Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

SUV za milion korun: Co bychom si koupili my?

93 komentářů

Camry
>:D Ale, teď koukám na ceník a Rav4 2.2D-CAT 110kW 4x4 Automat je za 774.900,- Kč vč. DPH. Má to 18", kůži a balík airbagů. Z doplňků zbývá jen perleťový lak za 21k a Navi systém za 21.500,-. Z těchto 4 vozů bych vzhledem k mým 193cm volil Touareg.
jossalito
Osobně mne po přečtení nadpisu napdl hned a jen Touareg. :-!
zlysoused
Mě taky, ale pak jsem si uvědomil, že za tu cenu už je pěkně vybavená premie. U mě by nakonec kvůli rodině vyhrál Touareg, ale nemít tolik harantů, tak jdu do X1.
RS
Baťovských 999 je pekelně dobrá nabídka. V dané třídě bezkonkurenční.
:yes:
Avatar - Cejsi Mpower
Cejsi Mpower
Audi zase potvrdilo, že je autem pro bukvice... a ženy. Jednoznačně X1 nebo Evoque.
jossalito
Evoque pro bukvice nebude, jo? Si počkej na další ročník ankety. Z málokterého auta vyzařuje taková míra metro/homo sexuality. :-!
Avatar - Cejsi Mpower
Cejsi Mpower
Souhlasím s tebou, co se týče designu Evoque. Ovšem co se týče jeho schopností, rozhodně bych dal přednost před Audi - viz. několik testů. Audi jsou auta pro bukvice, tak to bohužel je..
jossalito
Co jsem viděl v tomto testu
[odkaz]
mi rozhodně Evoque nijak jízdně oslnivý nepřijde.
Avatar - Cejsi Mpower
Cejsi Mpower
Naopak na Autowebu byl Evoque chválen od Honzy Koubka a ostatních redaktorů velmi..
jossalito
Mi se Evoque taky líbí, ale dovedu se na něj podívat i kriticky. Dokonalý rozhodně není.
CharLee69
Díky za odkaz. Jenže po schlédnutí si kladu otázku nad smyslem Q3?! ;-\ (Kromě toho, že zákazníci to chtějí.) Na silnici fajn, ale mimo ní to je s průchodností strašný. Tak proč stavět něco co má větší světlou výšku, 4x4 a přitom nic z toho není dotaženo na 100% (viz video a průchodnost). A kufr - jeho půdorys vypadá velký, ale jeho praktičnost je více než dost omezena šikmou linií zádě. To jsou věci z mého pohledu nedodělané, dělané na oko, nic více. RRE má zajímavej exteriér, naopak v interiéru se nějaké nedomyšlenosti taky najdou. A jeho schopnosti v terénu jsou velmi dobré. Jako celek působí vyváženěji. A pokud bych potřeboval SUV téhle kategorie, tak mne ten terén bude zajímat. A to je problém celé kategorie SUV - universál rádoby na vše. A každá automobilka to pojme po svém. Někdo zůstane blíž silnici a někdo počítá i s prostorem mimo ni. Jak jsi níže poznamenal, neexistuje nic, kde by se něco nenašlo.
_MT_
Pro D3 je v tomhle segmentu prioritou silnice, protože po ní bude většina majitelů svými vozy jezdit. Pokud chceš ucházející prostupnost terénem, musíš prostě mezi větší kousky, které ti na vzduchu dají kolem 30 cm a na dálnici nebo při nakládání se smrsknou někam k 15. Tahle auta pak dojíždí mimo jiné na velký rozvor. Když ti nestačí ani to, musíš do terénního vozu.

Nemluvil bych o Q3 jako o nedotažené. Chybí jí offroad mód (tedy hlavně upravená logika pro převodovku a mezinápravovou spojku) podobný tomu, který je dostupný v Tiguanu. Většině lidí chybět nebude. Jinak je to prostě Audi (včetně prostornosti zavazadelníku). Pokud chceš auto více zaměřené na terén, máš Forester, Freelander.
CharLee69
Větší kousky jsem nechal mimo, vycházel jsem jen z toho testu (a tématicky z článku) a trochu nemile mne překvapilo chování Q3 v terénu. Možná právě to, že tam není upraven nějaký offroad mode. Což u automobilky, která se tak pyšní svým propracovaným quatrem je zvlášní. Je mi jasné, že Q3 budou řídit převážně ženy a ty ocení hlavně silnici, ale právě proto si říkám proč tedy ta světlá výška, když ji většina uživatelů nepoužije a když, tak má svá omezení. Bral jsem to trochu jako zamyšlení nad smyslem existence kategorie těchto aut (Q3, X1 apod.) všeobecně. Jsou označovány jako SUV, ale samotnému pojetí všestranosti se vzdalují.
_MT_
Vždyť je tam Haldex, o něm se nemluví, když oslavují výročí quattra. Navíc i to tradiční quattro je dnes silně silniční. I v případě allroadu. Lidi (myšleno většina) prostě nechtějí uzávěrky, redukci a podobné věci. To zůstává jen ve velkých SUV. A trend je spíš u nich zlepšovat terénní schopnosti, takže to asi jen tak nezmizí. A je to pořád podmíněno špičkovým chováním na silnici. U nich se technika potřebná pro tuhle rozdvojenou osobnost (chceš-li, mnohočetnou poruchu osobnosti) zaplatí a lidem nevadí.

Jinak ten test znám, viděl jsem ho, když ho publikovali. A po pravdě, pro mne je v téhle třídě důležitější chování na silnici než v terénu. Polní cestu to zvládne, sníh taky, víc od toho nečekám. Z Evoque jsem byl hodně nadšený, moje nadšení dávno opadlo; Q3 není můj šálek kávy, mnohem radši A6 allroad a úplně nejradši Cayenne, pokud se bavíme o něčem se zvýšenou průchodností terénem. Q3 by terénní mód (nejlépe vícerežimový; minimálně to, co má Tiguan, tedy od začátku tvrdě sepnutá spojka, žádné přemýšlení, hledání, váhání) mimo silnice určitě prospěl (pohon všech kol by se choval jistěji na různých površích, takhle se v něm projevuje silniční naladění), nicméně dalším omezením je dvouspojková převodovka, která je pro překonávání překážek špatnou volbou. Evoque má vhodnější techniku, ale to naladění, to naladění... na facku. Audi nemůže dát Q3 světlou výšku 21 cm, když tolik zdaleka nemá ani ten zmíněný A6 allroad na vzduchu a ani Q5.

Vzhledem se mi Evoque líbí, ale pokud ho pominu, tak mne Q3 přesvědčí mnohem víc. Ač bych si ji nekoupil. Tím víc mrzí přehmaty RR, protože je to opravdu pěkné auto.
CharLee69
Well done :yes: nemám co dodat, vysvětlils do jasně. RR má velký potenciál, který není využit díky těm přehmatům. A to je škoda. Snad to postupně vychytají. Přiznávám, Qéčka nikdy nebyla v mém poli zájmu, proto jsem tomu naladění dříve moc nevěnoval pozornost. Tahle kategorie šla vůbec mimo mne, dokud žena nezačala jezdit za prací po cestách necestách a tak koukám co je k mání ve 4x4 a do čeho bych se mohl posadit občas i sám. Můj výběr v SUV míří výše a potom co do Cayene budou dávát ten 8V v dieslu, no to je parádá! To nebude mít konkurenci.
Avatar - white label
white label
Tak tady musím těžce souhlasit!
A co říkáš na variantu s X1?

Ač obecně rozhodně nejsem příznivcem řešení vzít co nejvyšší/největší třídu i za cenu základní motorizace a minimální výbavy, tak tady z těchto ne zrovna ideálních variant mi vychází nejlépe Touareg. Má dieselový V6 a použitelnou výbavu, a to za relativně velmi atraktivní cenu.
_MT_
X1? Z jakého úhlu pohledu?

Touareg je určitě zajímavá volba. Záleží, co člověk očekává. Pro mne tu jsou prakticky jen dvě možnosti, buď chci něco schopného (tedy jak v terénu, tak na silnici), nebo jsem ochoten se vzdát schopností na silnici. V tom prvním případě je prostě milion málo.
Avatar - Machýrek
Machýrek
proc "bohuzel"?
vadi ti snad, ze to o tobe kazdej hned vi?
tak si nekupuj Audi ;-)
Avatar - Nerez
Nerez
Osobně nejsem fanoušek SUV. Do terénu s tím člověk nemůže, protože jsou to většinou pseudo-tereňáky a na silnici díky vyššímu těžišti nevynikají bůhvíjakými extra jízdními vlastnostmi a většinou nejsou ani moc pěkná.
Ale pokaždé, když vidím Range Rover Evoque, tak si říkám, že něco tak pěkného snad nemůže být ani SUV. Takže u mě jasná volba :yes:
ericn
ve verzi 2.0 xDrive20d 184k - ideální vůz a asi nejlepší z tohoto výběru ;-) :yes:

Touareg je super, ale už moc velký mastodont
Audi Q3 je pro mě uplně mimo :no:
Evoque je krásné auto, ale trochu ženské a mafintěné ;-)
zlysoused
X1 :yes:
Avatar - eliot
eliot
:yes: :yes:
Avatar - eliot
eliot
Avatar - 12Eagle
12Eagle
:yes:
Avatar - Nerez
Nerez
:no:
Avatar - pelikoš
pelikoš
ale za nesmyslnou cenu...tady je příklad něčeho mnohem levnějšího a s mnohem lepší přidanou hodnotou [odkaz]
ericn
Možná ano, ale pouze z funkčního hlediska. Design je krabicoidní a velmi zastaralý a to jak exteriér, tak i interiér. BMW X1 je prostě dál ;-)
Avatar - pelikoš
pelikoš
design je subjektivní,mě se např.líbí víc než x1 a je mnohem praktičtější.jde ještě o to,že nissan ho tak chtěl,rozhodně se neokouká,nepodléhá tolik módě.a vypadá chlapácky.. ;-)
stealth01
Má žena se málem potrhala smíchy. BMW X1 je prostě dál :o))) Když jsme měli (opět) naši pětku v servisu, tak nám tohle "auto" půjčili na ježdění. Ani jeden z nás nevěřil vlastním očím. Myslím, že Fabia Classic je luxusnější a teď to myslím úplně vážně. Dveře mají při zavření navlas stejný zvuk jako u 30 let starého Moskviče, grafika přístrojů, digitální čísla z roku 1985 a plasty, to byl zážitek. Žádné držení těla v zatáčkách, hlučný motor. Skvělá volba, opravdu. Jo a zkuste si sednout do Fabie a přejeďte si kůži na volantu a pak to samé vyzkoušejte v X1. >:D >:D
Nastane u fanoušků BMW konečně doba, kdy otevřou oči a podívají se na konkurenci? Skutečně nechápu, co může člověka dohnat ke koupi BMW X1? Znak na kapotě? Vždyť ten už pár let nic neznamená. Vždycky jsem toužil po BMW a na novou pětku jsem se těšil asi tak, jak by se těšilo 90% otců od rodin. Jenže realita je trochu jiná. BMW dneska prostě šetří. Je to lepší třeba u Mercedesu? Není, éčko je v interiéru naprosto nehodnotné, o céčku po faceliftu už to tolik neplatí.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
BMW - vozidlo pro masy. Honba za ziskem posouvá D3 včetně Porsche k masám - a ty snadno uvěří, že dostávají něco extra přitom dostanou jen prázdnou nádobu s logem vrtule. Dobře jim tak. Kdo chce kam, pomozme mu tam.
BMW X1 vypadá lacině už z venku a "laciné" vlastně i je. To, jak popisuješ interiér, mne ani tak nepřekvapilo.
Úplně mne děsí, co chystá Mercedes (BLK, dále konkurent X6), Porsche a MPV od BMW s předokolkami a 3válci je úplný vrchol.

Nicméně vypadá to, že s prací na zničení "sportovního" image je BMW daleko, daleko nejdál. A řekl bych že to přece jen začíná být vidět na prodejích.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Pozn. AUDI je masová značka již velmi dlouho, ti ten proces zahájili.
Avatar - white label
white label
ˇUdajně "zahájili proces" na jehož konci mají např. v této diskutované vyšší střední nejlepší interiér (stejně jako v minulé generaci A6/C6).
Kdyby si dnes znovu stealth01 vybíral vyšší střední mezi D3, s největší pravděpodobností by sáhl právě po Audi.
Jestli nějaká značka z D3 přinesla v posledních cca 25 letech nekvalitu do prémie, pak to byl v řadě (už z hlediska času) MB. Věřím, že zas tak krátkou paměť nemáš... :*) ;-)
Avatar - 12Eagle
12Eagle
Tak som teraz týždeň jazdil Fabia 1,2TSI 77kW v základe, len centrál a klima.
na porovnanie mi stojí na dvorku 1-tka, 8-ročná. Ak by som si mal vybrať, ani sekundu neváham - jasné BMW. A nech je aj X1 aká chce, to auto ide, brzdí, drží stopu..., čo sa o Fabke teda nedá povedať ani náhodou.
pietro316
Presne tak ako vravis. Nedavno ma viezol ujo na svojom forde fusion. Uplne holatko len klima central, radio. Ked som si presadol do nasej X1 bol som prekvapeny. Uplne iny svet. Taky fusion alebo fabia sa neda vobec porovnavat s BMW X1 alebo BMW 1. Ci porovnavam jazdne vlastnostii, interier alebo cisto len prvy dojem. Jednoznacne je BMW niekde inde.

Ak niekto prirovnava X1 k fabii , tak ako pouzivatel stealth01, asi nikdy nesedel v tej spominanej fabii classic. Verim, ze presadnutie z 5er do X1 vyvolava rozhorcenie, ale na druhej strane je 5er cca 30-40% drahsia ako X1 a o triedu vyssie. Netreba zabudat, ze X1 je generacne starsia.
_MT_
O dvě třídy, ale to máš jedno. A věkově je mezi nimi jeden rok - E84 (X1) od 2009 a F10 (5er) od 2010.
Avatar - pelikoš
pelikoš
v solidní výbavě za necelejch 800k s dph ;-)
tomoooo
presne tak:-), nie je o com za 31000 euro / 800000 czk je xtrail v plnej vybave, kozi, xenony, parkovacia kamera, elek sedadla vpredu (oba), vyhrievane vpredu, vzadu, tempomat, velky kufor. A do mio sa zmesti aj navi, bose system a manual :-) iba blazon by kupoval evoque alebo x1.
Este sa da Rav4.

Touareg je super, ale prilis vela kompromisov vo vybave za 1mio.
Avatar - pelikoš
pelikoš
a to obě auta čeká generační obměna,což je ještě zatraktivní...
kalista47
Je rozdíl mezi prémií a nisanama nebo toyotama. Bavíme se tu úplně o koze. Kdežto Range nebo BMW to se bavíme o voze. O tom to je !
Já osobně BMW. Kdybych nebyl narozen do rodiny BMW tak asi Range.
sumy
Nevím, včem je rozdíl ve vašem podání mezi kozou a vozem, ale mě by se asi líbilo Pajero, pravda, do max výbavy by cca 150tkč chybělo, ale i za 1 mio je moc pěkné a hlavně si na nic nehraje. Navíc těch 7 míst by pro mě bylo velmi užitečných. Nehledě na to, že tyto auta nemívají v oblibě jezdit do servisu na jiné, než předem určené úkony. Jízdně na tom budou na silnici určitě hůř než pseudo SUV typu X1 a jí podobní, ale to je daň za to, že si to na SUV jen nehraje a rozhodně to neni trága.
tomoooo
Bavime sa tu o SUV do 1 mio CZK, a prepac ale hrat sa na to ze mam "premiove" auto, za 1 mio a nemam v nom skoro ziadnu vybavu, ktoru by "premia" mala mat je dost smiesne.

A hrat sa na to ze X1 je SUV, a zaplatit za to 1 mio je este smiesnejsie.
Evoque je mala nakupna taska, aj ked pekna (do kufra si das akurat tak tasku do posilovne), videl som ho, viezol som sa v nom. V top vybave ale stoji okolo 1,5 mio.

A jedine auto ktore v tomto clanku dava ako taky zmysel (aj ked v okliestenej vybave) je Touareg.
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Grand Cherokee alebo Wrangler unlimited. Jednoznačne.
Avatar - Glaukos
Glaukos
tvrďácká volba, ale :yes:
zlysoused
Akorát ten Wrangler bys těžko dostával do třídy SUV. ;-)
Avatar - eliot
eliot
:yes:
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
JJ, ale ako alternatívu... Cena je podobná, aj keď sú to odlušné autá...
Avatar - Barrichello
Barrichello
za tu cenu je 5,7 HEMI skrz šedej dovoz. Rozhodně nejlepší volba.
Avatar - PERNO
PERNO
Presne tak pani, ten GC proste super auto za super cenu, aj ked do 1 mega sa asi nevojde. Uz len cakam kedy tu neaky mudrc.de zacne vypisovat nieco proti :-)
Avatar - Barrichello
Barrichello
vejde, ale jen přes neofiko dovoz :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Touareg nebo X1, nebo Roomster a něco pošetřit.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Jj. Díky za opravu. :yes:
Avatar - fritz_
fritz_
Myslím, že SUV je symbol pro pohodlí, luxus, prostor a bezpečnost. To jsou všechno věci které něco stojí. Mnoho lidí podle mě v s milionem v kapse šáhne po SUV od asijských značek... Kde i za mnohem méně člověk dostane značnou porci nadstandartních věcí, za které se jinde nemálo připlatí.

Líbí se mi na fotkách nová Santa Fe, první asijské SUV od doby uvedení CX-7 (Lexus je jiná cenová hladina)

Jinak si myslím, že kdo chce pořádné SUV, připlatí si... a kdo šetří, má za tři a skončí u kombajna alá Superb, Passat, Mondeo atd atd......
CharLee69
Vzal jsi mi to přímo z rukou. Mám na mysli nové Santa Fe. :-) A co takhle Volva ze serie XC ? Jinak ta hranice 1 mil je zvolena trochu nešťastně, protože když budu chtít velké SUV tak nutně budu koukat po ojetém do dvou let a nebo řešit něco malého, ale v tom případě ne pro mne ale manželku. Ten Touareg je zajímavá nabídka, ale je tam i dost kompromisů.
lefild
Ten Tuareg není špatná volba, ale k plné spokojenosti by ještě nějaký ten stotisíc chyběl. Takže bych sáhnul po Mazdě cx-5 v plné výbavě. Zase o tolik menší ve finále není a určitě je úspornější.
CX-5 je najlepsia volba. Pri vsetkej ucte, v Touaregu som sa citil stiesnene a nastavit si idealnupolohu za volantom bolo nemozne. Ale VW vyraba konfekciu podla statistickych tabuliek, takze sa nedivim.
chalan
VOLOVO XC 60 ;-)
Avatar - Ronault.
Ronault.
"Za své peníze chci vždy to nejlepší!" , proto pan Vaverka kupuje Persil, tedy Evoque!

Ach jo, pak že bez práce nejsou koláče ;-)

Kdybych měl peněz.... [odkaz] [odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Já kupuju Lovelu. >:D >:-[] ;-)
Avatar - Ronault.
Ronault.
Kdybys neškudlil a koupil tehdy "prášky", tak jsi nemusel kupovat teď drahé prášky >:D

PS: Ale jak říkal můj učitel anatomie, tak nejlepší antikoncepce je Celaskon - dívka si jej strčí mezi kolena, drží a nepustí >:D
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Tu mám pro sebe, ty pako! >:-[] S tím Celaskonem.... já ti nevím, co když ho neudrží a spadne jí do..... Nepálí to? Ono to dost šumí. Ačkoli, pak si člověk vyhraje na doktora až, až.
CharLee69
:yes: >:D při té představě s tím šuměním i slza smíchu ukápla. :yes: >:D
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Jestli to ovšem byla slza...
CharLee69
To si nechám pro sebe >:D
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Být tebou, také bych to nerozmazával. >:-[]
Avatar - white label
white label
To souhlasím, jak jsme říkávali už na základce: "Stačí kapka - a si taťka!"
Takže v žádném případě nerozmazávat... >:-[] ;-)
vondry87
U nás se zase říká "Stačí kapka a už to ťapká" >:D
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
>:-[]
RS
Jako správný hnidopich musím podotknout, že Celaskon nešumí ani trošku a vlhkostí se jen rozpadá :-)
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
No jo, máš pravdu v tom, že to asi není ten šumivý. Já si to pamatuju jako malej, hlavně, že se dělal v kovovejch tubičkách. ;-)
Avatar - white label
white label
To jsou mi inovace, za nás se ještě říkal aspirin/acylpirin... :-O >:-[]
pargi
:-)
CharLee69
No já koukám. Teda stačí na ACZ hodit heslo CELASKON a jak to jede, jak to žije ! :yes: >:D >:D A všichni jsou znalci, hm! >:D >:D ;-)
mánička
Infiniti EX 37. Perfektní technika, výbava a hlavně radost z jízdy.
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Hm, zajímavá volba. U mě za kreativutu palec :yes:
pargi
:yes:
Avatar - cerrbion
cerrbion
radost z jízdy u SUV :-)
marianek
Ac nejsem zastancem SUV, mame (manzelka) take jednoho doma. Jelikoz potrebujeme automobil, ktery nas jen tak nenecha ve stychu, mame Forestera. Ten jediny ve tride splnil vsechny nase pozadavky.
Z vyberu redaktoru souhlasim jedine s Lukasem Vaverkou. Za milion se clovek jiz muze odlisit. Na parkovistich si vetsinou ani nevsimnu nemecke produkce. Nedokaze me jednoduse oslovit.
Pokud bych dnes vyboral znovu a rozpocet byl milion, potom bych krome Forestera sel vyzkouset Fiat Freemont (V6), Jeep Wrangler Unlimited a Infiniti EX37.
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Freemont mi nějak do kategorie SUV nezapadá... Ale za to Infiniti :yes:
marianek
Zvyseny podvozek, 4x4, vyssi karoserie. Vidim ho mezi SUV a MPV. V zadnem pripade bych ho nezatracoval.
_MT_
Ono tam nezapadá ani jedno. ;-)
Avatar - cerrbion
cerrbion
souhlas, pro machobuzny jsou ty SUV všechny obvzlášť Evoque :-)
Člověk co nemá potřebu si tímhle způsobem léčit mindráky si za ty prachy koupí opravdový offroad, nebo klasické auto, SUV si kupuje specifická sorta lidí, většinou ženský co neviděj ani přes volant a naprosto v takovém autě ztrácí odhad. Tenhle typ auta v nich vyvolává pocit bezpečí a tím jsou ale na druhou stranu nebezpečnější svému okolí. Co se chlapů týká největší borci jezdí v 10ti letý X5tce pokud možno s kilovym zlatým řetězem na krku.
Avatar - Merrill
Merrill
každopádně nejvíce muziky za těžce vydělaný penízky dostane ten, kdo vybere tuarega, 8 stupňový automat, silný motor, vnitřní prostor, spotřeba do 10l, bezpečnost... Akorát si nejsem jistý zda je "nomad" na vzduchu? pak by těch 999 tis. vč. byla cenová bomba. X1 jsem zkoušel a vnitřní prostor tragédie, myslím že menší než v nové 3, s tím, že pokud máte základní verzi, tak je to i dost fádní auto..
Avatar - BruceWayne
BruceWayne
Zrovna afričanVW není dobrá volba :no:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
sterilnejsie SUV ako nam vyraba audi snad ani nejde vyrobit 8-s , nuda nuda nuda nuda nuda nuda nuda a stokrat nuda... vedla audiny aj yeti vyzera ako rolls-royce :yes:

evoque jasna volba - suhlas s panom Vaverkom
:yes:

BMW X1 s tym velkym razvorom kratkymi prevismi a nizkym podvozkom vyzera skor ako klasicky kombik.... k SUV to ma skutocne daleko... ved to aj felda na 14tkach elektronoch je vacsie SUV :yes:
Avatar - theolli
theolli
když, tak Subaru Forester BD, excelentní diesel s excelentním a trvanlivým podvozkem...................tady není co řešit ,aspon z mého pohledu.
Avatar - BruceWayne
BruceWayne
Já mám také jasno ix55!! ;-)
Xylo
Jak na co ... pokud budeš poskakovat na Jižní spojce každý den do rachotky, tak budeš mít hezky vytrénovanou levou nohu ;-) ... trochu to na spodku rezne, ale v terénu je docela sranda ...
okuk
toz, mam freelander, a nechyba mi rychlost, chyba mi uzavierka. staci rychly pohlad na tie SUV ktore sa tu testuju, a okrem tuarega sa nikde nedaju ani doobjednat. uzavierky su kapitolou sami pre seba - tie sa dnes v setriacej dobe prestavaju montovat aj do jeepu GC, co je az neuveritelne. kazdy sa spolieha na elektroniku. a elektronika sa co? sa kazi! haldex okrem toho do terenu nepatri. ked, tak torsen. ale ten je drahsi.
J15 od toyoty je sen, ale do 31 000 eur sa nevojde. Mozno by sa dalo vtesnat do double cabu nissan navara. a to je Sport&Utility ! redukcia, zadna uzavierka, pevna zadna naprava... parada. znesie cement, na korbe sa da aj vyspat, rozlozit stan a riesit si expedicie a ma 190 koni. s dobrym odhadom sa zmesti aj na preplnene parkovisko. alebo toyotu landcruiser GRJ ;-)
kazdopadne by som v pripade lestenky isiel do Mercedesu GLK, ktory ma perfektne naladeny offroad rezim.
okuk
apropo o tom ze musia byt tie suv do milion czk premiove sa nikde nepise. pani testovaci by sa mali zamysliet. a mozno prelistovat par nemeckych off-roadov. premiove sa da chapat kazdopadne rozne, pre mna urcite nieje bmw ani porsche premiove. za to wrangler unlimited, mercedes G alebo lr defender urcite premiove su.. to je uhol pohladu.
connect
si tady pripadam jak exot, kdyz jsem za milion vybral po x testovacich jizdach Outbacka v max. vybave... no nakonec byla i pekna sleva...
Libas
Vybíral jsem auto za mega bez DPH. Osobně jsem byl projet asi 6 konkurentů a nakonec padla volba na X3 2,0d automat.
Audi je pomalá a neochotná do zatáček , Range je malej a kostrbatej, GLK je taky prcek. O automatech nemluvě.
Ostatní jsou o 3 kroky pozadu. Za ty prachy dobrá volba
Mirys
Zdravím vás i pány z redakce.
Můj názor se bude kapánek lišit a musím říct, že je tato sekce jako vystřižená pro mě, ponevadž jsem právě jeden z těch, kterých se toto téma týká. Hledám přesně SU-V do této částky.

Než abych si kupoval Touareg, který jako obal působí výborně a motor má jistě také skvělý, ale po otevření vidět místo kůže látku a nemít ostatní řekněme ty "hezké" věcičky okolo tak to radši nee...Působilo by to na mě dojmem hele mám Touareg, ale navíc než holý základ
nemám i když je pravda, že takových lidí co nic v autě nepotřebujou je dost.

BMW X1.. je prostě "malé" autíčko, ale šikovné ...no tak je to BMW, ale nic z čeho bych si sednul na zadek...

Evoque.. o tom autě jsem uvažoval, ale když jsem následně viděl cenovky, trošku jsem změnil názor. Exteriérem působí jako malé autíčko, ale design skvělý i když interiér je slušně vybavený, ale tak trošku mi to připomene Touareg, mám na základ nic víc...

A konečně A5...je to asi o v kusu, ale mě osobně tohle auto nechytilo...

A konečně se dostávám proč tohle píšu...
Nové Santa Fé za tyto peníze nabídne úplně všechno co si vymylíte a podle " mého" názoru vypadá skvěle, vypadá opravdu jako SU-V a tohle nemůžu říct o X1!!!

Nová Honda CR-V tak to je stejná kapitola za milión máte vše, super auto s kůží, automatem , navigací a kdo ví s čím ještě.

Ano píšu o autech, které si budete moci koupit za pár měsíců, ale pánové myslím, že se oplatí si počkat!