Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi S6 Avant – Zbraň hromadného předjíždění

Nové überkombi Audi S6 Avant je dálničním expresem, který zvládá desetilitrovou spotřebu i téměř supersportovní výkony.
Zpět na článek
5. 10. 2012 10:05
5. 10. 2012 10:41
5. 10. 2012 10:44
5. 10. 2012 10:49
5. 10. 2012 10:50
5. 10. 2012 10:52
5. 10. 2012 10:55
5. 10. 2012 10:55
5. 10. 2012 10:56
5. 10. 2012 11:10
5. 10. 2012 23:48
6. 10. 2012 09:30
6. 10. 2012 10:22
6. 10. 2012 21:47
6. 10. 2012 22:05
7. 10. 2012 00:11
7. 10. 2012 00:33
7. 10. 2012 19:19
7. 10. 2012 19:51
7. 10. 2012 21:06
8. 10. 2012 14:28
8. 10. 2012 20:42
9. 10. 2012 19:08
8. 10. 2012 21:03
8. 10. 2012 21:31
9. 10. 2012 09:06
6. 10. 2012 23:08
7. 10. 2012 00:18
7. 10. 2012 19:23
7. 10. 2012 22:54
8. 10. 2012 10:40
9. 10. 2012 19:03
8. 10. 2012 09:44
8. 10. 2012 10:41
8. 10. 2012 21:12
9. 10. 2012 01:04
9. 10. 2012 07:00
9. 10. 2012 09:01
9. 10. 2012 18:51
6. 10. 2012 23:00
6. 10. 2012 20:02
6. 10. 2012 21:49
11. 2. 2013 18:08
5. 10. 2012 10:45
5. 10. 2012 10:56
5. 10. 2012 11:00
5. 10. 2012 14:37
5. 10. 2012 17:36
5. 10. 2012 23:20
5. 10. 2012 16:11
5. 10. 2012 23:19
7. 10. 2012 15:47
5. 10. 2012 10:54
5. 10. 2012 10:59
5. 10. 2012 11:11
5. 10. 2012 11:45
5. 10. 2012 12:17
5. 10. 2012 12:32
5. 10. 2012 13:46
5. 10. 2012 15:00
5. 10. 2012 17:00
5. 10. 2012 17:43
5. 10. 2012 16:58
5. 10. 2012 11:17
5. 10. 2012 11:25
5. 10. 2012 11:26
5. 10. 2012 11:36
5. 10. 2012 11:54
5. 10. 2012 14:40
5. 10. 2012 14:51
5. 10. 2012 16:35
5. 10. 2012 16:52
5. 10. 2012 18:03
5. 10. 2012 18:41
5. 10. 2012 19:30
5. 10. 2012 17:01
5. 10. 2012 11:24
5. 10. 2012 11:27
5. 10. 2012 11:30
5. 10. 2012 15:58
5. 10. 2012 17:03
5. 10. 2012 17:26
5. 10. 2012 21:29
5. 10. 2012 13:01
5. 10. 2012 13:14
5. 10. 2012 13:25
5. 10. 2012 13:24
5. 10. 2012 14:19
5. 10. 2012 15:33
5. 10. 2012 16:07
5. 10. 2012 17:29
5. 10. 2012 17:32
5. 10. 2012 17:41
5. 10. 2012 18:32
5. 10. 2012 20:26
7. 10. 2012 15:27
12. 2. 2013 20:35
Avatar - Hotwire
5. 10. 2012 10:05
NADHERA!
na novu A/S6ku nenachadzam inych slov len dokonalost...ciste linie ktore tvoria atraktivny vybruseny design. niekto moze namietat (ze topper?) ze je to nudne a bez emocii, ale tak v mojom pripade to praveze zo vsetkych aut vyvolava tie emocie najviac :yes: :yes: . skratka mam nove auto snov v podobe (coskoro prichadzajuceho) RS6 avant. len neviem ci niekedy v zivote nasetrym tych 150 000€ alebo kolko to bude stat vo vybave ;-\
Rozbalit vlákno
0
5. 10. 2012 10:26
Není co vytknout
Audi ukazuje, jak s každým novým modelem piluje nedostatky modelu předcházejícího. Postupná evoluce, které, ten kdo okusí, většinou omámeně podlehne. Tady již není pro chyby místo.

Designově nemám výhrad, z venku vypadá, jak vypadat má. Vůbec mi nechybí nafouklé blatníky či výrazně tvarované spoilery. A uvnitř? No jen se tam posaďte... ;-)

Jednu drobnou nevýhodu bych přecejen našel, po projetí S6 člověk přestane mít rád své vlastní auto...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
5. 10. 2012 10:35
Příplatek za keramiku
se mi zdá přijatelný a skoro nezbytný pro toho kdo využije potenciál S6 a navíc se i vyplatí, protože železo jakkoliv může brzdit slušně prostě vydrží při takových výkonech maximálně pár desítek tisíc km a potom se příplatek za keramiku jeví v jiném světle (zvláště když je v porovnání třeba s Porsche poměrně nízký).
Rozbalit vlákno
9
5. 10. 2012 11:43
Re: Příplatek za keramiku
Jediné, co musí člověk u kompozitových zohlednit, je chování v běžném provozu. Dnes už to bývá vychytané, ale hlavně dříve tahle volba byla dobrá pro ostrou jízdu, mohla být i ekonomická, pokud nejsi "klobouk", ale nemusela být zrovna pohodlná pro běžné využití.
5. 10. 2012 15:47
Re: Příplatek za keramiku
Na R8 jsou keramiky uplne skvele i pro normalni provoz (studeno, dest, to je jedno), jen za takoveho pocasi trosku skripnou obcas...
Na F430 zase pekne ve stejnych podminkach "kopou", takze jak rikas, dnes uz to byva vychytane.
5. 10. 2012 15:46
Re: Příplatek za keramiku
Nesouhlasim uplne. S6 neni auto na okruh, takze keramiky jsou v podstate zbytecne...a kdo taha S6 na okruh, tak chudak auto ;-)
Samozrejme, pokud nekdo chce jezdit s S6 jako prase, utaha normalni brzdy rychleji, ale nez se vyplati 230 tis.....To auto je ale o necem jinem
Avatar - Ham.
5. 10. 2012 15:59
Re: Příplatek za keramiku
Nesouhlasit můžeš. Nikde nemluvím o jízdě na okruhu. Stačí jízdy po německých dálnicích s častým brzděním z vysokých rychlostí a podívat se do ceníku kolik stojí výměna předních železných kotoučů za nové. I na daleko slabší A6 v naftě mi vydrží přední kotouče při dálkových letech cca 30tkm takže se mění ve stejném intervalu jako olej. A lepší brzdný účinek je také příjemný bonus.
Avatar - MarTin1
5. 10. 2012 18:10
Re: Příplatek za keramiku
Tak to si dobrej pilot, když utavíš kotouče za 30 Tkm >:D >:D
Avatar - eXp10it
5. 10. 2012 23:03
Re: Příplatek za keramiku
Zlikvidovat kotouče po 30tkm to už je umění, to z vás mají servisy radost. A co destičky? Ty tím pádem měníte v intervalu doplňování kapaliny do ostřikovačů, ne? ;-)
Avatar - Ham.
5. 10. 2012 23:25
Re: Příplatek za keramiku
Proč umění, při převážném nájezdu po dálnicích a využívání výkonu železo víc nevydrží, destičky vydrží většinou to samé. Ano jízdou po českých okreskách by kotouče klidně vydržely 100tkm + (jednodenní cestování cca 750km s několika brzděními z rychlostí nad 200 na 80-100 za kamionem vydají za půl roku ježdění kloboučníka po okreskách).
3. 12. 2012 11:40
Re: Příplatek za keramiku
To si ovšem čuně když zlikviduješ kotouče za 30 tkm v normálním provozu. Na minulém autě mi vydržely 100 tkm a to nejezdím jak kloboučník. Ono to chce občas používat hlavu a k brždění i motor. Pokud vidím že budu muset za chvíli brzdit, tak nestojím do poslední chvíle na plynu a nenechám to pak brzdy všechno sežrat. Zkus to taky ;-)
3. 12. 2012 11:34
Re: Příplatek za keramiku
Souhlas. Tohle auto je dálniční křižník. To co s ním předváděli redaktoři při focení.... no chudák auto. Majitel se s takovým autem jistě nebude snažit jezdit po dvou kolech ani závodit na okreskách. Čili myslím, že normální brzdy si s tím autem poradí dostatečně.
5. 10. 2012 10:41
F40
Ferrari F40 je mnohem rychlejší. ;-)
Rozbalit vlákno
41
5. 10. 2012 10:49
Re: F40
To ja jen aby ta nesmyslna formulace v clanku nezmatla nejakeho pomalejsiho ctenare. ;-)
5. 10. 2012 10:52
Re: F40
O výkonech F40 tu snad nikdo nepochybuje. ;-)
5. 10. 2012 10:55
Re: F40
Jistě. Testovaná S6 ale podle tabulek dynamiky F40 nedosahuje a v článku je (dle mne zbytečně) zmiňován opak. ;-)
5. 10. 2012 10:56
Re: F40
Chce to brát trošku s nadhledem. ;-)
5. 10. 2012 11:10
Re: F40
Taky to nevnímám jako zásadní nedostatek. Je to spíš takové podotknutí puntíčkáře.
Konkrétně tady stejně očekávám, že budeme brzy (opět) označení za nekritické obhájce bla bla bla... a v S6 vidíme F40, tak alespoň máme "alibi" >:D
5. 10. 2012 23:48
Re: F40
Jo, jsi zaslepenej koncernoVWej fan, fosil a kryptofašista. >:-[]
Místo té F40 mohl pan Vaverka klidně zmínit třeba Chargera SRT8, který jede úplně stejně...s menší spotřebou. Jo a za poloviční peníze. Jenže to by asi nemělo takovej efekt.
Avatar - Sysoj Psojič
6. 10. 2012 09:30
Re: F40
Další demagog :no:
0-160km/h S6 9,2s, Charger 11,4s a F40 8s
Ona má ta S6 dynamicky blíž k té F40, i když je to samozřejme velký rozdíl.
Ten Charger je slabota. :-!
Proč vždy s amerikofilů lezou největší bláboly? ;-)
6. 10. 2012 10:22
Re: F40
Další zaslepenej fanda. >:-[]
Hele, mně fakt nešlo o to, jestli S6 zrychlí o 1,2 s pomaleji než F40 nebo o 2,2 s rychleji než Charger. I když moje srovnání bylo podle tvejch čísel týče ještě nepřesnější než testérovo (i když o tom by se dalo diskutovat), já si to narozdíl od něj můžu dovolit. :-!
A věř mi, o schopnostech S6 rozhodně nemám pochybnosti.
Avatar - Barrichello
6. 10. 2012 21:47
Re: F40
Charger SRT8 6,4 HEMI má dle us testů zrychlení z nuly na sto 4,8 sekundy, takže lepší jak toto testované Audi. A to s OHV a 5ti stupnnovým HDM automatem. A za 1,5 mega.

Za kolik to zrychlí na 160 je mi na českých silnicích naprosto putna, protože to nejde využít nebo tak o půlnoci když je prázdná dálnice >:D >:D >:D
Avatar - Ham.
6. 10. 2012 22:05
Re: F40
S6 má podle amerických testů 3,7 s z 0-96.
[odkaz]
podle evropských 4,4s 0-100
[odkaz]
Avatar - MarTin1
7. 10. 2012 00:11
Re: F40
V USA zvlášť v tomhle magazínu toho nakecaj... navíc to meřej s 1ft roolout. Například auto, který x časopisů změří +- stejně tak tady vychází nesmysl. Stovečka je jen o trakci a převodovce.
Avatar - Ham.
7. 10. 2012 00:33
Re: F40
Proto jsem dal i evropské měření (a Barikovi to měření z US na které se odvolává). V každém případě je zrychlení o dost lepší než udává výrobce a dvoustovka za 15,7 je na úrovni M3 nebo RS5 což jsou auta o dost lehčí.
Avatar - Barrichello
7. 10. 2012 19:19
Re: F40
A Charger má dle renomovaného motortrendu 0-96 za 4,3 s :o))
[odkaz]

Audi S6 - tramtadadá - 4,7 s
Smůůůůůla [odkaz]

Tak co mi na to řeknete ted, amici?
OHV poráží perlu Ingolstadtu s dvěma turby
>:D >:D
Avatar - Ham.
7. 10. 2012 19:51
Re: F40
Nauč se angl. zkratky, v odkazu který jsi dal je u S6 je "mfr. est." tedy údaj výrobce, jinak řečeno porovnáváš tovární hodnotu Audi s naměřenou SRT8. A jak můžeš vidět z ostatních odkazů naměřená hodnota u Audi je o dost nižší než tovární. ;-) Audi má naměřenou hodnotu 0-60mph 3,7s viz. Car and Driver.
Avatar - Barrichello
7. 10. 2012 21:06
Re: F40
V tom případě musíš najít server co měřil obě auta sám, neb Chrysler zrychlení svých vozů, tedy tovární hodnoty neuvádí >:D
Avatar - Ham.
8. 10. 2012 14:28
Re: F40
Tady to srovnání máš S6, 550i a Charger SRT8
[odkaz]

Ani to nečti, protože Charger dostal "načáržováno" úplně ve všem.

0-100 S6 4,4s 550i 5,0s SRT8 5,3s
0-200 S6 16,3s 550i 17,3s SRT8 18,3s

V příčné dynamice S6 ujela SRT8 o celý parník.

Jo a spotřeba v testu, taky zajímavý čísla:
S6 12,9l 550i 13,4l SRT8 16,1l
to jen abys měl inspiraci až zase s V8 amerikou budeš jezdit za osm.
Avatar - Barrichello
8. 10. 2012 20:42
Re: F40
Motortrend 4,3 a němci 5,3 s
Kmupak zlobí časomíra, žeby autobildu??

Kdepak ten Charger tu sekundu chdák nabral, když výrobce sice zrychlení neuvádí, nicméně uváděl že to má zrychlení pod 5 sekund, navíc Jeep GrandCherokee SRT8 s týž motorem, který proti Chargeru má jinou aerodynamiku dělá tu stovku za 4,7 s >:D >:D >:D

No a spotřeba - S 5,7 sem jezdíl za 11,5 průměr.

Za 8,8 sem jezdil s 2,7 V6, to si pleteš.
9. 10. 2012 19:08
Re: F40
Dej si pozor na 60 a 62 mph. Někdy se tam vkrade přeřazení a hned je čas v háji.
Avatar - Barrichello
8. 10. 2012 21:03
Re: F40
Všechny americké testy: Performance numbers for the 2012 Dodge Charger SRT8 include 0-60 mph acceleration in the high 4-second range; quarter mile in the high 12-second range; 0-100-0 mph in less than 16 seconds; top speed of 175 mph and stopping power from 60-0 mph in 120 feet.

Další test [odkaz]

Všude zrychlení za 4,4 až 4,5 sekundy, nikde přes pět >:D
Ono za 5,5 s to totiž dělá 5,7 V8, taže to nemůže za 5,3 dělat 6,4 která má o sto koní víc >:D >:D
Avatar - Ham.
8. 10. 2012 21:31
Re: F40
Chtěl jsi testování obou aut jedním serverem, dostal jsi jej. Když myslíš, že v Evropě mají špatné stopky tak podle amerických testu 0-60 dává S6 za 3,7s. Já osobně věřím těm evropským hodnotám.
Avatar - Barrichello
9. 10. 2012 09:06
Re: F40
No zkus najít testování jedním americkým servrem abysme mohli srovnat pípadn rozdíl proti Autobildu.

Tady vždycky totiž ty hodnoty zrychlení vychází ponkud jinak než v USA? což je dost zajímavý
Avatar - Sysoj Psojič
6. 10. 2012 23:08
Re: F40
Říkal jsem si, jak na Tebe reagovat, ale když jsem si Tě rozklikl a viděl těch 5 šrotů pod sebou, tak jsem pochopil, že zde rozumem argumentovat nelze... >:D
0-100km/h je pro děti, 0-100mp/h je zajímavější a o dynamice vozu vypoví 100x víc, ale to Ti i přes Tvé americké inklinace asi není jasné.
Já mám 0-100km/h za 3s a 0-200km/h za 10s a stále mám co zlepšovat. Jak jsi na tom Ty? :-!
Avatar - MarTin1
7. 10. 2012 00:18
Re: F40
CO na tom chceš zlepšovat člověče, dyť si podáš 99% aut >:D >:D >:D ale chápu výkonu není nikdy dost...
Avatar - Barrichello
7. 10. 2012 19:23
Re: F40
Nula až sto za tři sekundy, no já myslel že se bavíme o autech, ne o motorkách.
Za 3 sekundy do dá Ferrari ze sériových modelů leda. Ne pětimetrový sedan/kombík o kterým je tu řeč.

Jojo, já tam mam pět šrotů, jeden stál novej 3,8 mega, druhej 1,8 mega, střetí 990 táců a čttvrtej 880 táců. A komfortem a výkonem strčí do kapsy polovinu toho co jezdí na českých silnicích.
A v tom jednom šrotu byl japonskej motor, když máš tak rád japonce.

>:D >:D
7. 10. 2012 22:54
Re: F40
Nemluví o motorce a pokud nepočítáš F70 (kde se to dá předpokládat, zvládne to i Aventador), tak to nezvládne snad ani žádné sériové Ferrari. Na druhou stranu je pravda, že to není kombík, ale ani to není supersport (nebo silniční formule a podobné extrémy).
Avatar - Barrichello
8. 10. 2012 10:40
Re: F40
Řeč je o sériových produktech, ne tunning a měl sem za to že se bavíme o kategorii aut které se vztahují k článku.
Neznam jedinou dvoutunovou káru co má 5 metrů a 4/5 dvěří a zrychlí za 3 sekundy. Jako sériový produkt co vyjede z fabriky.

O tom co se dá kde upravit není řeč, na vše jde nacpat turbo(a), kompresor, předelat podvozek, snížit hmotnost, všelijak upravit a pak to může mít 1000 Hp atd.
9. 10. 2012 19:03
Re: F40
Není to tuning, zvládne to z fabriky (dnes, v případě Sysoje nejspíš půjde o úpravu/ slicky, zkrátka netovární konfiguraci). Do dvou tun mu moc nechybí, ale čtyři dveře nemá. Nikde nenapsal, že má dvoutunového kombíka. Ty jsi tu vytasil motorky (a Ferrari). Že to nezvládne stěhovák ještě neznamená, že to nezvládne žádné sériové cestovní auto. Když půjdeme do extrémů, tak se dostaneme ještě notný kus pod 3 vteřiny.
Avatar - Sysoj Psojič
8. 10. 2012 09:44
Re: F40
To je na ojetinářích bomba, jak se vždy ohánějí tím, kolik to stálo nové někoho jiného, kdo na to měl :)))
Kde na to chodíte?
To je jako vyhrabat na hřbitově mrtvou Pamelu Andersson, znesvětit ji a pak tvrdit, jaký nejsem frajer, když jsem si to rozdal s takovou babou >:D
Avatar - Barrichello
8. 10. 2012 10:41
Re: F40
No když někdo označí za šrot auto které spadá do nejvyšší kategori Luxusní vozy, tak je potřeba mu připomenout kolik to stálo jako nový.
Avatar - Barrichello
8. 10. 2012 21:12
Re: F40
Něco pro tebe, když máš rád ty japonce - jak "šrot" napráší slavnýmu 350Z >:D >:D
[odkaz]
Avatar - Sysoj Psojič
9. 10. 2012 01:04
Re: F40
350Z je pro holky.
Já spíš řeším tohle.
[odkaz]
[odkaz]
9. 10. 2012 07:00
Re: F40
Mám takový neodbytný pocit, že "šrotem" měl předřečník na mysli nikoliv ta auta, ale tvoje příspěvky.
Ale možná jsem to blbě pochopil já.
Avatar - Barrichello
9. 10. 2012 09:01
Re: F40
Psal "když sem si tě rozklil a uviděl tam pět šrotů" tak si to zjevně nepochopil, neb myslel těch 5aut na který mam recenze na moje.auto.cz
Avatar - Sysoj Psojič
6. 10. 2012 23:00
Re: F40
Odane, pokud nešlo, tak proč tak fabuluješ? ;-)
Já nejsem ani zaslepenej ani fanda, já mám raději japonce, kteří zmrskají i GT500 od Shleby a mám je i doma :-!
Avatar - Barrichello
6. 10. 2012 21:49
Re: F40
kryptofašista LOL >:D >:D >:D >:D
11. 2. 2013 18:08
Re: F40
Že vás baví se kvůli takový capině hádat, opice.
Avatar - blowik
5. 10. 2012 10:45
14 l/100 km
Snesitelných 14 l/100 km? Na takovouhle strojovnu je reálných 14 l/100 km přímo excelentních :yes: Stejně jako zbytek auta :yes: Tohle bych si nechal líbit >:-[]
Rozbalit vlákno
16
5. 10. 2012 10:56
Re: 14 l/100 km
prave vcera som sa bol previezt na S7... To co tu autor testu pise o S6 je lahucko mozne napisat o S7, Pred jazdou som vynuloval pocitadla, jazdili sme hodinu, ked to islo tak bol pedal v koberci, inak normalna jazda po meste a na konci 15l/100km...
A ano... vobec sa mi nechcelo vystupit >:D :yes:
Avatar - blowik
5. 10. 2012 11:00
Re: 14 l/100 km
:yes: Popravdě S7 je pro mě to nejhezčí na 4 kolech, co si člověk může pořídit (nepočítám přenádherný supersporty).
5. 10. 2012 14:37
Re: 14 l/100 km
The V10 gains a couple of hundred ccs over the Italian car's, plus Audi's FSI direct fuel injection which is an attempt at getting halfway decent fuel economy from a massive engine. 21mpg on the combined cycle is hardly impressive, while in real use the computer was reading more like 15mpg.

Takhle hodnotili novinari tu V10 z Gallarda, kterou u Audi hodili do stareho zeleza, pro srovnani 21 mpg je 11.2l/100 a 15 mpg je 15.6l/100. Porovnaval bych to spise s temito udaji, kombinovana spotreba nam zustala, akorat motor byvala V10, ted je to biturbo (sem/tam) ctyrvalec s reproduktorem, aby to neznelo jak traktor.
Hmmmmmm.....
Ze to tem inzenyrum u Audi stoji za to.. cuju v tom hnusnou zradu.
5. 10. 2012 17:36
Re: 14 l/100 km
Realita ovšem je, že tohle té V10 ujede. Desetiválce mám hodně rád, ale nemohu popírat efektivitu téhle generace. Pokud jde o aktivní uložení motoru, lepší, než cítit vibrace v interiéru.
5. 10. 2012 23:20
Re: 14 l/100 km
no jasne a teraz tu o cervenej ciapocke... :no: :no: :no:
Avatar - Barrichello
5. 10. 2012 14:21
Re: 14 l/100 km
Za 14 v průměru jezdí i V8 OHV - atmosféra o obsahu 6,4 litru.

Tak kde je ten náskok díky technice >:D >:D >:D
Avatar - MarTin1
5. 10. 2012 14:41
Re: 14 l/100 km
:yes: :yes: a to je to "primitivní motor".... v podstatě se základama x desítek let starejma.
Avatar - Barrichello
5. 10. 2012 14:52
Re: 14 l/100 km
Přesně tak. Těch papírových 10 vám taky udělá, když to vyženete na okresku rovnou jak placku a budete se tam šmrdlat 100kou, tak není vůbec žádnej problém za těch 10 jet.

Hlavně že slavná EU diktuje eko-nesmysly, výrobci vyráběj zbytečnosti a ve výsledku to samý dokáže xy let stará koncepce. Stačí zblbnout lidi aby to koupili a namluvit jim že co je starý jezdí za 20 na sto >:D >:D
Avatar - MarTin1
5. 10. 2012 16:38
Re: 14 l/100 km
A tondmluvime o tom kolik to ty vyrobce stoji a kolik to stoji nas koncove zakazniky.
5. 10. 2012 16:57
Re: 14 l/100 km
Který konkrétně ? V jakém autě ?
Avatar - kari.laz
5. 10. 2012 17:27
Re: 14 l/100 km
[odkaz]

Zase tak žhavé to není
Avatar - Barrichello
6. 10. 2012 21:29
Re: 14 l/100 km
ty tam někde vidíš motor 6,4? 6,1ka nemá vypínání válců a další vylepšení co má 6, 4, takže ta se do 14ti průměr vejde v pohodě, a údaje na sprintmonitor sou super, ale dokážu mít spotřebu o dva litry menší než někteří borci tam. Tak nevím no >:D
5. 10. 2012 23:19
Re: 14 l/100 km
toto mozu rozpravat tomu kto seno zerie... 14l/100 km mohli urobit maximalne pri jazde 90 km/h mimo mesta bez brzdenia a predbiehania.
7. 10. 2012 15:47
Re: 14 l/100 km
Tak to zase přeháníš. Není problém, aby zhltnul 40, asi bys ho přesvědčil i k 60 litrům na 100 km, ale běžnou jízdu 14 litry bohatě pokryješ.
3. 12. 2012 11:44
Re: 14 l/100 km
To je fakt. Taková Astra OPC žere to samý. A to je S6 podstatně větší kára.
5. 10. 2012 10:54
Vpřed
Tak jak lze H/K označit v rámci lowendu/mainstreamu za nejdynamičtěji se měnící/posouvající se automobilky, tak stejně lze v rámci prémie označit Audi. Výborně to vystihuje druhý pohled v článku.
Jednoduše :yes:
Rozbalit vlákno
0
5. 10. 2012 10:59
No fuj...
... to je ale škaredé... a je jedno, jak rychle to jezdí...
Rozbalit vlákno
10
5. 10. 2012 11:11
Re: No fuj...
OK. Každý to můžeme vnímat jinak. Co je v této třídě tvá volba ?
5. 10. 2012 11:45
Re: No fuj...
jeho volba bude nula, lebo nema rad auta tychto parametrov. Podla mna Audi A6 spolu s BMW rad5 su najlepsie auta vôbec.
5. 10. 2012 12:17
Re: No fuj...
Ty jo... Martine81... jak víš, co mám rád a co ne?

Auto těchto parametrů může vypadat různě... sportovně, agresivně, elegantně... zde prezentovaný vůz není v mých očích ani jedno...

Btw... BMW 5 je jiná třída... ta by šla (přestože BMW nemusím)...

Kvasoň72

;-) :-!
5. 10. 2012 12:32
Re: No fuj...
BMW 5 jiná třída ?
5. 10. 2012 12:45
Re: No fuj...
Víš jak, pro některé dokonce jiná dimenze. ;-)
5. 10. 2012 13:46
Re: No fuj...
Jiná designová třída, že ano?
5. 10. 2012 15:00
Re: No fuj...
V tehle tride to jsou vsechno zoufala auta s nejbrutalnejsim pomerem cena/hodnota, pri rychlosti s jakou automobilky faceliftuji by to jeden musel stridat jako ponozky, aby zustal IN.
Fakt nvm. Za ty penize kdyz uz... tak fakt ciste sportovni special jen tak mimochodem zhomologovany do provozu. Hned u Audi pada do uvahy R 8 za cca 3.5kk .
Jsou i podobne alternativy tehoz, ke kazdemu lze mit tisice pripominek.. osobne bych volil auto u ktereho se snad zastavil cas... na podzim 2013 je ohlasen novy Viper s desetivalcem o objemu bezmala 9 litru.
Tady urcite nebude treba zadny reproduktor a rezonancni trubice

>:-[]
5. 10. 2012 17:00
Re: No fuj...
....když už... No a někdo pořídí když už třeba S6 na běžné ježdění a k tomu ještě třeba toho Vipera.
5. 10. 2012 17:43
Re: No fuj...
Já třeba proti zvukovodům nic nemám. Jak jinak to udělat, abys slyšel něco ze zvuku motoru a zároveň byl skvěle izolovaný od vnějšího světa? Ještě lépe, mohl si vybrat, kdy motor uslyšíš, aby tě nerušil, když ho slyšet nechceš. Nějaké jiné řešení? Celkem se mi líbí, jak to má udělané Panamera.
5. 10. 2012 16:58
Re: No fuj...
To si právě nemyslím. Velmi zjednodušeně obojí bez "zbytečných" výstřelků sázející na dojem solidnosti. Žádné prvoplánovité "bláznivosti".
5. 10. 2012 11:17
Hodnoceni
V te modre barve to teto Audi moc slusi. Diky tomu ze je to kombik tak se na to auto da i divat (coz je presnej opak ohyzdne zadi u A7 a i A6 sedan neni v zadu 100%). Technika jde s dobou (downsizing) coz je smutne. Celkove A6 a jeste vic All road mi ze stavajici palety audi sedi esteticky asi nejvic. Davat do takoveho auta rozezrany preplnovany V8 a keramicke brzdy, tomu ale nerozumim.... ale kazde zbozi ma sveho kupce :-!
Rozbalit vlákno
14
5. 10. 2012 11:25
Re: Hodnoceni
Trochu tě nechápu. Píšeš o smutném downsizingu a následně o rozežrané přeplňované V8. Vždyť ty parametry této V8 jsou výborné a to i v otázce spotřeby.
5. 10. 2012 11:36
Re: Hodnoceni
Downsizing je smutny, predesla motorizace mela vic charakteru. Jde o to ze si Audi nepodrzelo punc jedinecnosti kdyz donwsizing dela i BMW i MB (treba u RS4 zustala atmosfera).
Ad rozezrane auto: to je fakt, skutecne si nedovedu predstavi ze mam jedine auto v domacnosti a je to toto za 2,5mil, a protoze jednou za rok potrebuju prevezt lednicku tak si poridim kombik a zaroven s tim autem chci chodit na okruh a proto 400k a keramicke brzdy.

Smysl tohoto i jemu podobnych aut mi unika. Stejne tak jak mi unika smysl X5 M a podobne. Nevim proc bych chtel rychle projizdet zatacky ve 2t aute a pokud mi nejde o zatacky ale jen o zrychleni v primce tak 2* prelnovany diesel je ve vsech ohledech vhodnejsi motorizace (a to rikam jako nekdo kdo diesel vylozene nemusi).
5. 10. 2012 11:54
Re: Hodnoceni
Brzdy se ti hodí, pokud chceš jezdit rychle. Ono ubrzdit dvoutunovou almaru je celkem fuška. Ani nemusíš na okruh. A vzhledem k jejich životnosti mohou nakonec být i levnější volbou. Pokud jde o motor, tak to není žádný extrém, podle mne tak akorát pro příjemné cestování v téhle váhové kategorii. Na dieselu je nejzajímavější asi převodovka. Aby dávalo smysl, stačí si myslet, že 400 koní je normální výkon. ;-)
Avatar - Barrichello
5. 10. 2012 14:29
Re: Hodnoceni
Co je výbornýho na 14ti litrech u 4litrový v8ky???

Nebo na 10ti litrech papírového průměru?

Průměr deset ti zajedu i s 10 let starou 4litrovou V8, v otázce spotřeby není naprosto žádný pokrok, tak nevím nad čím se tu jako rozplýváte v souvislosti se spotřebou :-) :-)
Avatar - MarTin1
5. 10. 2012 14:40
Re: Hodnoceni
Souhlas.... u CLS mám průměr luksusních 10,3 za 20 Tkm co to od Dubna mám, jezdím lehce nad limitama, Praha a Dálnice kolem 150-160. Tady to dělá 4x4... a taky ta váha... váží to jako SUV. Ale zase to má vypínání válců... no nevím asi někde je zakopanej pes.

Vtipný je prostě to, že všechen ten x kilovej marast jako start stop, vypínání válců..... ušetří minimum oproti "starejm ničím neškrcenejm V8"... je teda fakt, že u některejch značek ten pokrok skutečně je... BMW a MB... (6,2 vs 5,5,,, 5.5 vs 4,7 Biturbo....)
Avatar - Ham.
5. 10. 2012 14:51
Re: Hodnoceni
CLS má při stejné jízdě stejnou spotřebu jako S7. Akorát CLS dostane na boudu ve všech jízdních režimech.
[odkaz]
Avatar - MarTin1
5. 10. 2012 16:35
Re: Hodnoceni
Aby taky ne kdyz mel Ingolstadt cca rok a pul na to aby prisel s odpovefi protoze do te doby se ten jejich liftback A6 ci jinak Rapid nemel cim predvest, 3.0 tfsi?? Se spotrebou V8??
Avatar - Ham.
5. 10. 2012 16:52
Re: Hodnoceni
Rapid 3.0 TFSI je v dynamických parametrech před CLS 350 úplně stejně jako Rapid V8T před CLS 500.
[odkaz]
Ano má o litr horší spotřebu při běžné jízdě (ovšem se stoupající zátěži se i ta spotřeba vyrovnává). Pokud někomu jde o spotřebu tak si nekupuje benzín ale naftu. Také drtivá většina CLS i A7 se kupuje v dieselu.
Avatar - MarTin1
5. 10. 2012 18:03
Re: Hodnoceni
Já jsem mluvil o konkurenci CLS 500, tu žádnou Audi u modelu A7 nemělo... mělo 3TFSI, kterej žere skoro stejně jako V8. Kdežto 3.5 od MB dokáže jezdit v klidu za 8-9 litrů při né o moc horší dynamice a atmosferickému plnění, což je dneska vzácnost. Navíc srovnávat parametry atmosféry a turba .....

Znovu opakuju, Audi nemělo přes rok odpoveď na V8 od MB... tak to by byl velkej průser kdyby to auto bylo horší. Je jasný že "polosportovní S7" bude rychlejší a dynamičtější než MB CLS, který míří na jiné spektrum zákazníků. CLS sice má AMG paket, ale to je jen optické... není tam žádnej sníženej podvozek, žádnej diferenciál, není tam dvouspojková převodovka....atd atd. CLS 500 má navíc bohužel podladěnej M278... kdyby tam byla verze co jde do GL,S,CL tudíž 435hp a 700Nm tak se tu bavíme o jinejch číslech... tenhle přístup MB mě sere, protože i BMW zareagovalo a "čiplo" svoje 50i na 450koní a 650Nm.

Notabene kde má AUDI odpověď na CLS 63AMG?? Znovu již přes rok a pár drobnejch... bude RS7... někdy.... se stejným motorem jen elektronicky uvolněnej na výkon z S8.

No nic nebudem si tu měřit pinďoury přece :D. Každopádně tyhle 2 auta mají společné jen to, že se řadí mezi "4dvěřové kupé".
Avatar - Ham.
5. 10. 2012 18:41
Re: Hodnoceni
Pokud s 350 pojedeš za 8-9 tak s TFSI za 9-10. A když s 350 pojedeš za 15 tak s TFSI taky. A proč neporovnávat atmosféru s vyšším objemem s kompresorovým motorem nižšího objemu když jsou to ekvivalentní auta, za podobnou cenu a jsou to evidentně konkurenti?

Audi s vrcholnými modely RS vždy přichází později než se základními provedeními, nad tím není co ke špekulování. RS6/7 s CLS AMG jistě nebude soupeřit. RS6/7 bude cílit citelně výš někam nad M6, výkon má být přes 430kW.
5. 10. 2012 19:30
Re: Hodnoceni
A7 není čtyřdveřové kupé. Alespoň ne podle Audi. ;-)

Uvolňují modely v tempu, v kterém je uvolňují. S i RS vždy chodí se zpožděním, stejně tak u běžných řad neuvolňují všechny motorizace najednou. Dříve dokonce vyráběli pouze jediné RS v danou dobu. RS6 by měla mít výkon větší než S8. Celkem mne zajímá, jestli zachovají podporu E85. A ty motory nejsou uvnitř stejné.

Pokud jde o sportovnost S6/ 7, tohle je to samé jako 550i u BMW, jen pár věcí dostaneš už v základu. Není to ostrý model. Dvouspojkové převodovky jsou u Audi běžné. V základu dostaneš S line a další nadstandardní prvky výbavy jako třeba vzduchový podvozek, přiostří ti dynamický režim drive selectu. Ale třeba zadní aktivní diferenciál, který je opravdu příjemný i pro slabší motorizace (je to přeci jen čtyřkolka, ne zadokolka), ti v základu nedají.
5. 10. 2012 17:01
Re: Hodnoceni
Pak je otázka, až to řidiče v S6 přestane bavit, jestli se ho v 10let staré 4litrové V8 dokážeš udržet.
Avatar - Barrichello
6. 10. 2012 21:44
Re: Hodnoceni
dokážu, neboj

4,9 vs 5,3 není takovej rozdíl a kompresor nemá turbodíru >:D >:D >:D
5. 10. 2012 11:24
Chyba
máte tam malú chybičku páni redaktori. Predchádzajúci model s V10 bol RS6 a nie S6 ;-) inak krásne a výkonné auto
Rozbalit vlákno
6
Avatar - blowik
5. 10. 2012 11:27
Re: Chyba
předcházející S6 měla taky V10
5. 10. 2012 11:30
Re: Chyba
Předchozí S6 (2008) 5.2 V10 atmosféra, RS6 5.0 V10 turbo.
5. 10. 2012 15:58
Re: Chyba
Taky drobna chybka, RS6 bylo biturbo.
5. 10. 2012 17:03
Re: Chyba
Aáá jistě. Turbo jsem psal jako zdůraznění, že se nejednalo o atmosféru. Detailně samozřejmě biturbo. ;-) :yes:
5. 10. 2012 17:26
Re: Chyba
Je to jen detail. Každá řada válců měla svoje vlastní, jak je u vidlicových motorů běžné (u šestiválců se to dnes tolik nenosí). Pro mne je to nadbytečná a celkem i nezajímavá informace (paralelní přeplňování přeci jen není sériové), automaticky to předpokládám. Naopak by bylo zajímavé, kdyby měl jen jedno.
Avatar - white label
5. 10. 2012 21:29
Re: Chyba
Spíš slovíčkaření, než jeho chybka. Turbo se běžně používá pro označení přeplňovaných motorů turbodmychadlem, bez ohledu na jejich počet. Viděl si někde například, aby se o 50d běžně psalo jako o "triturbodieselu"?
Navíc jak píše MT, u velkých přeplňovaných V8-V12 motorů se dnes bere jedno turbo pro každou řadu válců jako samozřejmost.
5. 10. 2012 12:50
To už radši Kia Ceed..
Ne, dělám si srandu ;-) Tohle je fakt pecka.. úžasný výkon se spotřebou, která by nezruinovala ani normálního člověka. Jen škoda, že ten si nemůže dovolit to auto ;-)
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Slavek-TDM
5. 10. 2012 12:57
Re: To už radši Kia Ceed..
Kdyby mel kazdej normalni clovek S6, nad cim bychom jako plebs slintali? Nad F15tkou? >:-[]
Avatar - white label
5. 10. 2012 13:03
Re: To už radši Kia Ceed..
Někomu stačí F10, jiný by chtěl rovnou F15. ;-)
5. 10. 2012 13:23
Re: To už radši Kia Ceed..
S6 je boží auto, ale od slintání jsou tu jiná auta, ke kterým exkluzivita patří. Kdyby S6 byla dostupnější, tak bych se vůbec nezlobil. U ní by mi asi nešlo o jedinečnost, ale spíš o možnost vyblbnout se za rozumnný peníz :-) Prostě masové auto pro relativně úspěšné fandy rychlé jízdy, což v západních zemích v podstatě platí :-)
Avatar - white label
5. 10. 2012 13:35
Re: To už radši Kia Ceed..
Na slintání tu jsou spíš jiná, většinou ještě dražší, auta (ono je to sice dost relativní, záleží na tom, co si kdo může reálně dovolit), než S6, ale na to vyblbnutí tu jsou opravdu jiná auta a hodně z nich je i za podstatně nižší cenu ;-)
5. 10. 2012 13:49
Re: To už radši Kia Ceed..
OK, slovo "vyblbnout" možná nebylo zvoleno úplně šťastně.. prostě pro fandy nenápadných aut, která zároveň dokáží poskytnout pekelně rychlé svezení.. ale jak pravíš, cena je relativní, přesto se mi zdá 2.8 mil. opravdu dost, přeci jen je to pořád "jenom" Audi, i když ten motor by si takovou cenovku jistě zasloužil. Ale jak říkáš, naštěstí tu jsou i alternativy, přeci jen na vyblbnutí stačí i mnohem menší porce koníků..
5. 10. 2012 14:17
Re: To už radši Kia Ceed..
Se třemi miliony si pořád nemůžeš nějak extra vyskakovat, pokud je ti Audi málo. Tedy pokud nepovažuješ Jaguar, BMW nebo MB za něco víc. Za tři miliony máš slušnou Panameru, vejde se ti sem i Quattroporte, ale tím to asi tak hasne. Bentley je o pěkný kousek dál. V těhle vyšších sférách to však nebývají zrovna nenápadné vozy.
5. 10. 2012 14:25
Re: To už radši Kia Ceed..
No právě třeba Porsche a Maserati jsou u mě o příčku výš než německá trojka. Protože nedělají levné modely, takže značka jako celek mi přijde exkluzivnější. Takže jo, mít 3 mil., tak by mi bylo opravdu líto vyhodit je za Audi. Na druhou stranu mít jen 1 mil., tak neváhám ani vteřinu a v jakémkoliv autě od německé trojky si budu připadat jako král.. vše je relativní..
5. 10. 2012 17:48
Re: To už radši Kia Ceed..
Jen za tu Panameru nebo Quattroporte zaplatíš. A tím nemyslím peníze. Oproti D3 budeš muset něco obětovat. Chápu tě, jen říkám, že ta volba není bez kompromisu.
Avatar - iudex
5. 10. 2012 13:45
Re: To už radši Kia Ceed..
Vyblbnúť sa za rozumný peniaz môžeš s hothatchmi či ľahkonohými záležitosťami typu Mazda MX-5 či Toyobaru. Ak to nemá 2 tony ako S6 Avant, stačí tomu podstatne nižší výkon. ;-)
5. 10. 2012 13:52
Re: To už radši Kia Ceed..
Souhlasím, mně by se na blbnutí líbil takový Nissan 370Z :-) Líbi se mi i nová Z4 a SLK. Ale to si budu muset ještě pár let počkat :-(
5. 10. 2012 13:53
Re: To už radši Kia Ceed..
V tom autě si vozíš hlavně tunu izolace, která tě od děje akorát odtahuje, takže musíš dosahovat absurdních rychlostí, aby sis vůbec něco užil. K tomu to auto podává výkony nenuceně, tak nějak samozřejmě, což je skvělé pro cestování, ale na zábavě to moc nepřidá. Za dva miliony si pro zábavu můžeš koupit opravdu hodně zajímavé hračky. Víc téměř netřeba.
5. 10. 2012 14:01
Re: To už radši Kia Ceed..
Souhlas, jak píšu výše, "vyblbnout se" byl špatně zvolený výraz, k S6 se moc nehodí. Na to jsou opravdu jiná auta..
Avatar - Barrichello
5. 10. 2012 14:22
Re: To už radši Kia Ceed..
Nad F150 >:D
Avatar - Slavek-TDM
5. 10. 2012 15:43
Re: To už radši Kia Ceed..
>:D Nad tou nemusim slintat, tu si muzu i poridit. Ale uprimne, jel jsem v ni a pripadal jsem si jako ridic trochu rychlejsi 815ky :-)
Avatar - white label
5. 10. 2012 13:01
gumáky
Konečně S6 nemá jen obyčejné "gumové" návleky pedálů, v minulé generaci je neměla až RS6.
Škoda, že v tomto ohledu nedopadla podobně i nová S3, jejíž interiér je přitom jinak dokonalý.
Rozbalit vlákno
4
5. 10. 2012 13:14
Re: gumáky
Sice to není ideální, ale takovou věc snad vyřeší katalog příslušenství.
Avatar - white label
5. 10. 2012 13:19
Re: gumáky
Na minulou A6/S6 nic podobného v nabídce origo příslušenství nebylo. Jediná možnost až vyšla RS6, tak to objednat jako ND na ni a svépomocí vyměnit, v servisu Audi řekli, že nezaručují, že to bude sedět. Tak jsem to riskl, trochu si s tím pohrál a sedí to dokonale a interiér s tím působí i hodnotněji.
5. 10. 2012 13:25
Re: gumáky
Já to nikdy nekontroloval, ale vím, že pedály v nabídce příslušenství bývají. Mimochodem, ani současná M5 nemá kovové pedály, má, jak říkáš, gumáky. Kov dostane jen tvá levá noha (teď jsem zapomněl, jak se tomu odkládacímu prostoru říká :-) ), rovnou se znakem ///M. ;-)
Avatar - white label
5. 10. 2012 13:30
Re: gumáky
Jj, u M5 je to nechvalná "tradice", už když jsem svého času sháněl origo negumové pedály pro E39 v M-Paketu, zjistil sem, že je nemá ani M5 E39, takže jedině tuningové neorigo. ;-\
5. 10. 2012 13:24