Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
Vsadím gumy, že stejné pneu stejného výrobce vyrobené v různých fabrikách by v testu vykázaly různé výsledky. Žádný takový test nebyl proveden a asi to je zakázané. Jediné co mě nikdy nevydrbalo byly Michelinky. Celá kalkulačka nemá se skutečností nic společného.
Že si vůbec těma reklama hnojíš mozek. (Já zas mám rád Pirelli.)
Čekám jen, kdy nový štítek EU bude muset mít i každé hov.no, jestli je dost zelené, ekologické a hospodárné.
Čekám jen, kdy nový štítek EU bude muset mít i každé hov.no, jestli je dost zelené, ekologické a hospodárné.
Pirelli mi po poslední zkušenosti nesmí na auto. Tvrdý, žmolkovatí, nedrží. Optimálně fungovaly cca jen 5tkm. Měl jsem je jako nový při převzetí a už se těším zpátky na Micheliny.
Tchánovy Sottozera vůbec po roce nefungují a jsou tvrdé.
Souhlas, po tom co GY přestal vyrábět směrový F1 jsem přešel na Michelin, vyzkoušel jsem ještě Dunlop a právě Pirelli, obojí jako první montáž u novýho a jsou o dost horší.
Jednou dělali test na Mercedesu C. Vítěz testu byly Bridgestony a poslední ty stejné s nápisem for Mercedes.
Nápis "for Mercedes" neexistuje, to je zase jen hloupá hospodská debata pro blbečky.
Máš pravdu, nápis "for Mercedes" neexistuje, ale existuje např. označení :
Pirelli P7 Cinturato MO 245/45 R 17 95 W
kde právě písmenka MO informují, že pneumatika je homologovaná pro Mercedes-Benz.
To možná mysleli ti " hospodští blbečci".
Pirelli P7 Cinturato MO 245/45 R 17 95 W
kde právě písmenka MO informují, že pneumatika je homologovaná pro Mercedes-Benz.
To možná mysleli ti " hospodští blbečci".
:yes: já teda do hospody chodím taky a vím, že se vyrábějí pneu kde je MO, NO, N1,N2 atd RO1 je například Audi atd.... takže než tu kolego někoho budeš poučovat, že for mercedes neexistuje tak si nejdříve něco zjisti.
Jde o prvomontáž a homologaci pro daný vůz z výroby... krom "továrního sladění s ESP" jinou výhodu asi nevidím...
Jde o prvomontáž a homologaci pro daný vůz z výroby... krom "továrního sladění s ESP" jinou výhodu asi nevidím...
Reaguješ na mě, ale já to nějak nechápu. Začínáš palcem nahoru (to je jako ironie ?), pak píšeš o MO, NO ....., no to já taky, tady není rozpor, nápis for mercedes jako takový existuje ? Jestli ano, tak já ho neznám. A že jde o homologaci pro daný jistý typ vozu také uvádím, takže zde také nejsme v rozporu.
Tak o co ti jde ? Nic ve zlém, ale co si tedy mám zjistit ? Nechtěl jsi reagovat na někoho jiného ?
Tak o co ti jde ? Nic ve zlém, ale co si tedy mám zjistit ? Nechtěl jsi reagovat na někoho jiného ?
Možný to je. Já mám P7 cinturato a nestěžuju si. Ale jsou zatím zánovní (asi 5000 km).
Hmmmm....tak presne opacna zkusenost. Pro ostre jezdeni Micheliny nebrat, zato P. good. Mel jsem na aute PZero a skvele drzely, dokonce jejich ojeti nebylo tak hrozne - i kdyz se to Pirelkam hodne vytyka. Nasadil jsem Michelin Supersport a je to guma k nicemu - nesedi, je hlucna a v Brne na okruhu mam o 3-4 sekundy (!!!!) horsi cas.
Takze zalezi asi jak na co, ale Pirelli jsou dobre pneu.
Takze zalezi asi jak na co, ale Pirelli jsou dobre pneu.
Tak zrovna okruhový bláznění jsem nebral. P Zero běžně velmi rychlý opotřebení, akustickej nekomfort, vibrace ve volantu, možnost reklamace po 3tkm nemožná. Teď už je ten měsíc přežiju, ale pak zpátky na Pilot sport.
Musim souhlasit, mam je jako prvomontaz a kro toho ze po 22tkm jsou tak na 65% vzorku coz je na P velmi slusny, tak z akustickyho hlediska epic fail, hucej... Jenze nevim co jineho?? Contiky 5tky?? Jinak co se tyce jizdnich vlastnosti nevim, auto sem na limit zatim nezkousel to si pockam asi na 27.10 do Mostu ale nemam z nich zatim moc pocit toho ze by to nak skvele drzelo, hlavne co se tyce brzd a akceleracnich podminek nif mof
Prekvapive dobre jsou Maxxisy MA-Z1. Po vsech strankach spokojenost, jen se zadni kola vlivem mekci smesi rychleji ojizdeji - na druhou stranu paradne lepi. Najeto 7 tkm, predni jak nove, na zadnich se podepsal trenink bez DSC.
Po CSC2 to byla rozhodne zmena k lepsimu.
I kdyz, na Tve auto patri asi jen to nejlepsi. :-) :yes:
Po CSC2 to byla rozhodne zmena k lepsimu.
I kdyz, na Tve auto patri asi jen to nejlepsi. :-) :yes:
Jenže otázka je co je nejlepší?? Já se totiž obávám toho, že jak všechny testy dopadaj tak, že Continetal 90% testů vyhraje, tak už se mi to zdá celkem dost podivné, jestli to nesmrí nějakou Rathovinou, protože když si přečtu zahraniční uživatelský recence.. Británie, USA atd, tak tam Conti nějak neexceluje... těžko říct, nikdy sem je neměl... vždy sem tak nějak všechno Dunlop... Pirelli jsem chtěl zkusit a byla to prvomontáž, ale akustickej komfort je fakt dost zlej...
To je otazka, asi nezbyva nez zkouset. Jen me napada, uz jsi Tve auto (je to ta hvezda, zejo?) projel i na jinych gumach? Protoze treba moje auto hluci se vsema kolama, s Barumkama, CSC2 i s Maxxisama, rozdil prilis nepozoruju. :-)
Komfort (včetně akustického) není základní prioritou široké/nízkoprofilové sportovní pneumatiky.
Jaký/é máš rozměr/y a na čem?
Jaký/é máš rozměr/y a na čem?
Vpředu 225/45 R17, vzadu 245/40 R17 na poface. E46 330i bez M-Paketu. Na zimu všude 205/50 R17, tam je to lepší.
Profil není vůbec nijak moc extrémně nízký, ale šířka vzadu už je na velikost/hmotnost vozu pořádná. V zimě máš celkově o 120 mm styčné plochy (respektivě její šířky) méně, což poznat určitě jde. Proč máš vlastně vzadu širší kola, když nemáš M-Paket?
90% všech testů Conti určitě nevyhrává, ale na "bedně" v 90% být může...
Já mám s Conti výborné dlouhodobé zkušenosti, dřív jsem experimentoval s více značkama (Dunlop, Pirelli, Michelin, GoodYear, Bridgestone, jednou trochu omylem i Uniroyal a Barum) abych se později "usadil" u Conti. V některých případech a určitých ohledech můžou být samozřejmě produkty jiných značek lepší, ale člověk stejně nemá šanci osobně vyzkoušet každou novinku všech uznávaných značek...
Já mám s Conti výborné dlouhodobé zkušenosti, dřív jsem experimentoval s více značkama (Dunlop, Pirelli, Michelin, GoodYear, Bridgestone, jednou trochu omylem i Uniroyal a Barum) abych se později "usadil" u Conti. V některých případech a určitých ohledech můžou být samozřejmě produkty jiných značek lepší, ale člověk stejně nemá šanci osobně vyzkoušet každou novinku všech uznávaných značek...
Měl sem Conti Wintercontact TS810, tehdá ve svý době vyhrály většinu testů. Neřekl bych že zaslouženě, nic světabornýho na nich teda nebylo, nic moc v zimě
Celkové rozdíly mezi špičkovými pneumatikami různých několika značek jsou relativně velmi! malé. Myslet si, že pneumatika bude nějak ohromně "světoborná" jen proto, že někde těsně za ní byly další tři-čtyři výborné produkty je skoro vrchol naivity, takže problém byl spíš ve tvém přehnaném očekávání.
A zrovna CWC TS 810 nebyla ve své době žádný universální král všech testů (zejména na sněhu a částečně i ledu), v některých rozměrech a rychlostních kategoriích sice uspěla, ale rozhodně ne ve všech. Úspěšnější v testech byla nejen CWC TS 830, ale i aktuální CWC TS 850 zatím v testech působí podstatně přesvědčivějším dojmem, než 810 ve své době.
A zrovna CWC TS 810 nebyla ve své době žádný universální král všech testů (zejména na sněhu a částečně i ledu), v některých rozměrech a rychlostních kategoriích sice uspěla, ale rozhodně ne ve všech. Úspěšnější v testech byla nejen CWC TS 830, ale i aktuální CWC TS 850 zatím v testech působí podstatně přesvědčivějším dojmem, než 810 ve své době.
Tak beru to tak, že se to hodnotí hvězdama žejo a vítězové testů alá "zvláště doporučujeme" jsou většinou 3 značky a nezažil jsem test, kde by Conti nebyla na bedně.... Michelin sem vyřadil hned, jsou předražený a žádnej zázrak... s Dunlopama zvláště 3D mám excelentní zkušenosti a proto jsem je dal i teď na CLS, Goodyear UltraGrip 7 jsem měl na BMW a taky v cajku, ale ty Pirelli co mám teď nif mof, hlavně to jsou fakt dost slyšet.
Dunlop 3D byla naprosto špičková pneumatika (tuto zimu ještě budu 3D dojíždět) a v testech to taky rozhodně bylo poznat. A párkrát byla i před TS 830 a TS 810 (se kterou se ještě krátce stihla potkat) na ni v testech neměla.
Jenže aktuální 4D už se na TS 850 moc nechytá.
Nestalo se mi, že by mě pneumatika končící v testech pravidelně na bedně vyloženě zklamala.
Letos zatím zazářil Nokian, Conti (TS 850) byl druhý.
Jenže aktuální 4D už se na TS 850 moc nechytá.
Nestalo se mi, že by mě pneumatika končící v testech pravidelně na bedně vyloženě zklamala.
Letos zatím zazářil Nokian, Conti (TS 850) byl druhý.
Hele 3D jsem vykoupil na poslední chvilku v předstihu začátkem září, sice je to DOT 08 ale.... navíc pro mě žádná jiná v 285/35 R18 na zimu nejde sehnat (léto jezdím 19).... takže jsem je vzal... vepředu 255 mám o číslo s nižším nosnostním indexem, ale nechci se jich vzdát, na ML mi vydržely skoro 35 000km a jen pozitivní zkušenosti.
Jednak nevím, co to je za auto, ale kolečka 18" 285/35 jsou nějak malá, to je na 1er? Druhak na zimu je DOT 08 na nic, to vyhoď. :no:
Co to meleš kolego??? Jak bys nandal 285 na jedničku prosimtě to chci vidět >:D >:D Druhá věc to samé.... pneumatika má životnost/skladovatelnost 10 let!!! Obecně by jsi neměl jezdit na gumě starší než 6 let, ALE JEZDIT Samozřejmě záleží na skladovatelnosti... tyhle 2 dozadu co jsem koupil já, jsou z Porsche Mnichov, jsou na Panameru a byly 3 roky v suchým a tmavým Hangáru. Vzorek je měkkej hezky atd... nejsem ***... ale argument toho, že mě ta guma stála 4500kč a ne 11 000.- mi stačí... jeden rok to klidně ojezdím... vepředu mám DOT 12.
Zde: [odkaz]
A malá nemalá?? Na zimu nebudu auto trápit na 19" navíc jsem sehnal disky od Brabusu v 18 "zadarmo".... konkrétně za 18 000 všechny 4... Monoblock Q.
Edit: místo toho aby si se tu chytře do mě obouval, tak by si se krásně o 2 příspevky nahoře dočetl, že to není na žádnou 1er ale na CLS a že vepředu mám 255 a vzadu 285.. takže příště víc číst a míň psát...
Zde: [odkaz]
A malá nemalá?? Na zimu nebudu auto trápit na 19" navíc jsem sehnal disky od Brabusu v 18 "zadarmo".... konkrétně za 18 000 všechny 4... Monoblock Q.
Edit: místo toho aby si se tu chytře do mě obouval, tak by si se krásně o 2 příspevky nahoře dočetl, že to není na žádnou 1er ale na CLS a že vepředu mám 255 a vzadu 285.. takže příště víc číst a míň psát...
Už šetří i majitelé luxusních mercedesů? Blíží se konec světa, tohle dřív dělali oktávkáři :no:
Skladovatelnost 10 let je blbost, pokud je pak chceš používat a ne vystavovat. Proč by se jinak po 4 letech (z 10ti) prodávaly za třetinu? ;-)
Pneu tvrdne, lhostejno zda na autě nebo ve skladu. I když venku agresivní prostředí udělá asi víc...
Já při nákupu pneu trvám na DOT aktuálního roku, je to paráda hlavně u sliků a polosliků :-!
BTW pouze zadokolka na zimu při rozměru 285 musí být fakt paráda ;-\
Skladovatelnost 10 let je blbost, pokud je pak chceš používat a ne vystavovat. Proč by se jinak po 4 letech (z 10ti) prodávaly za třetinu? ;-)
Pneu tvrdne, lhostejno zda na autě nebo ve skladu. I když venku agresivní prostředí udělá asi víc...
Já při nákupu pneu trvám na DOT aktuálního roku, je to paráda hlavně u sliků a polosliků :-!
BTW pouze zadokolka na zimu při rozměru 285 musí být fakt paráda ;-\
Znáš to krize nekrize :-) tak jako neživím zloděje....když ta guma v německu stojí polovinu toho co tady... navíc pneumatiky, parfémy a oleje jsou komodity s nejvyššíma maržema v řádu xxxx%.
Bohužel mám smůlu... buď 255 na všechna 4 kola nebo 255 VA a 285 HA užší tam dát nemůžu.
Bohužel mám smůlu... buď 255 na všechna 4 kola nebo 255 VA a 285 HA užší tam dát nemůžu.
Pokud se můžu přidat do debaty, tak mám se zimníma gumama pouze tuhletu zkušenost. Barumky docela dobré, co se týče sjíždění zasněžených cest připadal jsem si že mám traktor. Ale měl jsem je pouze jednu zimu, pak jsem je prodal i s autem >:D. Pak jsem zkusil hodně staré Nokiany HKPL NRW, protože měly ještě dobrý vzorek, takže na ledě to už nešlo, ale světe div se- a já se opravdu divil, jak na sněhu krásně zabíraly, byl jsem překvapen, rozjezd do kopce, tam kde některé! jiné auta maturovaly, tam jsem se rozjel jak na suché cestě. Byl jsem za volantem fakt překvapen, protože jsem to nečekal. Takže si říkám, jak by jezdily, kdyby byly nové? Po roce jsem vyzkoušel na přední nápravu, to je minulou zimu Dunlopy (SP Winter Response), jezdilo se docela slušně, cesta, uježděný sníh, dobře to i brzdilo. Ale na tom samém kopečku, kde se v zimě rozjíždím jsem se sice vždy rozjel - ale, předek auta mi z počátku házel z leva do prava, několik krát, pak se ustálil a jel. To bylo druhé překvapení. Nové a na sněhu a břečce nepokonaly velmi staré :-O Prostě jsou lepší zas v něčem jiném... To je vše ;-) O zimákách na starých škodovkách se tu bavit nebudem >:D
romgator
ale ta nadvláda němců nebo korejců v daných třídách mi jde proti srsti. Vím, že jsou němci dobří výrobci aut, že jim mnoho lidí věří, ale někdy mi lidi připadají jak fanatici. Jako by nebyly jiné značky. Korejci se také snaží a vychází jim to. A také i oni mi začínají pít krev. Nechci nikoho hanit, ale pokud se ostatní neprobudí, tak do budoucna tu bude pouze německo-korejská produkce. A to bude teprve pohroma. Ale zákon trhu je zákon trhu.Tak Bůh suď.
Vlastne si Si na všetko odpovedal sám ;-)
Vieš keď sa niekto učí robiť autá v danej triede 40 rokov a stále to je o ničom, tak je vlastne zázrak, že ešte vôbec existuje.
Zákony trhu sú vlastne tak isto neúprosné ako zákony prírody...
Chcel by si zo svojich daní dotovať firmu, ktorá nevie urobiť poriadny produkt, iba preto, aby vyrábal a ľudia to nekupovali v takom množstve, aby firma produkovala zisk ? ;-)
Mimochodom, česi aj slováci by sa mali dennodenne modliť k nemcom, že VW kúpil Škodovku. Bez koncernu by bola Škoda bezvýznamnou a možno už aj skrachovanou automobilkou. Takto prosperuje, robí celkom slušné autá - v rámci toho, čo jej dovolí koncern - a hlavne prináša zisk - a nie zanedbateľný - ekonomike ako v Čechách tak aj na Slovensku.
No a na korejcov tiež nenadávaj, tie autá nie su zlé - alebo by sa ti viac páčilo, keby sa u Vás (u nás) montovali talianske autá Fiat ? Keby že je to Lamborghini alebo Ferrari - to by bola iná káva :-)
Vieš keď sa niekto učí robiť autá v danej triede 40 rokov a stále to je o ničom, tak je vlastne zázrak, že ešte vôbec existuje.
Zákony trhu sú vlastne tak isto neúprosné ako zákony prírody...
Chcel by si zo svojich daní dotovať firmu, ktorá nevie urobiť poriadny produkt, iba preto, aby vyrábal a ľudia to nekupovali v takom množstve, aby firma produkovala zisk ? ;-)
Mimochodom, česi aj slováci by sa mali dennodenne modliť k nemcom, že VW kúpil Škodovku. Bez koncernu by bola Škoda bezvýznamnou a možno už aj skrachovanou automobilkou. Takto prosperuje, robí celkom slušné autá - v rámci toho, čo jej dovolí koncern - a hlavne prináša zisk - a nie zanedbateľný - ekonomike ako v Čechách tak aj na Slovensku.
No a na korejcov tiež nenadávaj, tie autá nie su zlé - alebo by sa ti viac páčilo, keby sa u Vás (u nás) montovali talianske autá Fiat ? Keby že je to Lamborghini alebo Ferrari - to by bola iná káva :-)
Když ti to jde proti srsti, tak si ty auta nekupuj. Jednoduchá rada, sou tu ještě francouzi, jponci, američani a britové.
Výběr je široký.
Výběr je široký.
Jak je výše uvedeno, je dobře, že se koncernu daří, já sám vím a ostatní určitě taky, že vw škodovku postavil na nohy a jsem za to vděčný. Mě jde spíš o to, rád bych viděl na našich silnicích rozmanitý výběr vozu. Koukni se na parkoviště někde na sídlišti a uvidíš. Škodovka, vw, H/K.A teprve potom následuje PSA, Fiat, dále Ford a japonci. Nopouštím se do konkrétních modelů, myslím značku celkově, v celé paletě modelů. Chce to pestrost, ať je se na co dívat nebo kupovat. Toť vše. :-)
nechci být hnidopich ale ten žebříček máš tak trochu přeházenej...ford jistě není co do četnosti za fiatem a psa...a mezi náma na sídlišti je docela problém nějaký ten novější fiat potkat... tam je to asi následující: škodovka, němci+ford, korejci...pak dlouho nic...nějaké ty pozůstatky komunismu(120, oltcit, dacia) a dva renaulty... ;-)
Enthusiastic.driver
Redakce, proč vaše výčty prodejů vždy skončí u luxusního segmentu a na sporťáky se nikdy nedostane?
To se jich prodává ještě míň než limuzín nebo proč v článcích tato kategorie chybí?
To se jich prodává ještě míň než limuzín nebo proč v článcích tato kategorie chybí?
×
Sdílení komentáře
×
Je to jen otázka peněz a chytrých předpisů ekoteroristů a EÚ. Ale na zánik to si počkáš. Pořád existuje dost kupců na tento segment i když dnes ne zas až tolik v ČR nebo SR. Totéž platí o velkých motorech. Automobilky se také jen tak s rukama v kapsách nevzdají této prestižní kategorie.