Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Clio zná české ceny, stojí od 229.900 Kč

Renault na český trh oficiálně uvádí nové Clio. Nabídne 4 motory a 3 výbavy v cenách od 230 do 365 tisíc korun.
Zpět na článek
24. 10. 2012 14:06
24. 10. 2012 15:27
24. 10. 2012 15:31
24. 10. 2012 16:04
24. 10. 2012 16:10
24. 10. 2012 16:13
24. 10. 2012 17:40
24. 10. 2012 19:09
24. 10. 2012 21:35
24. 10. 2012 19:32
24. 10. 2012 21:38
24. 10. 2012 21:46
24. 10. 2012 23:13
24. 10. 2012 14:22
24. 10. 2012 17:58
24. 10. 2012 18:26
24. 10. 2012 15:02
24. 10. 2012 15:09
24. 10. 2012 15:30
24. 10. 2012 15:33
24. 10. 2012 15:47
24. 10. 2012 19:36
24. 10. 2012 21:43
24. 10. 2012 21:45
24. 10. 2012 17:06
24. 10. 2012 17:28
24. 10. 2012 23:00
24. 10. 2012 23:01
25. 10. 2012 15:35
24. 10. 2012 20:29
Avatar - Blue Sun
24. 10. 2012 14:06
0-100
Není to zrychlení 0-100 km/h u základní 1.2 překlep? Nezdá se mi, že by menší a lehčí Clio zrychloval o dvě sekundy pomaleji, než aktuální GrandTour se stejným motorem... A jestli jo, jsem rád, že tu GT mám.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
24. 10. 2012 14:16
Re: 0-100
Překlep to není a najdete to v českém i např. německém ceníku
Avatar - iudex
24. 10. 2012 15:27
Re: 0-100
Tiež sa mi nechce veriť, že malý hatch s 55 kW motorom dá stovku až za 15,4s. 8-s
Avatar - Katikakus
24. 10. 2012 15:31
Re: 0-100
Zrejme obet eko-lobby - prevodovka naladena na "nizkou spotrebu" zabiji motor - pomerne bezny jev v dnesni dobe. Eko-terorizmus vladne svetu... 8-s :no:
24. 10. 2012 16:04
Re: 0-100
Jasně, dvojku vytočíš na 110 km/h, ale trvá to do rána...
24. 10. 2012 16:10
Re: 0-100
Základní Fiesta dá stovku za 16.9 s.
24. 10. 2012 16:13
Re: 0-100
Já myslím, že je to odstupńováním, já mám Clio Grandtour a ta dynamika je velmi slušná právě díky vcelku těsnému odstupňování, když to tady to prodloužili aby měli nižší spotřebu....., já to vidím jasně, dřív byla ta 1,2 55 KW jako vcelku plnohodnotný motor, ale dnes už ne, jednoduše řečeno Renault chce spíš lidi dostat k té 0,9 TCE ;-)
Avatar - Blue Sun
24. 10. 2012 17:40
Re: 0-100
Take mam Grandtour a motor je dost zivy na to,ze je to 1149 cm3. I s novym autem bych tohle porazil. Mozna jde opravdu o Tce,ale tam jsou zase dlouhe cekaci doby (kdyz jsem vybiral sve Clio,rikali mi o 4 mesicich-vzal jsem 1.2 klasiku).
24. 10. 2012 19:09
Re: 0-100
co máš za výbavu smím-li vědět?z :-)
Avatar - Blue Sun
24. 10. 2012 21:35
Re: 0-100
Mam Advantage,doplnenou o mlhovky a tempomat.
Avatar - Ronault.
24. 10. 2012 19:32
Re: 0-100
A hele, tak už máš nové, jo? Škoda, že sis na 1,2 TCe nepočkal, možná by to stálo za to... ;-) Ale i tak
Avatar - Blue Sun
24. 10. 2012 21:38
Re: 0-100
Verim,ze by to mozna bylo lepsi,ale uz jsem auto fakt potreboval a cekani do vanoc by mi spis komplikovalo situaci. Hlavni je byt spokojeny a to jsem.
Avatar - Ronault.
24. 10. 2012 21:46
Re: 0-100
To věřím, navíc ten motor je osvědčený :yes:
24. 10. 2012 23:13
Re: 0-100
Bohužel ten motor 1,2 TCe 85 kW bude jen v automatu a ta cena díky tomu nebude moc nízká, chtělo bny to 1,2 TCe s manuální převodovkou a to vplánu není.
A ta 0,9 zase ze 135 Nm není zrovna nějak hodně.
24. 10. 2012 14:22
Velmi slušné
Velmi slušné zaváděcí ceny, notabene do půl roku tu budou akční slevy na věčné časy, jak je u Renaultu zvykem.

Jsem zvědav kdy přijde 1,2 TCe a kolik bude příplatek proti tříválci. A kdy přijde RS >:-[]

Mimochodem, dusud byl nejhezčím kombi B segmentu zcela určitě Seat Ibiza. Už si to nemyslím, po shlédnutí fotek Clia v kombíku.

Příští týden ho jdu projet, pokud to vyjde, podělím se o dojmy.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Alpinis182
24. 10. 2012 14:31
Re: Velmi slušné
abych řekl pravdu, tak tento segment vozů mi moc nebere, ale ty zaváděcí ceny mi nic extra nepřijdou, jen můj nazor...
Ale co mi spíše zajímá jak bude vypadat Laguna v tomto designovém stylu, zatím si to nedokáž představit...
24. 10. 2012 14:43
Re: Velmi slušné
Chce to alepoň půl roku počkat. Beru to jako dobrou výchozí pozici.

Já si v tom stylu také neumím představit tak velké auto. Uvidíme.
Avatar - Alpinis182
24. 10. 2012 14:53
Re: Velmi slušné
Já bohužel nečekám nic "světovýho"... LIII se mi v podstatě nelíbí (krom Coupé). Za to LII(FL) je pro mě :yes:
24. 10. 2012 14:57
Re: Velmi slušné
Mě se ze současného portfolia líbí v podstatě jen Megane, LIII Coupé a teď (snad - uvidíme po setkání naživo) nové Clio. LII se mi také moc líbila. Asi máme podobný vkus.

Ale na LIV a MIV jsem velmi zvědav. Snad to dopadne dobře.
Avatar - Alpinis182
24. 10. 2012 15:03
Re: Velmi slušné
Mě se Megane III bohužel nelíbí a jezdí u nás v rodině, takže na něj nekoukám jen na plakátech, jak by "někdo" řekl... takové to "nafouknutí" mi není sympatické, za to M II se mi líbí i přes jeho stáří, hlavně přední partie, ale zase mi u něj vadil jaksi vyšší posaz v interiéru, jeden z důvodů, proč jsem ho prodal...
24. 10. 2012 15:07
Re: Velmi slušné
Každému co jeho jest... ;-)

Abych upřesnil - mě se líbí MIII coupé a hlavně kombi, u hatche se mi docela rychle okoukala záď. MII se mi dlouho, dlouho nelíbil, až poslední dobou doceňuji jeho nadčasový design.
Avatar - Alpinis182
24. 10. 2012 18:46
Re: Velmi slušné
Tak určitě >:D Jak už tu bylo x-krát napsáno - k čemu by bylo, kdyby se každému líbilo totéž...
24. 10. 2012 20:53
Re: Velmi slušné
Jasně. A hlavně o holkách to platí na 100% >:D
24. 10. 2012 14:49
Re: Velmi slušné
Laguna bude mít přes půl kapoty.
Avatar - Alpinis182
24. 10. 2012 14:56
Re: Velmi slušné
no, já bych spíše chtěl aby to měla přes celou kapotu, nejlépe ještě do půlky předního skla ! 8-s >:-[]
Avatar - PALO-Prius
24. 10. 2012 14:50
Re: Velmi slušné
Presne tak. Seat Ibiza a Teraz nove Clio Tour. :yes:

Ide uz len o to kde ti daju lepsiu zlavu a aky motor....ale podla testu na 100tis km, je prave seatacka klasika 1.4 na najvyssej priecke z beznych aut, takze ja by som siel do tej Ibizy. Dizajn pekny, snazili sa vyhrat so svetlami atd....
24. 10. 2012 14:54
Re: Velmi slušné
Až na tu palubku z jednoho kusu plastu. Interiér Ibizy není místo, kde bych chtěl trávit stovky a tisíce hodin. Ale exteriér je parádní, o tom žádná.
24. 10. 2012 15:51
Re: Velmi slušné
Clio kombi navíc přijde i ve verzi GT se silnějším motorem. Jen se bojím cen. Už u 1.2 TCe to bude jako za Golfa.
24. 10. 2012 17:58
Re: Velmi slušné
JJ, souhlas, je to hezký auto, jen ten slušný motor k tomu chybí a to jak zmiňuješ 1.2TCe. Možná by mohli přestat zvětšovat ten naleštěný znak nebo bude opravdu za chvilku přes půl auta ;-)
24. 10. 2012 18:14
Re: Velmi slušné
V nabídce bude i 1.2 TCe a 1.6 TCe. To by snad na auto této kategorie mohlo stačit. :-)
24. 10. 2012 18:26
Re: Velmi slušné
jj, řekl bych, že ta 1.2TCe bude naprosto dostatečná motorizace i pro rychlejší jízdu se slušnou spotřebou :yes:
24. 10. 2012 15:02
Dobře Renault
Řekl bych, že tímto vozem Renault zaboduje. Nejsem nijak zvláštním příznivcem francouzských vozů a co do velikosti se pohybuju v jiné kategorii vozů, ale tady oceňuju dokonce i design, což byla dosud vždy achilova pata Renaultu v mých očích. Současný Mégane byl prvním Renaultem, který se mi líbil, Clio na to navázalo. Autíčko je to vysloveně pěkné, exteriér je téměř bez výhrad, jediná výhrada (a to rovnou velká) je klika zadních dveří, snad to hoši do faceliftu ještě důkladně zváží. Je to skutečně škoda, málokdy se povede, aby v tomto segmentu aut vůz působil tak harmonicky a povedeně ze všech stran. Cenová politika je hodně agresivní. Pokud Renault potvrdí rostoucí kvalitu a spolehlivost svých vozů, odvažuju se soudit, že se Clio stane novým vládcem segmentu malých vozů. Uvidíme, jak na to zareaguje VW s novým Polem, ale nemyslím si, že cenově dokáží srovnat krok.

Palec nahoru, Renault. My motoristé potřebujeme co možná největší konkurenci mezi výrobci, takže přeju vysoké prodeje a úspěch.
Rozbalit vlákno
2
24. 10. 2012 16:15
Re: Dobře Renault
souhlas, Renault udelal dobre auto za dobrou cenu
24. 10. 2012 16:26
Re: Dobře Renault
Polo už je i dnes v Německu o něco levnější než nové Clio. I v další generaci čekám, že ceny budou srovnatelné. V ČR jsou ceny Clia nastavené dle konkurence - Polo, Fiesta,Yaris.
24. 10. 2012 15:04
na Renault pěkný
Musím uznat, že se mi to auto fakt líbí. A dobrá cena. Zajímalo by mě jak bude jezdit 0,9 turbo. Ty parametry nevypadají na tak malý objem špatně. Nicméně co nedokážu pochopit je ten hnusnej fofrklacek. To je jako fakt běs navíc se to divně drží. Cpou to do všech Renaultů i Dacie to má. Krucifix to někdo není sto vyvinout nějaký lepší heft. Je to sice detail na který to auto nejezdí, ale možná by to už stálo za inovaci.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
24. 10. 2012 15:09
cena dobra
uvidime aka bude na slovensku......, motrory tiez v pohode.... :yes:
Rozbalit vlákno
6
24. 10. 2012 15:30
Re: cena dobra
hlavně výbavy jsou dost slušné za tu cenu. Tohle se Renaultu povedlo.
Avatar - Katikakus
24. 10. 2012 15:33
Re: cena dobra
Ono se to Renaultu proste povedlo jako celek - auto vyborne vypada, dobre jezdi, vybavy jsou solidni a cena primerena. Nezbyva jenom dodat - Bravo Renault :yes:
24. 10. 2012 15:47
Re: cena dobra
Přesně tak (jak už jsem ostatně napsal). Renault tentokrát zahrál eso a konkurence bude mít hodně práce dorovnat. Je vidět, že Renault dovede zamakat, když je to potřeba. Přesně tahle schopnost v těžkých časech odděluje vítěze a poražené.
Avatar - Ronault.
24. 10. 2012 19:36
Re: cena dobra
Jednu mouchu to auto má, což jako člověk, který ho na živo už zběžně viděl a trošilinku prozkoumal, mohu říci. Prostor vzadu se nezvětšil, čili je pořád jen průměrný. Ale Renault nikdy B segment nestavěl jako rodinné vozidlo.
24. 10. 2012 21:43
Re: cena dobra
Renault nikdy ani C segment nestavěl jako rodinné vozidlo ;-)
Avatar - Ronault.
24. 10. 2012 21:45
Re: cena dobra
Naposledy snad R19 a první Megane, pak už ne.
Avatar - rohYpnol
24. 10. 2012 17:06
Simply clever
Kolik že stojí ten Rapid >:-[] ?

Tady máme zaváděčku za 230, příplatek za nádherný Grandtour vyšší než 30 nebude, takže máme VELMI praktický malý rodinný autíčko za max 260 v základu bez jakéhokoliv ošizení...

Dnes jsem měl poprvé tu čest s Rapidem, zatím ne jízda. A dojmy? Šířka interiéru žádná sláva, tak nějak bych si představoval Fabii II. Tvrdé plasty - ok, beru. Volant - novodobé volanty Škodovek jsou odporné jak noc. Ne co do designu, ale nemají žádné profilování věnce ze zadní strany, plast je takový... jakoby napěněný. Mám pocit, že po 100 tis. km bude ochmatlaný jak hrom. A působí opravdu strašně plastově.
Podélné seřizování volantu mě velmi nemile zaskočilo - opravdu malý rozsah nastavení, volant se pohybuje v maléém rozsahu a velmi blízko přístrojovce. Takže i když je podélně místa dost, tak pro vyšší postavy je problém najít pohodlnou pozici. Já mám cca 185 cm a upřímně už si moc pohodlně nesednu :no: :no: :no: To považuji za naprosté selhání. Nakonec jsem si poměrně pohodlnou pozici našel, ale opravdu jsem cítil, že každý cm navíc by bylo utrpení - ne kvůli prostornosti, ale kvůli vzdálenosti volantu, umístění řadičky atp.
Sedadla - krátké sedáky, což až tak nevadí. Sklon opěradla bohužel seřiditelná pákou, není růžice, takže buď a nebo 8-s Opět já jako řidič se musím přizpůsobit autu... Tuhost výplní - tak akorát. Bohužel tuhost bočního vedení - celé je to jakási podvně působící měkká pěna. Ne, tohle mě nenadchlo. Čalounění sedadel - laciné, nic příjemného - tedy tak jak je dnes u Škody běžné.
Výplně dveří tak často kritizované - nevím, jestli to do výroby stihli změnit, ale místo, kde se opírá loket, je měkčené. Takové poněkud podivné měkčení, které mi připomnělo Escorta. Plasty zřejmě opravdu půjdou lehce poškrávat...
Zadní místa - bez připomínek pro 2 osoby... až na to, že opět - na halvu čekejte méně místa než v Octavii 1 a se 185 cm se opět musím omezovat.
Kufr - tady bych opravdu rád napsal bez připomínek, jenže - zadní nekrytý kus plechu na zadní výztuze pod vstupní hranou... co by to Škodě udělalo, kdyby tam narvali kus plastu za 3,50 káčé...
Dveře řidiče - 3 polohy aretace - tady chválím :yes: Stahování oken - není 1dotykové ani pro přední okna... ach jo, opruz.
Celkově vzato - shrnutí mých prvních dojmů - myslel jsem si, že alespoň prostorností bude auto pro vyšší postavu vhodné, ale zbytečně to zkazili ergonomií. Co je ale hlavní - ve spostě detailů cítím, že já jako uživatel se MUSÍM PŘIZPŮSOBOVAT RAPIDU 8-s :no: Pokud bych to měl zkousnout kvůli nižší ceně, pak říkám ano. Jenže NEMUSÍM, UŽ NEMUSÍM ;-)
Další dojmy doplním po jízdě :-!
Rozbalit vlákno
19
24. 10. 2012 17:28
Re: Simply clever
Chci tě jen upozornit, že za tenhle příspěvek budeš ukamenován! >:D
Co dodat, kolem Rapidu jsem měl možnost se asi 5 minut pohybovat a můžu říct, že není nic v čem bych s tebou nesouhlasil až na to, že ten Rapid není globálně tak hrozný....... ;-)
Avatar - rohYpnol
24. 10. 2012 19:05
Re: Simply clever
mnozí mě tu považují za oVWci ;-) takže je mi to egal :-!
24. 10. 2012 19:53
Re: Simply clever
Nevím proč zrovna do týhle diskuze taháš Rapida, ale budiž..zkusím taky říct pár svých postřehů po víkendovém seznámení s Rapidem.

Na začátek jenom info, že mám Renaulta (aktuálně najeto přes 60 000km na Meganu III 1.5dCI/78kW a předtím 50 000km na Thalii 1.2 16V 55kW - tedy ten samej motor co je v tomhle Cliu).

1. Pokud má Clio se základním motorem 1.2/55kW zrychlení 0-100 za 15.4s, tak se jedná o jeden z nejhorších časů v rámci nově uváděnejch aut a i pro běžnýho řidiče je tenhle motor nepoužitelnej, ne-li nebezpečnej.
I Rapid s 3-válcem 1.2MPI/55kW dělá 0-100 za 13.9s

2. Když pominu tristní základní motorizaci 1.2 (v Thalii jsem s tímto motorem byl spokojenej, ale tam tenhle motor dělal 0-100 za13s!), potom co se benzínových motorů týče, tak je v nabidce už jenom novej nevyzkoušenej 3-válec 0.9/66kW, což se mi zdá docela málo.

3. Nevím jak jezdní nový Clio, ale po jízdě s Rapidem říkám, že podvozkově jezdí Rapid líp jak současné Clio Grandtour a obdobně jako můj Megane III. (S mojí bývalou Thalii to nesrovnávám protože to je nesrovnatelné).

4. Interiér Rapidu mi přišel takovej spíš usedlej a nevýraznej. Ale zároveň taky přehlednej (možno číst jednoduchej) a konstruovanej spíš než na krásu tak s ohledem na funkčnost - ale to je znak tak nějak vetšiny Škodovek. Plasty jsou tvrdý ale dokud si násáhnu tak to nevím a osobně na palubku zas tak často nesahám. Sedadla mi přišla stejně velká jako ve Fabii. Komfort posezu taky srovnatelnej s Fabii s tím, že jak na šířku tak na dýlku je víc místa. S nalezením správné polohy za volantem jsem neměl sebemenší problém (mám 180cm). Vzadu je na nohy místa extrémně hodně - a to i ve srovnání s Octávkou. Oproti mýmu Meganu teda rozhodně. Místo nad hlavou vzadu je pro mě OK (180cm), ale pokud je někdo vyšší a bude sedět hodně napříměně, tak už může narážet na strop.

Co mi vadilo, tak bylo, že u řidiče nebylo impulsivní ovládání oken. Přeci jenom sem na to docela zvyklej a držet čudlík až do zavření/otevření okna je vopruz. Je otázkou, zda je to ve všech výbavách, nebo jenom někde.

Pokud porovnám šířku v loktech Rapida s novým Cliem, tak Rapid vítezí jak vpředu tak vzadu a to docela výrazně. Takže pokud se někomu zdá Rapid úzkej, tak ať na Clio zapomene.
Vpředu Rapid: 142 Clio: 136cm
Vzadu Rapid: 143 Clio: 138cm

5. Kufr je bez debat, to se srovnat nedá. Musíme počkat na Clio Grandtour, ale i tam je asi vítěz dopředu jasnej.

5. Co se ceny týče, tak pokud chci klamitizaci a s jediným použitelným benzínovým motorem (0.9/66kW) jsem na bratru 290 000,- kč (kombi hádám tak 310 000,-) a to už je na tuhle kategorii docela dost. Dá se předpokládat, že cena půjde dolů - pokud to bude někde kolem 250kkč, tak to to bude IMHO adekvátní.

Před třemi lety jsme o koupi třetí generace Clia uvažoval, ale nakonec to vyhrál Megane zejména kvůli většímu vnitřnímu prostoru a dospělejším jízdním vlastnostem. Až budu příští rok nahrazovat Megana, tak to nový Clio díky stejně malýmu vnitřnímu prostoru a navíc i díky absenci normálních motorů taky nevyhraje, zatímco Rapida do výběru určitě zařadím.
Avatar - Ronault.
24. 10. 2012 20:12
Re: Simply clever
add 1) Pokud má Clio splňovat nějaké normy, tak bude mít asi dlouhé převody... Z druhé strany třeba dálniční jízda bude o to pohodlnější... jestli je to dobře u motoru určeného spíše do města, to je druhá otázka.
Rapid má ještě kratší převody než Fabia s HTP, což už je podle mě moc. Nějaká delší jízda u menších aut s takovým odhlučněním (hlavně rapid) bude už akusticky nepohodlná)

2. Příjde 1,2 TCe a 1,6 TCe, což by mělo stačit každému.

3. Kde jsou k mání míry uvnitř Clia? :-O

6. To mě nepříjde jako vysoká cena, zkus to s Rapidem s 1,2 TSI 63 kW s navigací a klimou a budeš výše.

Clio je malé auto a Renault nemá důvod z něj dělat auto větší, kdo by si pak kupoval Megana? Stejně tak krátkého Megana nemá důvod dělat s rekordním místem na nohy vzadu, kdo by si pak kupoval Scénic... atd.
Nicméně jízdu očekávej u Clia lepší, dle testů podstatně.
Re: Simply clever
Blijo? Simply never!

Vůz, který používáte je do značné míru reflexe vašeho postavení. Zatímco Škoda je v očích evropské veřejnosti profilována typicky v nižší střední třídě, jezdit rendlíkem je pro socky. Navíc přiteplené... :no: :no: :no:
24. 10. 2012 20:44
Re: Simply clever
A ja som si myslel, že tie dve posledné mozgové bunky ti nerezignujú, ale ako vidím, nevydržali to ani tie... :-|
Avatar - rohYpnol
24. 10. 2012 21:30
Re: Simply clever
a proto starostka Štrasburku má jako služební Lagunu III >:D >:-[] >:-[] >:-[] No jo, není nad inteligenci vydlabané dýně.
24. 10. 2012 20:47
Re: Simply clever
ad1) jj, to je možný, nicméně pro normální provoz to zrychlení 1.2ky u Clia je fakt slabý. S Rapidem jsem jel - 1.2/77kW a akusticky mi přišel v zcela v normě.

ad 2) snad jo, pak to bude motoricky OK

ad3) viz [odkaz]

ad6) prave, ze mi to prislo +/- srovnatelny (neporovnaval jsem to detailne), ale s 1.2/63kW vcetne klimy Rapid zacina na 300kkc

Jestli bude někdy možnost, tak Clio projedu a jízdně porovnám. Zajímalo by mě to i ve srovnání s Meganem, protože v tomhle pohledu mě Rapid docela mile překvapil.
Avatar - Ronault.
24. 10. 2012 21:36
Re: Simply clever
1) Je to dáno dlouhými převody. Jel jsem Megana 1,6 16V, 1,5 dCi, 1,6 dCi a 1,2 TCe a rozhodně jsou motory TCe a nový dCi o hodně dál než starší, totéž čekej v Cliu.

3) Uvidíme, jak to bude fungovat v reálu. Stačí lepší než tuhý tapec Rapidu a bude to jasné.

6) Ještě počítej, že ten příplatek za kombi Clia nebude 30t, ale tak 20t a možná i méně, plus osekanosti Škodovek jsou jasné. Plus klima a navigace.
Avatar - rohYpnol
24. 10. 2012 21:35
Re: Simply clever
odpověď proč jsem zmínil Rapida je prostá - pohybujeme se ve stejných cenových vodách. Clio Grandtour bude mnohem praktičtější. OK, na vítězství litrů a cm na zadních sedadlech to nepochybně nebude, ale pod pojmem praktičnost si představuji víc než 550 l kufru...
Avatar - rohYpnol
24. 10. 2012 22:01
Re: Simply clever
Fabia v základu má zrychlení 16,5 s. Obdobně na tom bude samorřejmě i zbytek koncernové rodiny... Vím, že jsi psal NOVĚ uváděné, ale již zmíněná nová FL Fiesta na tom taky je hůř.

1.2 od Renaultu je jedna z nejlepších atmo 1.2, papírový výkon neoslní, jinak ale je (minimálně byl za aktuální emisní EUROnormy) vynikající a nebál bych se ho nazvat z evropské produkce jako jeden z nejvydařenějších.
24. 10. 2012 23:17
Re: Simply clever
v tom souhlas, ja sem s tou 1.2 16V /55kW byl naramne spokojenej, dlouhodobej prumer sem mel okolo 6l a Thalie s nim byla i relativne ziva (rozhodne vic nez Fabie s tehdejsi verzi HTP 40/47kW)

Ted sem si vsimnul, ze na strankach Renaultu uvadeji vykon "jenom" 54kW - tak jestli ten motor oproti predchudci neni nejak ekologicky "pridusenej" v celem spektru otacek...chtelo by to videt vykonovou/momentovou krivku...
Avatar - rohYpnol
24. 10. 2012 23:30
Re: Simply clever
1.6ky 16V byly od Renaultu též skvělé, dokud je nezabila Euronorma ;-\
24. 10. 2012 20:40
Re: Simply clever
Dobré postrehy, keby som to celé mal zhrnúť, honba za nízkou cenou zmenila celé auto na súhrn kompromisov, ktoré je proste poznať.
V tomto prípade - odhliadnuc o obrovského kufra - bude vozenie v autíčku ako je Clio skutočne lepším riešením.
:yes: za objektivitu.
:yes: že si si dal s tým takú prácu.
Avatar - rohYpnol
24. 10. 2012 22:08
Re: Simply clever
bohužel bych dodal ZBYTEČNÝCH kompromisů. To bych jednoznačně přičetl prodejní strategii - je prostě potřeba uměle vyvolat co největší rozdíl oproti Octavii - tam bych čekal tyhle detaily na úrovni konkurence - tedy měkčené plasty, standartní růžice, 1dotykové stahování oken, víčko nádrže na tlačítko atd. Ale bude to tradiční koncernové Cheš - tak si připlať za Octavii. Jen jsem zvědavý, jestli nakonec v základu zůstane Octavii vzadu víceprvek. Vsázím boty že v základu ne :-!
24. 10. 2012 23:00
Re: Simply clever
Co Octavia, při pohledu na Rapid mne spíš zajímá, jak bude vypadat Fabia.
24. 10. 2012 23:01
Re: Simply clever
Zkoušel jsi "sportovní" sedadla, nebo jak jim to Škoda nadává?
Avatar - rohYpnol
24. 10. 2012 23:08
Re: Simply clever
ne, pouze klassich sitz. Sedadla mi až na nastavování sklonu opěradla zas tak nevadila. Z druhé strany ani nic ke chváe, prostě průměr - tedy za 3. A jestli mají ty sportovní růžici... Tím bych si opravdu jist nebyl.
Avatar - Otrava
25. 10. 2012 15:35
Re: Simply clever
Ač nejsem zrovna příznivcem Rapidu, tak opravdu základní Clio bez klimy a se vzdechlým motorem (nemyslím 1.2 celkově, ale podle údajů z tabulky v tomhle cliu) mi fakt jako terno nepřijde. I kdyby kombík znamenal příplatek 30tis. S výkonnějším motorem, 0.9 turbo, který ale podle testů zatím moc nepředvedl a pravděpodobně bude zaostávat za 1.2TSI (ve výkonu, o spolehlivosti nemluvím) a klimou bude stát 289tisíc, s odhadovaným příplatkem za kombík 319tis...máme praktičtější auto se slabším motorem o pár tisíc výhodněji jak rapid. Což už takové terno není.

Ale ruku na srdce, nekoupil bych si ani jedno. :-)
24. 10. 2012 18:49
Chybí mi tam jedna barva
Příští rok budu muset obnovit manželce vozový park a tohle autíčko je zatím jedním z favoritů. V nabídce mi chybí tahle barva [odkaz]
ve které to auto bylo v Paříži. ;-\
Rozbalit vlákno
0
24. 10. 2012 20:29
Renault.sk ...
... pre Slovakov nepripravil ani prd. Ziadne info o uvedeni na trh, len video s textom: "NOVÝ RENAULT CLIO OBJAVTE HO EXKLUZÍVNE AKO PRVÍ".
Za tie predaje paThalii na Slovensku si vsak zasluzia vacsiu uctu!!!
Rozbalit vlákno
3
24. 10. 2012 20:43
Re: Renault.sk ...
Was ist das Renault.sk Máš dvoch predjcov, Istros a Kestler (Sú aj viacerí? Neviem.) a myslím, že obaja sú závislí na oficiálnom importérovi, ktorým je Renault v Českej republike...
Inak o tej úcte by som veľmi nekričal, je to obchod, žiadna inštitúcia o medziľudských vzťahoch...
Avatar - pumpkin
24. 10. 2012 20:55
Re: Renault.sk ...
Istros a Kestler sú len v BA
25. 10. 2012 00:18
Re: Renault.sk ...
Myslím, že bude stačit počkat tak den ... ;-)
24. 10. 2012 22:51
Ptal se mě známej...
... mám koupit Clio za 259.900,- Kč, nebo Rapida za 279.900,- Kč s přibližně stejnou výbavou a motorem? (na Rapida mu prý dají 10.000 Kč slevu, na Clio nedávají) :-) ;-)
Rozbalit vlákno
11
Avatar - rohYpnol
24. 10. 2012 22:57
Re: Ptal se mě známej...
A chce být spokojený nebo si chce myslet, že je spokojený ;-) ?
Re: Ptal se mě známej...
To není žádná otázka. Správná odpověď je předem daná. Ať si koupí cokoli s výjimkou rendlíka.
24. 10. 2012 23:22
Re: Ptal se mě známej...
A tys nám tu chyběl, čím nás počastuješ teď co to bude za blbost dál?
Avatar - woody-alien
25. 10. 2012 06:47
Re: Ptal se mě známej...
Co takhle obě auta vyzkoušet a rozhodnout se podle toho ? ;-) A ještě něco, Renault určitě s nějakou "pobídkou" přijde....
25. 10. 2012 10:36
Re: Ptal se mě známej...
Aspoň jeden rozumnej názor! ;-)
Avatar - miromen
25. 10. 2012 11:23
Re: Ptal se mě známej...
Sice jsou to trochu rozdilna auta a tedy zajimevy vyběr ale souhlas. Určitě to chce zajit na salon a obě auta pořadně prolezt a požadat minimalně o předvaděci jizdu.
25. 10. 2012 10:59
Re: Ptal se mě známej...
Ať si koupí Clio III Grand Tour v nejvyšší výbavě, podle ceníku za 221 900 bude mít čtyřválec 55 kW, litá kola 16", PP, mlhovky, manuální klimu, kufr 439 l.
Avatar - miromen
25. 10. 2012 11:24
Re: Ptal se mě známej...
Hlavně ty 16" kola v segmentu B jsou k nezaplaceni.
25. 10. 2012 13:08
Re: Ptal se mě známej...
Co jako? Mi to přijde jako ještě pořád rozumný rozměr i na Clio, bude to furt pohodlné a vypadá to trochu líp. Kdo chce ještě pár tisíc ušetřit, může mít levnější základní plechové 15".
Avatar - miromen
25. 10. 2012 13:48
Re: Ptal se mě známej...
Na to jestli jsou u nas 16" kola rozumne mam docela jiny nazor navic u 1.2 ktera jak tu někteři tvrdi neni nic extra. Vzhled ? Ja hledim předevšim na užitne vlastnosti auta.
25. 10. 2012 15:07
Re: Ptal se mě známej...
Tím jsme se poněkud vzdálili původní otázce. Když tedy bude to Clio Grandtour na kolech 15" a s motorem 1.2 TCe 76 kW za 234 900 ceníkových, tak bude tříválcový Rapid na 14" za 279900 lepší v čem? Tipuju, že tentokrát v tom vzhledu, na který nehledíš :-) , uznávám, Rapid má lepší design.
Avatar - Otrava
25. 10. 2012 15:47
U nás možná příliš neuspěje
Jak tak koukám na nové Clio, je to moc pěkné auto a působí luxusním dojmem, také díky tomu nastavil Renault relativně odpovídající ceny. Jenže, Renault má na českém trhu pověst levných a výhodných vozů, tak nevím, jak na tento model trh zareaguje.
No a vadí mi nabídka motorů. Tedy, nevidím 6 stupňovou převodovku... jen později u 1.2TCe 7stupňový automat, který navíc verzi s tímto motorem prodraží. 0.9tka podle testů vyložený zázrak není a táhne spíš nahoře, takže na spotřebu asi nic moc a přebytek výkonu také kdovíjaký nebude. Klasická 1.2 zřejmě dostane delší převody, takže pokud je údaj v tabulce odpovídající, stane se z ní dost líný motor.

Kdyby tam byl 1.2TCe s 6stupňovým manuálem okolo 300tisíc, byla by to skvělá volba! Celkově si myslím, že to bude povedené auto, uvidíme, úspěch ve světě (Evropě) se asi také dostaví, jen o tom českém pochybuji.
Rozbalit vlákno
0