Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Clio zná české ceny, stojí od 229.900 Kč

24. 10. 2012
56
82
Zobrazit náhledy (56)
Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio
Renault na český trh oficiálně uvádí nové Clio. Nabídne 4 motory a 3 výbavy v cenách od 230 do 365 tisíc korun.

Základní výbava Authentique nabídne čtveřici airbagů, ESP, asistent rozjezdu do kopce a kontrolu nedotáčivosti. Z elektronické výstroje nechybí palubní počítač, tempomat, elektrická okna a zrcátka nebo LED denní svícení. Klimatizace je za příplatek 20 tisíc, rádio společně s navigací a Bluetooth za 15 tisíc.

Obojí ale nechybí ve výbavě Expression, která vychází o 30 tisíc dráž než Authentique. Navíc přidává zrcátka a kliky v barvě karoserie a otevírá možnosti vizuální individualizace.

Dynamique má navíc i 16palcová litá kola, kožený volant, hands-free kartu a přední mlhovky. Za 10 tisíc lze přiobjednat automatickou klimatizaci se světelným a dešťovým senzorem, za 9 tisíc paket Techno (elektrické stahování zadních oken, elektricky vyhřívaná a sklopná zrcátka). Prosklená střecha vyjde na příznivých 13 tisíc korun.

Pro dvě vyšší výbavy jsou v nabídce i zadní parkovací senzory v ceně 9 tisíc korun.

Barvy karoserie jsou hned ve čtyřech cenových úrovních: bílá je zdarma, žlutá Éclair a modrá France za 5 tisíc, hnědá, černá, šedá a stříbrná metalíza za 10 tisíc a speciální metalický lak červená Flamme vyjde na 13.500 Kč. Polep střechy vyjde na 7.500,- a designové koncepty na 7.000,- (Sport, Trendy, Elegant nebo Havane). Kromě toho jsou v nabídce i barevné pakety červená+červena, resp. černá+červená za 5 tisíc korun.

Vyobrazení nabízených barevných konfigurací najdete v českém katalogu nového Clia.

Pětidveřové Clio končící generace Renault aktuálně nabízí za ceny od 189.900 Kč.

Renault Clio IV - technická data, české ceny
Motor1,2 16V 75TCe 90dCi 75dCi 90
Převodovka5M5M5M5M
Zdvihový objem [cm3]114989814611461
Válce/ventily4/43/44/24/2
Největší výkon [kW/min-1]55/550066/550055/400066/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]107/4250135/2500200/1750220/1750
Max. rychlost [km/h]167182168178
Zrychlení 0-100 km/h [s]15,412,214,311,7
Komb. spotřeba [l/100 km]5,54,53,63,6
Cena Authentique [Kč]229.900,--289.900,--
Cena Expression [Kč]259.900,-289.900,-319.900,-349.900,-
Cena Dynamique [Kč]274.900,-304.900,-334.900,-364.900,-

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Otrava
U nás možná příliš neuspěje
| 25. 10. 2012
Jak tak koukám na nové Clio, je to moc pěkné auto a působí luxusním dojmem, také díky tomu nastavil Renault relativně odpovídající ceny. Jenže, Renault má na českém trhu pověst levných a výhodných vozů, tak nevím, jak na tento model trh zareaguje.
No a vadí mi nabídka motorů. Tedy, nevidím 6 stupňovou převodovku... jen později u 1.2TCe 7stupňový automat, který navíc verzi s tímto motorem prodraží. 0.9tka podle testů vyložený zázrak není a táhne spíš nahoře, takže na spotřebu asi nic moc a přebytek výkonu také kdovíjaký nebude. Klasická 1.2 zřejmě dostane delší převody, takže pokud je údaj v tabulce odpovídající, stane se z ní dost líný motor.

Kdyby tam byl 1.2TCe s 6stupňovým manuálem okolo 300tisíc, byla by to skvělá volba! Celkově si myslím, že to bude povedené auto, uvidíme, úspěch ve světě (Evropě) se asi také dostaví, jen o tom českém pochybuji.
Avatar - Otrava
Simply clever
| 25. 10. 2012
Ač nejsem zrovna příznivcem Rapidu, tak opravdu základní Clio bez klimy a se vzdechlým motorem (nemyslím 1.2 celkově, ale podle údajů z tabulky v tomhle cliu) mi fakt jako terno nepřijde. I kdyby kombík znamenal příplatek 30tis. S výkonnějším motorem, 0.9 turbo, který ale podle testů zatím moc nepředvedl a pravděpodobně bude zaostávat za 1.2TSI (ve výkonu, o spolehlivosti nemluvím) a klimou bude stát 289tisíc, s odhadovaným příplatkem za kombík 319tis...máme praktičtější auto se slabším motorem o pár tisíc výhodněji jak rapid. Což už takové terno není.

Ale ruku na srdce, nekoupil bych si ani jedno. :-)
Ptal se mě známej...
| 25. 10. 2012
Tím jsme se poněkud vzdálili původní otázce. Když tedy bude to Clio Grandtour na kolech 15" a s motorem 1.2 TCe 76 kW za 234 900 ceníkových, tak bude tříválcový Rapid na 14" za 279900 lepší v čem? Tipuju, že tentokrát v tom vzhledu, na který nehledíš :-) , uznávám, Rapid má lepší design.
Avatar - miromen
Ptal se mě známej...
| 25. 10. 2012
Na to jestli jsou u nas 16" kola rozumne mam docela jiny nazor navic u 1.2 ktera jak tu někteři tvrdi neni nic extra. Vzhled ? Ja hledim předevšim na užitne vlastnosti auta.
Ptal se mě známej...
| 25. 10. 2012
Co jako? Mi to přijde jako ještě pořád rozumný rozměr i na Clio, bude to furt pohodlné a vypadá to trochu líp. Kdo chce ještě pár tisíc ušetřit, může mít levnější základní plechové 15".

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku