Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
jozephko
Tá cena nemusí byť marketingová a teoretická (pretože aj tak si každý vyberie iný motor a lepšiu výbavu), ale skutočne použiteľná. Ja mám síce prvú šestku v diesli, ale od viacerých majiteľov, čo šestku majú v benzíne (2.generáciu), som počul, že benzín je lepšou voľbou. A u týchto nových nových SKY motorov to môže byť ešte zaujímavejšie.
V aute potrebujem ESP, automatickú klímu, vyhrievané sedačky a tempomat. Všetky ostatné elektronické hračičky mi môžu byť ukradnuté. Takže ak by mala šestka v základnej výbave aj vyhrievané sedačky, je voľba jasná.
V aute potrebujem ESP, automatickú klímu, vyhrievané sedačky a tempomat. Všetky ostatné elektronické hračičky mi môžu byť ukradnuté. Takže ak by mala šestka v základnej výbave aj vyhrievané sedačky, je voľba jasná.
Aby základ neměl jen manuální klimu...
Hodně bych se divil, naopak předpokládám dvouzónovou automatiku ... Již u současné M6 je manuální klima jen teoretickou alternativou u výbavy CE, která v současném akčním ceníku již ani není.... Tato výbava neměla ani hl. kola, což by v nové M6 mělo v základu být.
kari.laz
Cena je podobná jako u ostatních konkurentů ve třídě. Navíc se jedná o cenu novinky a zdá se, že i výbava bude na úrovni.
Už při samotném porovnání s korejským slimákem za 539990 s 1,6 GDI, nebo slimák kombi za 564990 s 1,6 GDI je jasné, co je lepší nabídka. Navíc to nové 6 hodně sluší. :yes:
Už při samotném porovnání s korejským slimákem za 539990 s 1,6 GDI, nebo slimák kombi za 564990 s 1,6 GDI je jasné, co je lepší nabídka. Navíc to nové 6 hodně sluší. :yes:
:yes: :yes: navíc...čím víc..onoho "slimáka" na cestě potkávám...tím je hnusnější :D:D
mazdu 6 ale prosím jako liftback..by nebyl? :D:D:
mazdu 6 ale prosím jako liftback..by nebyl? :D:D:
Tak to bude musiet ist Huyndai s cenou i40 vyrazne dole! Porovnavam si fotky i40 a novej mazdy 6, a nevidim jediny dovod preco by zakaznik pri rovnakej cene mal siahnut po i40...
Cena není podobná jako u konkurence... podívej se, kolik dáš za kombík s litými koly a trošku slušnou výbavou třeba u Avensisu... nebo Škody, VW, Hyundai, to je jedno. Navíc 2.0G je použitelná motorizace.
Cena je parádní, zřejmě se dají čekat další slevy na současnou 6, protože ta v kombíku až zase o tolik levnější není.
Cena je parádní, zřejmě se dají čekat další slevy na současnou 6, protože ta v kombíku až zase o tolik levnější není.
esenbe
[odkaz] :-O
Slevy a akce v rámci "nenovinek" (napsat "starších modelů" mi přijde hloupé) jsou přeci normální. Nová M6 je bude mít za nějakou dobu taky...
Jinak Legacy za tohle je úžasná nabídka. Jediné, v čem bude M6 výrazně lepší je motor - ten dvoulitr Subaru je přeci jen o dost starší a taky rád papá benzín. Samozřejmně 4x4 od Subaru je oproti tomu ohromná výhoda... Ovšem já bych raději volil, v případě podobné ceny, o +/- 2 litry nižší spotřebu Mazdy.
Jinak Legacy za tohle je úžasná nabídka. Jediné, v čem bude M6 výrazně lepší je motor - ten dvoulitr Subaru je přeci jen o dost starší a taky rád papá benzín. Samozřejmně 4x4 od Subaru je oproti tomu ohromná výhoda... Ovšem já bych raději volil, v případě podobné ceny, o +/- 2 litry nižší spotřebu Mazdy.
Jasně, že je to akce - ale cena je to dobrá.
No ten dvoulitr žere s CVT nějakých 8,2l/100km což taky není žádná hrůza. Navíc je to prověřená léta vyráběná konstrukce montovaná do všech aut už léta. No já se postavit mezi mazdu a subaru za stejný peníz tak asi neváhám. Mazda je sice moc pěkná, ale když my tady máme zlou zimu :-)
No ten dvoulitr žere s CVT nějakých 8,2l/100km což taky není žádná hrůza. Navíc je to prověřená léta vyráběná konstrukce montovaná do všech aut už léta. No já se postavit mezi mazdu a subaru za stejný peníz tak asi neváhám. Mazda je sice moc pěkná, ale když my tady máme zlou zimu :-)
Ano, cena je fantastická.
Ten boxer 2,0 máme v širší rodině. V reálu se na 8,2 prostě nedostaneš, v reálu tak 9 (za kolik v reálu jezdíš ty?). Zatímco Skyactiv dle zdejšího testu CX-5 lehce nad sedm (takže u aerodynamičtějšího kombi lze reálně čekat těch +/-7)...
No jo, já jsem hoch z nížiny... Pokud nekdo bydlí např. v Liberci, není co řešit ;-)
Ten boxer 2,0 máme v širší rodině. V reálu se na 8,2 prostě nedostaneš, v reálu tak 9 (za kolik v reálu jezdíš ty?). Zatímco Skyactiv dle zdejšího testu CX-5 lehce nad sedm (takže u aerodynamičtějšího kombi lze reálně čekat těch +/-7)...
No jo, já jsem hoch z nížiny... Pokud nekdo bydlí např. v Liberci, není co řešit ;-)
No já nevím kolik píšou na netu, ale počítač mi dnes ráno ukazoval právě těch 8,2L . Ve forestru je starší a tam to mám spočítané na 9,4. Je tam ale taky starý 4AT
v impreze 2010 s manualom a 2,0 je problem sa drzat okolo 9l pri beznej jazde okolo 8 a v meste a pri sviznejsej jazde ide rychlo nad 10l, to sa s efektivitou mazdy neda porovnavat ...absolutne nie, subaracky boxer je rozozrany viac ako bezny japonksy 2,0 ci uz vtec alebo vvti od toyo, pripadne od nissanu... ked k tomu zratas nepodarenu prevodovku a pohon stalych ... 8,2 bude pri kludnych mimomestkych jazdach ale hocico narocnejsie bude 10 a viac hlavne kvoli tomu ze CVT nevie vyuzivat krutiaci moment dvojlitra a pruznost a ma straty
No myslím, že tam dělá hodně i ta samotná stálá 4x4 než samotný motor. V případě, že já jezdím za 8,2 z toho je 80% po okreskách a městech do 50 000 obyvatel a to jezdím normálně, je po odpojení 4x4 dost reálné se dostat na hodnotu pod 7l.
Btw: S CVT mi trochu trvalo se sžít. Prvních 30 000 byla spotřeba okolo 10l. Člověk, ale časem pochopí, že se s tímhle jezdí prostě jinak. Například je krásně úsporná na dálnici, když člověk dá tempomat na 140 tacho tak žere okolo 8l . Když ale člověk má pořád nohu na plynu a nepravidelně přidává atd. má spotřebu okolo 11l
Btw: S CVT mi trochu trvalo se sžít. Prvních 30 000 byla spotřeba okolo 10l. Člověk, ale časem pochopí, že se s tímhle jezdí prostě jinak. Například je krásně úsporná na dálnici, když člověk dá tempomat na 140 tacho tak žere okolo 8l . Když ale člověk má pořád nohu na plynu a nepravidelně přidává atd. má spotřebu okolo 11l
OK, já mám zkušenost s 2,0 v novém Foresteru. Je fakt že v případě některých SUV jde spotřeba identických motorů oproti klasickým autům brutálně nahoru.
V tom slovenské testu M6 co dal níže odkaz "fidlikus" uvádějí papírovou spotřebu té slabší benzínové verze 5,6l. Zdá se mi to jako sci-fi (to mají v D segmentu některé diesely, i víc), ale uvidíme, uvidíme.
V tom slovenské testu M6 co dal níže odkaz "fidlikus" uvádějí papírovou spotřebu té slabší benzínové verze 5,6l. Zdá se mi to jako sci-fi (to mají v D segmentu některé diesely, i víc), ale uvidíme, uvidíme.
urcite aj stala 4x4, ale i samotny motor, boxery proste zeru viac aspon tie od subaru neviem preco... CVT ano treba si zvyknut, ale to uz ziada moc velke prisposobovanie sa autu, ja osobne by som si cvt nikdy nekupil, prekaza mi jej celkovy skutrovy charakter... bohuzial sa s nou neda vyuzivat krutiak tak ako s manualom, ja mam nissanacky 2.0 16v a sviznym zvezenim sa zmestim bez obav do 8l ked idem kludne tak okolo 7,5 teraz ked je chladno, cez leto i za 7... staci vyuzivat krutiaci moment a mozes dosiahnut slusnu dynamiku a dobru spotrebu, u cvt to proste nejde...bud huci zerie a ides alebo sa loudas a ides uspornejsie...nieco medzi sa hlada tazko, pritom ak je 2,0 v lahsom aute ma dost dobry potencial aj do 3500ot pokial nejde zrovna o hondacky Vtec ktory oziva az moc vysoko
Boxery od Subaru žerou víc, to máš naprostou pravdu. Vzhledem k tomu, že boxery dělá krom Subaru snad už jen Porsche, asi to nepůjde úplně zobecnit ;-)
CVT bych neřešil, mám rád manuální řazení a hodlám u něj ještě nějaký čas zůstat. O CVT obecně se domnívám, že se výborně hodí do malých aut, ovšem od nižší střední výš už ne. Právě kvůli tomu krouťáku...
CVT bych neřešil, mám rád manuální řazení a hodlám u něj ještě nějaký čas zůstat. O CVT obecně se domnívám, že se výborně hodí do malých aut, ovšem od nižší střední výš už ne. Právě kvůli tomu krouťáku...
Hm to je zajímavý náš outback má dlouhodobou spotřebu 9l podle tankování 8.8 podle palubního. A to je 3.6 takže to docela jede. Škoda že už končí s dovozem. Podělaná EU. Evropští výrobci by se od nich mohli učit ;-) Klasickej benziňák. Klasická převodovka bez milionu převodových stupňů má jich pouze 5.
Jenže neporovnáváš oficiální ceníkovou cenu. U M6 to může být za chvíli taky jinde. Ale ceníková cena Legacy je 819000 za 2,5i (849000 2,0D) a Legacy kombi je za 839000 za 2,5i (869000 2,0D)
Já tam nenapsal, že porovnávám. Prostě mě jen ta cena zaujala, narazil jsem na ní dnes a při srovnání s mazdou se to hodí :-)
Ano, což je opět důkaz, že pokud reálně právě teď kupuji auto, je mi ceníková cena na prd. Zajímá mě (asi jako každého) co za své těžce (nebo lehce) vydělané peníze dostanu. Proto se mi porovnávání ceníkových cen zdá naprosto zbytečné.
Informace v rámci startovní ceny M6 je v podstatě jedna - za pár měsíců bude k mání výborné auto střední třídy s perfektním motorem za cenu pod půl mega.
Informace v rámci startovní ceny M6 je v podstatě jedna - za pár měsíců bude k mání výborné auto střední třídy s perfektním motorem za cenu pod půl mega.
To praveze ne...situace s M6 bude totozna s CX-5. Nebudou ji stacit vyrabet, ale do CR bude dovazeno malo kusu - proste orientace na jine trhy. To znamena, ze zadne slevy se poskytovat nebudou, nebude duvod. Na CX-5 dnes z cenikove ceny nedaji slevu ani 1 Kč, a to i kdyz to kupuji na IC.
Takze na slevy si budeme muset pockat az opadne poptavka + bude v CR vic aut k dispozici. Casove to vidim na minimalne 1 rok.
Takze na slevy si budeme muset pockat az opadne poptavka + bude v CR vic aut k dispozici. Casove to vidim na minimalne 1 rok.
Ale CX-5 je také novinka. Počkej za 1-2 roky.
To prave rikam, minimlane rok, nikoliv par mesicu (viz vyse).
OK, to je jen nedorozumnění. V ostatních příspěvcích píši "do roka a do dne". Tím "pár" měsíců jsem nemyslel dva, ale podstatně delší dobu.
Notabene se vždy řídím tím nekupovat úplně nový model, za ten 1-2 roky se tomu vychytají případné mouchy. A ještě klesnou ty reálné ceny ;-)
Notabene se vždy řídím tím nekupovat úplně nový model, za ten 1-2 roky se tomu vychytají případné mouchy. A ještě klesnou ty reálné ceny ;-)
Tak urciteeeee
Chybky dela uz i Mazda, viz porodni seriove potize CX-5. Je spravne kupovat auto vyrobene trochu pozdeji.
Chybky dela uz i Mazda, viz porodni seriove potize CX-5. Je spravne kupovat auto vyrobene trochu pozdeji.
Najlepšie si počkať aspoň rok , já osobne by som kupil auto pred koncom výroby modelu keď sú najlepšie výpredaje a autá sú už vychitané , alebo na vianoce :yes:
Vůbec nejlepší je kupovat nějaké limited edition. U nich jsou kladeny větší nároky na zpracování, protože se jedná hlavně o marketingový tah.
lukas13
:yes: :yes: :yes:
Uvidíme jak výbava, ale nebál bych se. Se 145 koňovým Skyactivem je to super nabídka. A je to nový model, do roka a do dne ji pořídíš pod pětset...
Na test se těším jak malej klučina na lízátko.
Uvidíme jak výbava, ale nebál bych se. Se 145 koňovým Skyactivem je to super nabídka. A je to nový model, do roka a do dne ji pořídíš pod pětset...
Na test se těším jak malej klučina na lízátko.
Test máš tady: [odkaz]
Jj, 17" hliníky, bezpečnostní výbava, kombi bez příplatku... snad bude i kožený volant a nějaké rádio, klima je ve střední snad samozřejmost... takže už v základu dost dobrý rodinný kočár. Octavia by se měla držet při zemi, alespoň dle mých preferencí :-).
Já ty ceny OII coby domácího modelu považuji za přirozené. V Německu či ve Francii jsou ceny domácích modelů podobné. Což neznamená, že bych OII koupil. Za české nefleetové ceny - to bych musel být buď zarytý fanda (což plně respektuji) nebo naprostý blázen.
Pokud bych chtěl mermomocí liftback, Laguna za 420 ceníkových s 2,0 benzínem je asi nejlepší volba :-!
Ale zpět k M6 - souhlas. Pokud bude ceník bez "háčků", bude to super rodinný kočár.
Pokud bych chtěl mermomocí liftback, Laguna za 420 ceníkových s 2,0 benzínem je asi nejlepší volba :-!
Ale zpět k M6 - souhlas. Pokud bude ceník bez "háčků", bude to super rodinný kočár.
jak jsem psal výše, proč považujete Oktávii za konkurenta ve třídě a tedy i cenově pro Mazdu 6? Ta je o třídu víš. Mazda 6 je konkurentem pro Superba, Mondeo, Passata a spol.
Protože ta OII je za +/- stejné peníze.
pak ano, ale mě spíš připadá, že jí zhlediska ceny poronává právě proto, že ji chybně považuje za stejnou třídu. Jako ostatně hodně lidí. A i kdyby si rozdíl tříd uvědomoval, proč zvažovat "horší" auto za stejné peníze.
majk162
skvělá, průměrná, nic moc? Nevím! Vypadá to však docela sympaticky a už v základu je vše nezbytně nutné. Otázka je, jak bude vypadat základ vizuálně. Zatím na fotkách vidíme pouze vyšší verze. Zda to bude stačit uvidíme, až se to auto oficiálně objeví na našem trhu a budeme znát vše, pak se ukáže nakolik je cena solidní.
Jsem zvědav na to auto celkově. Z prozatímních seznámeních auto chválí. Co mě mile překvapilo, že je údajně dostatečně komfortní, není tak tvrdé, naopak se přes nerovnosti přenáší plavně a přitom má jistý podvozek. Nejsem závodník, ale jezdím svižně. U auta upřednostňuji hlavně komfort. Když k tomu přidám fakt, že v případě potřeby za to můžu bez obav vzít trochu razantněji, co víc si přát. Za mně
:yes: Skvěle MAZDA!!!
Jsem zvědav na to auto celkově. Z prozatímních seznámeních auto chválí. Co mě mile překvapilo, že je údajně dostatečně komfortní, není tak tvrdé, naopak se přes nerovnosti přenáší plavně a přitom má jistý podvozek. Nejsem závodník, ale jezdím svižně. U auta upřednostňuji hlavně komfort. Když k tomu přidám fakt, že v případě potřeby za to můžu bez obav vzít trochu razantněji, co víc si přát. Za mně
:yes: Skvěle MAZDA!!!
Co sa tyka jazdnych vlastnosti, obavam sa ci sa na nich neprejavi negativne prechod vpredu z "double wishbone" na McPherson. Sucasnu 6-ku som poprehanal po kvalitnych zatocenych alpskych dialniciach, a jazdnymi vlastnostami som bol nadseny. To auto je nieco ako Focus v nizsej strednej! S nadsenim sa vrha do zakrut, krasne "citatelna" aj v hranicnej situacii (pricom som skor narazil na svoje limity, nez na limit podvozka)...
Pokial ide o dizajn, toto je po dlhej dobe japonske auto ktore sa mi vylozene paci. Nevravim ze Mazda (alebo Toyota, Subaru, atd) robi skarede auta, ale ten dizajn ma nikdy neoslovil. Az teraz...
Pokial ide o dizajn, toto je po dlhej dobe japonske auto ktore sa mi vylozene paci. Nevravim ze Mazda (alebo Toyota, Subaru, atd) robi skarede auta, ale ten dizajn ma nikdy neoslovil. Az teraz...
Pekelná Micinka
Cena je příjemná, ale zatím nevíme, co za ní dostáváme. Nemyslím seznam výbavy na papíře, ale jejich kvalitu, ergonomii, životnost. U Mazdy by s tím problém být neměl, ale dokud to prostě nebude jezdit aspoň půl roku, tak je cena téměř irelevantní. ;-)
Dovolil som si zmenit tvoj topic v odpovedi, pretoze to co by som si naozaj prial je Mazda6/MPS (a uplne najlepsie 4x4!). To by bol asi "sofersky raj": priestranne, solidne rodinne auto, s ktorym by sa ale dalo aj dobre "vyblbnut". Kompromis bez kompromisov!
Co sa zivotnosti tyka, ak je znacka u ktorej nemam obavy, tak je to prave Mazda. Ale samozrejme, niet nad osobnu skusenosti...
Co sa zivotnosti tyka, ak je znacka u ktorej nemam obavy, tak je to prave Mazda. Ale samozrejme, niet nad osobnu skusenosti...
Ano, ale MPS nebude stát 550k. ;-)
MPS dle informací asi bude, ale to auto je dost velké, takže bych zas takové očekávání neměl. Navíc pokud bude, tak "věštím" cenu přes 900 t., protože tam bude určitě i 4x4 a max. výbava ... Ale třeba se mýlím :-)
FISHkaa
cenovka je to slušná. Když si člověk uvědomí, že Mazda musí zápasit s EU dovozním clem... Bez toho by EU automobilky byly už v loji... :-!
cudzinec11
Mam trochu obavu, aby to nedopadlo ako u CX5.
Vypredana na pol roka dopredu, to jest zlava 0,00 percent, naopak je predpoklad, ze este zdrazie. Pokles ceny za najblizsie 1-2 roky by som rozhodne necakal ziadny, zlavu, rabat atd tiez absolutne ziadne. Jazdenky by som tiez velmi necakal, tie nove mazdy su jednoducho dobre a pochybujem, ze sa ich budu majitelia zbavovat. Predvadzacky/mlade jazdenky asi tiez nebudu ziadne, jednorocne auta s 10 000 km a odpoctom DPH je domena audi a spol., nie japoncov.
Ten cennik u cx5 asi robil nejaky marketingovy mag/guru, od 22 000 EUR na slovensku, ale ako som pozeral, tak som pozeral, vzdy som sa dostal na
30 000 EUR ked som si vybral auto, ktore by som chcel...
Moj TRUFALY NEGARANTOVANY odhad cenniku Mazdy na zaklade cennika CX5:
539.900 Kč za zakladnu vybavu, trebars Emotion, ale:
manualna klimatizacia ako u CX5
ziadny tempomat ako u CX5
ziadny 5-palcovy stredovy displej
sklapanie zadnych sedadiel iba 1/3-2/3.
Challenge vybavu tipujem cca. 589 900 Kč, ale asistenčne systémy budú v cene až u Attraction za 640 000 Kč. Alebo Challenge + balik systemov a budeme na cene Attraction...
Samozrejme koza pripadne cuvacia kamera a stresne okno az vo vybave Revolution za 690 000 Kč. U vyhrievania sedadiel si netrufam povedat, v ktorej vybave bude...
Takze suma sumarum clovek dojde k vysledku, ze ziadna vybava nepasuje:
Chcem tempomat, musim kupit Challenge. Chcem asistencne systemy, som cenou na Attraction a chcem kozu, som na Revolution...
Vypredana na pol roka dopredu, to jest zlava 0,00 percent, naopak je predpoklad, ze este zdrazie. Pokles ceny za najblizsie 1-2 roky by som rozhodne necakal ziadny, zlavu, rabat atd tiez absolutne ziadne. Jazdenky by som tiez velmi necakal, tie nove mazdy su jednoducho dobre a pochybujem, ze sa ich budu majitelia zbavovat. Predvadzacky/mlade jazdenky asi tiez nebudu ziadne, jednorocne auta s 10 000 km a odpoctom DPH je domena audi a spol., nie japoncov.
Ten cennik u cx5 asi robil nejaky marketingovy mag/guru, od 22 000 EUR na slovensku, ale ako som pozeral, tak som pozeral, vzdy som sa dostal na
30 000 EUR ked som si vybral auto, ktore by som chcel...
Moj TRUFALY NEGARANTOVANY odhad cenniku Mazdy na zaklade cennika CX5:
539.900 Kč za zakladnu vybavu, trebars Emotion, ale:
manualna klimatizacia ako u CX5
ziadny tempomat ako u CX5
ziadny 5-palcovy stredovy displej
sklapanie zadnych sedadiel iba 1/3-2/3.
Challenge vybavu tipujem cca. 589 900 Kč, ale asistenčne systémy budú v cene až u Attraction za 640 000 Kč. Alebo Challenge + balik systemov a budeme na cene Attraction...
Samozrejme koza pripadne cuvacia kamera a stresne okno az vo vybave Revolution za 690 000 Kč. U vyhrievania sedadiel si netrufam povedat, v ktorej vybave bude...
Takze suma sumarum clovek dojde k vysledku, ze ziadna vybava nepasuje:
Chcem tempomat, musim kupit Challenge. Chcem asistencne systemy, som cenou na Attraction a chcem kozu, som na Revolution...
Když budete kupovat Volkswagen v Japonsku, taky dostanete pár předem daných výbav. To je prostě logistika.
milanSUV
anglické: [odkaz]
francouzké: www.youtube.com/watch?…
(přepněte si na 9minutu, kde se ta tupá hlava rozhodne vyzkoušet city-break a na tom mokru málem nabourá další předváděcí vůz)
francouzké2: www.youtube.com/watch?…
(v 1:30 stejný trotl najíždí na jiné auto)
francouzké: www.youtube.com/watch?…
(přepněte si na 9minutu, kde se ta tupá hlava rozhodne vyzkoušet city-break a na tom mokru málem nabourá další předváděcí vůz)
francouzké2: www.youtube.com/watch?…
(v 1:30 stejný trotl najíždí na jiné auto)
Pozrel som tie franzuzske testy, aj ked iba obrazky:D a ta priemerna spotreba 7.1 l diesel a 9,4 l benzin teda nie je bohvie co...
Skvělý tah určitě bude nabídnout kombi za cenu sedanu. Předpokládám, že to je "kompenzace" za menší rozvor a délku. Tydy vlastně bych neměl psát, že má kombi menší rozvor než sedan, ale že ten sedan trošku natáhli. To kombi je velké i tak dost. Pokud budete srovnávat ceny s konkurencí, srovnejte si rovnou verze v "kombajnu", ta se bude prodávat určitě víc. pak ta cena bude vypadat ještě přijatelněji.
PS: Octavia Combi má ceníkovou cenu v 1,4TSI (90kW, Ambition) úplně stejnou ? Pak snad nikdo nemůže brát cenu M6 jako vysokou. To auto je úplně jinde !!! (samozřejmě že se dá Octavia koupit levněji, je to prakticky dosluhující model. Současná M6 se také dá koupit s velkou slevou)
Je to dobrý přístup, když chceš všechno, nebo nic. Jinak ti ten systém musí prostě sednout. Když nesedne, tak si v lepším případě budeš muset výrazněji připlatit (u končící generace myslím nešlo mít parkovací senzory pod cca 825 tisíc; časem se to možná změnilo, nevím), nebo budeš muset udělat kompromis (vyšší stupeň ti dá něco, co nechceš, ale zároveň obsahuje něco, co chceš). Ale na tom se asi nic nezmění, tak snad Mazda přijde s dobře navrženými výbavami.
[odkaz]
a zase s kratsim razvorom dostanes menej miesta pre nohy cestujucich vzadu... to len keby si nahodou nevedel ;-)
Skvěle MAZDA!!!
A pargi ti to povedal preto lebo si to skutocne nevdel nie zo sarkazmu. Si vyhuleny dilino!!!!!
Ono i u jinych konkurenu je to tak.
Napr Mondeo ma sedan delsi o 2 milimetry nezli je Kombi >:D jsou ale novoty :D:D
A tak zatímco všichni čeští novináři donekonečna ještě do září papouškovali teze, že bude hatchback, já psal do příspěvků pod články, že ani náhodou, že na to nejsou prachy. Mazda potřebuje prodávat na nejdůležitějším trhu a tím je USA.
Zatim to jsou jen spekulace...cena od..co v tom bude nevime.
Japonci byly u nas vzdyckytrosku drahsi.....tak snad konecne budou za stejne penize co evropa...jen pro lepsi vyber :-)
Btw slusne vypavene Mondeo s 1,6 ecoboostem se pohybuje kolem 549.000,. pokud se nemylim.
Co se táká Mondea, platí skoro to samé: Mondeo má v kombi následující ceny (ceníkové, nikoli akční):
1,6 88kW Core 557 t.
2,0 107kW Trend 589 t.
Pokud vezmem v úvahu, že je M6 novinka a Mondeo dosluhuje, pak pořád vychází M6 o 50 t. levněji. Navíc lze předpokládat, že výbava bude i oproti výbavě Trend bohatší.
U Mondea je potřeba si počkat na srovnání s novou generací, jenže tam se ještě načekáme, což je jednak velká škoda (Mondeo bylo vždycky super auto) a také pěkný prů... Fordu. Začátek prodeje 2 roky po prvním představení a víc jak rok po premiéře ??? To je špatně.
Navíc pokud jsme u té akce, tak v kombi je Mondeo 1,6 Ecoboost (118 kw) za 580 t., což je pořád o 40 t. víc než standard. cena u M6.
Zajimalo by me jaka by byla senzacni cena podle tech primerenych 70% ??? >:-[]