Podle mě sebevražda.... bude to mít šílenej krouťák a dost velký problémy to přenést... kdo jezdil současnou generaci tak ví o čem mluvím. Každopádně v době kdy BMW utíká k oturbenému šestiválci tohle je celkem výsměch EU a eko lobby.
Jinak OT: Faceliftová E-klasse 63AMG se bude nabízet jako 4x4.... vcelku rozuná volba vzhledem k 800-900Nm krouťáku.
R.I.P M156,.... legendární motore!!! Odchází další mohykán...
Já jsem s C63 AMG jel, když přišlo, ono při jízdě bokem na letišti v TG s kouřícími gumami to vypadá dobře, problém je v reálném životě, stačí v zatáčce trochu přidat a hned tě ESP klepe po noze, prostě je to brutus, takže buď na to dáš semislicky, aby ses trochu svezl i na obyč. silnici anebo ten výkon můžeš v praxi použít jen někde na dálnici. Jinými slovy, přestože E92 M3 už je z půlky hotrod, pořád je to auto použitelné na silnici, C63AMG hotrod je, a s tím oturbeným V8 to bude díky ještě vetšímu krouťáku o to víc. Jezdit bokem zábava určitě je, ale nesmí to být u auta jediná možnost zábavy. ;-)
...respektive jediná možnost jízdy.
Ta elektronika tě klepe po pravém kotníku i v 320 CDI, pokud na to šlápneš moc rychle a nemáš čtyřkolku, 6,3V8 si raději ani nepředstavuju...
Achjo, sbohem poctivý atmosférický motory... Po BMW se k této EU sračce bohužel připojuje i Mercedes:( Poslední Auta s velkým A a poctivým motorem BMW E60 M5 V10, E92 M3 nebo MB C63 AMG... snad se mi jednou poštěstí a budu si moct pořídit něco z této trojice posledních mohykánů s normálním motorem...
Určitě to bude paráda, mám s tímhle motorem zkušenosti z SL a je to čistý adrenalin. Je dobré, že Mercedes se nesnížil k V6 biturbo. V8 je prostě V8. A k těm atmosférám...Mercedes dává atmosférický motor ještě do SLK 55 AMG.
Mercedes se nemá k čemu snížit, protože prostě nemá. Já vím, žes fanda, ale ty se tak těžce neorientuješ.... :-O Za prvé, možná propásnou jednu, ale některá další generace C-klasse bude mít po vzoru M3, která přijde s třiturbovým šestiválcem už teď, zcela jistě také přeplňovaný šestiválec, jen co ho bude MB mít. Za druhé, to co udělají s příchozí CAMG je naprosto logické, céčko M3ce v aktuální generaci prakticky nekonkurovalo, relat. malý točivý V8 M3 dělá z toho auta něco naprosto jinak zaměřeného než byl CAMG s 6,2 litrovým motorem. Jinými slovy, když museli jít cestou downsizingu, protože atmo V8 jim končí, tak se s tím co mají, rozhodli CAMG postavit jako konkurenci RS4ce a ne M3ce. Je to celkem logické a pro tuhle generaci céčka už ani jiná možnost není.
C63 je jiného ražení oproti M3.... M3 s minimálníma úpravama můžeš vzít rovnou na závody... C63 ne. C63 je ve všech jízdních situacích (ruzuměj dynamických) rychlejší než M3... to co to auto zabíjelo/zabíjí je váha cca 100kg navíc od M3, pak převodovka (FL verze má už DCT), maličko horší řízení a ve finále obrovské problémy s trakcí. Čím naopak vynikalo oproti M3 v mých očích, tak je to praktičnost (dělaá se kombík) komfort, kvalita interiéru (po FL), ZVUK, pálí gumy na lusknutí :D, a ten motor.... protože to je skvost, jel jsem ho jak v Céčku s PP (487koní) tak v CL 525koní a když se usměje počasí tak ho pojedu i v SLS 571koní a pokaždý když ho uslyším tak se mi ježí chlupy..... všude.
Jo a vysvětli mi prosímtě co MB propásne s jednou generací C-klasse? Já si naopak myslím, že BMW má co dohánět, protože Cčko se stále velmi dobře prodává a bylo/je o dost lepší auto než E90, hlavně co se týče kvality a i subjektivně designu.
Nějak nechápu, proč se tak vypisuješ, v podstatě jen říkáš to samé.
Z hlediska "propásnutí" jedné generace je to celkem prosté. Z M3 se v rámci možností opět stane mrštné zatáčivé auto s důrazem na váhu. Předběžné info mluví o váze lehce přes 1500kg v light verzi, trochu vybavená CAMG atakuje 1800kg. Nůžky se rozevřou ještě více, a příští generace M3 ukáže, že budoucnost není pro sport varianty aut této třídy v hotrodech, anóbrž v agilitě a ovladatelnosti, a tu umožní jen auta s nižší váhou. Osmiválec je v tomto směru limitem a malý sedan nepotřebuje pětset koní, aby z něj bylo sportovní auto. U MB to samozřejmě vědí, jen nemají motor. Takže až příště.
Ale jo, to beru tyhle názory. STi i EVO jsem nikdy nejel a není to pro mě ani takový ten TOP. TOP je pro mě poctivá atmosféra, bez turba i kompresoru... Nepochybuju o tom, že to budou supr motory, ale už mi tam chybí ta poctivost, ten feeling.... trochu mi to zavání takovým podváděním už, vyhnat výkon pomocí turba a ne vydolovat to přímo bez pomůcek...
Ve vztahu k diskutovanému (diskutovaným) MB bych STi a EVO nezmiňoval. Filozofie nízkého objemu (soutěže, jap. produkce obecně) a turba jako prostředku k dosažení vysokého výkonu vs. filozofie velkého objemu a turba jako prostředku k vyhlazení/vyladění charakteru motoru.
.. suhlas Kompresor v AMG je parada , tyka sa aj motorov MB bez skratky AMG ... I ked ja som tiez zastanca atmosfer, no v upravach, eticiach ako i v sporte ..nemam namietok.
Inak pre fanusikov MB, a aj pre zaujimavost i ked mimo clanok (odpuste) :
Zaujimave citanie o SSK a SS, kompresoroch ...a Ferdinand Porsche ako zamestnanec Daimler-Benz ..v case parnej trakcie a v rokoch ked Ferrari,Bentlay,Bmw atd ..este neboli... Lietal MB po zavodnych drahach cez 200km/h ... Wow :-!
autocz posledny tyzden ma vas web sprepacenim zacina poriadne * z tych reklam ktore tu vybehuju mi zamrza stranka urobte s tym nieco je to katastrofa :no: