Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai i30 poprvé nastupuje s třídveřovou karoserií

Modelová řada i30 nabídne ve své druhé generaci trojici karosářských verzí a jde proti současnému trendu evropských značek.
Zpět na článek
27. 9. 2012 12:50
27. 9. 2012 14:03
27. 9. 2012 16:30
Avatar - 3_diamanty
27. 9. 2012 09:01
chcelo by to dizajnovy suboj
trojdverova i30 vs pro ceed ale myslim ze pro ceed je daleko krajsim a sportovejsie sa tvariacim autom a aj ma sportovejsi podvozok ako hyundai, pro ceed :yes:
Rozbalit vlákno
1
27. 9. 2012 10:48
Re: chcelo by to dizajnovy suboj
myslim ze taky suboj je zbytocny. Drsnejsia maska s "tigrim cumakom" na Cee'd-e pasuje k 3-dverovemu auticku ovela lepsie, ako ta podivnost, co tam ma i30...
Avatar - strýček BOB
27. 9. 2012 09:08
Sportovní vozidlo...
Fascinují mě ta pidi kolečka v hroudě pokrouceného plechu. >:D Holt třídvířko s ammbivemi závoďáka...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
27. 9. 2012 09:11
Re: Sportovní vozidlo...
mne sa tie kolesa vobec nezdaju male , uvidime ake bude mat zakladny trojdverovy golf..... potom sa ti ozvem :yes: a snad mi k tomu nieco povies

ja viem ze kto si chce rypnut dovod si najde... aj ja si najdem na vw kopec dovodov
27. 9. 2012 12:38
Re: Sportovní vozidlo...
Asi horsi je velka kola na autosalonech a ve skutecnem prodeji pak mrnavy plechovy kola jak od kocarku ;-)Taky mi neprijdou nejak extra maly.
27. 9. 2012 12:50
Diesel 1,6
Slusny parametry a spotreba :yes: Jak to tak vypada, tak slusny diesly asi budou casteji prichazet z vychodu :yes:
Rozbalit vlákno
1
27. 9. 2012 14:03
Re: Diesel 1,6
Myslíš jako ze SSSR? >:D

Stačí napsat o udajné spotřebě a výkonu a hned tady máme moudro jako hrom, co?
27. 9. 2012 14:01
Teoreticky správně
Hyundai v aktuální verzi ve všech (naživo v obou dvou - hatchback 5d a combi) tentokrát překonal KIU C´eed. Je více než zřejmé, že oba vozy používají stejnou karoserii a u Hyundaie je designový záměr dotažen daleko líp. Objektivně je proporčně v pořádku, použité tvary jsou komplatibilní a desig není ani přeplácaný množstvím různorodých prvků, ani nesourodých tvarově materiálových řešení. Objektivně je design ok a bohužel musím konstatovat, že Korejcům se podařilo to, co se absolutně nepovedlo a nefunguje u FFIII.

Na druhou stranu, musím konstatovat, že podobně pojatá Astra nebo do jisté míry i Megane se mi líbí víc, právě proto že designové markanty tak prvoplánově nekřičí a nesnaží se být ještě výraznější, než je zdrávo. U předchozích eurokorejců se mi líbila jednoduchost tvarů, jistá míra skromnosti. Tady je to o poněkud přehnaném sebevědomí a snaze upoutat pozornost za každou cenu. Všude, kde Hyundai postupuje při designu cestou střídmosti, výsledek bývá (a býval velice dobrý (Accent sedan, Getz, předchozí Santa Fe a jak píšu - předchozí i30 v obou verzích).

Tady z toho přívalu bouřlivých a dramatických tvarů přiliš čiší vědomí, že to ještě pořád není "ono". Když to člověk porovná se spotřební elektronikou Made in Korea, stačí si vybavit, jak ještě před několika lety Samsung zaobloval spodní hranu svých televizorů. Dneska už má stejnou hranatou placku jako ostatní konkurenti, protože na sebe z technického hlediska nepotřebuje podobnými "výkřiky" upozorňovat.....mám pocit, že u těch aut je to podobné.

JInak KIA s i30 prohrává díky až přehnaně klínovitému profilu karoserie a velikostně i nesourodě tvarovaným předkem a zadkem.
Rozbalit vlákno
0
27. 9. 2012 16:30
okno
to okno místo zadních dveří je fakt divný, hrozně zkosený. konstruktéři si asi myslí, že když na rodinný vůz nalepí zkosené okno, tak z toho hned bude sportovní vůz...
Rozbalit vlákno
0