Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - 3_diamanty
ktosi tu pred par tyzdnami pisal ze francuzi su patrioti
3_diamanty
| 13. 10. 2012 09:29
nemci su este vacsi a japonci najvacsi.... >:D
Avatar - WinDiesel
ktosi tu pred par tyzdnami pisal ze francuzi su patrioti
WinDiesel
| 13. 10. 2012 10:14
A kde myslíš, Toppore, prodávají na světě nejméně importovaných vozidel? Dám Ti na výběr ze 3 možností:
1 - Jižní Korea
2 - Jižní Korea
3 - Jižní Korea
abys to měl jednodušší
Avatar - Ham.
ktosi tu pred par tyzdnami pisal ze francuzi su patrioti
Ham.
| 13. 10. 2012 10:20
Tos mu dal pěkně složitou hádanku >:-[]
ktosi tu pred par tyzdnami pisal ze francuzi su patrioti
alambert
| 13. 10. 2012 10:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
ktosi tu pred par tyzdnami pisal ze francuzi su patrioti
WinDiesel
| 13. 10. 2012 10:57
a ještě hodně dlouho přemýšlet bude...
ktosi tu pred par tyzdnami pisal ze francuzi su patrioti
milan3
| 13. 10. 2012 18:12
>:D >:D >:D :yes:
ktosi tu pred par tyzdnami pisal ze francuzi su patrioti
iggy11
| 13. 10. 2012 10:27
cina
Avatar - WinDiesel
ktosi tu pred par tyzdnami pisal ze francuzi su patrioti
WinDiesel
| 13. 10. 2012 10:40
A na to jsi přišel jak? Do Číny exportuje kdekdo.
Jednoznačně Jižní Korea (v Severní to nebude jiné >:D >:D >:D )
ktosi tu pred par tyzdnami pisal ze francuzi su patrioti
alambert
| 13. 10. 2012 10:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
ktosi tu pred par tyzdnami pisal ze francuzi su patrioti
WinDiesel
| 13. 10. 2012 10:58
Tam se auta fasujou ....... akorát nevím na co tam postavili ty 3proudé dálnice
Avatar - white label
ktosi tu pred par tyzdnami pisal ze francuzi su patrioti
white label
| 13. 10. 2012 14:54
Do té severní je to ze "západních" států rovnou zakázané!
ktosi tu pred par tyzdnami pisal ze francuzi su patrioti
alambert
| 13. 10. 2012 10:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
ktosi tu pred par tyzdnami pisal ze francuzi su patrioti
twistedTSD
| 13. 10. 2012 20:43
A proto se každý rozumný západní výrobce tlačí do Číny? Proto se pro Čínu vyrábí lokální modely? Proto se v Číně staví továrny? Trochu nesmysl, nemyslíš?
ktosi tu pred par tyzdnami pisal ze francuzi su patrioti
alambert
| 13. 10. 2012 10:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
ktosi tu pred par tyzdnami pisal ze francuzi su patrioti
WinDiesel
| 13. 10. 2012 11:00
skoro stejně .....
Škoda
Adam Novák
| 13. 10. 2012 10:34
Takovej úspěch jsem nečekal, v TOP 20 2 český auta :yes:
Avatar - WinDiesel
Škoda
WinDiesel
| 13. 10. 2012 10:42
Myslíš tím ta auta vyráběná v ČR vwlastněná koncernem VW?
Škoda
rapper
| 13. 10. 2012 13:19
ano, ale prakticky to samé (samozřejmě zatím až na tu ČR) se dá říci i o Seatu a jaké má prodeje a to i přes to, že model Ibiza je designově povedenější než Fabia a navíc je postaven na lepším podvozku než Fabia. Škodovka si zaslouží uznání :yes: budiš příkladem pro Seat :-)
Škoda
pitrys
| 13. 10. 2012 19:06
Opět ty stupidní kidy, jestli je škodovka česká nebo ne....
Avatar - twistedTSD
Škoda
twistedTSD
| 13. 10. 2012 20:44
Dobře víš, že to zdaleka není jen o výrobě, tak nevím proč děláš flame.
Avatar - WinDiesel
Škoda
WinDiesel
| 13. 10. 2012 21:16
Hodně Ti vadí pravda?
Avatar - twistedTSD
Škoda
twistedTSD
| 13. 10. 2012 23:31
Já s pravdou problém nemám, to ty jsi začal nesmyslně slovíčkařit.
Avatar - guze
Škoda
guze
| 13. 10. 2012 21:21
omg.... :no:
Avatar - JGucci
Škoda
JGucci
| 13. 10. 2012 14:11
V zári mela Skoda opravdu uspech - do top 50 se dostaly vsechny modely (Superb 44., Citigo 47., Roomster 49.) :yes:
Avatar - WinDiesel
Bravo B, Bravo C...
WinDiesel
| 13. 10. 2012 10:45
Ještě až se naplno rozjede třída A ............
A pak že Medvědi nevědí.... :-)
Bravo B, Bravo C...
Horst Fuchs
| 13. 10. 2012 11:03
"A" to nebude mít tak jednoduché... "B" je jediné prémiové MPV na trhu, "A" má přímou konkurenci v BMW 1 a Audi 3 (když zůstanu v Německu), navíc nevychází z prvních srovnávaček právě nejlépe. Mercedesu se ale na rozdíl od BMW povedl design, šance tady jsou. Nemyslím ale, že bude mít úspěch jako "B".
Navíc nezapomeň, že Mercedes zrušil starou A řadu (mimochodem velmi úspěšnou) jakožto malé MPV, takže B je skutečně jedinou prémiovou volbou.
Ale i tak, Mercedesu se doma daří, dobře se prodávají i C a E.
Avatar - WinDiesel
Bravo B, Bravo C...
WinDiesel
| 13. 10. 2012 16:41
Dobrý a správný komentář. To znamená že nové B dokáže dokonale nahradit bývalé A a B. A nové A, které se teprve rozjíždí, je určité plus navíc. A že nové A jede, signalizuje i 100% využití fabriky a paralelní výroba ve Finsku. :yes:
Bravo B, Bravo C...
ericn
| 14. 10. 2012 08:18
Řekl bych, že nové A se na Německém trhu chytne slušně. Důvody jsou dva. A3 nic nového nepřináší, Tj vypadá skoro stejně a prodeje ( až 18. Příčka ) tomu nahrávají. Etalon BMW 1er, ač skvělý, zas moc krásy nepobral, takže MB A má velkou šanci se mu vyrovnat a hlavně kdo by odolal třícípé hvězdě na kapotě ;-)
Pekná štatistika, ktoré veľa vysvetľuje
jozephko
| 13. 10. 2012 11:47
Táto štatistika hovorí a aj vysvetľuje, prečo sú nemecké automobilky v takej dobrej kondícii.
1. Nemci kupujú väčšie autá (malé kompakty sú až na 6. a 16. mieste), na ktorých majú výrobcovia väčšie zisky.
2. Nemci kupujú hlavne nemecké autá. Prvé auto bez nemeckého pôvodu je Yaris na 25.mieste.
3. Nemecký štát našťastie nenapadlo šikanovať majiteľov veľkých a silných áut, ako sa to deje v stále v Taliansku, Francúzsku a nedávno aj na Slovensku. Nemci totiž vedia, že väčšie auto prinesie viac DPH do štátnej kasy (za auto, servis aj pohonné hmoty), a súčasne podporí aj nemecké automobilky väčším ziskom.
Stačí si pozrieť talianske, španielske či francúzske štatistiky, a tam štatistike dominujú malé kompakty veľkosti Punta, 207-ky či Clia. Snahy o absurdnú ekologizáciu výroby áut vedie okrem iného aj k tomu, že podrážajú nohy vlastným výrobcom áut.
Avatar - WinDiesel
Pekná štatistika, ktoré veľa vysvetľuje
WinDiesel
| 13. 10. 2012 16:47
Jo tak to je, v létě jsme projeli celé Španělsko a naše auto tam bylo největší, byla tam samá mrňavá auta. Ve Francii to bylo ještě jakž-takž.
Vrcholem státní regulace je Dánsko se 100% a větší daní. Ale i všichni ostatní jdou tvrdě do toho, aby zničili evropský automobilový trh. Dobrými úmysly jsou dlážděny cesty do pekel.
Avatar - Norge
Pekná štatistika, ktoré veľa vysvetľuje
Norge
| 13. 10. 2012 21:16
..skuste sa na to tiez pozriet v sirsom kontexte.
Automobil ako produkt nesie so sebou plno specifik s ohladom na zivotny priestor, ekonomiku statov a jednotlivca. To co si uviedol je fakt iba z jednej strany pohladu, ...kontinetalna Europa ma velmi silne zaludnenie na km2, ..vlasnit automobil znamena tiez dovoz komodit, ktore nemame, napr.Europa velmi nema ropu ...(dovoz Rusko,Norsko, atd) Ropovody koncia v D,F a GB
Vedcsina obyvatelstva v EU zije v mestach ..a tie maju svoje katastralne hranice, ale pocet obyvatelov v mestach stale stupa a to nie je najlepsia poda pre vzorec : 'kazdy ma pravo na automobil¨ ... Takze vozidla nizsich tried maju plne svoje opodstatenie... Je to na sirsiu diskusiu

Prikladom moze byt Japonsko, kde tuto otazku riesili uz pred desatrociami, ..a vysledkom je a velmi spravne podla mna, ..ak byvas v meste a chces vlasnit automobil, musis mat pevne parkovacie miesto, ak ho nemas, auto si kupit nemozes ! ..a to caka aj Europske velkomesta, zatial pocitame +\- do 5.mil.
Opacnim prikladom moze byt Moskva, kde sa toto v minulosti neriesilo, a ..logickym vysledkom bolo a su niekolko hodinove zapchy ..kde vodici nechavaju auta zaparkovane priamo v kolonach ... Beriem radcsej Japonsky model ;-) (odporucam ako dodovlenkovu destinaciu )
Avatar - Nerez
Pekná štatistika, ktoré veľa vysvetľuje
Nerez
| 13. 10. 2012 18:21
A Korejská vozítka, kterým Češi nemohou odolat si ani neškrtla >:D :-!
Pekná štatistika, ktoré veľa vysvetľuje
ericn
| 14. 10. 2012 08:28
Jo, to jsem taky koukal ;-) kde máme Toppera a pubescenta, že neoslavují >:-[]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku