ze nove sandero aj logan budu v eu megauspesne auta ;-):yes::yes::yes:
taketo prakticke jednoduche a sikovne auta pre normalnych ludi na normalne bezne dennodenne pouzivanie su dnes na nezaplatenie... som rad ze taketo auta nevymreli :yes:
myslim ze zacina doba kedy sa nejeden vyrobca opat vrati k tomu co sa vyrabalo kedysi - ze zacne vyrabat lacne sikovne a prakticke auticka pre normalnych ludi.... vieme ze uz pride datsun od nissanu a mame tu uz daciu... nieco vraj lacnejsie chysta aj VW....
je to tu.... praktickost sikovnost a dobra cena je opat v kurze.... :yes::yes::yes:
Přesně o tom to je, jednoduché (snad i v případě dacie) tím pádem spolehlivé auto na každodenní pojížďky bez serepetiček, které parkuje celoročně venku a které opraví v případě nutnosti i neznačkový servis za zlomek ceny. To je přesně to, co podle mě dnes už skoro nikdo jinej nenabízí. :-)
... musím říct, že nová generace Sandera se povedla. Auto vypadá snad ze všech stran dobře. Nijak bych se ho, jako druhé auto do rodiny, nestyděl používat. Místo, kde by bylo potřeba ještě "máknout" je interiér.
Je výrazně lepší než v minulé generaci (tuším, že v Lodgy je stejný), ale pořád jsou tam hluché plochy - kolem rádia a před spolujezdcem, ale není to žádné drama ;-) Sedačky vypadají celkem slušně. Bezpečnostní výbava je na lepší úrovni.
Dacia ušla dlouhý kus cesty, takže klobouk dolu :yes:
Jestli je to pravda, tak Sandero v zahraničí půjde slušně na odbyt. U nás asi ne, protože u nás je nutné vlastnit tu správnou značku auta i když to znamená zbytečně o třetinu vyšší cenu za stejnou užitnou hodnotu...
S tou cenou bych byl opatrnější. Dacia šla do Británie s tím, že bude prodávat za pevné ceny a proto údajně nebude žádné smlouvání u prodejce a slevy. U konkurence jsou slevy kolem 20% celkem normální a někdy jsou i větší. Pak už ten cenový rozdíl oproti konkurenci zase tak výrazný nebude.