To je fakt, "u nás na venkově" (menší okresní město) je jeden celý Fox. To i Audin A8 nebo Q7 je "u nás" víc, takže exkluzivita to je ohromná, pokaždý když ho potkám tak se za ním (zhnuseně) ohlídnu. >:D Na dveřích to má nějakou firmu, takže to bude služebák. Je strašně zábavný, když před Penny-marketem se do toho mini autíčka snaží naskládat nákup z vozíku. >:D
Jojo, ale zase si vezmi tu exkluzivitu... když si koupíš Fox, máš prakticky jistotu, že budeš minimálně ten měsíc jediný... kam se hrabe Porsche, to se prodává jak housky na krámě :-).
Možná jsem se špatně vyjádřil, nemyslel jsem vnitřní prostor v absolutních číslech, myslel jsem relativní vnitřní prostor vztažený k celkovým vnějším rozměrům auta. Takže, chtěl jsem říct, že u Mini a "500" je lépe navržen vnitřní prostor limitovaný vnějším půdorysem auta, že "New Beatle" je dělaný pro široký americký silnice.... Pokud se na něj podíváme evropskýma očima, tak "za hodně peněz málo muziky". Na druhou stranu byl první a za to mu patří uznání, ale byl překonán a jsem zvědavej, jak na tom bude "druhá" (vlastně "třetí") generace, jestli se poučej z Mini a "500", nebo budou pokračovat ve "filosofiiů předchozí generace.
"New Beatle" má jeden zásadní problém a to, že vznikl v USA pro americký zákazníky a teprve následně nabízen v Evropě. Na docela "velký" podlahový plošině (VW Golf IV) vzniko auto, který má tak malý vnitřní prostor, že pro evropského zákazníka, je takřka neprodejné. Zde byl retrodesign nadřazen nad zdravý rozum, na rozdíl od Mini a "500", které vznikly v Evropě pro evropský zhýčkaný zákazníky.
Cena je hodně nadsazená, jestli budou chtít konkurovat alespoň Smartu, měli by jít dolů. Jediná registrace v žebříčku je (zřejmě) auto, které půjčují novinářům na testy. Diblík nevypadá vůbec zle a ve městě je (ne)skutečně obratný...
500 se povedla, právě kvůli ceně by mě zajímalo jak dlouho se bude prodávat v ČR Toyota IQ, ne že by to bylo špatný auto, ale 329 tis. je zoufale móóc.
U 500ovky je to hodně relativní, záléží s čím ji budeš srovnávat, jestli s Pandou, nebo třeba s MINI, dost dobře to totiž nejde ani
v jednom případě..., ale za tu "porci stylu" co u 500ovky dostaneš to zas tak drahé auto rozhodně není...
Všechny "úspěchy" u těhle pidi aut jsou hlavně o cenách, což si místní polosrandisti moc neuvědomujou a rádi by bodovali nějakou smysluplnou myšlenkou.
Mistr elegance, najlepšie auto v triede a nie je ani v tabuľke ? Tak to ne pánové z redakce! >:D
Mekou brazilskej líšky je Slovensko [odkaz] - predaj 14 ks v r. 2009 svedčí o tom , že Slováci nemajú hlboko do "kapsy" a vedia oceniť najlepšie auto v triede , že GTI ? >:D >:D >:D
Pro mistra elegance jeden žebříček nestačí. Určitě to nebude trvat dlouho a dostaneme tu všichni výplach, jak nemůžeme ikonický fox řadit k póvlu, jakým je panda, a proto se již brzo dočkáme statistiky, kde bude brazilská liška na prvním a jediném místě. Všichni budeme stát s ústy do O, jak budeme koukat na tu 0 v prodejních číslech. >:-[]
Jinak gratulace Fiatu za Pandu i 500 (za tu obzvláště, měl to přece být propadák). :yes: