Paříž 2012
Může mi redakce říct proč když jedete dělat reportáž na automobilový veletrh, tak tam pořizujete fotky nějakým levným kompaktem? Kvalita fotek teda prach, bída, utrpení. Copak nemáte v redakci zrcadlovku. Takovouhle aberaci má tak možná mobil nebo kompakt za 2000 korun.
1. Zrcadlovka je drahá
2. Zrcadlovka je těžká, kdo by se s ní tahal.
3. Novinář tam je do toho, aby posbíral reklamní předměty a kde co je zadarmo dobrého sežral. >😁
2. Zrcadlovka je těžká, kdo by se s ní tahal.
3. Novinář tam je do toho, aby posbíral reklamní předměty a kde co je zadarmo dobrého sežral. >😁
Dobrý den, nemáte pravdu, je to foceno na Canon 60D, takže v tom problém není. Na autosalonu je ale obecně hodně těžké něco (bez postprodukce) vyfotit kloudně, osvětlení není dobré. Pošlu fotografovi Váš příspěvek.
Ak si taký skúsený fotograf, vedel by si, že fotenie áut na autosalóne je nesmierne náročné. Za prvé tam nie je prirodzené svetlo, je to v interiéri. Za druhé bodové, priame a ostré svetlo reflektorov rozhodne nie je vhodné na fotenie, naviac sa odráža od naleštených karosérií, vytvára odlesky, mätie automatiku vyváženia bielej. I napriek reflektorom je skôr problém s nedostatkom svetla (najmä fotky interiéru), musíš fotiť na nízke clonové čísla, s čím súvisí aj Tebou spomínaná aberácia. Blesk Ti atmosféru zničí úplne, odrážať nemáš od čoho a priamo blýskať autá spôsobuje fotky také, aké sú. Plus keďže sú priestorové pomery stiesnené, musíš fotiť so širokými sklami, čo tiež vzhľadom na perspektívne skreslenie kráse áut nepridá. Takže kritika je neoprávnená, lepšie to v zásade moc nejde.
1) Nějak hrozné mi ty fotky nepřipadají
2) 100% Iudex. Jen dodám, že je někdy vůbec problém zabrat auto či jeho část, aby tam zrovna někdo něco nezkoušel.
Jinak k 301 ... sice jsem tak trochu Peugeotofil, ale tohle je trága, hlavně uvnitř to auto doslova křičí něco hodně nevkusného o sociálních poměrech majitele. Zlatej Rapid. Ale vzhledem k tomu, že většina těchto vozů bude brázdit silnice někde kolem "Pandžábu" a "Dillí", tak mi to tolik nevadí.
2) 100% Iudex. Jen dodám, že je někdy vůbec problém zabrat auto či jeho část, aby tam zrovna někdo něco nezkoušel.
Jinak k 301 ... sice jsem tak trochu Peugeotofil, ale tohle je trága, hlavně uvnitř to auto doslova křičí něco hodně nevkusného o sociálních poměrech majitele. Zlatej Rapid. Ale vzhledem k tomu, že většina těchto vozů bude brázdit silnice někde kolem "Pandžábu" a "Dillí", tak mi to tolik nevadí.
S tím leskem a různými světly kolem máš pravdu, ale slušná zrcadlovka s kloudným objektivem by to mohla zvládat trochu líp. Navíc aberace je znatelná i na fotkách kde se nic neleskne viz třeba fotka předních sedaček. Neberu to jako zásadní nedostatek. Prostě mě to při prohlížení fotek praštilo do očí, tak jsem měl potřebu to redakci sdělit, takže asi tak. 😉
Design je hodně subjektivní záležitost, ale podle mě je tohle hnus. Jak nějaká Lada. Rapid je minimálně o level víš!
Bych si dovolil nesouhlasit. Predek odpovida linii nove 206. Osobne mi prijde 301 lepsi 😉 Dulezita bude cena, pokud bude nekde okolo 260, proc ne 😉
Predok odpoveda línií, ktorá prišla s novou 508 (a novým šéfdizajnérom). Jej sa prispôsobila 208 a 4008, príde s ňou 2008, 308 a nafaceliftujú sa ňou 3008, 5008 a RCZ. Facelift sa vyhol 108 a 807 (prvé bude mať nového nástupcu o 2 orky, druhé pre malý záujem o veľké MPV pôjde na smetisko dejín). Popri tom má prísť na trh veľký voz s podvozkom Citroena DS9 a veľké kupé
Mě se líbí, není to ničím výjimečné, ale nikde to není tápání. Zezadu mi to, nevím proč, připomíná takový nevinný Lancer. Zepředu, při horní hraně kapoty, zase starší Legacy. Tak jako tak, mimo běžného prohřešku malých levných aut - syndrom odtrhávající se karoserie od malých kol, je to naprosto ok. :yes:
To auto není OK z jediného úhlu. Potvrdilo se přesně to co jsem psal přes pár měsíci. Jakmile se změní renderované promo fotky v realitu, celý auto půjde do kopru.
Na indický či jihoamerický trh to bude to pravé, sem nikoliv.
Na indický či jihoamerický trh to bude to pravé, sem nikoliv.
To auto je OK, jako low-end, resp. ten design je jakoby zpátečnický, ale není špatně, mimo toho syndromu co píši výše. Co je třeba tady špatně? [odkaz]
Pokud pominu dvoubarevný lak, tak je to bachratě nijaké. Já v tom prostě vidím tu Indii, kde podobný styl žádají.
Stejná nádhera [odkaz]
Stejná nádhera [odkaz]
Ještě si pamatuji hýkaní ve zdejších diskuzích, jak to tahle 301 natře Rapidu ve všem. Podívám li se do interiéru 301, je to bída s nouzí, karoserie zrovna tak. :-!
301 tu není zrovna dobře nafocená, jinak kdo to komu natře je třeba hodnotit ve světových prodejích a ne stále hodnotit úspěšnost modelu z prodejů jen u nás, tady povede Škoda i kdyby prodávala koňský povoz. Rapid a 301 jsou konkurenti, podle mě naprosto srovnatelní, design je otázkou vkusu. Když "zabychuju" volil bych spolehlivou atmosfervou 1.6ku než oturbený cokoliv.
Jinak v této cenové hladině bez ohledu na třídu, můj favorit je stále už dosluhující Mitsubishi Lancer z 1.6kou za 344k v akci, kupovat za jen o málo menší peníze o třídu nižší lowend cokoliv jako je Rapid,301 moc nechápu.
Jinak v této cenové hladině bez ohledu na třídu, můj favorit je stále už dosluhující Mitsubishi Lancer z 1.6kou za 344k v akci, kupovat za jen o málo menší peníze o třídu nižší lowend cokoliv jako je Rapid,301 moc nechápu.
Mě to čoveče trochu připomíná vevnitř Dácii. Ty nevkusný lesklý lakovaný plasty kolem výdechů klimky to je fakt humus.
to je otázka vkusu, a auto přece nedělá hlavně palubka, tady u každého auta se na prvním místě řeší palubka.. to opravdu auta pro většinu lidí tady stojí a padá na kusu výlisku z plastu?..
najmenej vhodna na zvyraznenie linii..... ci uz rapid alebo aj 301 v takejto farbe vyzeraju o nicom
ovela viac by ma zaujimal bordovy P301 na nejakych peknych elektronoch
301 sa mi paci viac ako rapid a s klasickou atmosferou to bude zrejme lepsia volba ako male turbo rapid ale treba uznat ze rapid je kvalitativne a dojmom z interieru o level vyssie.... ale tvrde vyplne dveri maju obe auta spolocne a obe auta su viac menej lowendove modely... takze si myslim ze bezny zakaznik ozelie par "detailov" voci rapidu a kludne moze byt spokojny aj s P301 a este mozno aj usetri :yes: , ja by som do turba nesiel... 301 s 1.6tkou bude uz vcelku delo a motoricky neznicitelne auto :yes: :yes: :yes:
ovela viac by ma zaujimal bordovy P301 na nejakych peknych elektronoch
301 sa mi paci viac ako rapid a s klasickou atmosferou to bude zrejme lepsia volba ako male turbo rapid ale treba uznat ze rapid je kvalitativne a dojmom z interieru o level vyssie.... ale tvrde vyplne dveri maju obe auta spolocne a obe auta su viac menej lowendove modely... takze si myslim ze bezny zakaznik ozelie par "detailov" voci rapidu a kludne moze byt spokojny aj s P301 a este mozno aj usetri :yes: , ja by som do turba nesiel... 301 s 1.6tkou bude uz vcelku delo a motoricky neznicitelne auto :yes: :yes: :yes:
Škoda, že 301 nemá GDI a 7 let záruky. To by bylo terno.
Ale na první pohled ten Logan snad vypadá i líp.
ved ono dacia uz vobec nema zle auta... lodgy aj duster vo francuzsku predajne porazaju aj niektore domace modely... keby to boli zle auta zrejme by sa tak dobre nepredavali :yes😒br />
novy logan aj sandero su paradne auticka.... co beznemu cloveku treba? Myslim ze budu uspesne - taketo auta kedysi boli potom vymizli ale ono sa to naspat vrati.... ludia zistia ze chcu a potrebuju aj bezne prakticke auta a nie vycencane drahe nezmyselne kdejake imidzovky..... dacii fandim,,,,, sandero by som hned bral :yes:
novy logan aj sandero su paradne auticka.... co beznemu cloveku treba? Myslim ze budu uspesne - taketo auta kedysi boli potom vymizli ale ono sa to naspat vrati.... ludia zistia ze chcu a potrebuju aj bezne prakticke auta a nie vycencane drahe nezmyselne kdejake imidzovky..... dacii fandim,,,,, sandero by som hned bral :yes:
Rozmístění ovladačů oken je podle mě věcí osobního názoru, je s podivem že vše co není tak jak je u vw je bráno jako chyba. Nápadně mi to připomíná jeden nejmenovaný časopis o automobilech. Doufám že autor textu má zkušenosti s oběma verzemi ovládní oken, mě osobně přijde jako nesmysl ovládání oken u Citigo. Já osobně mám zkušenosti s oběma verzemi a 301 je v tomto ohledu dobře řešená mě osobě vyhovuje ovládání pravou rukou.
tak musím říct, že to opravdu vypadá velice nekvalitně a levně. Oproti Rapidu, který také není nějak extra super, tak tohle je opravdu hnus...
Môj názor 😒br />
1.na dizajn - Mne sa páči. Síce vidieť, že je to lowend - kvôli svetlám, blinkrom, malým kolesám apod., ale na svoju triedu vyzerá veľmi pekne. :yes:
Predok a zadok síce pôsobia trochu ťažkopádne, to však nevadí.
2.k ovládaniu okien - nemám nič proti, dokonca sa mi páči ovládanie okien na stredovom tuneli viac než klasické. A k to naň nadáva, nech sa pozrie na Rapid, ten pre istotu ovládanie zadných okien ani nemá >😁 (viem, vraj ho dostane)
3.na auto samotné - určite si nájde zákazníkov, problémy môže spôsobiť akurát rozrastajúce sa množstvo konkurencie (Rapid, Toledo, Fluence a možno aj Logan a Thalia) a absencia škrabky na ľad vo viečku nádrže >😒] .
Predok a zadok síce pôsobia trochu ťažkopádne, to však nevadí.
2.k ovládaniu okien - nemám nič proti, dokonca sa mi páči ovládanie okien na stredovom tuneli viac než klasické. A k to naň nadáva, nech sa pozrie na Rapid, ten pre istotu ovládanie zadných okien ani nemá >😁 (viem, vraj ho dostane)
3.na auto samotné - určite si nájde zákazníkov, problémy môže spôsobiť akurát rozrastajúce sa množstvo konkurencie (Rapid, Toledo, Fluence a možno aj Logan a Thalia) a absencia škrabky na ľad vo viečku nádrže >😒] .
Zlatý Logan a to je povzdech.
Slovy našeho propiskáče: opravdu,ale opravdu je to auto divné a tak nějak drncá. >😁
Slovy našeho propiskáče: opravdu,ale opravdu je to auto divné a tak nějak drncá. >😁
To je příšerák... to i ty nove Dacie vypadaji z venku lepe... :no:
Tak musím přiznat, že i pro mě to je nepříjemné překvapení - na těch prvních firemních fotkách to auto vypadalo o 100 % líp, po prohlídce těhle fotek cítím velké zklamání. To auto může v Evropě zachránit už jenom opravdu skvělá cena....
Kde ma reproduktory? Vpredu ich ma asi len na palubovke - vz. VW Golf III r.1991. V zadnych dverach tiez nic!
Sorry, asi ma "Stealth Sound System"!
Sorry, asi ma "Stealth Sound System"!
Najdi rozdíly..... neřešme jméno nicku a nevšímejme si značek.....
Je to stejné.... Jeden adoruje vw - úplně levně a uboze a druhý Hujdeeeee...levně a uboze... I když, bohužel, ten matla Ines. , ten aspoň tapetuje občas důkazy.....
GTI, GTI.... proč to děláš? .... to tě opravdu tak inspirují nebo motivují s tím levným análním speleologismem? .... ani nevíš, jak mi to je líto.... z celého acz ses dal číst - myslím redakci acz.... a ted tyhlety slinty.... 8-s :no: :no: :no: :no:
Je to stejné.... Jeden adoruje vw - úplně levně a uboze a druhý Hujdeeeee...levně a uboze... I když, bohužel, ten matla Ines. , ten aspoň tapetuje občas důkazy.....
GTI, GTI.... proč to děláš? .... to tě opravdu tak inspirují nebo motivují s tím levným análním speleologismem? .... ani nevíš, jak mi to je líto.... z celého acz ses dal číst - myslím redakci acz.... a ted tyhlety slinty.... 8-s :no: :no: :no: :no:
Nejsem si jist, zdali tohle má konkurovat levnější nižší střední nebo jestli to spíš necílí na lowcost jako Logan nebo Grandta
301 vypadá jako lowcost poslaný proti Loganu, maximálně Thalii.
Minimálně designově a použitou technikou/výbavou