Design
Přihlásit pro přidání komentáře
P 407
je dokonalé stylové retro. Ano, designový odkaz 50,60 tá léta jsou jasně vidět. Adam to je .... . Co to sakra je? Retro ne. Moderna taky ne. Kde jsem to viděl? Aha!!! Trochu se to podobá pětistovce.
Jednoznačně souhlasím. Z mého pohledu se to pětistovce ani nepodobá:)
Adam se prostě designově nepovedl :no: připomíná mi spíš první Ka >:D
Tak to pozor, první Ka bylo velmi povedené auto do města. Hlavně ta promyšlenost - blatníky včetně nárazníků z černého plastu tolik neutrpí, když buran vedle otevře prudce dveře. Na prvním Ka nic nepůsobilo násilně, i ta divná palubka se k jeho pojetí hodila.
Adam je naprosto nepraktické auto do města i jinam. Zvenku velké, uvnitř malé. Jakoby nevěděl, kam chce patřit. Retro stylovka to není, praktické auto do města to není, rodinný vůz asi taky ne. Proč by ho někdo měl chtít? Kdo chce zajímavé malé auto, vezme Fiat 500, kdo větší, může jít do nového brouka nebo Mini. Auto pro mladé? Když se tam pohodlně nevejdou ani 4 lidi a zcela chybí místo pro zavazadla?
Adam je naprosto nepraktické auto do města i jinam. Zvenku velké, uvnitř malé. Jakoby nevěděl, kam chce patřit. Retro stylovka to není, praktické auto do města to není, rodinný vůz asi taky ne. Proč by ho někdo měl chtít? Kdo chce zajímavé malé auto, vezme Fiat 500, kdo větší, může jít do nového brouka nebo Mini. Auto pro mladé? Když se tam pohodlně nevejdou ani 4 lidi a zcela chybí místo pro zavazadla?
Zapomínáš na to, že žena pokud se jí Adam bude líbit, tohle vůbec řešit nebude, jinak máš pravdu, bral bych 500, ale Abarth.
Adam je jak podbiziva zmalovana k***a, osobne za malokterym autem vidim tak totalni a uplne vzduchoprazdno. Platformou zkracena Corsa, mizerne motory, spousta priplatkovych nesmyslu a kukuc jak smejici se *** na praskach.
Kurec, pocitam se k mlade generaci, ale ceho je moc, toho je prilis.
Kdyby v priplatku byl celokozeny interier se drevem, cely decentne barevne sladeny v prirodni barve kuze, dreva a praveho chromu, tak by mozna i ta ledkova obloha pusobila celkem romanticky, ne jak cingrlatka z cinskeho stanku z trznice. Ovsem aby to tak pusobilo, muselo by to auto byt celkove o dost vetsi.. na co je mit ledkovou hvezdnou oblohu metr a pul na metr a co chvili se do ni prastit hlavou...
Kurec, pocitam se k mlade generaci, ale ceho je moc, toho je prilis.
Kdyby v priplatku byl celokozeny interier se drevem, cely decentne barevne sladeny v prirodni barve kuze, dreva a praveho chromu, tak by mozna i ta ledkova obloha pusobila celkem romanticky, ne jak cingrlatka z cinskeho stanku z trznice. Ovsem aby to tak pusobilo, muselo by to auto byt celkove o dost vetsi.. na co je mit ledkovou hvezdnou oblohu metr a pul na metr a co chvili se do ni prastit hlavou...
Shadow77
Hlavne interierovo u mna vyhrava Adam. Bude zaujimave sa na tom previezt, lebo v F500 som si pripadal ako v nejakej detskej hracke. Mozno Abarth by bol o inom, pripustam, ale ten som nemal moznost vyskusat.
zlysoused
Mě se líbí oboje. Po prvotním úleku se mi sice Adama nelíbil, ale teď musím říct, že je to povedené stylové mini. A podle mě udělali dobře, že ho postavili na platformě Corsy, působí to dobře. :yes:
Kneblis
Fiátek nevypadá vůbec špatně, ale interiér je otřesný (budíky, sedadla, opěrky hlavy) a to i když se jedná o retro.
Opel je krásný jak z exteriéru, tak interiér je velice povedený.
Opel je krásný jak z exteriéru, tak interiér je velice povedený.
Pekelná Micinka
Nemám problém ani s jedním, ale interér mi je rozhodně bližší v malém Opelu, takže i proto bych dal přednost jemu.
mrvolvo
500 má svoji historii, Adam je jen další v řadě. 500 má styl a Adam taky, ale u Adama to tím končí. Pětistovka nabídne všechno, co od tak malého a přátelského auta čekám. Závodilo, vyhrávalo, proslavilo se, rozpohybovalo Itálii a nový model v tomto duchu pokračuje, i když už ne s takovou vervou jako dřív. Ale Adam nemá nic z toho. Designéři mohli vytvořit cokoliv jen aby se zalíbili a povedlo se jim to. Ale lepší reinkarnaci historického vozítka než je 500 prostě nenajdu. Nový Beetle je obluda, to je jasný, ale 500 je strčí všechny do kapsy. Já beru Abarth 500. Historie a krása na druhou. Je to holt jen o individuálních představách:)
Po Adamovi za pár let, po ukončení výroby, ani pes neštěkne.
Po Opelu ani pes neštěkne hlavně proto, že mezi miniauty jde prostě o ohavnost, taky jde o to, že nemá na co navazovat. I když si nedovedu představit, že bych ji vlastnil, 500 vypadá roztomile, zatímco Opel udělal stylovku prostě proto, že si chce ukousnout z koláče na čemž není nic špatného, ale pro mně by to rozhodně nebyl důvod si ho koupit.
I F500 nějak začínal a zrovna v tomhle segmentu pro ženský moc nehraje historie modelu. Z pohledu chlapa jo, ale ženský je ukradený že to kdysi vyhrálo nějaký závody a že to bylo masově vyráběný auto.
Takže když je dostatečně "chick" a sexy (a že je), mělo by mít na úspěch zaděláno.
Takže když je dostatečně "chick" a sexy (a že je), mělo by mít na úspěch zaděláno.
Klaudius
Treba nechať, že Opel sa vytiahol. Po tlstej slanine Insignie a Astry, konečne niečo sviežejšie. Aj keď ani to nič nemení na veci, že podstatne triezvejšia a štýlovejšia Päťstovka mi je sympatickejšia.
U Opla mi trochu prekážajú prehnane veľké kolesá - príliš veľký priemer diskov a nízky profil pneu nerobí dobrý dojem. Podobne zle pôsobí prehnane vysoký robustný predok, z niektorých pohľadov je to dominanta auta a zatieni všetko ostatné. A nakoniec ani rozmery auta už neprináležia autu s označením "mini".
Pochváliť treba interiéry oboch áut, každý v inom štýle, ale oba majú niečo do seba. U mňa opäť vyhráva Fiat, ale i Opel sa mnohým môže páčiť, má na to.
Fajn článok, som rád, že nie vždy musím kritizovať.
U Opla mi trochu prekážajú prehnane veľké kolesá - príliš veľký priemer diskov a nízky profil pneu nerobí dobrý dojem. Podobne zle pôsobí prehnane vysoký robustný predok, z niektorých pohľadov je to dominanta auta a zatieni všetko ostatné. A nakoniec ani rozmery auta už neprináležia autu s označením "mini".
Pochváliť treba interiéry oboch áut, každý v inom štýle, ale oba majú niečo do seba. U mňa opäť vyhráva Fiat, ale i Opel sa mnohým môže páčiť, má na to.
Fajn článok, som rád, že nie vždy musím kritizovať.
GTI
Tohle je tedy témíčko. Máme-li se na věc podívat podrobně, měli bychom na úvod přijmout hru na realismus a všechny ty bárbínovksé a krtečkovské běsi, natrvalo zasuté v každém z nás ponechat tam kde je jim nejlépe - na postelovém polštáři. Uchopme tedy věc rozumem, vkusem a garážovým vokem pokud možno dospělého člověka.
F500 - Designová zoufalost v přímém přenosu, neodůvodnitelná ani snahou po jakémsi retrooparu. Dokonale rozmělněná vizuální údernost legendárního předobrazu, výsledkem je než výrazová unylost jako cejch - [odkaz] Na pochvalu budiž ztvárnění přístrojové desky, která ovšem také nepřináší nic k oslavě, ale na rozdíl od karoserie je alespoň líbivá ve svém poměrně důkladném historizujícím akcentu na přelom padesátých/šedesátých let. Hraje se zde opět na tu nejpovrchnější strunu vkusu - přitahují tě vzpomínky na mládí, na bakelitový tranzistorák, na maminčiny punčochy se švem a lodičky ve slonovinové barvě, na skládanou sukni, na obruč hula hop a drdoly vyčesané až do oblak. Na tomhle je sice asi možné vystavět například letošní úspěšnou generaci kuchyňských kávovarů, pokud však tohle má být středobodem filosofie designu auta, pak jsem asi posledních třicet let trávil na jiné planetě... Závěr - až na povrchní jednotlivosti - všechno špatně. Auto-neauto, retro-neretro, styl-nestyl. Garážový kýč.
ADAM. Zcela jiná filosofie - Opelu jde o to stvořit stylový, veskrze moderní přívěsek mladého člověka (dívky), přitom tuhle ambici nezastírá a nehalí do kudrlin povrchních odkazů na calibru či mantu, jde do věci novejma rovnejma nohama a za tohle sklízí (sklidí) jistě zasloužený potlesk. Filosofie vozu je tedy bez kazu, zbývá pohled na výsledek - karoserie: Čistá přehledná, mírně koloraturní, přesto sympatická, hranici kýče neatakující, s výbornou silniční (rozkročenou) nestydlivou (F500) pozicí. Některé lokality mohou vzbuzovat výraznější diskusi (přední partie), je ovšem třeba v aktuální konfrontaci umět tuto diskusi zatřídit - u Adama jde o hodnocení velmi náročné práce designérů, konformní s aktuálním vrcholným designovým uměním světových karosářských es, v případě Adama tedy nejde o hodnocení kýčovité klíčenky pro pravdoláskové naivisty, nýbrž jde o hodnocení vizuálně kvalitního výsledku - malého, moderního, stylového vozítka. Rovněž kabina jde v duchu celého auta - stylová práce, sympaťák na první pohled a posez.
Závěr - Debakl, jaký v konfrontaci utržila pětistovka je sice ne zcela zasloužený, neb se tu střetávají dvě nesourodé větve - větev kýčové retro a větev moderního aktuálního špičkového designu, a tedy to nemohlo vlastně ani jinak dopadnout, přesto berme tento duel alespoň jako malý/velký návod kam, do jakých teritorií, jezdit na dovolenou či za výborným jídlem, a v jakých teritoriích zase třeba... kupovat auta :-!
F500 - Designová zoufalost v přímém přenosu, neodůvodnitelná ani snahou po jakémsi retrooparu. Dokonale rozmělněná vizuální údernost legendárního předobrazu, výsledkem je než výrazová unylost jako cejch - [odkaz] Na pochvalu budiž ztvárnění přístrojové desky, která ovšem také nepřináší nic k oslavě, ale na rozdíl od karoserie je alespoň líbivá ve svém poměrně důkladném historizujícím akcentu na přelom padesátých/šedesátých let. Hraje se zde opět na tu nejpovrchnější strunu vkusu - přitahují tě vzpomínky na mládí, na bakelitový tranzistorák, na maminčiny punčochy se švem a lodičky ve slonovinové barvě, na skládanou sukni, na obruč hula hop a drdoly vyčesané až do oblak. Na tomhle je sice asi možné vystavět například letošní úspěšnou generaci kuchyňských kávovarů, pokud však tohle má být středobodem filosofie designu auta, pak jsem asi posledních třicet let trávil na jiné planetě... Závěr - až na povrchní jednotlivosti - všechno špatně. Auto-neauto, retro-neretro, styl-nestyl. Garážový kýč.
ADAM. Zcela jiná filosofie - Opelu jde o to stvořit stylový, veskrze moderní přívěsek mladého člověka (dívky), přitom tuhle ambici nezastírá a nehalí do kudrlin povrchních odkazů na calibru či mantu, jde do věci novejma rovnejma nohama a za tohle sklízí (sklidí) jistě zasloužený potlesk. Filosofie vozu je tedy bez kazu, zbývá pohled na výsledek - karoserie: Čistá přehledná, mírně koloraturní, přesto sympatická, hranici kýče neatakující, s výbornou silniční (rozkročenou) nestydlivou (F500) pozicí. Některé lokality mohou vzbuzovat výraznější diskusi (přední partie), je ovšem třeba v aktuální konfrontaci umět tuto diskusi zatřídit - u Adama jde o hodnocení velmi náročné práce designérů, konformní s aktuálním vrcholným designovým uměním světových karosářských es, v případě Adama tedy nejde o hodnocení kýčovité klíčenky pro pravdoláskové naivisty, nýbrž jde o hodnocení vizuálně kvalitního výsledku - malého, moderního, stylového vozítka. Rovněž kabina jde v duchu celého auta - stylová práce, sympaťák na první pohled a posez.
Závěr - Debakl, jaký v konfrontaci utržila pětistovka je sice ne zcela zasloužený, neb se tu střetávají dvě nesourodé větve - větev kýčové retro a větev moderního aktuálního špičkového designu, a tedy to nemohlo vlastně ani jinak dopadnout, přesto berme tento duel alespoň jako malý/velký návod kam, do jakých teritorií, jezdit na dovolenou či za výborným jídlem, a v jakých teritoriích zase třeba... kupovat auta :-!
Mluvit o debaklu F 500 je přinejmenším úsměvné, podívej se na evropské prodeje a pak o něčem mluv. Jakési plácání o kýčovitosti designu ti tady nepomůže, zákazník nevnímá design vozu z pozice automobilového designéra, jakkoli se ti to zdá naivní, drtivá většina zákazníků se na auto dívá optikou líbí / nelíbí (ženy zejména) byť se ti to zdá zjednodušené. Jinými slovy, F 500 žádný debakl není, je to jeden z mála modelů, který drží jinak mrzké prodeje Fiatu nad vodou, to jak se bude prodávat Adam, brzy uvidíme.
Tématem je design dvou aut, nejde o evropské prodeje, jde jen a než o kvalitu designu. No a v kvalitě designu vyhrává Adam nad f500. To je snad jasné každému, tedy i tobě.
Až tu bude článek o - líbí/nelíbí či o prodejích, budeme zase psát o líbí/nelíbí případně o prodejích. Kapiš?
Až tu bude článek o - líbí/nelíbí či o prodejích, budeme zase psát o líbí/nelíbí případně o prodejích. Kapiš?
:DDD no tak tohto pajáca som tu dávno nevidel...ale ovšem, pán čo nazval VW FOX král elegance :DDD
Opel Adam je designový mix toho, čo okukali od 500ky a nejakého kvázi opel výrazu...F 500 má už svoje rôčky a stále dokáže s prehľadom zotrieť aj nových konkurentov...Ako už bolo povedané, po Adamovi(Opel) sa po pár rokoch zľahne zem, a už po tomto produkte neostane ani stopy. A keď už sa mám nato pozrieť odborným garážovým okom fajnšmekra, tak nepochybne 500 vyhráva už len v histórii, odkazom na veľmi vydareného predchodcu.
BTW, ale už sme si všetci dávno zvykli nato, že čo pochádza z Talianska, či iných južnejších krajín nemôže byť predsa dobre...minimálne to nesmie ani okamihom tieniť na výslnie VW....Hanba takýmto uzkoprsím názorom.
Fiat 500 je zatiaľ jediný retro automobil, ktorý si zachoval nielen dizajnový odkaz interiéru ale aj exteriéru , prepracovaný do detailu, a to dokonca aj pohonov jednotkou, ale aj ideológoiu lacného a prístupného auta.
Kde je VW? S vysoko nadcenenou cenovkou, motormi bez nápadu a design.. >:D golf nastahovaný do prerastenej kabelky...charakter? No vraj nejaký tam našli..Nápad?...nehľadaj..
O trochu lepšie je natom Mini Cooper kde design aj ovládanie hrá do karát ale tá cena....uplne mimo...
Bravo Fiat!
Bravo 500ka!
;-) ;-)
Opel Adam je designový mix toho, čo okukali od 500ky a nejakého kvázi opel výrazu...F 500 má už svoje rôčky a stále dokáže s prehľadom zotrieť aj nových konkurentov...Ako už bolo povedané, po Adamovi(Opel) sa po pár rokoch zľahne zem, a už po tomto produkte neostane ani stopy. A keď už sa mám nato pozrieť odborným garážovým okom fajnšmekra, tak nepochybne 500 vyhráva už len v histórii, odkazom na veľmi vydareného predchodcu.
BTW, ale už sme si všetci dávno zvykli nato, že čo pochádza z Talianska, či iných južnejších krajín nemôže byť predsa dobre...minimálne to nesmie ani okamihom tieniť na výslnie VW....Hanba takýmto uzkoprsím názorom.
Fiat 500 je zatiaľ jediný retro automobil, ktorý si zachoval nielen dizajnový odkaz interiéru ale aj exteriéru , prepracovaný do detailu, a to dokonca aj pohonov jednotkou, ale aj ideológoiu lacného a prístupného auta.
Kde je VW? S vysoko nadcenenou cenovkou, motormi bez nápadu a design.. >:D golf nastahovaný do prerastenej kabelky...charakter? No vraj nejaký tam našli..Nápad?...nehľadaj..
O trochu lepšie je natom Mini Cooper kde design aj ovládanie hrá do karát ale tá cena....uplne mimo...
Bravo Fiat!
Bravo 500ka!
;-) ;-)
Pomlouvat Fiat 500 je trapné a nedůstojné když ukázal, že žádným propadákem není a svoje místo na trhu si našel. Pokud je design Fiatu 500 kýč, co je potom nový brouk postavený podle stejného receptu?
Ale emoce stranou, podívejme se na nový Opel Adam nezaujatě:
Srovnání s konkurencí (Fiat 500 a Renault Twingo - obě auta z roku 2007):
Délka (mm): Adam: 3700, F500: 3546, Twingo: 3600
Šířka (mm): Adam: 1720, F500: 1627, Twingo: 1655
Hmotnost (kg): Adam: 1086-1135, F500: 865-980, Twingo: 950
Cena: (Kč): Adam: od 286000 (přepočet), F500: od 259000, Twingo: od 165000
Opel Adam je nejširší a nejdelší. To je do města jednoznačně mínus. Rozměry se však nepromítnuly do vnitřního prostoru, kde je místa na zadních sedadlech zhruba stejně jako v mnohem kratším Fiatu 500. Stejné je to i s kufrem. Co se týká variability, vítězí Twingo. Zadní sedadla lze posouvat i celé sklápět, lze tedy vzadu vézt i dospělé osoby delší cestu. Nabízí podobnou variabilitu Adam? Ne. Co ale nabízí je minimálně o 130 kg vyšší hmotnost ve srovnání s Twingem a o 100 Kg ve srovnání s F500. Nadváha bude mít hlavně po městě negativní vliv na spotřebu - fyzika se oblbnout nedá.
Celkově bych řekl, že stylem vítězí Fiat 500 a variabilitou, vhodností do městského provozu Twingo. To sice ve 2. generaci ztratilo hodně ze své stylovosti, ale pár samolepek z něj celkem solidní stylovku dokáže udělat i dnes. Adam je směs rádoby cool prvků ze kterých ve výsledku vzniknul divný a nepraktický kočkopes. Co přinesl nového? Dvoubarevnou palubku má dneska už i Dacia, jinou barvu střechy nebo "rychlý pruh" můžu mít na každém autě díky fólii za pár korun kdybych se chtěl odlišit. Sám jsem zvědavý, kolik lidí se na tuhle drahou zbytečnou slátaninu chytne.
Ale emoce stranou, podívejme se na nový Opel Adam nezaujatě:
Srovnání s konkurencí (Fiat 500 a Renault Twingo - obě auta z roku 2007):
Délka (mm): Adam: 3700, F500: 3546, Twingo: 3600
Šířka (mm): Adam: 1720, F500: 1627, Twingo: 1655
Hmotnost (kg): Adam: 1086-1135, F500: 865-980, Twingo: 950
Cena: (Kč): Adam: od 286000 (přepočet), F500: od 259000, Twingo: od 165000
Opel Adam je nejširší a nejdelší. To je do města jednoznačně mínus. Rozměry se však nepromítnuly do vnitřního prostoru, kde je místa na zadních sedadlech zhruba stejně jako v mnohem kratším Fiatu 500. Stejné je to i s kufrem. Co se týká variability, vítězí Twingo. Zadní sedadla lze posouvat i celé sklápět, lze tedy vzadu vézt i dospělé osoby delší cestu. Nabízí podobnou variabilitu Adam? Ne. Co ale nabízí je minimálně o 130 kg vyšší hmotnost ve srovnání s Twingem a o 100 Kg ve srovnání s F500. Nadváha bude mít hlavně po městě negativní vliv na spotřebu - fyzika se oblbnout nedá.
Celkově bych řekl, že stylem vítězí Fiat 500 a variabilitou, vhodností do městského provozu Twingo. To sice ve 2. generaci ztratilo hodně ze své stylovosti, ale pár samolepek z něj celkem solidní stylovku dokáže udělat i dnes. Adam je směs rádoby cool prvků ze kterých ve výsledku vzniknul divný a nepraktický kočkopes. Co přinesl nového? Dvoubarevnou palubku má dneska už i Dacia, jinou barvu střechy nebo "rychlý pruh" můžu mít na každém autě díky fólii za pár korun kdybych se chtěl odlišit. Sám jsem zvědavý, kolik lidí se na tuhle drahou zbytečnou slátaninu chytne.
Je velmim zajímavé sledovat tvůj stálý posun ve vnímání designu F500. ;-)
Vzdal som to pri vete: "F500 - Designová zoufalost v přímém přenosu"
Pokiaľ ste sa dostali vy? :-)
Pokiaľ ste sa dostali vy? :-)
Zhruba v tom samým místě...a až tam jsem to dotáhl jen díky údernému titulku reakce a fakt mě zajímalo, jak se k takovýmu bludu dojde.
Víc času někomu, kdo si ego zakládá na štvavých rekacích, snad dále netřeba četbou věnovat:)
Víc času někomu, kdo si ego zakládá na štvavých rekacích, snad dále netřeba četbou věnovat:)
přitahují tě vzpomínky na mládí, na bakelitový tranzistorák, na maminčiny punčochy se švem a lodičky ve slonovinové barvě, na skládanou sukni, na obruč hula hop a drdoly vyčesané až do oblak...No konecne si sa priznal, ake vzpomienky ta pritahuju.Ja som si uz davno vsimol, ze si trosku iny, ale TRANSVESTIZMUS by som od teba naozaj necakal. >:D
Inac mimochodom, debakel mas podla mna medzi nohami. :-!
Inac mimochodom, debakel mas podla mna medzi nohami. :-!
Pamatam ako si tu kedysi snival o tom ze 500-vka bude "vejbuch tisicileti". Vidim ze ani par rokov nestacilo na to, aby si sa prebral. No nevadi, rad ti tento tvoj blabol pripomeniem o rok, ked budeme vidiet predajne cisla 500vky a "Adama"...
Asi ti nedošlo, že tématem tu je porovnání dvou karoserií, řeší se tu tedy designový duel, a v něm to holt f500 vyhrát nemůže, i kdyby ses tu rozkrájel. Až tu budou prodejní čísla, nebudeme řešit karoserie, nýbrž prodeje. Pokus se příště ten svůj garážový úvahový guláš trochu provzdušnit...
Tento designový duel nemůže vyhrát Adam, protože jeho design je právě tím gulášem, o kterém se zmiňuješ. Třeba ten dominantní mohutný předek s velkým převisem a žádný, useknutý zadek - tento dojem je ještě podpořen u verzí s černými A sloupky. Těch pár "cool" detailů nemůže zachránit nekoncepčnost celku.
salamoon
nove auto a navi to ma pri kolenach... neskutocna ergonomia ,skoro ako u vw/seat.... >:-[] :no:
gero
To by mě zajímalo ,jak by si vedl proti Abarthu případný Opel Adam OPC ,jestli teda vůbec bude...
Wartburg 353W
Psal jsem to pod prvnim clanek o Oplu Adam, a musim to napsat znovu. Nechapu, jaky smysl ma mestske mini, ktere je mezi konkurenty zvnejsku nejvetsi a uvnitr maximalne stejne velke. Moderni je dnes delat auta lehka a s max vyuzitim obestaveneho prostoru. Opel se rozhodl jit opacnym smerem.
Smysl to má. To je stylovka, kde hlavním smyslem není praktická stránka. Jako u Adama, našli bychom i pro nové Mini, Brouka nebo Citroeny DS praktičtější alternantivy. Zatímco u praktických aut se automobilky snaží prodat jich co nejvíce, u stylovek více na každém kuse vydělat. A tady vidím zásadní chybu Oplu. Místo, aby se snažli vydělat více tím, že vyrobí laciněji konkurenta dražších stylovek a bude se s nimi veřejně srovnávat, vyrobí draž než Fiat konkurenci pro F500.
pandan
Při pohledu na F500 se mi vybaví jedině stará 500. U Adama vidím vše možné - F500, Smarta, Citroeny DS. Jakž takž to drží pohromadě, ale ta základní a geniální myšlenka tam není. Ta se rodí tak 10x za 50 let: Brouk, 2CV, Mini, F500, R4, R5, ...
Dneska se auta netvoří na dalších 20 let, brzy se emitují další generace. U F500 je v podstatě jasné, jak bude vypadat. Adam nebude mít na co navázat, pokud další generace vůbec přijde. Pokud ano, bude mít šanci na reparát a oproti F500 jednu výhodu - bude snadnější být lepší než předchůdce.
V interiéru je souboj vyrovnaný. V F500 je hezký a retro, v Adamu hezký a moderní. Dobrá práce v obou případech. Uvidíme, kolik lidí u Adama překousne vnějšek, aby vnitřek vůbec zkusili nebo si nakonec přivlastnili.
Dneska se auta netvoří na dalších 20 let, brzy se emitují další generace. U F500 je v podstatě jasné, jak bude vypadat. Adam nebude mít na co navázat, pokud další generace vůbec přijde. Pokud ano, bude mít šanci na reparát a oproti F500 jednu výhodu - bude snadnější být lepší než předchůdce.
V interiéru je souboj vyrovnaný. V F500 je hezký a retro, v Adamu hezký a moderní. Dobrá práce v obou případech. Uvidíme, kolik lidí u Adama překousne vnějšek, aby vnitřek vůbec zkusili nebo si nakonec přivlastnili.
Krtek_no1
Já bych bral Fiátka s hnědym volantem. Protože má normálně číslovanej tachometr a né číslice hlavou dolu jako verze s bílym a černym volantem. Akorát nechápu proč se to tak liší. A vlastně i proč dneska ještě někteří výrobci dávaj na budíky čísla hlavou dolu >:-[]
Jinak se mi líběj obě autíčka asi stejně.
Jinak se mi líběj obě autíčka asi stejně.
×
Sdílení komentáře
×
mne sa viac paci F500 ale opel musim pochvalit..... vyzera velmi dobre.....tazky vyber :yes: