Novinky
"životní poučku - jsou ti co umí a ti co čumí. Že z vás dvou ten bentley, kdo čumí, není, o tom snad netřeba se rozepisovat..."
Tato pasáž mi do kontextu nesedla, jinak napsáno lehce a kvalitně. :yes:
Tato pasáž mi do kontextu nesedla, jinak napsáno lehce a kvalitně. :yes:
Jsou auta o nichž člověk raději nepíše ani když už je jich kolem něho plno na silnicích, a pak jsou auta o nichž chce člověk psát, přitom z nich zahlédl zatím jen pár odlesků. Jenže ty odlesky, to je svět pravdy, svět mistrovsky zakalené oceli, svět, v němž nemít párátka ze slonoviny je vlastně vyloučenou věcí...
Zapomeň na svůj kulturní rozhled, živený televizní stanicí MTV, zapomeň na své oblíbené rapující podolkáře. Být málo takových jako jsi ty, nevydělal by ten podolkář nejen na Bentleye, ale ani na pečený brambůrky. Soustřeď se na historii, na konta živená staletí poctivou prací příslušníků rodu, soustřeď se na prestižní vzdělání, soustřeď se na stará sídla, na velkorysou aroganci těch, co si tě mohou koupit kdy se jim zamane... jako kašpárka na jednu noc... za tvůj celoživotní výdělek.
Benley, to je především stav, status. Status silného, status vítězného. O design starost mít rozhodně nemusíme, stačí si jen zapamatovat lehkou životní poučku - jsou ti co umí a ti co čumí. Že z vás dvou ten bentley, kdo čumí, není, o tom snad netřeba se rozepisovat...
Tedy závěr - jsou automobilky, které spolutvoří to nejvyšší historické, kulturní, vzdělanostní, estetické patro. Jsou automobilky které jsou pojmem samy o sobě. Jsou to sloupy, piliře moderního světa. Jsou to moderní... divy světa. Brzy přijede další z těch moderních divů, tak si nepřekousni jazyk.
BRAVO VW - BRAVO BENTLEY :yes😒br />
P.S. Malá ovšem v jistém smyslu související odbočka - V posledním vysílaném dílu seriálu H.Poirot jede hrdinka na víkend v překrásné otevřené sportovní Lagondě z cca třicátých let s obrovskejma předníma světlama. Dorazí na místo a hostitelka říká - máš pěkné auto. Řidička odpoví prostou větu - to je Lagonda, letí jako vítr...
No vidíš a v téhle prosté větě se skrývá nekonečný obsah, jenom mít k němu v duši ten správný klíč...
Zapomeň na svůj kulturní rozhled, živený televizní stanicí MTV, zapomeň na své oblíbené rapující podolkáře. Být málo takových jako jsi ty, nevydělal by ten podolkář nejen na Bentleye, ale ani na pečený brambůrky. Soustřeď se na historii, na konta živená staletí poctivou prací příslušníků rodu, soustřeď se na prestižní vzdělání, soustřeď se na stará sídla, na velkorysou aroganci těch, co si tě mohou koupit kdy se jim zamane... jako kašpárka na jednu noc... za tvůj celoživotní výdělek.
Benley, to je především stav, status. Status silného, status vítězného. O design starost mít rozhodně nemusíme, stačí si jen zapamatovat lehkou životní poučku - jsou ti co umí a ti co čumí. Že z vás dvou ten bentley, kdo čumí, není, o tom snad netřeba se rozepisovat...
Tedy závěr - jsou automobilky, které spolutvoří to nejvyšší historické, kulturní, vzdělanostní, estetické patro. Jsou automobilky které jsou pojmem samy o sobě. Jsou to sloupy, piliře moderního světa. Jsou to moderní... divy světa. Brzy přijede další z těch moderních divů, tak si nepřekousni jazyk.
BRAVO VW - BRAVO BENTLEY :yes😒br />
P.S. Malá ovšem v jistém smyslu související odbočka - V posledním vysílaném dílu seriálu H.Poirot jede hrdinka na víkend v překrásné otevřené sportovní Lagondě z cca třicátých let s obrovskejma předníma světlama. Dorazí na místo a hostitelka říká - máš pěkné auto. Řidička odpoví prostou větu - to je Lagonda, letí jako vítr...
No vidíš a v téhle prosté větě se skrývá nekonečný obsah, jenom mít k němu v duši ten správný klíč...
a už vás mám dost. Teď jsem se vážně urazil. Jste parta škodolibejch zlochů. Končím tu s váma na týhle diskuzi... 8-s
To víš, nudí se v práci, plevelí konstruktivní diskuze, pořád něco kritizuje a vůbec je to rozvratnej živel. 😉
Tak na toho si dej majzla..., nějaký namazaný chleba...
...je proti "němu" úplné hov.no... 😉
...je proti "němu" úplné hov.no... 😉
Nekecal. Ale zvykej si, to ti rozhodně neuškodí. Budu tě sledovat, jak na sobě pracuješ.... 😉 >😒]
Doufám, že se toho budeš dneska držet. 😄 Pro jistotu si to ale vytisknu a vezmu s sebou. 😉
Tak že si zase jen kecal..., no na to už jsem si tu pomalu zvykl
a zdaleka ne jen u tebe... 😉
a zdaleka ne jen u tebe... 😉
Však já se platbě nebráním... obvykle z hospod bez placení neutíkám, i když znám jednoho kovboje z Rožnova, kterej mě lákal na neomezenou konzumaci na účet podniku... >😒]
Neber mě tak doslova. Jednalo se ve skutečnosti o značně proleželý (přeleželý) produkt jedné blíže nejmenované mlékárny z Loštic. Kdo to namazal není podstatné, ani kdo snědl. Já tu odvahu nenašel. Nicméně svým odérem si to z výše zmíněným exkrementem rozhodně nezadalo... 😉 😄
Tak to sázka stála doslova za hov.no...
To si teda "znal" fakt zajímavé "frajery"...
...a ještě mi řekni kdo "mazal" ten chleba...?
;-\ 8-s
To si teda "znal" fakt zajímavé "frajery"...
...a ještě mi řekni kdo "mazal" ten chleba...?
;-\ 8-s
Labele, znal jsem frajera kterej se v hospodě vsadil, že sní chleba namazanej hov.nem. Hádej jak to dopadlo?? >😒]
jo ta vypadá celkem dobře (asi se to jmenuje Himiko) [odkaz]
I ten velrybí sporťák Orochi by se dal spolknout [odkaz]
Edit: toho Orochi beru zpět. Ani to se nedá spolknout >😒]
I ten velrybí sporťák Orochi by se dal spolknout [odkaz]
Edit: toho Orochi beru zpět. Ani to se nedá spolknout >😒]
Čoveče Rujána je docela z ruky, ale Mácháč anebo Slapy bych v tom snad i zkousnul. Alespoň by holky u vás na vsi měly nad čim ohrnovat nos.
Z klíče jsem zatím nepoznal ani ten kroužek, neb žádnej zatím neukázali. Ale jestli máš nějaký zajímavý detailní foto pošli. Zámečničina byla vždycky můj koníček... 😉
Z klíče jsem zatím nepoznal ani ten kroužek, neb žádnej zatím neukázali. Ale jestli máš nějaký zajímavý detailní foto pošli. Zámečničina byla vždycky můj koníček... 😉
Ono se stačí podívat na produkci Mazdy, nebo Toyoty pro jejich trhy. To Mitsuoka má i zdařilý káry.
Neříkám nikde, že se mi líbí, nebo nelíbí, ale ty to poznáš pomalu z klíče. Někdo to vyfotí v garáži mobilem a ty už omdlíváš, jako by si s tim měl valit na dovolenou na Rujánu.
já se vzbudil ráno v šest a měl jsem pravidelnou kvalitní stolici ostatně jako každý den. Jestli se tobě o tomhle pouze zdá, pak doporučuji navštívit dottoreho. lékaře... 😉 P.S. můj tajnej typ - Ronault. Ten si s tebou poradí... 😉
Mě by spíš zajímalo, jestli konečně změnili tu přední nápravu, každý přece ví, že to byla hrůza, i Bentley to přiznal, byl toho plný Autozeitung, Autodýzl a vůbec všechna odborná periodika. >😁 😉
To je ten japonský Rolls, taková bílá zrůda to byla, ne? Jestli jo, tak pak je to přesně. Možná na tom Bentley bude ve finále jiná drátěnka grilu než je na té spy fotce, ale i tak, dobrá obluda.
na to nemusí bejt člověk maestro. ale jestli se ti ta kreace líbí, pak už neřeknu ani slovo... 😉 >😒]
aha, tak to jo. čoveče mě se tomu normálně nechce věřit. To přece neni možný.... ;-\ :-! 8-s
Ano Mitsuoku.. to je ta automobilka, které mi to včeré připomnělo. Já stále doufám, že je tohle podvrh 😐
chtělo by to prohlídnout si i víc, co nabízí auto.cz. Pak uvidíš o jakýho krasavce se jedná... ;-\
Značka jako Bentley si vzhledem ke své konzervatiní klientele těžko může dovolit nějaké výstřelky... :-!
přesně. v číně, indii, možná i americe a rusku se to prodávat bude. ale mám obavu že konzervativní zákazníci bentleyho v Anglii a EU, sedlající stávajícího Arnage nad tímhle zapláčou... :-!
Já to z obrázků nepoznám, ale některý značky si prostě můžou dovolit skoro cokoliv a některý tu soudnost nemaj.
I Vel Satis muze byt vedle nekterych vytvoru hezoun >😁 . Bentley se bude prodavat uz kvuli znacce, ale ze by na nem clovek spocnul okem s libosti se rict neda. ;-\
no v číně opravdu asi tenhle problém mít nebude. ale to už jsme na tom vážně tak blbě abychom se řídili vkusem číňanů??? 😲
Třeba se to právě tý miliardě číňanů bude líbit. Kdyby udělali design podle nás slintalů, tak by měli designéra, co dělal Vel satise, nebo saaba ;-\
Motor i krouťák budou v pohodě o to se nebojím. Ale ten design, ten design.... to je katastrofa. Hlavní designér asi v číně frčel na opiu. :-! 8-s :no: :no:
[odkaz]
Hlavni designer zrejme hodne dlouho pracoval v Cine, nebo delal fusky pro japonskou Mitsuoku. Co k tomu dodat?
Jinak parametry motoru budou cca 550HP a kroutak +1000Nm.
Hlavni designer zrejme hodne dlouho pracoval v Cine, nebo delal fusky pro japonskou Mitsuoku. Co k tomu dodat?
Jinak parametry motoru budou cca 550HP a kroutak +1000Nm.
Ulohou takehoto designu je OSOBYTNOST spojena s TRADICIOU. Mozno mam na to trochu iny pohlad, ale to auto je jednoznacnym zazitkom, teda hlavne nazivo.
Este trochu upresnim info. Motor ostava klasicky, len je dokladne prepracovany, prevodovka bude 8 stupnova.