Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mazda 6: Známe její první českou cenu

David Bureš David Bureš 10. 10. 2012 • 01:29
122
99
Zobrazit náhledy (122)
Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6
Vybrané evropské trhy se nové generace japonské Šestky dočkají ještě před koncem roku, ten český ale mezi ně nepatří.

Mazda zveřejnila první cenu nové generace modelu 6 na českém trhu. Automobil bude v základní výbavě u nás stát 539.900 korun.

První cena platí jak pro sedan, tak pro kombi. Vůz bude na český trh uveden v prvním čtvrtletí roku 2013.

Standardní výbava mimo jiné zahrnuje šest airbagů, klimatizaci, autorádio, světla pro denní svícení nebo litá 17palcová kola. V základní výbavě nemají chybět ani „všechny bezpečnostní systémy,“ Mazda však nespecifikovala jaké.

Automobil má být totiž dostupný s balíčkem i-Activsense, jehož součástí je devět bezpečnostních systémů. Mezi ně mimo jiné patří automatické přepínání tlumených a dálkových světel, automatické brzdění nebo systém hlídající vozidla v mrtvém úhlu. Sada těchto systémů ale patrně bude za příplatek.

Na evropských trzích Mazda pro Šestku nabídne pět motorů z nové řady Skyactiv, každý se start-stopem pohonem předních kol a volbou mezi manuální a automatickou převodovkou.

Z benzinových agregátů je to 2,0G ve dvou verzích se 107 kW a 121 kW a 2,5G (141 kW). Nabídka turbodieselů zahrnuje 2,2D ve variantách se 110 kW a 129 kW.

Všechny z nich budou za příplatek dostupné se systémem rekuperace brzdné energie i-ELOOP, který ukládá elektrickou energii do kondenzátoru. Pro 2,5G bude i-ELOOP standardem.

Témata
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 01:27
Re: Videa z testů
Tak ten Honest John to tou hláškou na konci to totálně rozsekl... >:D >:D >:D
11. 10. 2012 00:03
Re: Nie je cena ako cena
Když budete kupovat Volkswagen v Japonsku, taky dostanete pár předem daných výbav. To je prostě logistika.
10. 10. 2012 23:54
Re: Slušná cena ?
Stran Mazdy žádné takové stanovisko nikdy nepadlo. Důvod naznačil už před rokem Tamatani, když mluvil o tom, že chce zaříznout hatchback a nabídnout zákazníkům místo něj kombi se sportovnější siluetou anebo pak velký "globální" sedan, který nahradí končící výrobu prodloužené americké GH ve Flat Rocku ( [odkaz] ). Odteď bude Mazda6 dodávána pouze a jen z Hirošimy. Zjistili totiž, že zákazníci s HB velkou díru pro naložení nákladu využijí průměrně jednou do roka.
A tak zatímco všichni čeští novináři donekonečna ještě do září papouškovali teze, že bude hatchback, já psal do příspěvků pod články, že ani náhodou, že na to nejsou prachy. Mazda potřebuje prodávat na nejdůležitějším trhu a tím je USA.
10. 10. 2012 22:38
Re: Videa z testů
no ked sa testuje sposobom,dajme co to da na kazdej krizovatke...
10. 10. 2012 22:36
Re: Pěkné, ale ...
Vůbec nejlepší je kupovat nějaké limited edition. U nich jsou kladeny větší nároky na zpracování, protože se jedná hlavně o marketingový tah.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud