Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mitsubishi Outlander: České ceny, jízdní dojmy

Nejlevnější verze stojí 600 tisíc, turbodiesel je o 150 tisíc dražší. Jak jezdí nová generace japonského SUV?
Zpět na článek
3. 10. 2012 16:03
3. 10. 2012 16:14
3. 10. 2012 16:22
3. 10. 2012 16:32
Avatar - 3_diamanty
3. 10. 2012 15:22
vyzera viac americky
ako tento terajsi vyzorovo ciste europsky outlander ;-)

interier vyzera nadmieru prakticky a ucelne :yes: , auto v bielej farbe a s lepsou vybavou bude posobit luxusne a "inak" ako dnesne SUVecka ktore sa uz tiez podobaje ako vajce vajcu....

mne sa outlander podobne ako mirage pozdava.... mitsubishi ide dobrym smerom.... praktickost a ucelnost je zaklad uspechu a silna deviza do buducna :yes: , technika je spickova takze niet co riesit

pekne auto: [odkaz]
interier v lepeej vybave je velmi pekny utulny paci sa mi: [odkaz]

outlander :yes:
Rozbalit vlákno
0
3. 10. 2012 15:31
Pěkný kačátko.....
jen smůla, že se tu nekoná ta šťastná polovina z pohádky:)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - R32
3. 10. 2012 15:57
Re: Pěkný kačátko.....
Nevidel som to auto naživo no vraj v reále vyzerá omnoho lepšie ako na fotkách. Skrátka nieje fotogenické. Po technickej stránke mu nieje čo vytknúť. Ale celkovo keď sa nad tým zamyslím robia Japonci (nielen Mitsubishi) v poslednej dobe dosť "zvláštny" dizajn... Minimálne pre nás Európanov ťahšie stráviteľný... ;-\
Avatar - 3_diamanty
3. 10. 2012 16:06
Re: Pěkný kačátko.....
tu je nejaky testik s videjkom, [odkaz]

myslim ze je to podarene auto... uputa prave tou "nenapadnostou" alebo teda trosku tou inou dizajnerskou skolou a ucelnostou a kvalitou, auto je v diesli lahsie ako predchodca....

mne sa rozhodne pozdava :yes:
Avatar - PeterLuk
3. 10. 2012 16:03
OK
Pekný a priestranne, kvalitne vyzerajúci inteiér. Pekný retro zadok. Ale ten predok, ten sa mi fakt nepáči. Aspoň nie z obrázkov... Ináč je to ale celkom zaujímavé auto, aj keď sa mi viac páčila dvojka... Ale dúfam, že bude dobrý v teréne, kedže tak vyzerá... :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
3. 10. 2012 16:14
Re: OK
v terene s tym vela vodicov moc jazdit nebude ale vdaka posuvnym zadnym sedackam, sklapatelnym zadnym sedackam do rovnej roviny bez prekazok a pridavnej zadnej lavici ( spolu 7 miest ) to bude idealne auto pre velke rodiny na cestovanie a dovolenky a pod..... , zvnutra je kvalitativny rozdiel oproti predchodcovi je uz na pohlad jasne citit... viac vo videoteste, odporuvam kuknut:

[odkaz] , nadherne auto :yes: :yes: :yes:

prakticke kvalitne, oproti predchodcoi to slo vahou dole...., paci sa mi ze rozmerovo to nastastie nenarastlo a nespravili z toho velku obludu ale rozmery su podobne ako predchodca .... nadhera :yes: :yes: :yes: , hned by som ho bral v 4kolke diesli s manualom a v bielej farbe :yes:
Avatar - avatas
3. 10. 2012 16:22
Mitsubishi
Mitsubishi Pajero jsem vlastnil jako své první velké auto.Dovezl jsem jej z německa,rok staré.Jízda na sněhu v horách-to byla paráda.Rád vzpomínám a všem budoucím majitelům přeji diamantové svezení... :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bristol
3. 10. 2012 16:32
Outlander
dle mého vypadá velmi dobře...hlavně zadní část... :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bubáq
3. 10. 2012 17:39
Zcela postrádá jakýkoliv náznak dynamiky
Mitsu jde ode zdi ke zdi... kromě toho zapomíná na motory a převodovky. Ze starého Pajera se vyžít nedá. A v ostatních třídách nic zajímavého nenabízí. A teď to nezlepší ani tento "nový" Outlander. Hnus na třetí. myslím, že nás zákazníky Mitsu uráží modelem prvoplánově postaveným pro Čínu! Technicky stále 10 let za současností. A ještě k tomu tak nestydatě drahý (vždyť je to dvoulitr!). Já tohle auto považuji za potvrzení nezvykle hluboké krize tohoto výrobce.
Poznámka: když už se japonci a korejci dodávají s výbavou v paketech, proč do těch paketů cpou také dvě přídavné sedačky? Ty přece nepotřebuje automaticky ten, kdo zvolí vyšší výbavu... Navíc u tohoto Outlandera to vypadá, že sklopením opěradel 2. řady - ne že vznikne schod, nýbrž vznikne pořádná překážka pro nakládání delších předmětů... Jak říkám, tak odfláknutý vývoj nového modleu Evropa nezažila už pořádnou kupu let!
Také test ACZ je příliš slušný ve všech formulacích. Evidentní faux pas mlčky přechází a nebo komentuje tak vlažně, jako u málokterého jiného výrobce.
Rozbalit vlákno
8
3. 10. 2012 18:53
Re: Zcela postrádá jakýkoliv náznak dynamiky
K tvému nadpisu - nový Outlander ani dynamický být nemůže. Je nemastný, neslaný a postrádá svébytný design jako minulá generace. Tenhle ocucaný bombon jako bych už někde viděl, lze si je splést v podstatě s čímkoliv.

Naprosto tragická je nabídka motorů, výkon stejný (neříkám, že 110kW je málo) a na výběr je jen jeden benzin a jedna nafta. Navíc turbodiesel přišel o 20kw, to je za mě naprosto neomluvitelné :no: Základní benzinový 2l se 110kW za 600k chápu, základní TD se 110kW také, nicméně už ne za cca 750k v základu. Další výbava o 100k výše, to je neprodejné >:-[] Kde je nějaká třešnička na dortu? Např motor kolem 140-150kw, který by mohl ospravedlnit již tak vysokou cenu, kterou to zdejší zastoupení úspěšně zabilo. No jsem zvědavý na prodejní čísla >:D

Tohle rozhodně neni zajímavá nabídka :no: A to ani omylem...
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
3. 10. 2012 19:23
Re: Zcela postrádá jakýkoliv náznak dynamiky
Jenže tak silný motor ve skutečnosti koupí velmi málo zákazníků a dnes je v mnoha zemích právě kvůli příliš vysokému výkonu prakticky neprodejný. Takže Mitsubishi se chová velmi rozumně - kombinace nižšího výkonu a vysokého točivého momentu je pro zákazníka po všech stránkách výhodnější než motor "vyhoněný" na výkon.
3. 10. 2012 19:37
Re: Zcela postrádá jakýkoliv náznak dynamiky
No tak s tím nesouhlasím, mě to rozumné nepřijde. Mitsubishi u předchozího modelu mělo 2.2DI-D 130kW se stejným točivým momentem 380Nm, což mi přijde na tak velké auto akorát. Navíc hmotnost auta bude určitě někde kolem 1,7-1,8t, takže žádná hitparáda ;-)

Navíc výkon 130kW u motoru s objemem 2.2l nějak vyhoněný nepřijde, spíš tak akorát. MB umí i 150kW. Naopak 110kw je na úrovni motoru 2.0l - viz nová generace TDi od VW/Audi.

Navíc rozdíl mezi zádkladním bezinem a naftou je 150k? To je opravdu hodně, ikdyž je v tom i pohon 4x4 ;-)

O designu raději nepíšu, to záleží na preferencích každého z nás. Mě nesedí :no:
Avatar - gld
3. 10. 2012 23:36
Re: Zcela postrádá jakýkoliv náznak dynamiky
Bolo asi myslené tak, že v rôznych európskych krajinách sa používa zdaňovanie a poplatky pre vozidlá podľa výkonu motora. O poistkách ani nehovorím. Preto je pre koncového zákazníka výhodnejšie, ak má motor nižší nominálny výkon, ale lepší priebeh krútiaceho momentu (napríklad). Subjektívna dynamika bude lepšia a majiteľ ušetrí.

Jedine marketing bude mať ťažkú úlohu vysvetľovať, prečo má nový model nižší výkon.

ps- a áno, nový outlander je predražený
pps- dizajn naozaj JE subjektívna veličina. Mne sa outlander páči.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
4. 10. 2012 10:13
Re: Zcela postrádá jakýkoliv náznak dynamiky
Rozdíl 130 vs 110 kW ve vysokých otáčkách opravdu není zásadní, když je maximum točivého momentu stejné. Tím spíš, že křivka má nyní lepší průběh a běžný řidič se i při dynamičtější jízdě málokdy dostane nad ten rozsah 1750-2500 otáček.

Jinak po silnějších motorech například v Německu ani není poptávka, v jiných zemích je výkon dokonce "pokutován". Takže ty výhrady jsou spíš teoretického charakteru. Samozřejmě pokud zrovna kupujete SUV za 900 tisíc a v žádném případě nechcete mít tak "slabý" motor s 380 Nm, pak se musíte podívat ke konkurenci.
4. 10. 2012 10:20
Re: Zcela postrádá jakýkoliv náznak dynamiky
Není to náhodou tak, že při posuzování parametrů motoru je výkon hodnotou základní, určující a točivý moment jen hodnotou odvozenou, okrajovou???
Pokud souhlasíte s větou předchozí pak snížení výkonu motoru ze 130kW na 110kW je z hlediska jeho dynamických parametrů daleko zásadnější skutečností než zachování točivého momentu na stejné úrovni.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
4. 10. 2012 10:47
Re: Zcela postrádá jakýkoliv náznak dynamiky
Určitě ano, ale to se bavíme o hodnotách maximálního výkonu a maximálního možného zrychlení, které se v praxi využijí jenom vzácně. Netvrdím, že to je ze strany Mitsubishi marketingově obratné, ale pro skutečného uživatele je to změna mírně k lepšímu.

Mimhcodem, závislost mezi kW a Nm platí vždy jen v konkrétních otáčkách. Takže 380 Nm při 2500 otáčkách je v ten samý okamžik už 100 kW.
4. 10. 2012 10:51
Re: Zcela postrádá jakýkoliv náznak dynamiky
:yes:
4. 10. 2012 08:32
smutný evropský konec Mitsubishi
Tohle auto má čistě asijský design, evropské prodeje tomu asi taky budou odpovídat, navíc Mitsubishi s tím evidentně počítá, jinak by pro Evropu design trochu upravilo :no:
Cena dieselových verzí se 110kW která osciluje okolo 1 mil. Kč je podle mého názoru hodně nadsazená. Neodpovídá tomu ani kvalita zpracování a použité materiály - stačí se podívat na pomačkaný potah zadních sedaček u nového vozu. Už z fotky to vypadá hrozně!
Když si představím, že za téměř stejnou cenu je třeba VW Touareg V6 3.0 TDI se 150kW a 8. stupňovým ZF......
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud