Ten dizajn sa páči aj mne - nie je to škaredé auto, práve naopak.
Ale ak to bude škrípať, pískať a vydávať ďalšie pozoruhodné (nezdravé) zvuky, typické pre 5+ ročné Astry, Vectry či Corsy, tak v prípade cabria to bude ešte komickejšie, teda smutnejšie.. :no:
Mě se ten design taktéž líbí, ale ten zadek z insignie...Adam nebo Astra GTC jsou dle mého o dost hezčí. :-( A taky ta spooouuusssta tlačítek v interiéru...
Fanušek Opelu nejsem a to auto není můj tip, ale zle rozhodně nevypadá.
100% súhlas s blake26. Auto je fakt krásne. Keby malo pohon na správnu nápravu a cenu okolo 500 :-) tak by to bola fakt pecka... Ale BMW to nieje, to si povedzme na rovinu...
myslím, že Opel je v situácii, kde ďalšie auto mimo mainstream asi nepripdá v úvahu... Ajkeď opla som nikdy veľmi rád nemal, v poslednej dobe sa tvária celkom sympaticky...
Tak design se Opelu velice povedl, o tom žádná, ale asi ne náhodou se ve zprávě raději nepíše o hmotnosti.... Už běžná Astra trpí strašlivou nadváhou a u kabrioletu se spoustou výztuh to jistě bude určitě ještě mnohem horší....
Nechcete se bavit už o něčem jiném, než dokola o hmotnosti? Už je to velice trapné. Půlka lidí by nějaký metrák navíc na silnici ani nepoznala, ale pořád tady budou sejčkovat >:D
Bohužel se ta nadváha pozná velmi snadno - na zbytečně zhrošené akceleraci, při rychlém projíždění zatáček i při brzdění a hlavně na spotřebě v městském provozu - vždy je to mínus. Schopná automobilka umí postavit moderní auto velmi bezpečné, a přitom bez nadváhy - viz například mezigenerační výrazné zhubnutí nového VW Golf (přitom již jeho minulá generace byla výrazně lehčí než Astra). Ano, Astra je delší, ale přitom prostoru pro nohy zadních pasažérů má výrazně méně než Golf). Podtrženo a sečteno - otevřená varianta musí být zákonitě vždy výrazně těžší než auto s pevnou střechou, pokud je ovšem již výchozí model příliš těžký, jedná se o dvojnásobný problém :'-(
.... ale logika mi nic neříká, ve škole jsem byl zrovna nepřítomen. Když autu uříznu střechu (z plechu, nejspíš ocelového) a nahradím jí kusem látky a plech použiju na výztuhy, zvýším tím hmotnost ?
normalni strechu nahradis nejenom kusem latky, ale i nejakou kostrou, ktera to drzi, a skladacim mechanismem, takze tam na vaze asi nic neusetris.
pak k tomu pridas vyztuhy podlahy, aby to vydrzelo celni naraz a neslozilo se napul.
jeste se musi vyresit ochrana pri prevraceni - zadne b-sloupky nemas, takze musis zesilit ram celniho skla. a dat nejaky oblouky dozadu, at cestujici vzadu taky nejakou tu sanci prezit maji. nekdo tam dava vystrelovaci oblouky, ktere jsou normalne schovany a neprekazi, ale pri narazu vystreli jako airbag. jakkoliv, to taky je asi docela tezke
Si se chtěl uvést a napsat něco chytrého k věci, ale jelikož si v autě nikdy neseděl, tak si se mohl vyjádřit pouze k okecávané hmotnosti...Co chytrého ještě povíš? :-!
Tak neviem... Opel je v ťažkej situácii a tento model mu z nej určite nepomôže. Aj Adam je prinajmenšom dosť rozporuplný, modely kde je lepšia ziskovosť (SUV) sú zdvojené Chevroletom . Opel nastúpil na dobrú cestu, zlepšil kvalitu, materiály, široká modelová paleta, nové motory no aj tak idú predaje roky iba jednym (nesprávnym) smerom. Nakoľko je Opel v podstate viazaný len na Európu kde predaje klesajú niet sa čo diviť. Mimo EU má GM iné značky. ;-\ Ešte pár rokov kým sa Chevrolet v EU lepšie etabluje a Opel bude nasledovať Saab... 8-s
jenže platformy, motory i celé díly a kaorserie Oplu využívá jihoamerický chevrolet, americký buick (dříve i saturn) a australský Holden a čínské GM/buick.
Takže se ejdná s společný vývoj kdy náklady jde rozdělit na xy projetků a ěnikolik značek.
rozhodně to není tak, že vše co se vyvine pro Opel/Vauxhall používá jen Opel/Vauxhall.
Súhlas, no v podstate je ten vývoj a know-how je vlastne dušenvé vlastníctvo GM.... Takže aký veľký problém je premenovať vývojové centrum Oplu v EU na Chevrolet? :-! Značku OPEL ako takú GM už nebude potrebovať, veď to bude (je) konkurencia pre Chevrolet...
Podle mě je to problém cyklu vnímání značky. Ano, Opel dělá nyní krásná auta, ale sklízí výsledek problémů s kvalitou předchozích generací modelů. Tak bych to bral tak, že teď si začíná zadělávat na lepší prodeje v budoucnu, jen nepolevit a vydržet.
Naopak VW těží z aury minulosti, kterou si momentálně kvalitou dost pohnojil a projeví se to v následujících letech v prodejích.
Naprostý souhlas.. Stejně to měl/má i Mercedes. Z koncernu bych si už nic nekoupil.. Jediné k světu vypadá Scirocco, ale Astra GTC i to šíro v mém žebříčku odsunula z prvního místa.. Teď zbývá jen našetřit :-):-!
Dle mého názoru jedno z nejhezčích aut v poslední době... :-):yes: Řeči o tom, zda Opel bude žít či nikoli si myslím že jsou naprosto k ničemu, jen samo GM ví, co dělá...snad..
Nádherný Opel, při pohledu na jeho profil s nataženou střechou, jsem si hned vzpomněl na Calibru :yes:
Ohledně té hmotnosti, myslím, že už normální astra má slušně dimenzovanou karoserii (pokud ji teda nevylívají betonem...), takže si myslím, že tohle auto si s bude s konkurencí (cabrio) v hmotnosti podobné. Ale počkáme si. Někde jsem četl, že je o 70mm delší než A5, takže Golf cabrio asi bude lehčí, ale na druhou stranu, tohle má mnohem použitelnější zadní sedačky :yes:
Mě se každopádně velice líbí, i interiér. Těch tlačítek by mohlo být míň, ale to je ta pověstná piha na kráse, nevadí ;-):yes:
Ten zadek je skoro 6erový.. Předek je sice "jen" Astra, ale to nevadí, protože dohromady je to velmi pěkný a zřejmě nejpohlednější levné kabrio na trhu. O hmotnost bych strach neměl, prostě to bude kabrio na ježdění ne na blbnutí, na to má o řadu sedaček navíc.
Na to jak se zdá být praktické (2+2), tak si myslím, že s pevnou střechou (a třeba i prosklenou nebo "otvírací střešní okno") by bylo o dost zajímavější. Jistě ubere se místo v kufru, lehkost designu, možná styl - ale stejně, za sebe raději hardtop.
Faktem je, že uvažuji podmínky v mírném podnebí a ne vždy stání v garáži nebo na hlídaném (ale fakt hlídaném) parkovišti.
Veľmi pekné auto, Cascada sa podarila, akurát podľa mňa trpí jedným nedostatkom, ktorým trpí už základná Astra - vyzerá mohutne, zdá sa byť ťažká a veľká (veď aj naozaj je). Ale páči sa mi, že Cascada dotala odlišný predok ako Astra GTC - ten sa mi totiž zdá byť nevýrazný. ;-)
No, jenže nemůžeš pominout fakt, že i konkurenčí vozy vypadají vzadu těžké, u aut bez střechy to více vynikne. Astra resp. Cascada to maskuje více linkami, uvidíme naživo, mě se velmi líbí.
kratky predok, auto neskutocne dlhe... velky razvor, velky hluchy priestor od dveri k zadnym kolesam.... velky zadny previs.... cele to je natiahnute jak jazvecik..... so strechou to vyzera este ako tak.. ale bez strechy to je jasne vidiet ze je to disproporcne posobiace kabrio, dlhe robustne spredu nudne a na nerozoznanie od klasickej astry.... mna to teda neuchvatilo ....
na realnych fotkach to nebude vyzerat tak bombovo ako na tychto... ale inak suhlas.. auto je to super a kvalitne ale ja mam inu predstavu o vyvazenom peknom kabriu.....
je to hezký, ale současná image Opelu nemá na to prodávat (tedy skutečně prodávat, ne jen mít v nabídce) kabriolet střední třídy, myslím za cenu kabrioletu střední třídy. Spíš bych dával šanci na úspěch v případě kupé, takové jakože Calibry, tj. na podvozku astry postavit větší auto se dvěma dveřmi, dát tomu dvoulitr benzin turbo, dýzl biturbo a tvářit se, že tu mám za šestsetpade alternativu k A5. Renaultu se to nepovedlo, Opelu bych v tomto směru dával větší šance. Kabrio je okrajový segment.
...co dodat?
I když základ z Astry není nic moc, na kabrio je třeba použít optiku kochací a tam by to nemuselo vadit.
Ale jak psal Dinár - kabrio teď v době "krize" a navíc od Opelu, i když je jedním z tradičních producentů otevřených aut, nebude zrovna trhák. Opel není v pozici, kdy by potřeboval "vylepšit" pověst mainstreamových modelů něčím exklusivním, musí zapracovat na tom mainstreamu samotném a až pak dávat na dort třešničky.
Držím mu v tom palce.
Co kdyby Opel vyrobil pořádnej sporták ve stylu speadsteru nic rychlejšího než insignia opc neprodávájí kdyby jo tak hned budou mít lepší prodeje kdyby stál do 600 000.kč.
a hned bych si ho koupil.
Jinak poznámkám o Astře: Kdo z kritiků v ní jel a pokud ano, s jakou motorizací? Mám 1,6 Turbo a nějaké zvýšený hmotnost tam není znát, a to jezdím fakt svižně. Ano, spotřeba je vysoká, jezdím denně Beroun - centrum Prahy a zpět za 9,8 - 9,9. A je mi to jedno. Tady chce každý auto s charakterem a výkony Ferrari, kufrem Superbu, koulí vzadu a spotřebou 3 litry ve městě, nejlépe nafty.
K těm tlačítkům mají logiku a běžně používám 4 - navigaci, rádio, CD/AUX a Phone. Zbytek na volantu, občas spodní kolečko, když nepočítám klimu...