Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Mazda 6: Známe její první českou cenu

99 komentářů

martin_MPS
Podle mě velmi slušná. Pokud se podívám na cenu v Německu a Británii, tak jednoznačně (že bude cena nižší se dalo samozřejmě předpokládat). Navíc předpokládám, že i základní výbava nebude nijak zásadně ošizená. Naopak zcela určitě bude opět mínusem nemožnost dokupovat jednotlivou výbavu už u základní verze. Pokud někdo bude chtít lepší výbavu, bude muset volit rovnou vyšší stupeň. Ale to by samozřejmě nemělo nikoho překvapit, tak to u Mazdy prostě je a asi i bude. Já s tím třeba vůbec problém nemám.
Skvělý tah určitě bude nabídnout kombi za cenu sedanu. Předpokládám, že to je "kompenzace" za menší rozvor a délku. Tydy vlastně bych neměl psát, že má kombi menší rozvor než sedan, ale že ten sedan trošku natáhli. To kombi je velké i tak dost. Pokud budete srovnávat ceny s konkurencí, srovnejte si rovnou verze v "kombajnu", ta se bude prodávat určitě víc. pak ta cena bude vypadat ještě přijatelněji.
PS: Octavia Combi má ceníkovou cenu v 1,4TSI (90kW, Ambition) úplně stejnou ? Pak snad nikdo nemůže brát cenu M6 jako vysokou. To auto je úplně jinde !!! (samozřejmě že se dá Octavia koupit levněji, je to prakticky dosluhující model. Současná M6 se také dá koupit s velkou slevou)
pargi
Taky mi cena přijde solidní, hlavně překvapuje nulový příplatek za kombajn :yes: těším se, až si ji půjdu do showroomu osahat :-) a s těmi stupni výbavy je to u všech japonců, někdo to považuje za nedostatek, jde spíš ale o odlišný přístup, nikoliv špatný. Za mě :yes:
_MT_
Vzhledem k tomu, jak je sedan velký, se vůbec nedivím. Asi by mne ani nepřekvapilo, kdyby sis za sedan připlácel.

Je to dobrý přístup, když chceš všechno, nebo nic. Jinak ti ten systém musí prostě sednout. Když nesedne, tak si v lepším případě budeš muset výrazněji připlatit (u končící generace myslím nešlo mít parkovací senzory pod cca 825 tisíc; časem se to možná změnilo, nevím), nebo budeš muset udělat kompromis (vyšší stupeň ti dá něco, co nechceš, ale zároveň obsahuje něco, co chceš). Ale na tom se asi nic nezmění, tak snad Mazda přijde s dobře navrženými výbavami.
pargi
Když to ale vemeš do důsledků, za cenu, kde by sis u konkurence zašrtnul několik položek, tady dostaneš (když se dobře trefíš :-) ) to samé plus ještě něco navíc..a to se vyplatí :-) osobně prostě nejsem tak náročný, abych tvrdohlavě trval na nějaké věci a zároveň zásadně odmítal jinou, ale každý jsme jiný.
_MT_
Tak třeba kůže patří mezi věci, které nechci, pokud nemám i odvětrávání a vyhřívání sedadel. S rostoucí cenou má ochota dělat kompromisy klesá. Položkový ceník sice nezohledňuje objem nákupu, ale to neznamená, že ho nezohledňuje výrobce/ prodejce. Moje zkušenost je taková, že pokud někde dostanu solidní slevu, tak na příplatcích.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
bodaj by nebolo kombi za cenu sedanu ked je fakticky este mensie ako sedan a ma aj mensi razvor... nechapem sice preco je to tak ale mozno to na zakaznikov zaberie :yes:

[odkaz]
pargi
S kratším rozvorem dostaneš trochu víc místa v kufru. To se u kombi počítá!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
este ze si mi to povedal ;-) inak by som to nevedel

a zase s kratsim razvorom dostanes menej miesta pre nohy cestujucich vzadu... to len keby si nahodou nevedel ;-)
pargi
Tou samou cestou šel i30 kombi. Proti předešlé generaci zkrátil rozvor o 50 mm.
majk162
To máš sice pravdu, ale vzhledem k tomu, že je prý v sedanu podélně místa podobně jak v superbu, tak i v tom kombi bude určitě místa až až :-! ;-)

Skvěle MAZDA!!!
Avatar - Ladzape
Ladzape
ale vždyť jsi o pár řádků výš napsal, že nechápeš proč to tak je. Tak ti chtěl jen pomoci tomu porozumět...
vrkuboy
:yes:
kyklop
nechape, lebo je to mazda. Ak by to bola kia, tak by oslavoval
martindr
ty si uplny kus *. * rozumies, prd chapes, trt vies. Ak ti to nedoslo tak posunutim sedacky viac dozadu ostava priestor na nohy taky isty, ale posunutim rozvoru sa zlepsili podmienky pre lepsie usporiadanie batozinoveho priestoru. Uz prosim ta netrep lebo robis hanbu sebe aj svojim rodicom.

A pargi ti to povedal preto lebo si to skutocne nevdel nie zo sarkazmu. Si vyhuleny dilino!!!!!
_MT_
Spíš sedan zaměřili víc na neevropské trhy, nejspíš hlavně USA. Evropská střední je v porovnání prostě malá a tady zřejmě nejvíc prodávají kombi.
pargi
Ať už jsou pohnutky mazdy jakékoliv, o nedostatek místa bych se vůbec nebál. Nevím, o co toporovi zase šlo 8-s
sir
Kombi je kratsi z duvodu torzni tuhosti, nema pricku za sedadlyjako sedan...proto ho zkratili. Zadni sedadla posunuli vice k naprave..nebo spise napravu vice k sedadlum :))

Ono i u jinych konkurenu je to tak.

Napr Mondeo ma sedan delsi o 2 milimetry nezli je Kombi >:D jsou ale novoty :D:D
_Teddy_
Priecka ti pomoze prt, rozhodujuce pre torznu tuhost je to, ako daleko je nosny prierez od osi okolo ktorej karoseriu skrucas. A kombi ma tie plechy umiestnene dalej (strecha v zadnej casti), takze aj pri rovnakej dlzke ma vyssiu torznu tuhost...
matozippi
lenze sedan je jednu vyraznu priecku na hornej urovni zadnych operadiel... a ta k torznej tuhosti prida vyrazne viac ako akekolvek mnozstvo plechov kombika, kedze kombik ma lene "bocne" steny a strechu
_Teddy_
Akurat ze ta je blizko neutralnej osi, kde nie je zdaleka tak efektivna, ako strecha...
sir
ale kuš :-) navíc to tím zduvodnuje sama Mazda...to neni muj vyplod :-)
Avatar - Shr3k
Shr3k
Stran Mazdy žádné takové stanovisko nikdy nepadlo. Důvod naznačil už před rokem Tamatani, když mluvil o tom, že chce zaříznout hatchback a nabídnout zákazníkům místo něj kombi se sportovnější siluetou anebo pak velký "globální" sedan, který nahradí končící výrobu prodloužené americké GH ve Flat Rocku ( [odkaz] ). Odteď bude Mazda6 dodávána pouze a jen z Hirošimy. Zjistili totiž, že zákazníci s HB velkou díru pro naložení nákladu využijí průměrně jednou do roka.
A tak zatímco všichni čeští novináři donekonečna ještě do září papouškovali teze, že bude hatchback, já psal do příspěvků pod články, že ani náhodou, že na to nejsou prachy. Mazda potřebuje prodávat na nejdůležitějším trhu a tím je USA.
Avatar - cerrbion
cerrbion
V první řadě nevím proč srovnáváš Mazdu 6 s Oktávíí, Oktávka je o třídu níž, takže cenově je Mazda samozřejmně na tom ještě líp. Pokud srovnávat tak se Superbem.
3xplor3r
porovnava z hladiska ceny
martin_MPS
Vždyť píšu, že je M6 úplně jinde než Octavia. Chtěl jsem tím říct, že pokud je ceníková cena nové M6 stejná, jako cena podstatně menšího a staršího modelu se slabším motorem, nemůže být vnímána jako drahá. Toť vše :-) Navíc lze předpokládat, že i výbava bude bohatší, ale to jsou samozřejmě spekulace ...
_MT_
Porovnáním s exotem nic nedokážeš. Maximálně spustíš flame.
sir
Probuh nesrovnavej s octavkou...ale s Mondeem, Pasatem, Insignii...atd...
Zatim to jsou jen spekulace...cena od..co v tom bude nevime.
Japonci byly u nas vzdyckytrosku drahsi.....tak snad konecne budou za stejne penize co evropa...jen pro lepsi vyber :-)

Btw slusne vypavene Mondeo s 1,6 ecoboostem se pohybuje kolem 549.000,. pokud se nemylim.
martin_MPS
Proč jsem to srovnal, píšu o příspěvek výš.
Co se táká Mondea, platí skoro to samé: Mondeo má v kombi následující ceny (ceníkové, nikoli akční):

1,6 88kW Core 557 t.
2,0 107kW Trend 589 t.

Pokud vezmem v úvahu, že je M6 novinka a Mondeo dosluhuje, pak pořád vychází M6 o 50 t. levněji. Navíc lze předpokládat, že výbava bude i oproti výbavě Trend bohatší.
U Mondea je potřeba si počkat na srovnání s novou generací, jenže tam se ještě načekáme, což je jednak velká škoda (Mondeo bylo vždycky super auto) a také pěkný prů... Fordu. Začátek prodeje 2 roky po prvním představení a víc jak rok po premiéře ??? To je špatně.
_MT_
A kdo kupuje Mondeo za ne-akční ceny? V dnešní době podle mne minimum zákazníků. Akce je tu dlouho a pravděpodobně i zůstane. Můžeš vzít v úvahu stáří, ale ignorovat nabídku, které využívá podle mne většina kupců?
martin_MPS
Akce zůstane, ale jen dokud nebude nové Mondeo. Pak budeš porovnávat jeho cenu s akční nabídkou konkurence ? Pochybuji, že nasadí Ford hned akční ceny. Navíc tady opravdu nejde o to, zda si nyní vybrat M6 nebo Mondeo, tady jde o to, zda je ceníková cena za M6 nízká, nebo vysoká. A podle mě je nízká.
Navíc pokud jsme u té akce, tak v kombi je Mondeo 1,6 Ecoboost (118 kw) za 580 t., což je pořád o 40 t. víc než standard. cena u M6.
_MT_
Za tyhle peníze máš současné Mondeo, které můžeš klidně srovnat. Až přijde nové, tak budeš mít jiné auto za jiné peníze (Ford se určitě bude snažit, aby bylo lepší než to současné). Jak dobrá cena to je, se teprve ukáže. Mně tyhle ceníkové výkřiky moc neříkají, když už, tak mne spíš vytáčí, protože takhle se prostě auta nekupují. A pokud si tak někdo auto kupuje, jeho hloupost. Když pominu prémii, tak má M6 šanci být mým oblíbencem ve střední třídě. Tedy, pokud přijde MPS. I když bych možná měl říkat vyšší střední. V mém případě mluvím samozřejmě o sedanu.
Avatar - Mireon
Mireon
No u mondea počítat spíš se slevou 22% z ceníku. Nějaký akční ceny nejsou tak akční jako "běžný" ceny mondea. Uvidíme jak to bude u toho novýho když byl facelift tak sklevy zůstaly stejný. Navíc pro mě má mondeo dobrej automat a to nový bude i čtyřkolka. Ale mazda je moc hezká. Taky na ni půjdu kouknout.
Avatar - Choochoo
Choochoo
Velmi slusna nabidka, rekl bych nejlepsi na trhu. Uz se tesim na novou 3.
Zajimalo by me jaka by byla senzacni cena podle tech primerenych 70% ??? >:-[]
Avatar - jozephko
jozephko
Tá cena nemusí byť marketingová a teoretická (pretože aj tak si každý vyberie iný motor a lepšiu výbavu), ale skutočne použiteľná. Ja mám síce prvú šestku v diesli, ale od viacerých majiteľov, čo šestku majú v benzíne (2.generáciu), som počul, že benzín je lepšou voľbou. A u týchto nových nových SKY motorov to môže byť ešte zaujímavejšie.
V aute potrebujem ESP, automatickú klímu, vyhrievané sedačky a tempomat. Všetky ostatné elektronické hračičky mi môžu byť ukradnuté. Takže ak by mala šestka v základnej výbave aj vyhrievané sedačky, je voľba jasná.
Banjo
Aby základ neměl jen manuální klimu...
martin_MPS
Hodně bych se divil, naopak předpokládám dvouzónovou automatiku ... Již u současné M6 je manuální klima jen teoretickou alternativou u výbavy CE, která v současném akčním ceníku již ani není.... Tato výbava neměla ani hl. kola, což by v nové M6 mělo v základu být.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Cena je podobná jako u ostatních konkurentů ve třídě. Navíc se jedná o cenu novinky a zdá se, že i výbava bude na úrovni.
Už při samotném porovnání s korejským slimákem za 539990 s 1,6 GDI, nebo slimák kombi za 564990 s 1,6 GDI je jasné, co je lepší nabídka. Navíc to nové 6 hodně sluší. :yes:
sir
:yes: :yes: navíc...čím víc..onoho "slimáka" na cestě potkávám...tím je hnusnější :D:D
mazdu 6 ale prosím jako liftback..by nebyl? :D:D:
_Teddy_
Tak to bude musiet ist Huyndai s cenou i40 vyrazne dole! Porovnavam si fotky i40 a novej mazdy 6, a nevidim jediny dovod preco by zakaznik pri rovnakej cene mal siahnut po i40...
Avatar - kari.laz
kari.laz
Zeptej se Toppera, nebo incescenta. Oni ti nějaký důvod určitě poví. >:D
majk162
A stejně tak ti jeden koncernfans začne vysvětlovat, že jako eurodrzek musíš jedině apoštola >:-[]
Avatar - Choochoo
Choochoo
:yes:
Avatar - Emel
Emel
Cena není podobná jako u konkurence... podívej se, kolik dáš za kombík s litými koly a trošku slušnou výbavou třeba u Avensisu... nebo Škody, VW, Hyundai, to je jedno. Navíc 2.0G je použitelná motorizace.

Cena je parádní, zřejmě se dají čekat další slevy na současnou 6, protože ta v kombíku až zase o tolik levnější není.
esenbe
[odkaz] :-O
lukas13
Slevy a akce v rámci "nenovinek" (napsat "starších modelů" mi přijde hloupé) jsou přeci normální. Nová M6 je bude mít za nějakou dobu taky...

Jinak Legacy za tohle je úžasná nabídka. Jediné, v čem bude M6 výrazně lepší je motor - ten dvoulitr Subaru je přeci jen o dost starší a taky rád papá benzín. Samozřejmně 4x4 od Subaru je oproti tomu ohromná výhoda... Ovšem já bych raději volil, v případě podobné ceny, o +/- 2 litry nižší spotřebu Mazdy.
esenbe
Jasně, že je to akce - ale cena je to dobrá.

No ten dvoulitr žere s CVT nějakých 8,2l/100km což taky není žádná hrůza. Navíc je to prověřená léta vyráběná konstrukce montovaná do všech aut už léta. No já se postavit mezi mazdu a subaru za stejný peníz tak asi neváhám. Mazda je sice moc pěkná, ale když my tady máme zlou zimu :-)
lukas13
Ano, cena je fantastická.

Ten boxer 2,0 máme v širší rodině. V reálu se na 8,2 prostě nedostaneš, v reálu tak 9 (za kolik v reálu jezdíš ty?). Zatímco Skyactiv dle zdejšího testu CX-5 lehce nad sedm (takže u aerodynamičtějšího kombi lze reálně čekat těch +/-7)...

No jo, já jsem hoch z nížiny... Pokud nekdo bydlí např. v Liberci, není co řešit ;-)
esenbe
No já nevím kolik píšou na netu, ale počítač mi dnes ráno ukazoval právě těch 8,2L . Ve forestru je starší a tam to mám spočítané na 9,4. Je tam ale taky starý 4AT
Avatar - lamal
lamal
v impreze 2010 s manualom a 2,0 je problem sa drzat okolo 9l pri beznej jazde okolo 8 a v meste a pri sviznejsej jazde ide rychlo nad 10l, to sa s efektivitou mazdy neda porovnavat ...absolutne nie, subaracky boxer je rozozrany viac ako bezny japonksy 2,0 ci uz vtec alebo vvti od toyo, pripadne od nissanu... ked k tomu zratas nepodarenu prevodovku a pohon stalych ... 8,2 bude pri kludnych mimomestkych jazdach ale hocico narocnejsie bude 10 a viac hlavne kvoli tomu ze CVT nevie vyuzivat krutiaci moment dvojlitra a pruznost a ma straty
esenbe
No myslím, že tam dělá hodně i ta samotná stálá 4x4 než samotný motor. V případě, že já jezdím za 8,2 z toho je 80% po okreskách a městech do 50 000 obyvatel a to jezdím normálně, je po odpojení 4x4 dost reálné se dostat na hodnotu pod 7l.

Btw: S CVT mi trochu trvalo se sžít. Prvních 30 000 byla spotřeba okolo 10l. Člověk, ale časem pochopí, že se s tímhle jezdí prostě jinak. Například je krásně úsporná na dálnici, když člověk dá tempomat na 140 tacho tak žere okolo 8l . Když ale člověk má pořád nohu na plynu a nepravidelně přidává atd. má spotřebu okolo 11l
lukas13
OK, já mám zkušenost s 2,0 v novém Foresteru. Je fakt že v případě některých SUV jde spotřeba identických motorů oproti klasickým autům brutálně nahoru.

V tom slovenské testu M6 co dal níže odkaz "fidlikus" uvádějí papírovou spotřebu té slabší benzínové verze 5,6l. Zdá se mi to jako sci-fi (to mají v D segmentu některé diesely, i víc), ale uvidíme, uvidíme.
Avatar - lamal
lamal
urcite aj stala 4x4, ale i samotny motor, boxery proste zeru viac aspon tie od subaru neviem preco... CVT ano treba si zvyknut, ale to uz ziada moc velke prisposobovanie sa autu, ja osobne by som si cvt nikdy nekupil, prekaza mi jej celkovy skutrovy charakter... bohuzial sa s nou neda vyuzivat krutiak tak ako s manualom, ja mam nissanacky 2.0 16v a sviznym zvezenim sa zmestim bez obav do 8l ked idem kludne tak okolo 7,5 teraz ked je chladno, cez leto i za 7... staci vyuzivat krutiaci moment a mozes dosiahnut slusnu dynamiku a dobru spotrebu, u cvt to proste nejde...bud huci zerie a ides alebo sa loudas a ides uspornejsie...nieco medzi sa hlada tazko, pritom ak je 2,0 v lahsom aute ma dost dobry potencial aj do 3500ot pokial nejde zrovna o hondacky Vtec ktory oziva az moc vysoko
lukas13
Boxery od Subaru žerou víc, to máš naprostou pravdu. Vzhledem k tomu, že boxery dělá krom Subaru snad už jen Porsche, asi to nepůjde úplně zobecnit ;-)

CVT bych neřešil, mám rád manuální řazení a hodlám u něj ještě nějaký čas zůstat. O CVT obecně se domnívám, že se výborně hodí do malých aut, ovšem od nižší střední výš už ne. Právě kvůli tomu krouťáku...
Banjo
Jak že není co řešit? Ještě bych řešil, jestli nepřihodit LPG. :-!
lukas13
:yes: :-!
Avatar - Mireon
Mireon
Hm to je zajímavý náš outback má dlouhodobou spotřebu 9l podle tankování 8.8 podle palubního. A to je 3.6 takže to docela jede. Škoda že už končí s dovozem. Podělaná EU. Evropští výrobci by se od nich mohli učit ;-) Klasickej benziňák. Klasická převodovka bez milionu převodových stupňů má jich pouze 5.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Jenže neporovnáváš oficiální ceníkovou cenu. U M6 to může být za chvíli taky jinde. Ale ceníková cena Legacy je 819000 za 2,5i (849000 2,0D) a Legacy kombi je za 839000 za 2,5i (869000 2,0D)
esenbe
Já tam nenapsal, že porovnávám. Prostě mě jen ta cena zaujala, narazil jsem na ní dnes a při srovnání s mazdou se to hodí :-)
lukas13
Ano, což je opět důkaz, že pokud reálně právě teď kupuji auto, je mi ceníková cena na prd. Zajímá mě (asi jako každého) co za své těžce (nebo lehce) vydělané peníze dostanu. Proto se mi porovnávání ceníkových cen zdá naprosto zbytečné.

Informace v rámci startovní ceny M6 je v podstatě jedna - za pár měsíců bude k mání výborné auto střední třídy s perfektním motorem za cenu pod půl mega.
Mixo
To praveze ne...situace s M6 bude totozna s CX-5. Nebudou ji stacit vyrabet, ale do CR bude dovazeno malo kusu - proste orientace na jine trhy. To znamena, ze zadne slevy se poskytovat nebudou, nebude duvod. Na CX-5 dnes z cenikove ceny nedaji slevu ani 1 Kč, a to i kdyz to kupuji na IC.

Takze na slevy si budeme muset pockat az opadne poptavka + bude v CR vic aut k dispozici. Casove to vidim na minimalne 1 rok.
lukas13
Ale CX-5 je také novinka. Počkej za 1-2 roky.
Mixo
To prave rikam, minimlane rok, nikoliv par mesicu (viz vyse).
lukas13
OK, to je jen nedorozumnění. V ostatních příspěvcích píši "do roka a do dne". Tím "pár" měsíců jsem nemyslel dva, ale podstatně delší dobu.

Notabene se vždy řídím tím nekupovat úplně nový model, za ten 1-2 roky se tomu vychytají případné mouchy. A ještě klesnou ty reálné ceny ;-)
Mixo
Tak urciteeeee

Chybky dela uz i Mazda, viz porodni seriove potize CX-5. Je spravne kupovat auto vyrobene trochu pozdeji.
Avatar - Aladeen
Aladeen
Najlepšie si počkať aspoň rok , já osobne by som kupil auto pred koncom výroby modelu keď sú najlepšie výpredaje a autá sú už vychitané , alebo na vianoce :yes:
esenbe
Vůbec nejlepší je kupovat nějaké limited edition. U nich jsou kladeny větší nároky na zpracování, protože se jedná hlavně o marketingový tah.
_MT_
:yes:
lukas13
:yes: :yes: :yes:

Uvidíme jak výbava, ale nebál bych se. Se 145 koňovým Skyactivem je to super nabídka. A je to nový model, do roka a do dne ji pořídíš pod pětset...

Na test se těším jak malej klučina na lízátko.
fidlikus
Test máš tady: [odkaz]
lukas13
Moc dík!

Té papírové spotřebě 5,6 u benzínového dvoulitru teda moc nevěřím ;-) uvidíme. 1300 kg v D segmentu je dneska zázrak. Ten test mě natěšil ještě víc...
martin.blader
Tady by se taky něco našlo [odkaz]
Avatar - Emel
Emel
Jj, 17" hliníky, bezpečnostní výbava, kombi bez příplatku... snad bude i kožený volant a nějaké rádio, klima je ve střední snad samozřejmost... takže už v základu dost dobrý rodinný kočár. Octavia by se měla držet při zemi, alespoň dle mých preferencí :-).
lukas13
Já ty ceny OII coby domácího modelu považuji za přirozené. V Německu či ve Francii jsou ceny domácích modelů podobné. Což neznamená, že bych OII koupil. Za české nefleetové ceny - to bych musel být buď zarytý fanda (což plně respektuji) nebo naprostý blázen.

Pokud bych chtěl mermomocí liftback, Laguna za 420 ceníkových s 2,0 benzínem je asi nejlepší volba :-!

Ale zpět k M6 - souhlas. Pokud bude ceník bez "háčků", bude to super rodinný kočár.
Avatar - cerrbion
cerrbion
jak jsem psal výše, proč považujete Oktávii za konkurenta ve třídě a tedy i cenově pro Mazdu 6? Ta je o třídu víš. Mazda 6 je konkurentem pro Superba, Mondeo, Passata a spol.
lukas13
Protože ta OII je za +/- stejné peníze.
Avatar - cerrbion
cerrbion
pak ano, ale mě spíš připadá, že jí zhlediska ceny poronává právě proto, že ji chybně považuje za stejnou třídu. Jako ostatně hodně lidí. A i kdyby si rozdíl tříd uvědomoval, proč zvažovat "horší" auto za stejné peníze.
lukas13
Ne, nazařazuji jí špatně. Přece jen si troufám tvrdit, že natolik se v autech vyznám, stejně jako MartinMPS, který s tou OII začal.

Byl to jen náznak (s nádechem ironie) jak je nová M6 levná - či jak je vybíhající OII drahá drahá - záleží na úhlu pohledu ;-)
Avatar - cerrbion
cerrbion
pak ano
majk162
skvělá, průměrná, nic moc? Nevím! Vypadá to však docela sympaticky a už v základu je vše nezbytně nutné. Otázka je, jak bude vypadat základ vizuálně. Zatím na fotkách vidíme pouze vyšší verze. Zda to bude stačit uvidíme, až se to auto oficiálně objeví na našem trhu a budeme znát vše, pak se ukáže nakolik je cena solidní.

Jsem zvědav na to auto celkově. Z prozatímních seznámeních auto chválí. Co mě mile překvapilo, že je údajně dostatečně komfortní, není tak tvrdé, naopak se přes nerovnosti přenáší plavně a přitom má jistý podvozek. Nejsem závodník, ale jezdím svižně. U auta upřednostňuji hlavně komfort. Když k tomu přidám fakt, že v případě potřeby za to můžu bez obav vzít trochu razantněji, co víc si přát. Za mně

:yes: Skvěle MAZDA!!!
_Teddy_
Co sa tyka jazdnych vlastnosti, obavam sa ci sa na nich neprejavi negativne prechod vpredu z "double wishbone" na McPherson. Sucasnu 6-ku som poprehanal po kvalitnych zatocenych alpskych dialniciach, a jazdnymi vlastnostami som bol nadseny. To auto je nieco ako Focus v nizsej strednej! S nadsenim sa vrha do zakrut, krasne "citatelna" aj v hranicnej situacii (pricom som skor narazil na svoje limity, nez na limit podvozka)...

Pokial ide o dizajn, toto je po dlhej dobe japonske auto ktore sa mi vylozene paci. Nevravim ze Mazda (alebo Toyota, Subaru, atd) robi skarede auta, ale ten dizajn ma nikdy neoslovil. Az teraz...
echo zulu
To je asi jediné, čo ešte zaujíma mňa. Porovnanie jazdných vlastností s aktuálnou verziou.
majk162
Jo, to se uvidí. Nerozporuji to, ale myslím si, že jízdní vlastnosti budou pořád schopnější, než schopnosti většiny řidičů.

Design je u této 6 skutečně excelentní.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Cena je příjemná, ale zatím nevíme, co za ní dostáváme. Nemyslím seznam výbavy na papíře, ale jejich kvalitu, ergonomii, životnost. U Mazdy by s tím problém být neměl, ale dokud to prostě nebude jezdit aspoň půl roku, tak je cena téměř irelevantní. ;-)
_Teddy_
Dovolil som si zmenit tvoj topic v odpovedi, pretoze to co by som si naozaj prial je Mazda6/MPS (a uplne najlepsie 4x4!). To by bol asi "sofersky raj": priestranne, solidne rodinne auto, s ktorym by sa ale dalo aj dobre "vyblbnut". Kompromis bez kompromisov!

Co sa zivotnosti tyka, ak je znacka u ktorej nemam obavy, tak je to prave Mazda. Ale samozrejme, niet nad osobnu skusenosti...
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Ano, ale MPS nebude stát 550k. ;-)
Avatar - cerrbion
cerrbion
to ano, na druhou stranu bude stát cca to samé co Octávia RS a opět není co řešit, co si koupit že :-)
_Teddy_
Ochotne si priplatim! ;-)
Avatar - cerrbion
cerrbion
no doufám, že oba myslíme to samé, já myslel MPS :-)
martin_MPS
MPS dle informací asi bude, ale to auto je dost velké, takže bych zas takové očekávání neměl. Navíc pokud bude, tak "věštím" cenu přes 900 t., protože tam bude určitě i 4x4 a max. výbava ... Ale třeba se mýlím :-)
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Tvůj odhad považuji za realistický.
Avatar - cerrbion
cerrbion
vždyt ano, a kolik stojí RS s trochou výbavy? Kolem 800k. MPS je o třídu a o minimálně 50 koní jinde.
milanSUV
já to hádám mírně přes mega, jako ta minulá(předminulá).
Avatar - FISHkaa
FISHkaa
cenovka je to slušná. Když si člověk uvědomí, že Mazda musí zápasit s EU dovozním clem... Bez toho by EU automobilky byly už v loji... :-!
cudzinec11
Mam trochu obavu, aby to nedopadlo ako u CX5.

Vypredana na pol roka dopredu, to jest zlava 0,00 percent, naopak je predpoklad, ze este zdrazie. Pokles ceny za najblizsie 1-2 roky by som rozhodne necakal ziadny, zlavu, rabat atd tiez absolutne ziadne. Jazdenky by som tiez velmi necakal, tie nove mazdy su jednoducho dobre a pochybujem, ze sa ich budu majitelia zbavovat. Predvadzacky/mlade jazdenky asi tiez nebudu ziadne, jednorocne auta s 10 000 km a odpoctom DPH je domena audi a spol., nie japoncov.

Ten cennik u cx5 asi robil nejaky marketingovy mag/guru, od 22 000 EUR na slovensku, ale ako som pozeral, tak som pozeral, vzdy som sa dostal na
30 000 EUR ked som si vybral auto, ktore by som chcel...

Moj TRUFALY NEGARANTOVANY odhad cenniku Mazdy na zaklade cennika CX5:

539.900 Kč za zakladnu vybavu, trebars Emotion, ale:
manualna klimatizacia ako u CX5
ziadny tempomat ako u CX5
ziadny 5-palcovy stredovy displej
sklapanie zadnych sedadiel iba 1/3-2/3.

Challenge vybavu tipujem cca. 589 900 Kč, ale asistenčne systémy budú v cene až u Attraction za 640 000 Kč. Alebo Challenge + balik systemov a budeme na cene Attraction...

Samozrejme koza pripadne cuvacia kamera a stresne okno az vo vybave Revolution za 690 000 Kč. U vyhrievania sedadiel si netrufam povedat, v ktorej vybave bude...

Takze suma sumarum clovek dojde k vysledku, ze ziadna vybava nepasuje:
Chcem tempomat, musim kupit Challenge. Chcem asistencne systemy, som cenou na Attraction a chcem kozu, som na Revolution...
Avatar - Shr3k
Shr3k
Když budete kupovat Volkswagen v Japonsku, taky dostanete pár předem daných výbav. To je prostě logistika.
milanSUV
anglické: [odkaz]

francouzké: www.youtube.com/watch?…

(přepněte si na 9minutu, kde se ta tupá hlava rozhodne vyzkoušet city-break a na tom mokru málem nabourá další předváděcí vůz)

francouzké2: www.youtube.com/watch?…

(v 1:30 stejný trotl najíždí na jiné auto)
cudzinec11
Pozrel som tie franzuzske testy, aj ked iba obrazky:D a ta priemerna spotreba 7.1 l diesel a 9,4 l benzin teda nie je bohvie co...
igorvrazic
no ked sa testuje sposobom,dajme co to da na kazdej krizovatke...
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Tak ten Honest John to tou hláškou na konci to totálně rozsekl... >:D >:D >:D