Novinky
Jak tak koukám na tyto fotky, začíná se mi víc a víc líbit.
Musím uznat, že ta bílá perleť i ta červená vypadá efektivně, dobře namíchané odstíny :yes😒br />
Exteriér až na zadní světla, která nemusela být až tolik poaudinělá, OK, ale interiér z fotek se mi nějak neudá, ten středový panel je nějaký moc asijský... navíc černý dekor mu nesluší... A opět pidi číslice otáčkoměru, i když místa je tam dost na větší.
Exteriér až na zadní světla, která nemusela být až tolik poaudinělá, OK, ale interiér z fotek se mi nějak neudá, ten středový panel je nějaký moc asijský... navíc černý dekor mu nesluší... A opět pidi číslice otáčkoměru, i když místa je tam dost na větší.
Exteriér, až na nádherný víčko nádrže, vypadá jako nafouklé Polo, dál není co hodnotit, to už se hodnotilo před 15 lety a doteď je to pořád stejně nudný.
Interiér, sice skvělý materiály, ale ty mají dnes i jiné auta a to zcela pomíjím slícování palubky mezi navigací a ovládacími prvky klimatizace, na to že se jedná o ,,nej,, model značky a navíc v provedení GTI noo??
Ale nám to nevadí, je to ,,G,, a my ho budem chválit i když za verze, které trochu vypadají dáme skoro tolik co za automobil od prémiového tria / B-3, A4, M-C/. :no:
Interiér, sice skvělý materiály, ale ty mají dnes i jiné auta a to zcela pomíjím slícování palubky mezi navigací a ovládacími prvky klimatizace, na to že se jedná o ,,nej,, model značky a navíc v provedení GTI noo??
Ale nám to nevadí, je to ,,G,, a my ho budem chválit i když za verze, které trochu vypadají dáme skoro tolik co za automobil od prémiového tria / B-3, A4, M-C/. :no:
Naprosto beru, že se někomu design Golfu nelíbí. Prodejní čísla ale ukazují, že takových je spíše menšina. Co ale moc neberu je tvrdit, že Golf má problémy s takovými věcmi jako je kvalita nebo slícování dílů v interiéru. To pak vypadá, že dotyčný kritik v žádném VW nikdy neseděl 😄
kritik v něm každý den jezdí 50 km do práce, myslím tím slícování výstavního kusu při pohledu z boku :yes:
Je to zatím jen studie (viz text).
Jenže od prémiových značek rozhodně nedostaneš (myslím za stejné/podobné peníze!) produkt, který by celkově odpovídal Golfu GTI, myslím od výkonu, přes prostornost až po výbavu, přičemž zpracováním a kvalitou materiálů se jim GTI téměř vyrovná a v některých případech i předčí, např. interier minulé g. 1er.
Jenže od prémiových značek rozhodně nedostaneš (myslím za stejné/podobné peníze!) produkt, který by celkově odpovídal Golfu GTI, myslím od výkonu, přes prostornost až po výbavu, přičemž zpracováním a kvalitou materiálů se jim GTI téměř vyrovná a v některých případech i předčí, např. interier minulé g. 1er.
O.K. to nám je snad všem jasný, Golf v plný a prémiovka v základu, ale potom to můžeš i otočit, minulej víkend jsem jezdil v novým Ceedu s 1,6 CRDi v plný výbavě za ........no skvělejch 439 a zpracováním za Golfem rozhodně nezaostává, spíše Golf vedle palubky Kie s optitronovými budíky vypadá jako chudej příbuznej, tak proč vlastně kupovat Golfa??
Ale musím přiznat, že radši Golfa než novej Leon, ten je na tom bohužel stejně jako naše Oktávka, nejlepší prvky výbavy a materiály taky nedostane.
Ale musím přiznat, že radši Golfa než novej Leon, ten je na tom bohužel stejně jako naše Oktávka, nejlepší prvky výbavy a materiály taky nedostane.
Doufám, že nesrovnáváš G GTI s Ceedam 1,6 CRDI a jen si přeskočil na trochu jiné téma.
To srovnáváš nový Ceed s běžným šestkovým Golfem?
To srovnáváš nový Ceed s běžným šestkovým Golfem?
No třeba pro mě jsou ty digitální přístrojovky s virtuálními přístroji, kde si můžeš vybrat co chceš vlastně zobrazovat, spíše mínus. Mně vyhovuje normální fyzicky přítomná ručička, jak u hodinek tak u tachometru.
Jasně, lcd by měly klasické analogy doplňovat, nikoli zcela nahrazovat, jinak to vypadá lacině jak na PS. Někde více, někde méně, ale pořád relativně lacině.
Promiň, že to takhle napíšu, nemyslím to jako urážku, ale přesně takhle přemýšlí pravej Golf-ista, nic nám tady proboha neměňte, takhle je to tady už 15 let a nám to tak vyhovuje, co člověk to názor, mě zase vyhovují nové prvky, ale netvrdím, že jsou vždycky skvělý 😄
Ale však tak je to správně. Třeba u těch budíků také beru analog jako +. Co třeba není skvělý, je nový mail na Seznamu. Ergonomická hrůza.
Jasně, napsal jen svůj názor, tak jako ty, nebo já. A Golf je v Evropě tak oblíbený taky právě pro svou konzervativnost, takže se není vůbec čemu divit. 😉
Naprostý souhlas, takhle uvažuje nejen golfista, ale kupec německých aut obecně. To co je dobré neměnit! Hlavně co se designu týče, vzpomeňte na hony na Ch. Bangla v Bavorsku, když jim zkazil vzhled "jejich" bmw.
Pokud jde o palubní přístroje tak tam opravdu vidím analogii s kvalitními hodinkami. S lcd displejem to nikdy nebude ono, tak jako to nikdy nebylo ono s digitálkama 😄
Pokud jde o palubní přístroje tak tam opravdu vidím analogii s kvalitními hodinkami. S lcd displejem to nikdy nebude ono, tak jako to nikdy nebylo ono s digitálkama 😄
Jo a ještě jedna věc k těm novinkám a pokroku vůbec. Dneska další stát USA - Kalifornie, povolil jízdu aut bez řidiče. Z hlediska vývoje logický krok, moderní automaty už dnes řadí podle údajů z navigace, tak proč by auta nemohla sama točit i volantem, že??? Když to čtu, tak se dokážu vžít do pocitů jezdců na koních, kteří bránili budování železnice!
Dnes som ho videl nazivo. Hannover, spz WOB, teda firemne auto z Wolfsburgu.
A ono mi to fakt prislo ako take zvacsene Polo. Teda ziaden velky zazitok sa nekonal.
To nove A-cko co som nedavno stretol, tak to je ina nadhera.
A ono mi to fakt prislo ako take zvacsene Polo. Teda ziaden velky zazitok sa nekonal.
To nove A-cko co som nedavno stretol, tak to je ina nadhera.
Golfová loptička (hlavica radiacej páky manuálu v tvare golfovej loptičky) naštaštie zostala, Detroity (disky) tiež. Naneštastie, zostala aj tá červená linka v maske chladiča...
Golfová loptička zostala? Ta byla z výroby u manuálu u needičního Golfu naposledy u II. g. G GTI.
Interiér mi na první pohled přijde trochu méně luxusní než u šestkového gti, o kvalitě nemá cenu pochybovat, zvýšení polohy řadicí páky je jednoznačné plus, ostatní raději až po usednutí 😄
jinak ta "modrofialová" vypadá v kombinaci s červ. linkou příliš sladce/kýčovitě.
[odkaz]
Není to nějaký zásadní rozdíl, ale je to jinak, obě verze se o něco víc přiblížily, třeba si na to časem zvyknu. Hlavně až to uvidím naživo.
To mně se právě naopak doteď líbílo, že třídveřové verze neměly ten C sloupek tak masivní na šířku, samozřejmě zejména v horní části.
V neposlední řadě má třídveřová verze výhodu delších předních dveří, což velmi ocení lidé co mají okolo 190 cm a víc. Obcházet B sloupek při každém nasedání a vysedání je v 5dv. verzi otrava, nehledě na omezený výhled kolmo do strany, ale i na šířku stíněnější pocit vpředu, díky B sloupkům více vpředu. A vzadu má 3dv. verze více šířky i měřitelně, i když jde jen o rozdíl páru cm.
Kdo je naopak menší postavy, vidí to logicky poněkud jinak a může mu např. vadit horší dostupnost bezp. pásů (u 3dv. verze).
Takže kdybys teoreticky o G7 GTI uvažoval, tak teď by šlo mnohem spíš o 3dv. verzi?
U G7? Rád bych počkal, až ho uvidím naživo. Hlavně, jak bude působit to seseknutí. Ale jinak, proč ne. U A3 u mne také vede třídveřová verze. Obecně preferuji třídveřová auta, jen jak rostou, tak se mi postupně přestávají líbit - mají vzadu nějak hodně plechu. A když to navíc podpoří nějakými "dynamickými" liniemi, tak ten dojem kolikrát jen umocní. Celkem by mne potěšilo, kdyby se v nižší střední objevilo nějaké nové kupé. BMW má za tohle palec nahoru, nicméně jednička se mi zrovna dvakrát nelíbí.
Vlastně jediné plus druhého páru dveří pro mne aktuálně je, že si mohu snadno odložit tašku, kabát atd. 😄