Paříž 2012
aj ked popravde sa mi aspon motoricky co do cistej sily zda motor v P208GTI rovnako dobry ked nie lepsi..... kroutak 275Nm to je viac ako v cliu sport..... , uvidime ako na tom budu jazdecky vlastnostami obe auta kedze P208 vazi 1160kg a v pruznosti z 80 na 120 na 5ke to da za 7 sekund... co je viac nez slusne.... , tesim sa uz na nejaky test tychto dvoch francuzskych kohutov :yes: :yes: :yes: , je jasne ze terajsia 208GTi uz nie je taky baranok ako stara 207GTi alebo 206GTi...... peugeot pritlacil,,,,, uvidime ci renault opat bude neporazitelny 😉 , obidve auta su ale nadherne krasne a skutocne sa mi pacia
to že clio přišlo o 2.0l se dalo čekat, ale proč když už nemohlo mít 3 dv. karoseri musí mít dvouspojkovou převodvku???!!! , proč musí mít funkci rs drive?!!! a proč musí mít r soud ?? to to nemá koule a žádný zvuk nebo jak to mám chápat?
aneb vše co dělá současné clio rs cliem rs, byl změněno ...
hmmmm ještě že mám to současné
aneb vše co dělá současné clio rs cliem rs, byl změněno ...
hmmmm ještě že mám to současné
Interiér vyzerá z prvého obrázku pekne. Že má peťdverovú karosériu nevadí, nebyť krátkych predných dverí totiž vyzerá ako trojverák. Turbo už ale problémom je, aj keď sa to dalo čakať. Takisto sa mi nepáči ten predok, aj pri klasickej verzí totiž pôsobí trochu ťažkoopádne a mohutne (to neposudzujem podľa obrázkov, videl som ho). 😉
Renault chtěl prostě parádně nahrát na smeč Peugeotu 208 GTI! Jinak si zrušení manuální převodovky u nového Clia RS nedovedu vysvětlit. Kdybych chtěl použít černý humor, tak bych jim poradil, aby do toho auta ještě namontovali (po vzoru nového Golfu GTI) elektrickou parkovací brzdu, aby dílo zkázy bylo zcela kompletní >😒]
Ale přes všechny výše uvedené "ztráty" oproti odcházející generaci Clia RS pevně věřím a doufám, že bude i nová generace opět nedostižným etalonem ostatním malým hot hatchům a že bude i nadále (byť v jiné formě a v jiném pojetí) skvělým řidičským autem za dostupné peníze.