smyku. To splňuje i Mustang, navíc i za dobrou cenu. Sterilní moderní evropské supersporty mě neoslovují, sice jsou jízdně dokonalé, ale stejně jako dnešní F1 - jsou tak dokonalé, až jsou nudné.
figurka
Ano. Sportovní auto.... Jako supersport beru něco, co lze vzít na okruh a i tam si připadat rychle. Sterilní supersporty ? >😁 >😁 >😁
megacruiser
Není to jen o rychlosti, důležitý je pocit z jízdy. Třeba já bych dal přednost starému nedokonalému řvoucímu Capri před nějakou dnešní sterilní a tichou "ESP" elektronickou hračkou, která mi bude přibržďovat kola a ubírat výkon a kde díky přeposilovanému řízení neucítím, jak se auto chová.
Třeba to Capri co měl jeden kamoš bylo totální zrezlý šrot, ale díky neseškrcenému motoru jelo neuvěřitelně. Stejně tak starý 300ZX. Dnešní auta sice mají papírově vyšší výkon a díky moderním technologiím lepší čas na okruhu, ale zábavnost už není taková jako dřív.
Ještě jedno srovnání - brácha má starou Yamahu TZR 250 - dvoutakt, sportovní mašina, lehká jak jízdní kolo a tak se i řídí. Na dnešní poměry příšerný průběh výkonu - ve spodku vůbec nic, ve vršku trhá ruce. Na okruhu se dá v zatáčce tak naklopit, že předjíždí dnešní moderní litry vnějškem. Jasně, v časech na kolo nemá díky rovinkám šanci, ale stejně je mnohem zábavnější než ty dnešní dokonalé stroje. A o tom to je.
figurka
M3 je nezábavná ? EVO ? 911 ? Zábavnost není taková jako dřív ? Dnes máš možnost "plácat" se od HH po prakticky okruhové "motokáry" v podobě Arielu, Radicalu, nebo Capara. Pořád ještě jde ESP vypnout. Nejdřív označíš Mustanga za supersport a pak předhazuješ šrot Capri a 300ZX. Zkus se odpoutat od země.
Avatar - jurajos
jurajos
Ferrari sú len červené, francúske autá sa serú, korejci nevedia vyrobiť auto a tie americké nevedia zatáčať...kedy už toto skončí?! 8-s
Avatar - Anonym
Anonym
Nikdy, protože je to v lidech zažitý, krmený bláznivejma novinářema a hospdkejma kecama typu JPP.
Nikdo v tom nikd ynejel, každej má plnou mouder a byl by rách kdyby mu to stálo doma.

Za cenu základního mustnaga je tady VW široko a daleko ale to má radostí z jízdy a výkonem k tomu Musntagu opravdu hodně, ale hodně daleko.

Ono se stačí podívat kolik se tu prodává Camar, a kolik těch Mustang sem přijde skrze šedej dovoz.
figurka
Já mám pocit, že i novináři zaznamenali posun v US produkci a obecně lze tvrdit, že trio Mustang, Camaro, Challenger jsou brány velmi vážně. Tedy alespoň mám tento pocit, když si udělám "průměr" z testů. A nakonec se ještě přisadí argument ceny. Evropa má prostě jiné preference.
Avatar - Anonym
Anonym
Aby to sporotovně a rychle jen vypadalo a hlavně to moc nežralo, víme >😁

Popř aby se ty koně vydupali s z doulitru i za cenu že bude točit 10 tis otáček >😁
figurka
Ale jo. Je to jinej přístup. A sám víš, že i US produkce bude směřovat ke snižování objemů. Ano, nelze čekat (a díky za to), že vrcholné verze půjdou z 5.0 na 2.0, ale níže se půjde. A i v evropské produkci jsou stále celkem velké motory, jen nejsou tak běžně rozšířené.
Michal Stehnij
Ono kdyby se člověk svezl byť jen tím základním Mustangem, tak by mu adrenalin stříkal i z uší (mluvím za sebe), ale pokud chce někdo "bezpečnější" jízdní vlastnosti, tak je určitě lepší Mustang v úpravě Roush, ten vzadu víceprvkovou nápravu má (nebo mu aspoň Roush Mustang v TG říkali, tak nevím), nebo si třeba koupit Cadillac CTS-V, ten už má taky jízdní vlastnosti srovnatelné s konkurencí. I když americká auta moc nemusím, najdou se i tam taková, co by konkurenci (co do jízdních výkonů), zle potrápila. Mně jen štve, jak si spousta lidí myslí, že americký automobilový průmysl se zastavil v 70. letech, ne nezastavil.
figurka
Tak ono ta bezpečnost je v první řadě (v kategorii sportovního svezení) dána mozkem řidiče. Blb dostane i lokomotivu z kolejí. Ameriky mají každopádně něco do sebe. Je to prostě trochu jiný přístup než v evropě a zaleží jen na preferenci toho kterého zákazníku, co mu více sedí. Předsudky k americké produkci jsou stále. Nejvíce je to dle mne vidět u Vette, která je v evropě hrubě nedoceněná.
Avatar - Anonym
Anonym
No jo, protože kaýždej viděl topgear jak s tím jel clarkson a dělal jeden burnout za druhým a prostě jel s tím vyloženě na efket, ne hlavou.

A taky tyhle alemriky sou nadupaný auta co chtěj zkušenýho řidiiče, tam vás nepodrží 200 el. fíčurek a nastavení. Budto je to v rukách a nohách nebo není.
figurka
Topgear nutno brát s velkou rezervou.
Michal Stehnij
Taky pravda. Co se Vette týká, tak ta prošla co do jízdních vlastností vývojem, který by se dal nazvat skokem o několik světelných let a evropské konkurenci se blíží, pořád se jí (aspoň podle mně) ale nerovná. Třeba moc nechápu, proč musí mít auto, které v USA stojí 100t USD, listová pera? Mám na mysli ZR-1. To by ten multi - link vyšel o tolik dráž? Ano, ve srovnání se supersporty jako je Lambo stojí pořád 1/3 ceny a nepopírám, že to auto jistý sex - appeal má, ale listová pera v r. 2012, ale no tak..
Avatar - Anonym
Anonym
to auto má zcela unikátní systém podvozku a ty pera nejsou obyčejná listová pera. Schválně si o tom něco zjisti.
Avatar - Anonym
Anonym
No zatím cestou snížování nikdo nejde, jen se přidává start stop, montují 8mi stupnové převodovky a vylepšuje aerodynamika.

Samozřejmě mluvíme o kategorii aut kam se ty V6 a V8 montují.
Michal Stehnij
Těch (z amerického pohledu) maloobjemových motorů co by točily 10t/min. zase tolik nebylo, co vím, tak to byla snad jen Honda S 2000 a možná ani ta ne. Navíc, to že je motor malý ještě neznamená, že mu škodí vytáčení (samozřejmě pokud je zahřátý na provozní teplotu), co se týká V-tecu od Hondy tak ty právě otáčky rády mají a rozhodně to nemá vliv na jejich spolehlivost.
Avatar - Anonym
Anonym
Jenže zvuk, zátah a vůbec projev motoru nejde srovnat.

Dvoulitr vyhnanamý k maximu možného výkonu a velde toho nějaká V6 natož V8 klasického objemu (4-6 litrů).
Stačí se v tom někdy project.

První varianta je pro závodníky do hothatche nebo nějajké motokáry s kastlí, zbytek je na všeobecný použitý a normální pohodlnou jízdu a když je chut i sporotovní.
Nic se nemusí točit, výkon hned od nízkých otáček.....
Pohoda.
Michal Stehnij
Já to nepopírám, ale prostě si nemůžu dovolit živit auto, který si ve městě vezme 13 a víc, v tomto ohledu, bohužel nežiju v Americe.
Avatar - Anonym
Anonym
Jde o priority, kdo jak často jezdí městem atd.

Já městem vždy jen někam projíždím, že bych jezdil jako vyloženě městem, tak to je za rok tak 500 km.