Koukám, že parodie na klavírní lak začíná být známkou luxusu. Cena je také luxusní 470k korun za korejský vozík a Evropan nadšeně kupuje...zatímco za rohem bankrotuje Opel s evropským Fordem ;-\ Ujetá cenovka za Kia to je jenom důkaz toho, jak moc si necháme, jako Evropané, nadělat na hlavu... :no:
"Klavírní lak" má i nový Golf, takže to "muší bejt správně". Ano, dříve se to kritizovalo, ale časy se mění, teď už to bude standard ;-)
Jinak jaký je pro kupujícího rozdíl mezi "korejským vozíkem" a třebas Astrou? Chtěl bys nějakou kampaň v duchu S&M "nekupujte francouzská a korejská auta, kupte si Rapida, beztak je lepší"?
No nevidím důvod v tom kupovat korejská auta, když stojí stejně a nebo víc než evropská (japonská, americká), která... při vší úctě.. jsou evropskému naturelu blíž, jsou kvalitnější, hezčí, bezpěčnější a lepší... Ano otázka vzhledu uznávám je čistě subjektivní...
Když se podívám na cenu tohoto pastroje, pak vidím cenu v podstatě stejně vysokou jako je cena stejně (ne-li lépe) vybaveného Brava s 1,4 multiair..., což je při vší úctě motor úplně jiná liga (dosadí si každý soudruh podle svého gusta - Astra, 308, C4, Delta, Giluietta...).
Ano, tohle je kombi, má to o 100 l větší kufr..., ale furt je to laciný korejec. Jóó, kdyby tam byla cenová úspora, která by byla silným argumentem, tak to pochopím. Ale nákup korejského auta nad 250 tis. vč. DPH osobně nepochopím.
Jinak, to že je ten vozík korejský se dá samozřejmě doložit i čísly. Těm 99 kW nevěřím ani papírově a ani reálně.
Auto s téměř 100 kW by muselo mít lepší jízdní parametry než je zde uvedeno. Pokud vemu v potaz max. rychlost (která je mizerná), pak by mělo být alespoň odpovídající zrychlení, což také není.
Například T-Jet Bravo má papírově při 110 kW (10% víc) v max 212 ( 10% víc, ale berte v úvahu, že odpor vzduchu neroste s rychlostí lineárně!!!), zrychlení tuším 8,3 s (o 19% lepší). Ta disproporce je celkem značná.
Srovnáváš ale foukaný a atmo motor. Zanedbáme-li skladbu převodovky a stálý převod, můžeme porovnát velikost plochy pod křivkou výkonu při max. "otevřené škrtící klapce" (dnes tedy maximálně dlouho otevřevými sacími ventily) a zjistíš, proč je takový rozdíl ve zrychlení. Údaj 99 kW je, samozřejmě, úplně v pořádku.
Někde můžu mít za ty stejný peníze toto a jinde tohle. Ostatní je zbytečné psát. A že v max. někoho zajíma nebo někoho nezajímá..., pak se nemá vůbec smysl bavit o motorech... Jde mi o rezervu, co ten motor má. Nemusím lítat 210 km/h a nebo víc, jen vím, že za stejné peníze jinde dostanu motor, co KDYŽ BUDU CHTÍT, umí i ve 160 (což je při vší úctě u nás už mnohde cest. rychlost) i na kopcovité D 1 zrychlit a předjet..., než motor co má za chilku strop...
Není to tak dlouho, co si BMW u svých aut zakládalo, že i se základním motorem tu 200 dá.. a to byl motor co měl něco málo přes 100 poníků. A zrychlení zase o tolik horší neměl (nevím už, zda-li tam zase nebyla oklika v tom, že dal 100ku na dvojku).
Já prostě jen upozorňuji na fakt, že tihleti korejci se možná dotáhli na Evropu, ale už nejsou tak levní... A jako evropan nevidím důvod kupovat si produkt vzešlý z pro mě pochybné asijské kultury a mentality.
Já ti jenom popisuju, co srovnáváš :-) no ale jestli u nás považuješ 160 za cestovní rychlost, ze které ještě potřebuješ razantně zrychlit, tak se prober. Nebo spíš uber. Cestovní rychlost je pořád 130, jiné by to bylo třeba v německu, ale tady německo nemáme.
Jinak s posledním odstavcem téměř souhlas. Akorát se mě to mírně dotýka, protože jsem fanda do japonců a to jsou taky trochu asiati :-)
V tomhle musím dát Wolffovi za pravdu. Tohle auto znám osobně a motoricky je to tragédie, vůbec nerozumím, proč je ten motor v testu vyzdvihován. Je přece nesmysl říkat, že stačí, když auto pojede do 130km/h, pak už klidně může být mrtvé. Důležitá je rezerva a VÍC síly je VŽDYCKY LÉPE a tohle auto sílu prostě nemá. Realita je taková, že Golf 1.2 TSI se 63kw tomu ujíždí prakticky v jakékoliv rychlosti, což je smutné. Nemluvě o tom, že když z té Kie chceš něco dostat, musíš mít nohu tvrdě na podlaze, motor v otáčkách a pak se spotřeba pohybuje kolem 11-13 litrů. A i tak je to liné. O maximální rychlosti a tomu, že trvá týden, než se na ní Cee'd vyhrabe, ani nemluvě. Tenhle motor (vlastně i spolu s korejskou atmosférickou 1.4) je katastrofa, technický průser a následný omyl kupujícího, případně jen neznalost poměrů na trhu.
Ked sa chces dozvediet o vlastnostiach motora viac prestuduj si krivku krutiaceho momentu v zavislosti od otacok. Vykon je jedna, absolutne nic nehovoriaca velicia udavana vyrobcom pri spravidla maximalnych otackach. Nema ziadnu vypovednu hodnotu! Mna by ovela viac potesilo keby som videl od vyrobcov aut krivky a pribehy ako jedno nezmyselne cislo. Napr taka ucinnost v zavislosti od otacok pri roznych zatazeniach by bol celkom zaujimavy udaj. Lenze marketingova politika hovori nieco ine. Ide po velkych cislach... napokon ako kazda politika ;-)
Ty budeš znalec, kroutící moment je pouze výkon podělen úhlovou rychlostí klikové hřídele. A máš pravdu, marketing jde po větších číslech..to dnes každý mele o krouťáku bez ohledu na to, aby věděl, co to vlastně je. On motor má pouze jeden výstup, krouťák aji výkon jsou úzce (a přímo) propojené, co ale potřebuješ k jízdě vpřed, zrychlování, jsou koně, ne Nm.
Je to práve naopak, krútiaci moment je obvykle nameraná hodnota, výkon vypočítaná. ;-) Zrýchlenie je závislé od priebehu krútiaceho momentu vzhľadom na otáčky, sprevodovania, a čo-to do toho ešte povedia nejaké tie trecie odpory, a odpor vzduchu.
Marketing práve operuje s tými koníkmi. Akurát maximálny výkon ako číslo až toľko nepovie.
Na jazdu vpred potrebuješ vedieť zaradiť rýchlosť a pridať plyn... >:D
To samé můžeme říct o výkonu. On výkon aji krouťák jsou, dá se říct to samé, akorát v jiné souřadné soustavě. Apropos, máme motor tsi, v 1600 aji v 4000 budou mít pod plným plynem stejný krouťák, ale zrychlovat budeš líp v těch 4000, protože budeš mít mnohem vyšší výkon, a to navzdory tomu, že při jízdě na nezměněném kvaltu na těch vyšších otáčkách máš mnohem vyšší vnitřní odpor a odpor prostředí.
Ve 4000 bude zrychlovat hůř než v 1600.
O kolik hůř? O narostlé jízdní odpory (hlavně vzduchu).
Proč? Protože díky stejnému točáku (krouťáku) bude na obvodech kol STEJNÁ síla, ale jízdní odpory budou větší.
Větší výkon pouze dokáže "odevzdat" více práce za čas. Jinak řečeno bude pořád stejná síla na obvodu kola, ale při vyšší rychlosti.
Lepší zrychlení dostaneš jen tak, že zvýšíš sílu na obvodu kola - jen tak, že zvýšíš točivý moment. Výkon je pouze vypočítaná veličina = točák x otáčky.
Ale myslels to dobře ;-)
>:D Ahaaaaaa, takže až pojedu nějakých řekněme 80 km/h s TSI na pětce, točit budu 2000 a přede mnou kamion, který budu potřebovat opravdu rychle předjet, mám tam hodit šestku, abych točil cca těch 1700 pro pořádný odpich? Tak dík, žes mi objasnil, jak to s tím krouťákem je >:D Myslels to dobře, ale takový trapas sis dělat nemusel >:-[]
Jediný kdo si tady dělá trapas jsi ty ;-) .
Bavíme se o zrychlení na stejný převodový stupeň jak jsi ty sám uvedl - přečti si to po sobě. Pokud dáš jiný kvalt tak síla na kole buď naroste nebo klesne. Na šestku samozřejmě síla (a tím zrychlení) klesne.
Pokud se nad tím pokusíš zamyslet (aspoň to zkus :-) ) a něco tě napadne, tak tady napiš PROČ by mělo být zrychlení na stejný kvalt při 4000 lepší, když v 1600 nebo 2000 má motor stejný točivý moment a na obvodu kola tak působí naprosto stejná síla (za předpokladu, že točák motoru bude při těch otáčkách OPRAVDU stejný - nejen na papíře). A při vyšších otáčkách (a tedy vyšší rychlosti) na vůz působí větší odpor.
To si rád (a nejen já) přečtu.
Sorry, ale musim ta trosku poopravit. Nehovorim, ze rozumiem vsetkemu na 100% ale viem ze zrychlenie presne kopiruje krivku kr. momentu. Prevodove stupne potom akurat delia kr. moment pomerom prevodu. Ziadane je aby krivka kr. m. bola plocha a cim vyssia cez cele spektrum otacok, pri co najnizsom vykone (to kvoli uspore paliva a s tym spojenej ucinnosti - preto dnesne turba pri malych objemoch), lebo prave vtedy dosahujes najplynulejsie zrychlenie. Z fyziky N.m su jednotky sily a vzdialenosti tomu odpoveda praca A=F.s. Pre upresnenie kr. m. je vektorova velicina nie skalarna, ale aj tak velkost vektora kr. m. odpoveda celkovej praci ci energii v Jouloch. Cize krutiaci moment je mnozstvo prace ktore sa odovzda "na kolesa". Vykon je praca za cas P=A/t [W]. Vykon inak povedane mnozstvo prace (energie) vykonanej motorom za jednotku casu. Z toho si mozes akurat odvodit aktualnu spotrebu. A este si treba uvedomit, ze pri roznych otackach a roznom stupni zatazenia je ucinnost motora rozna (dost tazko sa to predstavuje). Este inak - pri tych 99kW pri 6000 ot. ide velmi vyznamna cast energie dodanej motoru z paliva do vyfuku ako teplo + tepelne a trecie straty v piestoch, prevodovke, klukovke... + ine... na kolesa ide len malicko. Preto hovorim, ze je to marketing.
Zaver:
kr. m. resp. jeho priebeh v zavislosti od otacok je to co mna pri motore zaujima najviac. Jedno cislo vykonu udavane vyrobcom je sice pravdive ale len malo vypoveda o vlastnostiach motora. Podla mna prakticky nevypoveda o nicom :-)
Jenže ať akcelerace,či jízda je vlastně práce,takže potřebuješ výkon.Když budeš chtít maximálně akcelerovat i sTSI tak se budeš pohybovat v horním spektru otáček,i když kroutící moment máš stejně velký podstatně níže.To znamená že akcelerace je závislá na výkonu.
Ćím většího k.m.chceš dosáhnout,tím více vzduchu a paliva musíš spálit,takže roste spotřeba.
Kroutící moment je pouze marketingový nástroj.protože u něj není uvedeno zpřevodování.Každá síla,se krátí,či násobí převody.
>:D Cože? Zrychlení kopíruje křivku krouťáku? To by znamenalo, že motory s plochou křivkou krouťáku při růstu otáček nezrychlují, nebo jaks to myslel? >:D prosím, rozveď to, začínám se bavit.
Kdyby byl ten nesmysl cos napsal v prvnim odstavci pravda, tak by to v Evrope vypadalo asi trochu jinak ne?
Problem je, ze lidi zjistili, ze se casy meni a ze co bylo pravdou pred 10ti lety neni pravdou dnes, byt se to vselijaci jelimani (minimalne tady na auto.cz) snazi slaboduchym povaham vnutit za kazdou cenu.
A proc srovnavas primovstrikovou atmosferu s foukanym benzinem?
Korejci si muzou dovolit zdrazovat a zlepsovat kvalitu, pze tvrde makali, kdezto Evropske znacky usnuly na vavrinech sve minule slavy... tedy vyjma VW, ktery v tom umi velmi dobre chodit. VW je posledni evropska basta... teda minimalne v ramci trid, ktere smrtelnika zajimaji.
Souhlasim. K poslednimu odstavci bych jeste pridal, ze Volkswagen ani na vavrinech usnout nemohl.....tvrde pracuje na tom, aby se mohl vyhlasit nejprodavanejsi znackou na svete. Bohuzel, ani zde nejde kvantita s kvalitou ruku v ruce.
Z ceho usuzujes ze se nepovedla? Diky nim se korejcum bezpochyby podarilo expandovat do Evropy, navic tech aut jezdi x desitek tisic a podle hodnoceni poruchovosti na tom nejsou rozhodne spatne, tak kde je problem?
Jediny problem ktery spatruji je ten, ze nekterym diskuterum proste uspech korejcu nevoni a tak hani a pomlouvaji, jak je koneckoncu v cechach zvykem :-)
Podle hodnocení poruchovosti jsou na posledních místech a první dlouhodobý test i30 ukazuje, že to tak bude i nadále. Zatím se H/K prodává díky nižší ceně. U nás už korejci našli svůj druhý domov, tak si mohou dovolit jít s cenou na úroveń VW.
1 Mercedes A-Klasse
2 Mercedes B-Klasse
3 BMW 1er
4 Audi A3
5 Nissan Qashqai
6 VW Golf/Bora
7 Renault Scénic
8 Toyota Auris
9 Renault Mégane
10 VW Touran
11 Seat Altea
12 Mazda 3
13 VW Caddy
14 Seat Leon/Toledo
15 Mazda 5
16 VW Eos
17 Peugeot 308
18 Toyota Verso
19 Opel Astra
20 Ford C-MAX
21 Ford Focus
22 Citroen Berlingo
23 Dacia Logan
24 Opel Zafira
25 KIA Ceed
26 Honda Civic
27 Renault Kangoo
28 Hyundai i30 :yes:
Nic horšího už nikdo neudělal. Ano i30 je poslední. :-) To třeba Getz je na tom líp. Ten je v subkompaktech předposlední. Poslední místo nechal pro změnu Hondě - Jazz. :'-(
Promiň, uprostřed není na konci. Podle autobildu je i30cw na 42. místě z celkem 81. Až za ním je Opel Astra, Golf V... Téměř všechny závady byly jen spálené žárovky. Údajně se nedají vyměnit samo domo a muselo se do servisu. Proto ty velké bodové srážky. Jinak nic. Zádný průšvih. Nejedno koncernové auto by mohlo tiše závidět.
odbočím ... kolik tedy asi stojí výměna žárovky u blbého auta ? Vím, že korejci nejsou jediní ...
je to docela trapné, že provoz si člověk nemůže řešit sám.
Nevím jak u jiných blbých aut. Na fóru tvrdí, že na žárovky samotné se sice vztahuje záruka, ale platí se práce. Výměna žárovky = 10 - 12 EUR. O výměně žárovek je zde dlouhá diskuse.
U takové A4 se vzadu musí sundat nárazník a stojí to víc. Mnohem mnohem víc.
Nesouhlasím s tvrzením, že žárovky nejdou vyměnit svépomocí. Nedávno mi praskla jedna, tak jsem pro jistotu vyměnil obě. Je sice potřeba vyndat celý světlomet, ale průměrně zručný člověk zvládne výměnu obou žárovek do 20 minut.
Jinak souhlasím s tím, že asi praskají víc než je zdrávo, ale to podle mě není vážná závada. Raději pojedu bez jednoho světla než na valníku ;-)
tyhle pořadí... renault vedle toyoty :-O ... mazda jako snad jediná made in japan pod meganem a alteou 8-s , civic skoro na chvostu.. se mi hroutěj ideály >:-[]
predpokladam ze to su uz par rokov stare testy ktore nevravia dnes uz nic :yes:
alebo uz stihli na poruchovost otestovat aj novy ceed v dlhodobom teste? asi nie
ja tu tiez nevytahujem poruchovost felicii spred 12 rokov..... casy sa menia , novy ceed aj i30 su uz na mile vzdialene im predchodcom.... kto to skor pochopi pre neho lepsie... :yes:
i30 v dlouhodobem testu skoncila hur jenom kvuli vypalenym zarovkam. Co si testeri o nem mysli hezky demonstruji posledni dve vety dlouhodobeho testu:
"Verlängert die Wartungsintervalle, die uns alle 20.000 Kilometer in die Werkstatt zwangen. Ein so sorgenfreier, zuverlässiger Typ darf ruhig an der längeren Leine fahren."
Jednoho Ceeda doma mame a zkusenosti korensponduji s dlouhodobym testem AutoBildu. Podobne je na tom drtiva vetsina majitelu, ktere znam. Ano to auto neni bez chyb, jako ostatne zadne, ale odkud cerpas tech 5 resp. 4- bych fakt rad vedel.
PS: doporucuji projit na foru majitelu vlakno "Koupili byste znovu svuj vuz?"
Kdo ji dela? Na zaklade jakych kriterii? - napis zdroj. Urcite nejsem sam, koho to zajima.
Nebo je to tvoje soukroma statistika, kterou si zbouchal za 5 minut v excelu? Ja ti udelam jinou, tera bude mit uplne jine poradi, klidne si rekni, jak to ma vypadat.
EDIT: Tak uz vim, odkud to poradi mas. Ted uz chapu, ze s tim delas takove tajnosti - za tohle by se ti tady totiz kazdy vysmal. Akorat me to u tebe docela prekvapuje. Ze tento rebricek ma se spolehlivosti pramalo spolecneho vi tady i male dite.
Lepší statistika spolehlivosti neexistuje a H/K by měl na elektroinstalaci trochu zapracovat, protože vybíjení baterií u nového auta je problém. Kámoš má ceeda a ten to u nového auta moc nechápal. Pak je tady třeba index závad ojetých aut DEKRA a tam to taky žádná sláva není. Ale statistiky na základě statisíců výjezdů nebo kontrol jsou asi k ničemu. ADAC uvádí na příkladu H/K, že snižování nákladů a šetření by se nemělo přehánět - "Wichtig ist, jetzt nicht am falschen Ende auf Kosten der Zuverlässigkeit zu sparen. Sonst läuft es wie bei Honda, Hyundai und Kia, die stark abgefallen sind. "
Lepší je, pořídit si auto, které v žádných statistikách nefiguruje a člověk má pokoj. Aspoň ho nehlodá červíček nejistoty, jestli je auto spolehlivé nebo není.
Já to vidím trochu jinak: v onom Autobildu ta i30 ano 43. místo... to ale přece není žádná tragédie... Známka 3 je dobrá; auto dobrých kvalit. Když vezmeme v úvahu, že např. Ford Mondeo kombi s Mercedesem C byli na 52. místě, Opel Astra 60. místo, Fabia 67., Renault Mégane 69., VW Passat 76., Peugeot 307 79. místo, pak je na tom i30 naopak opravdu hodně dobře a vede si dobře. V jistém testu kvality dostala i30 známku 2-. Přidám i vlastní zkušenost: mám i30 (2009) a nemám žádné problémy. Snad jsem měnil žárovky předních světlometů vícekrát... jinak nic. Nic se neloupe, žádná rez, ani porucha! Jinak obecně jsou kvality Hyundai uznávané - jako stále rostoucí... Toto ví i ti z VW: "... mají solidní design a zlepšují kvalitu,“ uvedl nedávno šéf prodeje největší evropské automobilky Volkswagen Christian Klingler... A dále pozor: automobilka Hyundai se už druhý rok po sobě umístila na 1. místě ve velkém reportu kvality německého magazínu AUTO BILD! Před Hondou, Mazdou, Toyotou, Škodou i BMW! ;-) Takže zase neblbněte... :-)
Nevím proč by měla být nepovedená. Po Mondeu, které bylo super, pohodlné a výkonné s výbornými jízdními vlastnostmi jezdím zrovna s i30cw. Ano, musel jsem se uskromnit. Zatáčky si neužívám, ba ani famózní zátah motoru (v Moneu byla silná nafta, v Hnujdaji mám 1,6 benoch). Ten výkon tam sice někde je, ale člověk si pro něj musí dojít. Ke změně mě donutila ekonomická situace, ale nelituji. V hlavě jsem si srovnal priority a jsem s autem v zásadě spokojený. Auto je celkem pohodlné, dobře vybavené a hlavně jezdí, na rozdíl od Mondea, u něhož servisní náklady vystoupaly nad úroveň mé sociální třídy.
V prvnim odstavci se mylis. Vic netreba rozebirat.
V druhem souhlasim, ze Bravo je s multiairem vybornym vozem.
Treti odstavec napovida, ze problem nebude v aute, ale v pristupu k nemu.
Ctvrty odstavec....vira je veci osobni....faktama nepodlozena.
Zbytek....max. rychlost je nedulezita, osobne me v teto tride vubec nezajima.
To, ze Ford a Opel bankrotuju asi o niecom hovori. Podla mna v dnesnej dobe su to len predsudky, ktore nam hovoria, ze co nie je "nemecke" nie je "kvalitne". Opak je vsak pravdou. Podla mna su korejci momentalne jedni z top, a su tam pravom.
Já absolutně nechápu co máš proti korejcům. Přece je na každém co si koupí. Ty by jsi si koupil třeba JAWU jenom proto, že je česká. Korejce znám a jsou to lidé s náturou velmi podobnou japoncům. Velmi přesní a pečliví. Nevidím tak jediný důvod proč by měli dělat špatná auta.
Jako člověk, který strávil nějaký čas v obou zemích, tě můžu ubezpečit, že mezi mentalitou Japonců a Korejců jsou velké rozdíly, které jsou tam taky zdrojem mnoha vtipů. Na základě povahy a hlavně konzistence bych vždy volil Japonce. Korejci mají z J velký komplex a vlastně celou dobu nic jiného nedělají, než že se snaží vyrovnat svému většímu a úspěšnějšímu bratrovi.
Na druhou stranu je musíš pochválit za to, že těch cca 20 let svobody a demokracie (jako my) dokázali pořádně využít. A další generace, která už vyroste ve svobodné společnosti už na tom bude třeba jinak.
jasně, ale ten smysl pro pečlivost je u korejců zakořeněný stejně. Příklad : Dělali jsme ve spolupráci s nima nějaké setkání nějakých lidí. Hodně firem tam mělo nějaké svoje produkty a každý dal nějaké materiály do balíčku pro každého účastníka. Jediní korejci zkontrolovali téměř polovinu balíčku, jestli je ve všech to co tam chtějí mít. Při následné konferenci byli velmi velmi kultivovaní a zdvořilí. S každým si ochotně pohovořili a se vším pomohli jak organizačně tak v budoucí spolupráci. Když jsem s nima pak řešil nějaké věci téměř okamžitě reagovali na email. Kdykoliv byl nějaký problém tak přijeli do druhého dne. Jako kulturní rozdíly tam budou (nikdy jsem tam nebyl), ale povahově jsou si podobní teda alespoň s těmi japonci s kterýma jsem jednal tady.
A to je v poradku... snazi se vyrovnat tem lepsim a delaji to i v autoprumyslu... to je ta houzevnatost a vytrvalost. A kazdy kdo neco o krejskych autech skutecne vi a neplka ptakoviny, ktere si nacetl od mistni propagandy, musi uznat, ze co generace to sedmimilovy krok kupredu...
Staci si porovnat CERATO - CEED1 - CEED2... tenhle pokrok by vnimal i bezruky slepec.
To je ale psycho nazor....nekupujeme auta podle toho odkud jsou,ale snad podle kvality a ceny ne????Navic Kia ma zavod v Ziline a zivi evropany ....ale to je asi pro chytraky jako ty novinka
Ta cena je hodně přemrštěná,stejně i Cruze kombi ten ale má 1.8 ... Každopádně bych radil s koupi v téhle třídě počkat! Než se rozjede Rapid,Toledo,Octavia3,Leon, a Golf kombi ... myslím že ty ceny budou uplně někde jinde ... Ideální příští rok na jaře :-) Jsem zvědavý jestli po zveřejnění cen Golf7 půjdou ceny i30 dolů ...
...má 1.8... ten motor je ale konstrukčně mnohem starší, má ještě vstřik do nasávání (což nevnímám jako nevýhodu), tohle disponuje přímým vstřikem paliva, modernější technologie jsou dražší.
Veřím že korejci ceny shodí, stále se zatím vezou na vlně nových modelů... konkurence bude obrovská a s těmito cenami nepřesvědčí... i když stavět proti Ceedu plastovou krabičku poskládanou z výběhového materiálu od VW jménem Rapid... to je k zamyšlení >:-[]
Protestuji proti evidentnímu jednostrannému nadržování Škodě Rapid redakcí Auto.cz! Vždyť ostatní značky nedostávají vůbec žádný prostor. Už jde o zdraví! Chercheur zahájil protestní hladovku, topper byl viděn, jak si kupuje v železářství v Humenném háčky na sebemrskání a jeden nejmenovaný člen fanklubu HK dokonce s kanystrem benzínu. Jak dlouho ještě toto Rapidní šílenství potrvá?
***
Tolik nadsázka, teď fakta. Podle tagů z Auto.cz vyšlo o Rapidu 49 článků, o i30 45 článků (se starou generací dohromady 107 článků) a o Kia Ceed 29 článků (93 článků i se starou generací). Teď bych prosil výše zmíněné a i ty ostatní, kteří se v tom jistě také najdou, o nějaká další fakta neustálého protěžování Rapidu tady na Auto.cz. Rád si je vyslechnu.
No popravdě neustálé omílání i30 jsme tu už taky kritizovali. Když ji představovali, tak tu byl jeden článek za druhým a redaktoři dávali online zpravodajství, jak už jsou s novou i30 u 9křížů. :-|
Tak o proti třeba Fiatu,Citroenu je to nářez.Apropo, Rapid ještě nejezdí a článků mrtě, takže vyčkej času a pak porovnej a klidně protestuj, můžeš držet i jedlovku, je to příjemnější protest. >:D;-)
Přečti si to. Pokus se nad tím objektivně, nezaujatě zamyslet. V diskuzi si přečti Ronaultův příspěvek "Perly".
Protěžování není jen o kvantitě.
A jen za mě - osobně mě množství článků o Rapidu přijde naprosto adekvání. V tomto směru mě až doteď ani nenapadlo, že by k nějakému protěžování docházelo.
Četl jsem to, ale měl jsem na mušce něco jiného než Ronault.
Já jsem chtěl poukázat na to, že pouhé nahlédnutí do čísel odhalí neuvěřitelnou hloupost některých jedinců zde, kteří mají za to, že si škodovka kupuje reklamní prostor ve formě článků o Rapidu na úkor druhých.
Pre redakciu : kedy urobíte dlhodobý test Rapidu? Už je predsa na čase. Najlepšie by bolo, keby ste urobili rovno dlhodobý test aspoň dvoch verzí >:-[] >:D >:D
Když už nadsázka, tak pro osvěžení paměti dodávám, že v článku pod "srovnávací" ódou na Rapida jsem zkritizoval i marketingové články o korejských produktech.
Co to meleš? Ten tvůj příspěvek je jasná ukázka neobjektivity
Ten Škodovácký skvost ještě, na rozdíl od korejců, není na showroomech a už má více článků a ty ještě "čistě objektivně" započítáš korejcům články od roku 2007... demagog a plkař.
To se chodíte někam s GTIm tahat za pinďoury ne?
Čistě objektivně jsem čísla rozdělil na obě generace. Toho sis mohl všimnout i po svém metanolovo-rumovém dýchánku. A Rapid, jak známo, je teprve 1. generací, tudíž u něj není co dělit. Čísla počtu článků Rapidu a i30 jsou naprosto vyrovnané. O novinkách se vždycky píše mnohem víc, než o 5ti letých autech. Showroom neshowroom.
Šermování pindíky si nech do své oblíbené rubriky On hledá jeho.
Nevím co tu všichni protěžujete. Začínám mít pocit, že Rapid je furt těžší a těžší, až bude nejtěžší na světě. Vykašlete se na cizí termity, když je nezvládáte. Vono se tomu normálně říká protežovat, což s tího nemá fakt nic společného. 8-s
Najkrajšie kombi nižšej strednej, to je fakt. Predtým som to hovoril o Focuse a Astre, ceed ich ale odsunul. :yes: Dokonca mi pripadá kombi ešte krajšie ako hatchback!
Neboj sa, tak to zas nieje >:D . Moja najoblúbenejšia automobilka je PSA a predsa ich nezklamem v týhto ťažkých časoch. To, že sa mi páči kórejské auto ešte neznamená, že mám v pláne si ho, na úkor mojej obľúbenej automobilky, kúpiť. ;-)
prakticky sportovy kombik s tym najpodarenejsim a najvhodnejsim motorom a este k tomu v nadhernej farbe ktora mu sekne ako plavky pamele v pobreznej hliadke :yes::yes::yes:
Jako že golf taky nemusím a radši bych si koupil toho ceeda, tak nevidím jedinej důvod proč na něj takhle útočit :no::no:
Design je dost subjektivní záležitost
Působivé a fešné! :-) ... je to prostě tak - tvář vozu "je jedním z nejhezčích designů mezi kompaktními vozy." :yes: A kdyby šlo jen o tvář! Je to taky auto, kterému není co moc vytknout! Hezky napsáno zde: "Bavilo mě s ním jezdit, nerad jsem se s ním loučil. Víte, večer předtím, než jsem ho vracel, seděl jsem dvacet minut v autě a přemýšlel, co se tomu autu dá vlastně vytknout." - [odkaz]