Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bezpečnost

Zpět na článek

Nové klimatizace jsou nebezpečné, Mercedes se vrací k osvědčené náplni

19 komentářů

Avatar - S8
S8
Je to parada, kdyz Evropska komise naridi pouzivat patentovany produkt jednoho konsorcia, to je jiste v souladu s pravidly hospodarske souteze, ze? No, aby se nereklo, zacali je prosetrovat, avsak nema to odkladny ucinek, takze se vlastne nic nedeje, ne?

Verim tomu, ze v tom byl ciste ekologicky umysl Evropske komise a ze to rozhodne nema vubec nic spolecneho s necimi ekonomickymi zajmy, to by EK nikdy nedopustila, nenene.......ale Vaclav to rikal!
MariAchi
...jedné automobilky může být sice panu šakalovi k smíchu.
Ovšem tou automobilkou je Mercedes-Benz, ne nějaká banda amatérů ze stodoly.
Avatar - Ham.
Ham.
informace, kdo tuto otravnou látku v klimatizacích i nadále používá. Mercedes zareagoval jako jediný z uživatelů správně a včas😒br />
Hyundai
Kia
Lexus
Mazda
Subaru
Toyota
gil54
Jo, to v článku chybí.

Ale za to nechybí 145 zcela zbytečných fotografií s "přímým vztahem" k článku. 8-s
Avatar - Sonny Crockett
Sonny Crockett
:yes:
Kazimator
Tož asi to jde přiřadit podle tagů automaticky, tak co by se s tím "žurnalista" obtěžoval..
gil54
Jak se tam dostaly si dovedu představit. Ale proč tam vůbec jsou ? 8-s
Avatar - Anonym
Anonym
šušká už dlouho, že ta nová nln není úplně bezečná, nicméně i tito lidé kteří se tím živí a denně s tím pracují nejsou zcela jednotného názoru.

Každopádně je dobře že pokud Mercedes zjistil že to může být nebezpečný, žese nebál jít proti proudu a samotné EU.
matteria
nevím jestli nebezpečná, ale náplň proti starému chladivu stojí zhruba 10x víc
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Je nebezpečná a díky zneužití patentů oběma zmíněnými společnostmi stojí 10x více.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ano, šušká se o tom dlouho.
Jsem zvědav, co teď páni Eurokomisaři Mercedesu udělají, jak daleko půjde lidská blbost ekofašistů .......
figurka
Jedna stránka a Mercedes 3x :yes: (tedy :yes: :yes: :yes: )
topkaki
Existuje přece CO2 (R744), který nejenže nehoří, ale dokonce i hasí a je absolutně neškodný pro ŽP (i ten vliv na skleníkový efekt má nejmenší). Jenomže se musí použít jiný chladicí okruh a chemický průmysl na něj nemá patenty. To samozřejmě něco stojí a uvědomělý spotřebitel má smůlu 😒 .
Avatar - Anonym
Anonym
Daleko lepší je používat osvědčenou R134A
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
CO2 zatím není moc vhodný pro studenější klima (sever Evropy např.). A ekofašisté už argumentovali i tím, že CO2 z kompresorů může uniknout ........... >😁
Rozuměj - vezmeš z atmosféry CO2, dáš ho do klimatizace a on ti náhodou unikne tam, odkud jsi ho vzal, tedy do atmosféry .......... To je pro ně problém. >😁
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
" A ekofašisté už argumentovali i tím, že CO2 z kompresorů může uniknout ........... "

Prosím, řekni že je to vtip. 😲
Avatar - Sonny Crockett
Sonny Crockett
Obávám se, že není. Žijeme ve 21. století, jistě vstoupí do dějin právě těmimo ekologisty...
Flajzi
Může někdo citovat zdroj?
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ne, neni. Mel jsem ovsem napsat "uniknout z klimatizace" to by bylo presnejsi. Neni to vtip stejne tak jako neni vtip pozadavek eurokomisarky pro "spravedlnost" aby bylo povinne mit ve vedeni vetsich spolecnosti 40, potazmo 50% zen, a to okamzite. Realita je 8% v CR a 11% v EU.....