Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Renault Kangoo Z.E. a Zoe pro DHL Express France

8 komentářů

Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Chceš být naším hlavním logistickým partnerem, DHL? Tak šup a odeber nějaké elektromobily, které jinak neumíme prodat.
Myslím si že bude stačit 1 zima a na DHL bude jasno.
Mimochodem, počítá se CO2 generovaný bufíkem? Ono to jako bude jezdit na tzv. "nulové emise" ale celou zimu v tom bude bublat bufík - ten se jistě ale nepočítá, jakkoli nadradil teplo dříve generované motorem...............
Avatar - J_Design
J_Design
jako zajímalo by mě jak mají řešeno topení... ale proč by do toho proboha cpali naftová kamna když se snaží být nuloví? >😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Źádné jiné řešení neexistuje. Ale emise jsou nulové, třeba někdo přide s tvrzením, že jsou mínusové ........... >😁
Avatar - petrumr
petrumr
ještě existují na autech topení na plyn.Ten bufík má minimální spotřebu, tak aji kdyby to bylo na naftu, tak to nikoho nezabije a když to auto zajede do skladu, tak ho může vypnout.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Jasně, takže pro nulové emise bude pořád ve skladu ........ Jinak si přitopí a už to nebudou nulové emise ....
Topení na plyn, víme, taky generují CO2, v tom se od nafty nijak neliší ......
Avatar - petrumr
petrumr
já jsem to myslel, ale uplně jinak, představ si velkosklad, kde taky budou jezdit a ten velkosklad se nebude tolik větrat.....Vezmi si ještě srovnání dieslový vysokozdvižný vozík versus plynový versus elektrický.Vezmi to jak se na to dívají dělníci v provozu a né nějací lidé co mají klimatizovanou kancelář.
Klaudius
Si tak blbý, alebo sa len robíš?
Avatar - petrumr
petrumr
řekni mamině at tě někdy vezme do průmyslu podívat se jak to tam chodí, na pískovišti dieslovou ještěrku nepotkáš