Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Clio Renault Sport 2013: přivítejte turbo a dvouspojku

Pozor! Nové Clio R.S. je tady. A přichází s naprosto radikální změnou koncepce. Atmosféra je mrtvá, ať žije 1.6 Turbo a dvouspojková převodovka.
Zpět na článek
28. 9. 2012 01:02
Turbo? Budiž. Výhradně 5dv.? Dobrá. Zrušení manuálu - debili
Renault chtěl prostě parádně nahrát na smeč Peugeotu 208 GTI! Jinak si zrušení manuální převodovky u nového Clia RS nedovedu vysvětlit. Kdybych chtěl použít černý humor, tak bych jim poradil, aby do toho auta ještě namontovali (po vzoru nového Golfu GTI) elektrickou parkovací brzdu, aby dílo zkázy bylo zcela kompletní >:-[]
Avatar - PeterLuk
27. 9. 2012 21:19
Re: Dalo se čekat,
A zmenšiť objem na jeden liter >:D
27. 9. 2012 17:46
Re: pekne silne drave auticko
U Clia je zase ten krouťák v širším spektru otáček. U Renaultu začne padat až při cca 6000 otáčkách (u Peugeotu po cca 5000). Navíc je křivka točivého momentu od 1500 do 6000 zcela plochá a určitě tam je prostor pro nějaký vrcholek.
Avatar - PeterLuk
27. 9. 2012 17:39
Clio
Interiér vyzerá z prvého obrázku pekne. Že má peťdverovú karosériu nevadí, nebyť krátkych predných dverí totiž vyzerá ako trojverák. Turbo už ale problémom je, aj keď sa to dalo čakať. Takisto sa mi nepáči ten predok, aj pri klasickej verzí totiž pôsobí trochu ťažkoopádne a mohutne (to neposudzujem podľa obrázkov, videl som ho). ;-)
Avatar - SCHROJF
27. 9. 2012 17:39
Re: pekne silne drave auticko
Nastastie je krasa cisto subjektivny dojem...
27. 9. 2012 17:04
žabožrouti
to že clio přišlo o 2.0l se dalo čekat, ale proč když už nemohlo mít 3 dv. karoseri musí mít dvouspojkovou převodvku???!!! , proč musí mít funkci rs drive?!!! a proč musí mít r soud ?? to to nemá koule a žádný zvuk nebo jak to mám chápat?

aneb vše co dělá současné clio rs cliem rs, byl změněno ...

hmmmm ještě že mám to současné
Avatar - 3_diamanty
27. 9. 2012 16:13
pekne silne drave auticko
aj ked popravde sa mi aspon motoricky co do cistej sily zda motor v P208GTI rovnako dobry ked nie lepsi..... kroutak 275Nm to je viac ako v cliu sport..... , uvidime ako na tom budu jazdecky vlastnostami obe auta kedze P208 vazi 1160kg a v pruznosti z 80 na 120 na 5ke to da za 7 sekund... co je viac nez slusne.... , tesim sa uz na nejaky test tychto dvoch francuzskych kohutov :yes: :yes: :yes: , je jasne ze terajsia 208GTi uz nie je taky baranok ako stara 207GTi alebo 206GTi...... peugeot pritlacil,,,,, uvidime ci renault opat bude neporazitelny ;-) , obidve auta su ale nadherne krasne a skutocne sa mi pacia
Avatar - wladyk
27. 9. 2012 14:33
Re: Dalo se čekat,
Ještě to chtělo ubrat jeden válec >:-[]
Avatar - Co-pilot
27. 9. 2012 14:15
Re: Dalo se čekat,
Nic jiného než turbo se čekat nedalo a jeho příchod byl známý již dlouho dopředu, ale ta dvouspojka... To si myslím čekal málokdo. Zdá se, že už také můžeme jen "oplakávat" přední čtyřpístkové Brembo brzdiče současné generace, a to navzdory zvětšení předních kotoučů na 320 mm.

Ale přes všechny výše uvedené "ztráty" oproti odcházející generaci Clia RS pevně věřím a doufám, že bude i nová generace opět nedostižným etalonem ostatním malým hot hatchům a že bude i nadále (byť v jiné formě a v jiném pojetí) skvělým řidičským autem za dostupné peníze.
Avatar - matii
27. 9. 2012 14:02
Re: Dalo se čekat,
Nádhera, takhle má vypadat interiér nabroušenýho auta.