Najdi rozdíly..... neřešme jméno nicku a nevšímejme si značek.....
Je to stejné.... Jeden adoruje vw - úplně levně a uboze a druhý Hujdeeeee...levně a uboze... I když, bohužel, ten matla Ines. , ten aspoň tapetuje občas důkazy.....
GTI, GTI.... proč to děláš? .... to tě opravdu tak inspirují nebo motivují s tím levným análním speleologismem? .... ani nevíš, jak mi to je líto.... z celého acz ses dal číst - myslím redakci acz.... a ted tyhlety slinty.... 8-s:no::no::no::no:
Tak musím přiznat, že i pro mě to je nepříjemné překvapení - na těch prvních firemních fotkách to auto vypadalo o 100 % líp, po prohlídce těhle fotek cítím velké zklamání. To auto může v Evropě zachránit už jenom opravdu skvělá cena....
To je samozřejmě pravda, ale u Dáčie se tomu všichni posmívají a tady je to ta samá úroveň a to si Peugeot rozhodně hraje na něco lepšího než Dacia, přitom je to minimálně úrovní plastů stejná liga. Snad nechce dělat Paugeot polypropylenový auta jako Dacia. To by mě docela zklamali.
Ještě že mě netrefí z každého kdo neumí zařadit auto do třídy kam patří. A Rapid fakt nen nižší střední leda že by tam genius jako ty nacpal i Fabii. >:D
Môj názor :
1.na dizajn - Mne sa páči. Síce vidieť, že je to lowend - kvôli svetlám, blinkrom, malým kolesám apod., ale na svoju triedu vyzerá veľmi pekne. :yes:
Predok a zadok síce pôsobia trochu ťažkopádne, to však nevadí.
2.k ovládaniu okien - nemám nič proti, dokonca sa mi páči ovládanie okien na stredovom tuneli viac než klasické. A k to naň nadáva, nech sa pozrie na Rapid, ten pre istotu ovládanie zadných okien ani nemá >:D (viem, vraj ho dostane)
3.na auto samotné - určite si nájde zákazníkov, problémy môže spôsobiť akurát rozrastajúce sa množstvo konkurencie (Rapid, Toledo, Fluence a možno aj Logan a Thalia) a absencia škrabky na ľad vo viečku nádrže >:-[] .
Ukaž mi jiné "levné" auto, které není bachraté. Podobným syndromem nakonec trpí i o dost větší Fluence, takže to nebude jen velikostí. Dvoubarevný lak? Narážíš na nějaké rozdíly v lakování dílů? Z fotek jsem se ničeho nevšiml.
to je otázka vkusu, a auto přece nedělá hlavně palubka, tady u každého auta se na prvním místě řeší palubka.. to opravdu auta pro většinu lidí tady stojí a padá na kusu výlisku z plastu?..
Rozmístění ovladačů oken je podle mě věcí osobního názoru, je s podivem že vše co není tak jak je u vw je bráno jako chyba. Nápadně mi to připomíná jeden nejmenovaný časopis o automobilech. Doufám že autor textu má zkušenosti s oběma verzemi ovládní oken, mě osobně přijde jako nesmysl ovládání oken u Citigo. Já osobně mám zkušenosti s oběma verzemi a 301 je v tomto ohledu dobře řešená mě osobě vyhovuje ovládání pravou rukou.
S tím leskem a různými světly kolem máš pravdu, ale slušná zrcadlovka s kloudným objektivem by to mohla zvládat trochu líp. Navíc aberace je znatelná i na fotkách kde se nic neleskne viz třeba fotka předních sedaček. Neberu to jako zásadní nedostatek. Prostě mě to při prohlížení fotek praštilo do očí, tak jsem měl potřebu to redakci sdělit, takže asi tak. ;-)
1) Nějak hrozné mi ty fotky nepřipadají
2) 100% Iudex. Jen dodám, že je někdy vůbec problém zabrat auto či jeho část, aby tam zrovna někdo něco nezkoušel.
Jinak k 301 ... sice jsem tak trochu Peugeotofil, ale tohle je trága, hlavně uvnitř to auto doslova křičí něco hodně nevkusného o sociálních poměrech majitele. Zlatej Rapid. Ale vzhledem k tomu, že většina těchto vozů bude brázdit silnice někde kolem "Pandžábu" a "Dillí", tak mi to tolik nevadí.
Ak si taký skúsený fotograf, vedel by si, že fotenie áut na autosalóne je nesmierne náročné. Za prvé tam nie je prirodzené svetlo, je to v interiéri. Za druhé bodové, priame a ostré svetlo reflektorov rozhodne nie je vhodné na fotenie, naviac sa odráža od naleštených karosérií, vytvára odlesky, mätie automatiku vyváženia bielej. I napriek reflektorom je skôr problém s nedostatkom svetla (najmä fotky interiéru), musíš fotiť na nízke clonové čísla, s čím súvisí aj Tebou spomínaná aberácia. Blesk Ti atmosféru zničí úplne, odrážať nemáš od čoho a priamo blýskať autá spôsobuje fotky také, aké sú. Plus keďže sú priestorové pomery stiesnené, musíš fotiť so širokými sklami, čo tiež vzhľadom na perspektívne skreslenie kráse áut nepridá. Takže kritika je neoprávnená, lepšie to v zásade moc nejde.
301 tu není zrovna dobře nafocená, jinak kdo to komu natře je třeba hodnotit ve světových prodejích a ne stále hodnotit úspěšnost modelu z prodejů jen u nás, tady povede Škoda i kdyby prodávala koňský povoz. Rapid a 301 jsou konkurenti, podle mě naprosto srovnatelní, design je otázkou vkusu. Když "zabychuju" volil bych spolehlivou atmosfervou 1.6ku než oturbený cokoliv.
Jinak v této cenové hladině bez ohledu na třídu, můj favorit je stále už dosluhující Mitsubishi Lancer z 1.6kou za 344k v akci, kupovat za jen o málo menší peníze o třídu nižší lowend cokoliv jako je Rapid,301 moc nechápu.
ved ono dacia uz vobec nema zle auta... lodgy aj duster vo francuzsku predajne porazaju aj niektore domace modely... keby to boli zle auta zrejme by sa tak dobre nepredavali :yes:
novy logan aj sandero su paradne auticka.... co beznemu cloveku treba? Myslim ze budu uspesne - taketo auta kedysi boli potom vymizli ale ono sa to naspat vrati.... ludia zistia ze chcu a potrebuju aj bezne prakticke auta a nie vycencane drahe nezmyselne kdejake imidzovky..... dacii fandim,,,,, sandero by som hned bral :yes:
To auto je OK, jako low-end, resp. ten design je jakoby zpátečnický, ale není špatně, mimo toho syndromu co píši výše. Co je třeba tady špatně? [odkaz]
hmmm ....ze vraj facelift sa 108micke vyhol - no to bola dobra hlaska ... ono totiz model 108 peugeot ani nema :) ale ma model 107 a ten po facelifte vyzera takto: [odkaz] cize ten sa faceliftu nevyhol
ak mas na mysli 107micku tak na obrazku co som sem hodil mas jej cerstvy facelift...
najmenej vhodna na zvyraznenie linii..... ci uz rapid alebo aj 301 v takejto farbe vyzeraju o nicom
ovela viac by ma zaujimal bordovy P301 na nejakych peknych elektronoch
301 sa mi paci viac ako rapid a s klasickou atmosferou to bude zrejme lepsia volba ako male turbo rapid ale treba uznat ze rapid je kvalitativne a dojmom z interieru o level vyssie.... ale tvrde vyplne dveri maju obe auta spolocne a obe auta su viac menej lowendove modely... takze si myslim ze bezny zakaznik ozelie par "detailov" voci rapidu a kludne moze byt spokojny aj s P301 a este mozno aj usetri :yes: , ja by som do turba nesiel... 301 s 1.6tkou bude uz vcelku delo a motoricky neznicitelne auto :yes::yes::yes:
To auto není OK z jediného úhlu. Potvrdilo se přesně to co jsem psal přes pár měsíci. Jakmile se změní renderované promo fotky v realitu, celý auto půjde do kopru.
Na indický či jihoamerický trh to bude to pravé, sem nikoliv.
Ještě si pamatuji hýkaní ve zdejších diskuzích, jak to tahle 301 natře Rapidu ve všem. Podívám li se do interiéru 301, je to bída s nouzí, karoserie zrovna tak. :-!
Až na to, že Logan a Rapid nejsou vůbec konkurenti a Thalie je něco mezi.
301 vypadá jako lowcost poslaný proti Loganu, maximálně Thalii.
Minimálně designově a použitou technikou/výbavou
Predok odpoveda línií, ktorá prišla s novou 508 (a novým šéfdizajnérom). Jej sa prispôsobila 208 a 4008, príde s ňou 2008, 308 a nafaceliftujú sa ňou 3008, 5008 a RCZ. Facelift sa vyhol 108 a 807 (prvé bude mať nového nástupcu o 2 orky, druhé pre malý záujem o veľké MPV pôjde na smetisko dejín). Popri tom má prísť na trh veľký voz s podvozkom Citroena DS9 a veľké kupé
Dobrý den, nemáte pravdu, je to foceno na Canon 60D, takže v tom problém není. Na autosalonu je ale obecně hodně těžké něco (bez postprodukce) vyfotit kloudně, osvětlení není dobré. Pošlu fotografovi Váš příspěvek.
Mě se líbí, není to ničím výjimečné, ale nikde to není tápání. Zezadu mi to, nevím proč, připomíná takový nevinný Lancer. Zepředu, při horní hraně kapoty, zase starší Legacy. Tak jako tak, mimo běžného prohřešku malých levných aut - syndrom odtrhávající se karoserie od malých kol, je to naprosto ok. :yes:
Bych si dovolil nesouhlasit. Predek odpovida linii nove 206. Osobne mi prijde 301 lepsi ;-) Dulezita bude cena, pokud bude nekde okolo 260, proc ne ;-)
1. Zrcadlovka je drahá
2. Zrcadlovka je těžká, kdo by se s ní tahal.
3. Novinář tam je do toho, aby posbíral reklamní předměty a kde co je zadarmo dobrého sežral. >:D
Může mi redakce říct proč když jedete dělat reportáž na automobilový veletrh, tak tam pořizujete fotky nějakým levným kompaktem? Kvalita fotek teda prach, bída, utrpení. Copak nemáte v redakci zrcadlovku. Takovouhle aberaci má tak možná mobil nebo kompakt za 2000 korun.