aj tu sa ukazalo ze neprakticke auto aj ked je kvalitne dnes velmi nema sancu na vacsi uspech .... takze dufajme, ze mazda bude vyvijat crossover miesto 6tky kupe..... :yes: ako pisali v clanku nedavno :yes:
V čem je méně praktické než ostatní třídveřové modely aut?Volvo ,obzvlášt v době kdy mají úspěch auta levná pohřbila jeho cena..Kvalitou dnes cenu ukecáš čím dál tím méně..
Pride mi to divne. Podvozok ma 2.5m ale kabina vzadu ma mozno ani nie 2 metre. Preco? Aku to ma vyhodu? V EU neuspeje ani sedan, nie to este taketo nieco.
Nechápem, prečo tu riešite, čo je praktické a čo nie... Volvo C30 je štýlový hatchback. Ak chce niekto praktické štýlové Volvo, tak si kúpi V50, ale ak chce niekto štýlové kompaktné Volvo, tak si kúpi C30, a to, či je praktické alebo nie, nerieši.
Riesime to preto, ze takto uvazovali aj Volvo manageri a dopadlo to tak, ze to auto konci, pretoze vacsina kupuje auto prakticke, ak uz vobec nejake kupuje.
S týmto vlastne súhlasím. Ja som sa len pýtal, prečo sa rieši to, ako je auto praktické práve pri C30, keďže toto auto malo svoju klientelu, ktorá nehlaďala čiste praktické auto. Ale samozrejme, je tu aj tá DRUHÁ vec, a to je to, čo tu naznačuješ.
Volvo sa radí medzi prémiu, takže tomu odpovedajú aj ceny. Ja osobne si myslím, že človek, ktorý má tých 600,000 KČ na nové auto a chce Volvo, tak skôr pôjde do V50, než do C30... V50 nie je ani o 100,000 KČ drahšie, a za ten príplatok Volvo ponúka krásne kombi, ktoré je štýlové a praktické. Myslím si, že C30 neuspelo práve kvôli vysokej cene, pretože ako 2.auto do rodiny, či štýlovka pre syna/dcéru (vodiča-začiatočníka), bolo C30 predražené.
Napríklad v prípade Audi je rozdiel medzi A3/A4 Avant väčší, než medzi Volvo C30/V50...
A ďalej, rozdiel medzi C30 a S40 je ešte menší, takže aj S40 je v každom prípade rozumnejšia voľba. V každom prípade škoda toho C30, nie je to zlé auto, a má svoj vlastný štýl..
K tomu prvnímu odstavci, ta klientala C30 byla evidnetně málo početná (proto končí relativně brzy) a jedním z důvodů je právě i ta zmiňovaná nepraktičnost...
C30 jsem si několikrát projel a kromě značkové image a osobitého designu (který třeba zrovna mě osobně nijak zvlášť neoslovil) mi to auto nedávalo velký "smysl" ani v rámci přímé konkurence.
C30 byla určená například pro bezdětné páry/ páry s odrostlými dětmi. Ty si skutečně radši koupí kombi, už to vidím. ;-) Podle mne přecenili početnost cílové skupiny/ zájem v rámci ní.
Naprosty souhlas s krasnym a odvaznym autem :yes: Zrovna v sobotu jsem se po nem otacel pri ceste na vecu a jeste ted ho mam v zive pameti, ta cerna, ty svetla. Nadherny zazitek se s nim potkat, skoda ze trval jen takovou chvilku >:D:yes:
Jo škoda tý ceny ,nejen vzhledem k pěkný c30,ale tím se vyfiltrovala většina majitelů (kupující nejeté) na namyšlený individua nedávající přednost v jízdě..atd.
Ano, rozdíl mezi sedanem a kupé je v prostoru na zadních sedadlech a přístupu na ně. Ale kolik lidí skutečně využívá zadní sedadla? Já tak dvakrát do roka. A dozadu jsem bez problémů usadil i 80 letou babičku. To tu máme samé rodiny s velkými dětmi? Zase tolik MPV na silnicích nevidím...
Tohle auto zřejmě už navždy budu mít ve vzpomínkách spojeno s člověkem, který si jeho koupí splnil svůj sen. Chci ti jen vzkázat : Stále jsi v našich srdcích......jo, a pohlídej nám tam u Vás nějakou pěknou okresku. ;-)