Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Mercedes-Benz C 55 AMG

Nová generace Céčka od AMG má být poháněna 5,5litrovou V8 twin-turbo.
Zpět na článek
21. 10. 2012 13:59
21. 10. 2012 15:21
22. 10. 2012 09:01
22. 10. 2012 09:22
22. 10. 2012 11:23
22. 10. 2012 19:55
21. 10. 2012 15:25
21. 10. 2012 15:27
21. 10. 2012 17:34
22. 10. 2012 07:08
22. 10. 2012 09:57
22. 10. 2012 11:03
21. 10. 2012 18:23
21. 10. 2012 20:11
21. 10. 2012 21:06
22. 10. 2012 10:12
21. 10. 2012 21:40
21. 10. 2012 18:48
21. 10. 2012 19:38
21. 10. 2012 22:16
Avatar - MarTin1
21. 10. 2012 13:59
Hmmmm
Podle mě sebevražda.... bude to mít šílenej krouťák a dost velký problémy to přenést... kdo jezdil současnou generaci tak ví o čem mluvím. Každopádně v době kdy BMW utíká k oturbenému šestiválci tohle je celkem výsměch EU a eko lobby.

Jinak OT: Faceliftová E-klasse 63AMG se bude nabízet jako 4x4.... vcelku rozuná volba vzhledem k 800-900Nm krouťáku.

R.I.P M156,.... legendární motore!!! Odchází další mohykán...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - positivemind
21. 10. 2012 15:21
Re: Hmmmm
Ale nebylo o tom AMG vždy? Přemotorované auto, se kterým je neskonalá zábava (větší když jsi majitelem gumáren)
22. 10. 2012 09:01
Re: Hmmmm
Přemotorované auto - ano, neskonalá zábava - to slyším prvně...
Avatar - Dinar
22. 10. 2012 09:22
Re: Hmmmm
Já jsem s C63 AMG jel, když přišlo, ono při jízdě bokem na letišti v TG s kouřícími gumami to vypadá dobře, problém je v reálném životě, stačí v zatáčce trochu přidat a hned tě ESP klepe po noze, prostě je to brutus, takže buď na to dáš semislicky, aby ses trochu svezl i na obyč. silnici anebo ten výkon můžeš v praxi použít jen někde na dálnici. Jinými slovy, přestože E92 M3 už je z půlky hotrod, pořád je to auto použitelné na silnici, C63AMG hotrod je, a s tím oturbeným V8 to bude díky ještě vetšímu krouťáku o to víc. Jezdit bokem zábava určitě je, ale nesmí to být u auta jediná možnost zábavy. ;-)
22. 10. 2012 11:23
Re: Hmmmm
...respektive jediná možnost jízdy.
Ta elektronika tě klepe po pravém kotníku i v 320 CDI, pokud na to šlápneš moc rychle a nemáš čtyřkolku, 6,3V8 si raději ani nepředstavuju...
21. 10. 2012 15:25
Smutno
Achjo, sbohem poctivý atmosférický motory... Po BMW se k této EU sračce bohužel připojuje i Mercedes:( Poslední Auta s velkým A a poctivým motorem BMW E60 M5 V10, E92 M3 nebo MB C63 AMG... snad se mi jednou poštěstí a budu si moct pořídit něco z této trojice posledních mohykánů s normálním motorem...
Rozbalit vlákno
10
Avatar - positivemind
21. 10. 2012 15:27
Re: Smutno
Smutnil jsi někdy nad motory v EVO nebo STI? Ne... tak vidíš :-) tyhle vrcholné verze budou vyladěné naprosto skvěle, určitě bych se nebál.
Avatar - CHerokee
21. 10. 2012 17:34
Re: Smutno
Určitě to bude paráda, mám s tímhle motorem zkušenosti z SL a je to čistý adrenalin. Je dobré, že Mercedes se nesnížil k V6 biturbo. V8 je prostě V8. A k těm atmosférám...Mercedes dává atmosférický motor ještě do SLK 55 AMG.
Avatar - Dinar
22. 10. 2012 07:08
Re: Smutno
Mercedes se nemá k čemu snížit, protože prostě nemá. Já vím, žes fanda, ale ty se tak těžce neorientuješ.... :-O Za prvé, možná propásnou jednu, ale některá další generace C-klasse bude mít po vzoru M3, která přijde s třiturbovým šestiválcem už teď, zcela jistě také přeplňovaný šestiválec, jen co ho bude MB mít. Za druhé, to co udělají s příchozí CAMG je naprosto logické, céčko M3ce v aktuální generaci prakticky nekonkurovalo, relat. malý točivý V8 M3 dělá z toho auta něco naprosto jinak zaměřeného než byl CAMG s 6,2 litrovým motorem. Jinými slovy, když museli jít cestou downsizingu, protože atmo V8 jim končí, tak se s tím co mají, rozhodli CAMG postavit jako konkurenci RS4ce a ne M3ce. Je to celkem logické a pro tuhle generaci céčka už ani jiná možnost není.
Avatar - MarTin1
22. 10. 2012 09:57
Re: Smutno
C63 je jiného ražení oproti M3.... M3 s minimálníma úpravama můžeš vzít rovnou na závody... C63 ne. C63 je ve všech jízdních situacích (ruzuměj dynamických) rychlejší než M3... to co to auto zabíjelo/zabíjí je váha cca 100kg navíc od M3, pak převodovka (FL verze má už DCT), maličko horší řízení a ve finále obrovské problémy s trakcí. Čím naopak vynikalo oproti M3 v mých očích, tak je to praktičnost (dělaá se kombík) komfort, kvalita interiéru (po FL), ZVUK, pálí gumy na lusknutí :D, a ten motor.... protože to je skvost, jel jsem ho jak v Céčku s PP (487koní) tak v CL 525koní a když se usměje počasí tak ho pojedu i v SLS 571koní a pokaždý když ho uslyším tak se mi ježí chlupy..... všude.

Jo a vysvětli mi prosímtě co MB propásne s jednou generací C-klasse? Já si naopak myslím, že BMW má co dohánět, protože Cčko se stále velmi dobře prodává a bylo/je o dost lepší auto než E90, hlavně co se týče kvality a i subjektivně designu.
Avatar - Dinar
22. 10. 2012 11:03
Re: Smutno
Nějak nechápu, proč se tak vypisuješ, v podstatě jen říkáš to samé.

Z hlediska "propásnutí" jedné generace je to celkem prosté. Z M3 se v rámci možností opět stane mrštné zatáčivé auto s důrazem na váhu. Předběžné info mluví o váze lehce přes 1500kg v light verzi, trochu vybavená CAMG atakuje 1800kg. Nůžky se rozevřou ještě více, a příští generace M3 ukáže, že budoucnost není pro sport varianty aut této třídy v hotrodech, anóbrž v agilitě a ovladatelnosti, a tu umožní jen auta s nižší váhou. Osmiválec je v tomto směru limitem a malý sedan nepotřebuje pětset koní, aby z něj bylo sportovní auto. U MB to samozřejmě vědí, jen nemají motor. Takže až příště.
21. 10. 2012 18:23
Re: Smutno
Zrovna u mercedesu nevím proč smutno. Vzpomínám si jak plno lidí tesknilo po E55 AMG s kompressorem, po tom co ho nahradilo atmosférické E63 AMG.
Avatar - positivemind
21. 10. 2012 20:11
Re: Smutno
55 AMG byla naprostá bestie... a ten zvuk kompresoru, wow
21. 10. 2012 21:06
Re: Smutno
Ale jo, to beru tyhle názory. STi i EVO jsem nikdy nejel a není to pro mě ani takový ten TOP. TOP je pro mě poctivá atmosféra, bez turba i kompresoru... Nepochybuju o tom, že to budou supr motory, ale už mi tam chybí ta poctivost, ten feeling.... trochu mi to zavání takovým podváděním už, vyhnat výkon pomocí turba a ne vydolovat to přímo bez pomůcek...
22. 10. 2012 10:12
Re: Smutno
Ve vztahu k diskutovanému (diskutovaným) MB bych STi a EVO nezmiňoval. Filozofie nízkého objemu (soutěže, jap. produkce obecně) a turba jako prostředku k dosažení vysokého výkonu vs. filozofie velkého objemu a turba jako prostředku k vyhlazení/vyladění charakteru motoru.
Avatar - Norge
21. 10. 2012 21:40
Re: Smutno
.. suhlas Kompresor v AMG je parada , tyka sa aj motorov MB bez skratky AMG ... I ked ja som tiez zastanca atmosfer, no v upravach, eticiach ako i v sporte ..nemam namietok.

Inak pre fanusikov MB, a aj pre zaujimavost i ked mimo clanok (odpuste) :
Zaujimave citanie o SSK a SS, kompresoroch ...a Ferdinand Porsche ako zamestnanec Daimler-Benz ..v case parnej trakcie a v rokoch ked Ferrari,Bentlay,Bmw atd ..este neboli... Lietal MB po zavodnych drahach cez 200km/h ... Wow :-!

[odkaz]
Avatar - blake26
21. 10. 2012 18:48
OFF TOPIC
autocz posledny tyzden ma vas web sprepacenim zacina poriadne * z tych reklam ktore tu vybehuju mi zamrza stranka urobte s tym nieco je to katastrofa :no:
Rozbalit vlákno
2
21. 10. 2012 19:38
Re: OFF TOPIC
pokud mas mozzilu nebo chrome pouzivej Ad-block :-) to je nejlepsi reseni :-)
Avatar - CHerokee
21. 10. 2012 22:16
Re: OFF TOPIC
Ale je pravda, že míra reklam začíná být nepříjemná, rušící...