Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia III jezdí už i po Mladé Boleslavi

Detailní fotky prototypu Octavie ukazují téměř vše!
Zpět na článek
25. 10. 2012 11:45
25. 10. 2012 11:51
25. 10. 2012 12:00
25. 10. 2012 12:29
25. 10. 2012 14:33
25. 10. 2012 12:22
25. 10. 2012 12:33
25. 10. 2012 12:37
26. 10. 2012 00:22
25. 10. 2012 11:50
25. 10. 2012 11:53
25. 10. 2012 12:00
25. 10. 2012 12:34
25. 10. 2012 13:47
25. 10. 2012 15:19
27. 10. 2012 18:32
25. 10. 2012 12:02
25. 10. 2012 12:24
25. 10. 2012 14:33
25. 10. 2012 20:54
27. 10. 2012 18:37
25. 10. 2012 12:04
25. 10. 2012 12:27
25. 10. 2012 20:51
25. 10. 2012 12:51
25. 10. 2012 13:47
25. 10. 2012 12:53
25. 10. 2012 13:03
25. 10. 2012 14:00
25. 10. 2012 14:29
25. 10. 2012 14:03
25. 10. 2012 13:03
25. 10. 2012 13:08
25. 10. 2012 13:11
25. 10. 2012 14:04
25. 10. 2012 14:25
25. 10. 2012 14:34
26. 10. 2012 08:09
25. 10. 2012 13:09
25. 10. 2012 13:20
25. 10. 2012 14:34
25. 10. 2012 17:46
25. 10. 2012 14:29
25. 10. 2012 15:03
25. 10. 2012 15:16
26. 10. 2012 09:32
26. 10. 2012 13:09
26. 10. 2012 21:44
25. 10. 2012 13:37
25. 10. 2012 15:09
25. 10. 2012 14:14
25. 10. 2012 14:19
25. 10. 2012 14:21
25. 10. 2012 15:12
25. 10. 2012 20:28
25. 10. 2012 20:36
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 11:45
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
8
25. 10. 2012 11:51
Re: mula
Mula to určitě není, už jsem jí dvakrát potkal a celkově působí větším a širším dojmem, čehož u muly nedosáhneš.
Avatar - iudex
25. 10. 2012 12:00
Re: mula
Ty si s tou teóriou o mule úplne mimo; už minule som Ti preukázal, že O III bude predstavená v novembri/listopadu t.r. a auto už musí byť vo finálnej podobe.
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 12:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
25. 10. 2012 14:33
Re: mula
přesně tak. mula to není, ale ty jsi moula. Octavia III je dávno připravená do výroby, prezentovala to už několikrát i sama automobilka. Ale možná se jedná o mulu Octavie IV >:-[] >:-[]
25. 10. 2012 12:22
Re: mula
Znak je starej proto, že to má napodobovat dvojkovou Octavii. :-!
Avatar - samurai70
25. 10. 2012 12:33
Re: mula
Přesně jak říká jossalito - kdo se pořádně podívá na foto, vidí na náraznících falešný černý samolepy imitující spáry z Oct. II a šedou přelepený skutečný... >:-[] není těžký si výsledek představit a na odkazu níže na slovenským webu je to celkem slušně vidět (až na to zakončení okna a dveří v C sloupku...)
26. 10. 2012 00:22
Re: mula
Priatelia, vsetci cakaju nieco nove, atraktivne. Hadam sa VW zobudi a dovoli kabanovi vytvorit auto, a nie zlepenec ako rapid.
25. 10. 2012 11:50
Změna?
Koukam ze nejvetsi zmena asi bude spis v interieru, protoze tohle je asi nejmensi posun designu v nove generaci vozu, co jsem kdy videl
Rozbalit vlákno
14
25. 10. 2012 11:53
Re: Změna?
Petrebujes designovy cirkus ako predvadza s kazdou generaciou Civic, Megane a uz aj Focus? >:-[]
25. 10. 2012 12:00
Re: Změna?
Neni to spatne...
skok O1 a O2 znatelny byl...tohle je jen krucek

A treba generacni skoky u Fordu Mondea jsou take poradne a vzdycky jen k dobru.

MEgane taky super zlepseni. Civic ten nic moc. Focus taky zajimavej...
Avatar - jeylkey
25. 10. 2012 12:34
Re: Změna?
jste zatim asi jediny, komu se novy focus prijde zajimavy :-) podle me, predchozi byl o mnoho krasnejsi, zajmena rs verze
Avatar - DawQa
25. 10. 2012 13:47
Re: Změna?
a podle MĚ zase 2. generace Focusu se na první a třetí vzhledem nehrabal ani po kola...
100 lidí 100 chutí
25. 10. 2012 15:19
Re: Změna?
Já to mám podobně, 1. pecka, 2. nic moc (raději jsem koupil 1. C-Maxe po FL), 3. se mi líbí zase a dokonce ho považuji za vzhledově nejvyváženější v segmentu a podivná zadní světla u HB vyřeším kombíkem.
27. 10. 2012 18:32
Re: Změna?
Mne se novy focus taky hodne libi (jen exterier, interier naopak vubec), a znam prekvapive dost lidi kterym se taky hodne libi (byl jsem celkem prekvapeny kolik mi rikalo ze se jim novy focus libi, kdyz na internetu clovek nabyde dojmuze se nelibi nikomu)
Avatar - iudex
25. 10. 2012 12:02
Re: Změna?
Za a) Civic medzigeneračne žiadnu veľkú zmenu nezaznamenal, naopak ide vo vytýčenej línii UFO-dizajnu a zmenilo sa málo.
Za b) u Meganu aj Focusa tie veľké skoky evidentne predajom neuškodili; viď predaje Focusu v rámci EU (tuším 5. miesto, ale určite v rámci top 10).
25. 10. 2012 12:24
Re: Změna?
porovnaj vsetky generacie Civicu okrem tejto poslednej >:D
Avatar - Katikakus
25. 10. 2012 14:33
Re: Změna?
Srovnej puvodni Octavii, a pak Octavia I a Octavia II... :-!
25. 10. 2012 20:54
Re: Změna?
Když bych měl jako hypotetický majitel O2 prodat svoje starý auto a koupit O3 tak za ty vynaložený prachy očekávám, že si aspoň někdo všimne, že mám nový auto a ne že to bude vypadat stejně jak to předešlý, takže ano očekávám designový změny jako např Civic, Megane, Focus.
27. 10. 2012 18:37
Re: Změna?
Tak tak zmena bude urcite dost viditelna, neni dobre usuzovat z fotky, kde se nove auto umyslne namaskovane tak aby vypadalo jako predchozi generace.
Jinak absence nejaky zasadnich designovych kotrmelcu je strategie, ktera se VW i skodovce uz nejakou dobu slusne vyplaci. Mne se taky libi spise moderneji strizena auta (megane, focus, i30), ale prijde mi ze tyto bohuzel hodne rychle ztraceji tu svoji jisrku, zatimoc skodovky nebo VW sice pri vydani nenadchnou, ale i po 5 letech ten dojem z toho jak to auto vypada je porad velmi dobry, a zatimco po 10 letech vypadaji nektere auta strasne zastarale, tak skodovky mi prijdou ze porad vypadaji dobre (i kdyz na aktualni modely samozrejme nemaji)
Avatar - wladyk
25. 10. 2012 12:04
Re: Změna?
To ani nemusí maskovat. Stejně si rozdílu od předešlé generace jen málokdo všimne.
Avatar - pumpkin
25. 10. 2012 12:27
Re: Změna?
Už tu bolo plno článkov a 145452 komentov že je to LEN MASKOVANIE. Neviem ako vôbec môžeš z týchto záberov usúdiť, že pôjde o najmenší designový posun. :no:
25. 10. 2012 20:51
Re: Změna?
No taky mi přijde, že v exteriéru změny nic moc. Že by novopečený majitel O2 musel litovat, že nepočkal na O3 to nemyslím. Čekal jsem zásadnější změny, kdyby to nemělo maskování ani si toho v provozu nevšimnu a budu to považovat za O2. Chybí tomu trochu šmrnc.
25. 10. 2012 12:06
Pro lidi bez představivosti
[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
25. 10. 2012 12:25
Re: Pro lidi bez představivosti
C-sloupek bude jiný.
Avatar - Choochoo
25. 10. 2012 12:33
Re: Pro lidi bez představivosti
To je jiste ze bude z D-Vision, ale to si myslim nijak extra nepomuze faceliftu OII, tj novy predni a zadni svetla z Rapida. Zadni prekousnu, ale ty predni to je trochu mimo, podobne jak na minulim korejskym faceliftu :-!
Avatar - samurai70
25. 10. 2012 12:35
Re: Pro lidi bez představivosti
Shoda :-) přesně to říkám o pár odstavců výš...
25. 10. 2012 12:36
Re: Pro lidi bez představivosti
Chybi tam prolisy v rohu u blinkru a mezi prednim kolem a mlhovkou. Potom horni hrana masky nebude v jedne rovine s horni hranou svetel. Jinak to neni spatne.
25. 10. 2012 12:48
Re: Pro lidi bez představivosti
Přední světla už byly vidět na konkurenčním webu (autoforum.cz).
Takže tak výrazně zůžené jako na té visualizaci nebudou, spíš někde na půl mezi tou vizualizací a rapidem.
25. 10. 2012 12:22
Chcete vědět jaká bude
jděte de autosalónu škoda, podívejte se na rapida...
nic nového pod sluncem, je to prostě "větší rapid"
jediné co je jiné jsou zadní světla, ty jsou "jako" z audi A6 před faceliftem
V interieru dostane navíc jen okrasnou lištu na palubce jako má passat...
jinak je to 99% shodné s rapidem co se týče designu...
:-!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Choochoo
25. 10. 2012 12:35
Re: Chcete vědět jaká bude
jeste zadni dver z D-Visonu studie. I vyrobce si uvedomuje, ze nema cenu skryvat cele auto, ze tam vlastne neni co skryvat. Takto se vsude maskuje akorat facelift, u nas nove auto 8-s
25. 10. 2012 12:37
Re: Chcete vědět jaká bude
Aha a jak se tedy maskuje nove auto "na zapade"? Takto: [odkaz] ?
Avatar - Choochoo
25. 10. 2012 13:01
Re: Chcete vědět jaká bude
To je jen proto aby si nekdo vsiml, ze je to nove auto, jinak by to kazdy presel >:-[]
25. 10. 2012 14:17
Re: Chcete vědět jaká bude
Mhmm
Avatar - Choochoo
26. 10. 2012 08:19
Re: Chcete vědět jaká bude
Koukni na spodni prolis dveri, ze bude G7 nizsi nez GPlus je jasne, takze tady stacilo podobny maskovani jako u faceliftu, tedy predek, zadek.
[odkaz]
[odkaz]
Myslim, ze by si G7 zaslouzil vice.
25. 10. 2012 20:57
Re: Chcete vědět jaká bude
přesně tak >:D :yes:
Avatar - pumpkin
25. 10. 2012 12:41
Re: Chcete vědět jaká bude
:yes: hej...je tam toho. Ale ešte sa tu aj tak objaví aspoň 20 článkov o tom. :no: Z Rapidu som bol po oficiálnej premiére už veru riadne znechutený. Až osobný kontakt s autom to napravil.
Ja vyhlasujem bojkot článkov o novej Octavii. Aj tak je to stále dokola o tom istom a s rovnakými komentami ľudí, ktorí robia unáhlené závery a už teraz vedia že Octavia bude o ničom.
Ako redakcia sama spomínala, píšu o tom o čo je zájem. A preto tieto články s minimálnou výpoveďou odteraz ignorujem až do zverejnenia oficiálnych fotiek novej Octavie. Komu bombardovanie úžasnými info. o novej škodovke tiež vadí, nech sa pridá.
Avatar - 3_diamanty
25. 10. 2012 12:34
z peknej octavky
vznikne natiahnute nudne monstrum.... 8-s a komu sa to nepaci ma na vyber rapid ... 8-s ... no parada 8-s
Rozbalit vlákno
12
Avatar - samurai70
25. 10. 2012 12:41
Re: z peknej octavky
Rapid je proporcema někde jinde... úzký a vysoký s malým rozchodem hlavně na přední nápravě, nejsem "škodovkář", ale design je otázka vkusu a myslím, že O III nebude hnusný auto - bude to takový monolit, a o to jim u "Jozefa Kabaně" šlo především :-!
25. 10. 2012 12:43
Re: z peknej octavky
Nesmysl.

Auto bude proporčně výborné, jiné než rapid. Designově bude ale jasné, že jde o větší škodovku.
Avatar - Johny.Rico
25. 10. 2012 13:18
Re: z peknej octavky
Co příspěvěk, to výblitek. Sorry Topper, ale to je moc...
Avatar - Aladeen
25. 10. 2012 21:25
Re: z peknej octavky
Tak keby že mám na výber medzi Koktavkou a Rapidom (Dúfam že sa tak nikdy nestane) tak beriem Rapid a za cenu poloholej Koktavie budem mať 1.4 TSi v Rapide a v dobrej výbave a myslím si že bude aj krajší... Myslím si (Dúfam) že ľudia dostanú už rozum a kupia si niečo iné ako Koktaviu III a že sa zbavia pocitu že je to stále ich značka . Je tu milion iných (lepších) aut za porovnatelné ak nie menšie ceny ... ;-)
25. 10. 2012 21:57
Re: z peknej octavky
tak rapid ve výbavě elegance s 1.4TSI DSG stojí 450 000kč a já tipuji že Octavia III bude stát 400 000kč ve výbavě active tedy úplně ořezaná výbava
25. 10. 2012 22:10
Re: z peknej octavky
Nevím jak v "Horních Uhrách"ale u nás se to auto bude jmenovat Škoda Octávia ty "kokto"...
Avatar - 4hill
26. 10. 2012 06:44
Re: z peknej octavky
Ona Octávia je oblíbeným autem v mnoha jiných zemích.Proč asi,co?To že je to naše značka je zřejmé i malému dítěti...Ty koktávko..
Avatar - Barrichello
26. 10. 2012 09:33
Re: z peknej octavky
Koktávka je špatně, správně je Ochcávka >:D >:D >:D
26. 10. 2012 10:34
Re: z peknej octavky
Vždycky jsem měl pocit, že když "vtipné" názvy typu Koktávka nebo Ochcávka používá někdo nad 12 let, že je něco špatně...
Avatar - Barrichello
26. 10. 2012 13:05
Re: z peknej octavky
to sou lidový názvy mezi mechanikama - Fíčus, *-Go, Shut UP!, Superbl*, Prassat, Fakan, Filcka, Kiksent, Fanda atd.

prostě to zlidovělo.
Avatar - Aladeen
26. 10. 2012 14:53
Re: z peknej octavky
To vaša značka bola.... Ale to bolo už dávno >:D
25. 10. 2012 12:50
Preboha už vieme, že jazdí po Boleslavi...
Už je to tu tretíkrát, že jazdí po Boleslavi. Teraz každý deň píšte, že jazdí ujž aj mimo Boleslavi, aj v Brne, alebo "Nová octavia už jazdí aj po Slovensku" "Videli sme Octaviu cúvať po Boleslavi" "Videli sme novú octaviu odbočovať doprava" "porovnanie rytmu blikania smerovky Octavia vs Rapid" Už vám z toho všetkým v auto.cz zachádza...
Rozbalit vlákno
1
25. 10. 2012 17:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 10. 2012 12:51
hmmmm
Ta chromová cypovina na předku je šeredná....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Deutsch
25. 10. 2012 13:47
Re: hmmmm
U rapidu jsem byl zklamán že tento prvek vypustily, protože u předešlých modelů dominoval předku vozu viz. [odkaz] Nakonec asi udělali dobře, lepší žadný než tato obluda :no:
25. 10. 2012 12:53
OIII
je krásné auto... Nekdo má raději pomuchlané plechy u Hjundééé, někdo preferuje ufo styl jako Civic, ale OIII bude přesně ta Octavia, kterou všichni očekávají. Chce-li někdo nazvat faceliftem to, co se stane proměnou OII na OIII, pak je to prostě hlupáček. Ano jsou výrobci, kteří stále hledají cestu, a tak každá nová generace vypadá úplně jinak, ale Škodovka si s Octavií cestu už dávno našla a teď už jen piluje... Stejně jako Golf, který bude už vždycky vypadat jako Golf - naštěstí...
Rozbalit vlákno
22
25. 10. 2012 13:03
Re: OIII
Tak on to jako vzhledový facelift je a ne že ne.Udělej si pořádek v pojmech.Můžeš k tomu použít rašpli. ;-)
Avatar - twistedTSD
25. 10. 2012 14:00
Re: OIII
Jediný kdo by si měl udělat pořádek v pojmech a průjmech jsou ti, kdo nový Golf a novou Octavii nazývají faceliftem.
25. 10. 2012 14:29
Re: OIII
Psal jsem vzhledový facelift, což prostě tak je a je mi divné že jsi si toho za těch 15 let nevšiml.A s průjmem na mne nechoď, horší je zácpa. ;-)
25. 10. 2012 14:03
Re: OIII
No tak vzhledový facelift to asi je teda vždycky, když to bereš takto. Pokud ale budeš uvažovat tak, jak je to obvykle myšleno, tak prostě auto, které vyroste o patnáct centimetrů a je na komplet nové platformě není facelift... Ale vzhledově asi ano - což je v případě Octavie moc dobře...!
Avatar - Choochoo
25. 10. 2012 13:03
Re: OIII
Vzdyt souhlas, facelift je takove to drobne pilovani ;-) Ikdyz zrovna prvni face u OII s koreskymi svetly zrovna pilovani moc nebylo, to spis sedelo na ty zmuchlane plechy.
25. 10. 2012 13:08
Re: OIII
No píše tam něco o hlupáčkách.... >:D
Avatar - Choochoo
25. 10. 2012 13:11
Re: OIII
Od Sadefilu to prekousnu >:D
25. 10. 2012 14:04
Re: OIII
Nová platforma = facelift...? Hmmm možná u Hondy ano.... >:D
Avatar - Choochoo
25. 10. 2012 14:25
Re: OIII
Se bavime o designu platformo, na tu to nejezdi a vubec to nepoznas. Ze tam mas houno honosne nazvane MQB a ze budou pouzita mirne upravena stavajici technika me vubec nezajima. Co torzka bude, preci je to pokrokova platforma, ne? Zboznuju jak se plus pro vyrobce, ktery usetri na vyrobe a na cene vozu se to nejlepe odrazi opacne, pak vydava jako plus pro majitele vozu 8-s
25. 10. 2012 14:34
Re: OIII
Hlavně že to jezdí na design, hlavo... >:D Jinak jsem nikde neuváděl novou platformu jako plus, ale že se auto na nové platformě prostě nedá nazývat faceliftem... Teda zjevně kromě Hondy... >:D
Avatar - Choochoo
26. 10. 2012 08:09
Re: OIII
Bavi se tu nekdo o tom naco to jezdi? A na co to vlastne jezdi? Na rozsypanej motor a plechy na podlaze a zaveseni z Golfa??? Co torzka bude??? Ve vysledku tedy stejna platforma jako Golf, takze facelift Golfu hlavo? Omluva ze jsem to poplet >:-[] Jdi se kouknout na Civica a najdi sedm stejnych dilu, pak koukni na sadevwerk a nadji sedm rozdilu >:D Jsem ale rad, ze to bude vetsi zmena naz u Golfa ;-)
25. 10. 2012 13:09
Re: OIII
Mě by zajímalo, kdo jsou ti všichni co Octavii III takovou očekávají...myslíš ty, kteří ještě ve 30 mývají mokré sny o tom, jak mají v garáži naleštěnou O I?

Tak to potom jóóóóó ! >:-[]

EDIT: Jo promiň, ještě jsem zapomněl na zatmavený okna a 15cm rouru místo výfuku...to je MUST!
25. 10. 2012 13:20
Re: OIII
Ti všichni jsou zákazníci, kteří Octavii kupují. A vzhledem k faktu, že má pořád vzestupnou tendenci prodejů, jedná se o tu pravou designovou cestu. Dokud nebudou prodeje váznout, není nutno radikálních změn.
25. 10. 2012 14:34
Re: OIII
Počkej, sice pravdu máš, ale některým co mají úplně jinou designovou cestu, prodeje stoupají také....takže jak to vlastně je. :-)
25. 10. 2012 17:46
Re: OIII
Jak by bylo. Jdou tím správným směrem. Problém mají ti druzí.
25. 10. 2012 14:29
Re: OIII
Je určitá majoritní skupina dospělých lidí, kteří si jdou koupit hodinky Rolex a očekávají, že budou vypadat jako Rolex a budou tam, jako po sto let dozadu, ručičky a ne nějaký přiblblý display nebo diody. Jsou lidé, kteří mají rádi čistý a elegantní design navazující na tradici, který je pro mnoho jiných lidí vnímán jako nuda a kteří první skupinu označují za lidi bez fantazie... :-) Já docela chápu, že si někdo koupí konzervativní Citizen, i když může mít za stejnou cenu troje Casia v "in designu"...
25. 10. 2012 15:03
Re: OIII
S tím co jsi napsal o skupině lidí co si jdou koupit Rolexky naprosto souhlasím...bohužel si nemyslím, že to je případ Octavie...za prvé naprostá většina lidí co jezdí Octavií nemá na výběr, protože to mají jako služební auto. Pak je určitá skupina lidí, která si auto koupila jen proto, že je to škodofka a protože to má přeci obrovskej kufr (ano, zde nemůžu říct ani popel...v kombi je to skvěle užitečné auto, ale tím to končí)...no a pak je relativně malá skupina lidí, která si octávii koupila jen proto, že se jim líbí...očekávám reakce, že asi "všem majitelům se okta líbí" ale to bohužel není pravda, resp. nebyl to důvod ke koupi...takže i kdyby okta vypadala jako třeba Cruze nebo i30 (ketrý jsou přeci tak hnusný korejský auta...), tak jich tady bude stejně jezdit mraky, jenom protože to budou služebáky, protože to je škodovka a protože to má obrovskéj kufr, který stejně naložím jednou za rok. Zrovna u okty totiž ten design není moc důležitej...v ČR samozřejmě!
Avatar - cerrbion
25. 10. 2012 15:16
Re: OIII
tohle je naprosto přesný. Ale to zdejším fanatikům nemá cenu vysvětlovat.
Avatar - Barrichello
26. 10. 2012 09:32
Re: OIII
Rolex a Oktávie.....OMG

A navazování na historický hodnoty....super jako že to navazuje na původní Oktávii z 50.let jo.EHM....mno....HAHAHHAHAHAHA čím asi :-)

to může prohlásit že Felice navazuje na původní Felicii, je to stejnej nesmysl.

Půlka aut sou šlužebáky, druhá půlka pro to jde že je to škoda, servis na každým rohu, nikdo nám to máno nebude moc závidět a všechno je na tom levným, Tonda vedle kdyžtak dělá na vrakáči kde maj 150 oktávek na díly.
26. 10. 2012 10:39
Re: OIII
V cizině si octavii kupuje spousta lidí, protože se jim líbí... Není to tam ovlivněno fleety jako u nás, a přesto tam octavia velmi boduje. Dokonce je skvěle vidět hranice mezi designově konzervativním severem (D, CH, S), kde se Škodovka líbí, a jihem (F, I, ES), kde se očekávají rozevlátější tvary a kde Škoda neboduje. Což velmi dobře podporuje to, co říká TommII. Je prostě spousta lidí, kteří konzervativní design Škody vítají, no a pak Jižané a mlaďoši, kteří potřebují jinou divočinu.
Avatar - Barrichello
26. 10. 2012 13:09
Re: OIII
Ještě se podívat proč to v tý cizině - abysme byli spravedliví tak v některých zemích - kupují a zejména kupovali v minulosti.

V Británii byla Fabie I velmi oblíbená....u důchodců. Za tu cenu >:D
Avatar - Katikakus
26. 10. 2012 21:44
Re: OIII
V CH a S ji kupuji hlavne proto, ze je to nejlevnejsi rodinne auto s pohonem 4x4. Duvodem tedy neni design, ale cena. V Nemecku, kde je Skoda brana jako levnejsi VW ji zase kupuji lide, kteri chteji VW ale nemaji na nej - tedy opet kvuli cene.
Avatar - Johny.Rico
25. 10. 2012 13:17
Zrcátka + LOGO
Všimli jste si loga? Kéž by ho škoda neměnila, to staré je opravdu krásné.
Další věc - zrcátka ala Golf/Passat se opravdu povedla a doufám, že budou mít stejný tvar, ne nějaké hnusné zaoblené bazmeky.

Jinak... se toho asi moc nezměnilo >:D Na druhou stranu - proč měnit něco, co funguje?
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Barrichello
25. 10. 2012 13:39
Re: Zrcátka + LOGO
Hindustan taky funguje a je to vlastně původní Morris.

A U jeepu by ještě mohli dělat Willys, ten taky fungoval >:D >:D
Avatar - twistedTSD
25. 10. 2012 14:08
Re: Zrcátka + LOGO
Jeden o voze, druhý o koze. Hindustan je desítky let stará popelnice, Octavie je nový model s podobnou karoserií jako předchůdce. Vlastně jde o podobný recept jako u Golfu, a prodeje dokazují, že to není špatný recept.
Avatar - Barrichello
25. 10. 2012 14:14
Re: Zrcátka + LOGO
On Hindustan nemá taky původní střeva. Ale zřejme si nepochopil že je to nadsázka.

Vyrábět xy let něco se stejnou nebo podobnou karoserií umí každý. To že to funguje neznamená že je nutný to tak dělat.
Ale když to zákazník kupuje, že, tak proč se namáhat, že
25. 10. 2012 14:39
Re: Zrcátka + LOGO
No to právě každý neumí...! Každý by rád měl svou vlastní identitu, to ano, ale jen několika málo se to podařilo... Golf to prostě umí, Octavia je na to ještě celkem mladá, ale už dokázala, že je to správná cesta. Jsem rád, že když potkám Grand Cherokee, je to pořád mnoho let on. Narozdíl třeba od Civica, který je v každý generaci "ode zdi ke zdi"...
25. 10. 2012 15:09
Re: Zrcátka + LOGO
Octavia toho ještě moc nedokázala...nemůžeš brát ČR jako bernou minci...
Avatar - twistedTSD
25. 10. 2012 15:25
Re: Zrcátka + LOGO
Neřekl bych. Octavia je nejprodávanější, případně jedno z nejprodávanějších aut v několika zemích, její prodeje stoupají, je nejúspěšnějším modelem značky a tuším 34. nejprodávanějším autem světa. A to je na automobilku, která teprve před 20 lety pomalu vstala z "mrtvých" slušné.
Avatar - twistedTSD
25. 10. 2012 15:19
Re: Zrcátka + LOGO
Že to funguje znamená, že je dobré to tak dělat. Protože prodeje jsou to jediné, co je pro automobilku opravdu důležité.
Avatar - Barrichello
26. 10. 2012 09:28
Re: Zrcátka + LOGO
No co je dobré pro automobilku nemusí být dobrý pro zákazníka.

Dělat jedno auto 30 let s kosmetickejma změna na lince, která už je 15x zaplacená umí kde kdo. Třeba i takový Ford a ten model se jmenoval CrownVictoria >:D
A našel bych desítky takových případů
Avatar - twistedTSD
26. 10. 2012 10:16
Re: Zrcátka + LOGO
Octavie není pořád jedno auto s kosmetickými změnami, ale úplně nové a totálně překopané auto. Že je tvar karoserie podobný předchůdci je věc druhá.
Avatar - SCHROJF
25. 10. 2012 16:44
Re: Zrcátka + LOGO
Tie zrkadla nie su ala Golf,ale su z Golfa VI,tak opat klasika,predosla mala z Golfa V,jednoducho vypredaj VW,co ostalo v sklade...mozme dat skodovke,nie?Ale na druhu stranu mam pocit,ze ten tvar Oktavky konecne vyzrel...len skoda,ze takto nevyzerala ta prva...
Avatar - twistedTSD
26. 10. 2012 10:22
Re: Zrcátka + LOGO
Octavia zrcátka z Golfu V neměla.
25. 10. 2012 13:35
V Česaně už připravují facelift na rok
2018 - mřížka chladiče bude vodorovná a koncové svítilny změní tvar z C na D :no:

Konzervativní zákazník má u Škody své jisté :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bonpar
25. 10. 2012 13:37
Dopis redakci
Milá redakce,

velmi vám děkuji za tento článek. Až do teď jsem si myslel, že Octavia III jezdí jen mimo Mladou Boleslav a z fabriky vyjíždí asi nějakým tunelem, nebo že ji vlastně montují v jiném závodě, tudíž se do Boleslavi vůbec nepodívá.

Bez vašich informací bych neměl dostatečný přehled o tom, kde se nová Octavia pohybuje. Jen víc takových článků!

Váš (brzo minulý) čtenář.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Barrichello
25. 10. 2012 13:42
Re: Dopis redakci
>:D >:D >:D

to víš, o čem jiným by psali? O tom co dostane nejvíc kliků a kde se azs ztrhne pořádnej flejm.
Navíc je to přeci sen českého národa >:D
25. 10. 2012 14:34
Re: Dopis redakci
Ja doufam, ze za diskusi si click nepocitaj, protoze na titulce vidim to samy zamaskovany auto z jinyho uhlu, takze clanek cist nemusim a s potesenim nekliknu. Ale diskuse me zajima :-)
25. 10. 2012 15:09
Re: Dopis redakci
Ještě bych to doplnil - pro Vás pane Vaverko a spol. OIII opravdu tajemstvím je a asi zůstane, páč i z těch mizernejch fotek co sem porád cpete každej diskutující tady pozná, že to auto bude vypadat zcela jinak zpředu i zezadu (a trochu i zboku) než nyní díky maskování vyhlíží. :-)
Já ale asi nebudu váš brzy minulý čtenář jako kolega, protože pro mě je zatím furt lepší číst plané o h.ovn.ě články tady, než o politice a ekonomické krizi v EU.
Avatar - Emel
25. 10. 2012 13:39
Detailní fotky prototypu Octavie ukazují téměř vše!
Ani nevím proč, ale hned mě napadl titulek "Agáta Hanychová ukázala téměř vše!" :-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Barrichello
25. 10. 2012 13:40
Re: Detailní fotky prototypu Octavie ukazují téměř vše!
>:D >:D >:D >:D
Avatar - Choochoo
25. 10. 2012 14:04
Re: Detailní fotky prototypu Octavie ukazují téměř vše!
:yes: >:D
Avatar - Pekelná Micinka
25. 10. 2012 14:18
Re: Detailní fotky prototypu Octavie ukazují téměř vše!
>:-[] No jo, naše Agátka...
25. 10. 2012 14:32
Re: Detailní fotky prototypu Octavie ukazují téměř vše!
Jako že Agáta má pod sukní i torzku? >:D ;-)
Avatar - Mangalica
25. 10. 2012 14:42
Re: Detailní fotky prototypu Octavie ukazují téměř vše!
Ne, ta má víceprvek!
Avatar - Pekelná Micinka
25. 10. 2012 17:11
Re: Detailní fotky prototypu Octavie ukazují téměř vše!
Torzku míval pod sukní GTI. ;-)
25. 10. 2012 23:41
Re: Detailní fotky prototypu Octavie ukazují téměř vše!
A co tam ma ted?
25. 10. 2012 23:42
Re: Detailní fotky prototypu Octavie ukazují téměř vše!
No budeme lapat po dechu!
Avatar - avatas
27. 10. 2012 09:48
Re: Detailní fotky prototypu Octavie ukazují téměř vše!
Trefa ! ! !
Konečně s humorem! :yes: :yes: :yes:
25. 10. 2012 14:14
vzhled
O III bude vypadat takto a ten obrázek je starý
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Choochoo
25. 10. 2012 14:19
Re: vzhled
Tak to doufam, ze bude vypadat lepe, pac ty prahy vypadaj tak nejak ohavne a ten zbytek teda nevim 8-s
Avatar - GM.rja
25. 10. 2012 14:21
Redakci ...
Když už je tu každý den tolik canců o Schóde, bylo by možné se věnovat také jiným autům? Například mi tady dost chybí test nové karosářské verze Chevroletu Cruze Combi? A klidně to můžete pojmout jako konkurenta stávající Octávie.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Mangalica
25. 10. 2012 14:41
OT: Rapid naživo
Dneska jsem měl poprvé možnost prohlédnout si naživo Rapida (v bílé barvě).

Musím říct, že vnější design je perfektní, jak tvarově (což je subjektivní), tak zpracováním. Vnější proporce působí pravděpodobně díky relativně malé výšce auta velmi vyváženě a důstojně.

Také interiér je z designového hlediska v pohodě, i když samozřejmě nic pro milovníky vesmírných korábů á la Hjundé či Fokus III. Palubní deska sice z tvrdých plastů, ale nic tragického, výplně dveří jsou už naopak až moc laciné. Zpracování sice opět na úrovni, ale materiál už působí opravdu hodně spartánsky. Myslím, že by hodně potencionálních zákazníků ocenilo možnost připlatit si za hodnotnější výplně dveří. Ale ty chce Škoda asi vidět spíš v Oktávkách.

Velikost interiéru na mě vpředu působila tak trochu jako ve fábii, vzadu se mi to zdálo o poznání lepší. Kufr jsem neviděl, ale tam problém neočekávám.

Suma sumárum: hodnotně působící auto pro ty zákazníka, který nechce, aby jeho auto zdálky smrdělo korunou, ale přitom je ochoten udělat kompromis (v materiálech a velikosti interiéru). A protože takových zákazníků je u nás i mnohde po světě asi většina (od mladých, přes rodiny až po důchodce), předpovídám Rapidu masivní úspěch!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
25. 10. 2012 15:10
Rapidní příhody
Osud tomu chtěl a z hůry mi byla seslána možnost projet se noVWinkou roku 2012. Ano mluvím o 550 litrech pýchy českého automobilového průmyslu - Škodě Rapid. 1.2 TSI 77 kW, 6st.

Pozice za volantem - díl II
napodruhé to šlo lépe, věděl jsem, do čeho jdu. Takže nastavení na "mírně kratší nohy" tak, abych neměl volant na dlouhé ruce a řadičku po ruce. Ano, označil bych výslednou nalezenou pozici za pohodlnou, byť u konkurence to jde lépe. Bohužel - přístrojová deska je opravdu mělká (i proto ten pocit prostoru), takže ovládací prvky jsou mimo pohodlný dosah.
Výhled - dopředu bez připomínek, do stran taktéž. Nejsem přesvědčený o asférické části zrcátek (možná tam ale přeci jen bude). Výhled vzad - jedním slovem tragédie, mnohem horší než Octavia I. Vnitřní zrcátko s klidem vyhoďte z okna, které nejde stáhnout jednodotykově... Budíky mi nepřišly zrovna echt přehledné, rychlost jsem musel pohledem doslova hledat. Střední loketní opěrka - když je dole, naprosto zavazí při řazení. Fuj! Ulomit, pryč s ní. Jenže kam pak odložit pravý loket?

Řízení
Začněme pozitivní zprávou - velmi dobré řízení. Když myslím velmi dobré, tak myslím opravdu VELMI dobré. Elektromechanický posilovač dává číst z vozovky, řízení je krásně citlivé kolem středové polohy právě tak, aby neobtěžovalo a zároveň nebylo tupé. Při otáčení na místě lze volantem otáčet velmi lehce, přitom ale při řízení klade opravdu velmi příjemný odpor. Za řízení tedy 1*. Řazení je taktéž bez připomínek. Nezdálo se mi tak jemné, jako v Golfu, odpor páky o něco vyšší. I tak bez debaty 1. Brzdy - neměl jsem možnost nějak detailně prověřit.
Pedály - plyn naladěn příjemně, citlivý naprosto akorát. Snad jen krátce k motoru a reakci - docela mě nemile překvapila prodleva ("turbolag"), prostě pokud tam nebylo 2 tis. ot. tak se nic nedělo, byť turbo má zabírat již od 1500 ot. Vím ale, že časem se to zlepší. Přesto jsem byl zvyklý na bleskovější reakce právě u 1.2 TSI.
O brzdách jsem hovořil, nástup účinku přiměřený, žádné "jedovky". Spojka - tady máme první zádrhel. Opravdu netuším, proč je spojka TAK tuhá 8-s Na tohle jsem zvyklý u 2.0 dieselů... Jinak bez obtíží, chod příjemně krátký a odpor konstantní po celou dobu sešlápnutí.
Pedálová skupina celkově výborná, dostatečné mezery mezi pedály, výška pedálů zn. ideál, všechny ve stejné výši. Na pravou nohu víc místa než v Octavii/Golf - díky za to.

Odhlučnění
Bez připomínek, motor velmi slušně odhlučněn.

Jízdní vlastnosti
Kámen úrazu, bohužel. Jel jsem na 16kách. Mix naladění je... pro mě zklamání. Vůz je na jednu stranu poměrně dost měkký, poměrně houpe a na křivém povrchu jsem rozhodně neměl pocit jistoty. Zadní mohutný převis a kufr působí na nerovnostech poměrně nervózně. Tedy naladění do komfortu? Tak bych to bral, jenže ouha. Utlumení rázů je chabé, tedy rozuměj chabé v měřítkách nižší střední třídy. Jsou cítit naopak tvrdé rázy a tuhost náprav a podvozku. Komfort se tedy nekoná, ačkoliv je vůz na jednu stranu měkký. Toto naladění mi prostě přijde naprosto neharmonické 8-s Pravděpodobně měkké uložení náprav, tvrdé tlumiče a naopak měkké pružiny, bo právě naopak ;-) ? Možná jen moje příliš vysoké očekávání, ale takovouto jistotu podvozku jsem zažil v Thalii... Přímý směr samožřejmě drží suverénně, ale to nenápadné podélné pohupování karoserie na nerovnostech mě opravdu znervózňovalo :no: Zkrátka neustálý pocit, že vozidlo tak nějak poskakuje po povrchu vozovky. Nic takového, jako pocit žehlení vozovky a letu po rovné ploše nečekejte, byli byste zklamáni. Pocit z jízdu bych přirovnal k Méganu III či spíše Thalii. Mégane byl přecijen jistější a nebylo tam to otravné pohupování v podélném směru.

Shrnutí
Vůz bych celkově označil za hodně "tuhý" - tuhé řízení, tuhá spojka, tvrdý podvozek bez vyšších ambicí o pohodlí. Potud dejme tomu, byť tato charakteristika nesedne každému. Bohužel, již zmíněná měkkost podvozku z druhé strany mě po celou dobu jen znervózňovala a o komfort jízdy bych jednoznačně srovnával s Fabií.
Tedy vcelku jsem se trefil v mých očekáváních.

Kupuji/nekupuji
Rapid je o ceně. A ta zatím hovoří jasnou řečí - NE. I s prodejcem jsem se shodl - očekávali tak o 20 tis. míň. Bohužel, neděje se. Za 260 v TSI s klimou by to mohla být hodně zajímavá koupě. Praktičnost tam je, TSI je jednoznačný důvod proč ano. Komfort jízdy ale jednoznačně není na úrovni nižší střední třídy a proto nevím, proč bych měl platit za něco, co nedostanu :-!
Rozbalit vlákno
10
25. 10. 2012 15:33
Re: Rapidní příhody
Jj, pohodlné to moc není, tlumení tomu autu nejde, tak jak by se slušelo a patřilo.Třeba Ceed, I30 jsou mnohem lepší.
Avatar - rohYpnol
25. 10. 2012 15:40
Re: Rapidní příhody
ještě doplním - rada pro potenciální kupce:

Pokud jste ochotni a chcete vyměnit komfort jízdy a dotaženost detailů za 550 l zavazadelníku, svezte se, zřejmě budete rapidně spokojeni. Pokud se nechcete vzdát komfortu a celkové dotaženosti vozu, nemarněte čas - i když budete trvat na velkém zavazadelníku, konkurenční kombíky z poctivé nižší střední třídy možná ani nebudou dražší.
Avatar - Mangalica
25. 10. 2012 16:08
Re: Rapidní příhody
Ad tuhost: myslím, že auto celkově trochu poleví, až se vymezí všechny možné vůle - trochu se zajede.

Ad turbolag: Ano, nástup točivého momentu je cítit až od 2000 ot. Pozoroval jsem ho i u 77kW TSI, ale až ho zase pojedu, zkusí si všimnout, jestli je to po zajetí lepší. Na rovince při klidné jízdě se dá ale bez problémů šmrdlat kolem 1500 (Yeti).

Ad cena: Škodovka imho sází na to, že auto bude na většinu potencionálních zákazníků působit jako plnohodnotná nižší střední, i když jí ve skutečnosti není. Opět to chytré rozkročení modelu mezi dvěma třídami a spousta lidí na to slyší. Osobně si myslím, že Škodu jedině s výraznou slevou u prodejce nebo v nějaké vyhovující ekšnlajn...
Avatar - rohYpnol
25. 10. 2012 16:59
Re: Rapidní příhody
myslím, že prodejce nemá moc z čeho slevit... Na rozdíl od 1.2 TSI 77 kW v Octavii II/Golfu mi přišlo, že do 2 tis. ot. absolutně mrtvo, prostě člověk jen očima posouvá ručičku otáčkoměru nad 2 tis. ot... Pak už naplno zabere turbo a jede to krásně. V Octavii ale bylo cítit už v 1800 ot. jak se motor s chutí chytá, tady nic.

K té tuhosti - někdo tomu říká zajede, někdo zase opotřebuje >:D >:-[] Na voze nemá co změknout, vůz je prostě tuhý. To, že časem vzniknou všudemožně vůle a vůz "povolí" - tomu neříkám "poleví".
Avatar - Mangalica
25. 10. 2012 23:27
Re: Rapidní příhody
Myslel jsem tuhost pedálu, případně spousta jiných věcí, který u novýho auta prostě potřebují rozchodit.

A s tou cenou to myslíš jak? Pokud není z čeho slevit, tak to znamená, že je rapid tak levnej, že to ani víc nejde... >:-[]
Avatar - rohYpnol
26. 10. 2012 15:11
Re: Rapidní příhody
ne, tak jsem to opravdu nemyslel. Nemají z čeho slevit - Škoda-auto nadiktovala cenu a hotovo. Pokud by chtěli jít s cenou níž, tak by museli začít brát prodejci ze svých marží, a to nikdo dobrovolně neudělá ;-)
Prostě jsem to s cenou myslel tak, že zřejmě nemají ponechaný prostor pro tvorbu ceny tak, jako třeba VW, kdy oproti ceníku se šlo klidně o 50 -80 tis. dolů zcela běžně.
25. 10. 2012 16:09
Re: Rapidní příhody
s většinou souhlasím jen na to řízení mám naprosto opačný nazor. Hlavně se nejedna o elektromechanicky posilovač ale elektrohydraulicky posilovač, to už vám muselo byti jasné z hlasitého bzučení při točení koly na místě. Řízení je nekomunikativní a necitlivé u dieselových verzí v rejdu při pridkém vyjezdu taha za volant... Elektromechanický posilovač má Octavia a to je o něčem jiném.
Avatar - rohYpnol
25. 10. 2012 16:52
Re: Rapidní příhody
nejsem průmyslovák, ale podle mě je elektromechanický a elektrohydraulický snad totéž, ne? Hydraulika je snad mechanika kapalin... Jel jsem s benzinem 1.2 TSI 77 kW a tam je řízení vynikající :-! ;-)
25. 10. 2012 20:31
Re: Rapidní příhody
více o posilovačích zde: [odkaz]
Avatar - rohYpnol
25. 10. 2012 20:50
Re: Rapidní příhody
ok díky :yes:
25. 10. 2012 15:12
Tak nevím
Podle těch fotek prototypu to nevypadá nic moc. Samo ve finále to bude hezčí - litá kola, atd.

Rapida vídám každý den. A z některých úhlu pěkný. Ale z některých je to prostě, jak Thalia. Ten zadek je takovej uzkej a vysokej...
Rozbalit vlákno
1
25. 10. 2012 20:28
Re: Tak nevím
rapid vs. thalia 1:0 :)
25. 10. 2012 17:06
Je to děs,je to děs
Už ten hnus neukazujte. :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jozephko
25. 10. 2012 18:54
Idem si to upraviť vo Photoshope
Tie zadné dvere sa naplno ukážu až pri správnej farbe. Idem si to upraviť.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Aladeen
25. 10. 2012 20:36
Že sa Škodovka
nehanbí tomu to hovoriť Octavia III a ukazovať to na ulici , vyzerá to ako 2. Facelift Octavie II :no: ;-\ Môžeme len dúfať že si z nás robia srandu ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 4hill
26. 10. 2012 06:37
Re: Že sa Škodovka
Proč by měla? Ty už jsi ji viděl ve finální podobě?
Avatar - Đawson
27. 10. 2012 09:04
Re: Že sa Škodovka
foceno u 13 té brány škoda auto, by mě zajimalo který zaměstnanec si chtěl přivydělat a porušil smlouvu >:D bez maskování vypadá mnohem lépe.. nicméně jako si v roce 98 byla podobná okta a felda, bude si v roce 2013 podobný rapid a okta
26. 10. 2012 15:44
nová škoda jezdí v Mladé Boleslavi, tak tomu říkám mazec
:yes: ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - šmoula nešika
28. 10. 2012 21:29
Smysl článku
Co tím chtěl autor říct?

1. Škoda Octavia III jezdí už i po Mladé Boleslavi.

No né a doteď ji na R10ku vystřelovali z katapultu, jinak si nelze vysvětlit, jak se tam dostala.

2. Detailní fotky prototypu Octavie ukazují téměř vše!

Zvláštní je, že když si to člověk obrátí, tak to dává větší smysl!

3. 1. Odstavec

Je to k nevíře, s jakou drzostí si automobilka počíná. No fakt, vrchol!

4. 2. Odstavec

Autor se snaží podobu auta přiblížit i nevidomím.

5. 3. Odstavec

Naprosto strhující závěr. Bravo!

PS: Redakci blesk+aha!.auto.cz, v čele s panem Vaverkou, děkuji za strhují článek.
Rozbalit vlákno
0